×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

دوره حضوری
دوره آنلاین
1
آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)
آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)

چرا در این دوره شرکت کنم؟

دوره آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر در مجتمع آموزشی پل، کامل ترین و جامع ترین دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری در ایران می باشد که با سرفصلی جامع و متناسب با نیاز بازارکار زیر نظر اساتید باتجربه ارائه می شود. آموزش تعمیرات برد پرینتر و اسکنر صفر تا صد به ‌صورت عملی و از پایه به شما آموزش داده می شود. در این دوره تعمیرات پرینتر اصلا نیازی به هیچ پیش زمینه ای ندارید زیرا آموزش تعمیرات برد الکترونکی این ماشین های اداری از شناسایی تمامی اجزا شروع شده و سپس شروع به بررسی کامل عیوب آنها و رفع ایرادات، باز و بست و موشکافی تمامی جزئیات ارائه می شود و با پشتیبانی رایگان مدرس دوره حتی بعد از پایان دوره شما را به یک تعمیرکار حرفه‌ای تعمیرات پرینتر و اسکنر تبدیل و آماده ورود به بازار کار می‌کند.

معرفی دوره آموزش تعمیرات پرینتر و تعمیرات اسکنر

پرینتر یکی از تجهیزات پرکاربردی است که به‌ عنوان خروجی لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها شناخته می‌شود و از طریق این دستگاه، امکان چاپ اطلاعات دیجیتالی بر روی کاغذ انجام می شود و از آنجاییکه در همه ادارات، ارگان‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و حتی منازل شخصی از پرینتر و اسکنر و چاپگر برای چاپ کارهای خود استفاده‌های مختلفی می‌کنند جز نیازهای ضروری این افراد شده، پس مسلماً خرابی در این دستگاه‌ها نیز شایع است. اما دغدغه اینجاست که در جامعه امروز نیروی تعمیرکار مجرب و حرفه‌ای در این حیطه بسیار کم است و هر روزه نیاز به آن بیشتر می‌شود.پس اگر به دنبال یک تخصصی هستید که بازار کار پرسود در ایران و سایر کشورها داشته باشد، می‌توانید با یادگیری این حرفه، کسب و کار و شغل پردرآمدی داشته باشید. اما مسئله مهمی که در اینجا مطرح است، بحث یادگیری اصولی و درست این حرفه است، اینکه شما مرجع مناسبی را برای آموزش تعمیرات پرینتر انتخاب کنید تا در این شرایط اقتصادی علاوه بر از دست ‌ندادن زمان خود، دچار ضرر مالی هم نشوید و بهترین استفاده را از انتخاب خود داشته باشید.

مجتمع آموزشی پل با 20 سال سابقه آموزشی با برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیرات اسکنر در قالب کارگاه‌های مجهز به ابزارهای پیشرفته و سرفصل‌های به‌روز دنیا، شرایط فوق‌العاده‌ای را برای علاقه‌مندان این حوزه ایجاد کرده است تا بتوانند آموزش‌های باکیفیتی را با اساتید حرفه‌ای بگذرانند.

شما در این دوره تعمیرات پرینتر آموزش تعمیرات انواع پرینترها از جمله آموزش تعمیر پرینترهای جوهر افشان، آموزش تعمیر پرینترهای لیزری (سیاه ‌سفید و رنگی)، آموزش تعمیرات پرینتر سوزنی و حرارتی را خواهید دید. در دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر، همه موارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مربوط به این دستگاه‌ها به شما آموزش داده می‌شود؛ از روش کار با انواع پرینترها و اسکنرها، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی آنها و عیب‌یابی ایرادات و مشکلات گرفته تا باز و بسته کردن این دستگاه‌ها و روش آموزش شارژ کارتریج، آموزش تعویض فیوزینگ پرینتر لیزری و رفع عیوب احتمالی آن، بررسی خطاهای مربوط به سنسورها، آموزش بلوک دیاگرام اسکنرها، بررسی مسیر کاغذ، کاغذکش یا پیک آپ و کلاچ و سولنوئید از مخزن و انواع مخزن و دیگر موارد که با مراجعه به قسمت سرفصل آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر، می‌توانید جزئیات هر جلسه دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر را بخوانید و از کامل بودن و آموزش اصولی این دوره اطمینان خاطر بدست بیاورید.

از آنجایی که بردهای الکترونیکی این ماشین های اداری تشابه زیادی به برد لپ تاپ و کامپیوتر دارد، شما می‌توانید درآمد بیشتری با آموزش تعمیرات لپ تاپ در کنار آموزش تعمیرات چاپگر ها بدست بیاورید چرا که راه زیادی از این مسیر را طی نمودید. برای اطلاعات بیشتر از دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

پس بااین‌وجود حرفه‌ای شدن در این رشته یک نیاز اساسی است و نیاز به نیروی کار متخصص دارد و بدون کسب مهارت اصولی نمی‌توان از عهده این کار برآمد، چه‌بسا که تاکنون هنرجویان زیادی به‌خاطر قرارگرفتن در یک دوره آموزش غیراستاندارد و نامناسب در مراحل مختلف آموزش، از یادگیری دلسرد شده و انگیزه خود را از دست‌ داده‌اند.

شرایط دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر و آموزش تعمیرات اسکنر مجتمع پل

اگر شما جز علاقه‌مندان به یادگیری در این حوزه هستید پیشنهاد می‌کنیم با شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیرات اسکنر، آینده شغلی خود را تضمین کنید. چراکه شما بعد از شرکت در این دوره‌ها یک فرد معمولی با یک مهارت معمولی نیستید، بلکه یک فرد متخصص در حیطه تعمیرات پرینتر و تعمیر اسکنر خواهید بود. در ادامه به بررسی شرایط و مزایای دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر و آموزش تعمیر اسکنر می‌پردازیم.

شرایط دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر و آموزش تعمیرات اسکنر

مدت زمان و هزینه دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر

شما با شرکت در دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر، 39 ساعت آموزش مفید و کاربردی را طی 13 جلسه 3 ساعته و به ‌صورت ۳ جلسه در هفته می‌گذرانید و با وجود اساتید مجرب و حرفه‌ای یک آموزش تخصصی را تجربه خواهید کرد. یکی از ویژگی‌های مهم دوره آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر مجموعه آموزشی پل این است که این آموزش‌ها را با قیمت مناسب و منطقی ارائه می‌دهد تا همه افراد علاقه‌مند به این حوزه بتوانند از آموزش اصولی بهره‌مند باشند. در واقع شما با 8.500.000 تومان می‌توانید از این آموزش‌ها استفاده کنید. اما در صورتی که شما کارآموز مجتمع آموزشی پل بوده اید و دوره آموزش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را گذرانده اید می توانید از تخفیف 2 میلیون تومانی دوره آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر استفاده کنید و با مبلغ 6.500.000 تومان در این دوره تخصصی شرکت کنید. پس با ارائه سرفصل‌های به‌روز، مطابق با نیاز بازار و استفاده از تجهیزات کامل با یک هزینه معقول، یک سرمایه‌گذاری عالی برای شما به‌حساب خواهد آمد.

شرایط پرداخت اقساطی دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر

باوجود قیمت مناسبی که مجموعه پل برای این دوره آموزشی در نظر گرفته، در کنار آن وضعیت اقتصادی افراد را درک کرده است و پرداخت اقساطی را نیز برای فراگیران قرار داده تا با شرایط بهتری سر کلاس‌های آموزشی حاضر شوند. پس دیگر نگران هیچ‌چیز نباشید و با خیال آسوده ثبت‌نام خود را در این دوره‌ها قطعی کنید. همچنین کارآموزانی که قصد دارند در کلاس‌های آنلاین ما شرکت کنند می‌توانند با قیمت بسیار مناسب و با سرفصل‌ آموزشی کاملا اصولی و تخصصی از صفر تا صد آموزش ببینند.

شرایط پرداخت اقساطی دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر

کارگاه های مجهز و ابزارهای مورد نیاز این دوره

در کارگاه‌های آموزش تعمیرات چاپگر و اسکنر، 80 درصد کار شما به‌ صورت عملی و کارگاهی می‌باشد. مجتمع آموزشی پل، این دوره آموزشی را در کارگاه‌های مجهز به ابزار و لوازم پیشرفته مورد نیازتان برگزار می‌کند و شما برای شرکت در کلاس‌ها نیاز به تهیه هیچ‌گونه وسیله یا ابزاری نخواهید داشت.

شرایط سنی و تحصیلی دوره آموزش تعمیرات پرینتر

نکته خوب ماجرا اینجاست که افراد بالای 12 سال می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و آموزش تعمیرات پرینتر را از پایه و مرحله به مرحله بیاموزند، مهارتی بین المللی که در همه جای دنیا کاربرد دارد و مهم تر از همه اینکه مدرک تحصیلی شما برای شرکت در این دوره‌ها اهمیتی ندارد چراکه معتقدیم میزان دانش و مهارت افراد با مدرک تحصیلی هیچ ارتباطی ندارد و برای موفق شدن در یک حیطه کاری، علاقه و پشتکار شما در کنار یک آموزش اصولی، اصل مهم یادگیری است.

نحوه ثبت‌نام و ظرفیت کلاس‌های تعمیرات پرینتر و اسکنر

برای ثبت‌نام در این دوره‌ آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر می‌توانید همین حالا از طریق همین صفحه اقدام کنید و رزرو خود را با واریز پیش ‌پرداخت انجام دهید. همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با مشاوران مجموعه ثبت‌نام خود را تکمیل کنید و سؤالات و ابهامات خود را برطرف کنید. کارگاه‌های مجموعه پل، ظرفیت ۱۶ نفری دارند و به‌گونه‌ای تعبیه شده‌اند که برای همه کارآموزان ابزار و لوازم به‌اندازه کافی هست.

ارائه مدرک تکنسین پل، مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی مورد تایید وزارت علوم

مسلماً هر فردی بعد از یادگیری مهارتی منحصر به ‌فرد انتظار دارد که نتیجه عملکرد خود را ببیند و از آن مدرکی برای اثبات یادگیری خودش داشته باشد. مجتمع پل بعد از دوره‌های آموزشی که برگزار می‌کند، مدارک معتبر بین‌المللی به فراگیران ارائه می‌دهد. شما بعد از اتمام کلاس‌های آموزش تعمیر اسکنر و آموزش تعمیرات پرینتر خود در مجموعه پل قادر به دریافت سه مدرک قابل استعلام و بسیار کاربردی هستید. مدرک تکنسین پل پس از اتمام دوره آموزشی به شما اعطا می‌شود که قابل استعلام است و برای دریافت جواز کسب می توانید با این مدرک اقدام کنید. علاوه‌برآن، مدرک فنی حرفه‌ای را بعد از گذراندن دو مرحله آزمون تئوری و عملی دریافت خواهید کرد که یکی از مدارک مهمی است که از جانب ارگان دولتی فنی حرفه‌ای صادر می‌شود و مهر تأییدی است بر اصالت یادگیری شما و همچنین در کنار این دو مدرک می‌توانید برای مدرک دانشگاهی علمی کاربردی اقدام کنید که مورد تایید وزارت علوم کشور است و مجتمع پل تنها آموزشگاهی است که این مدرک دانشگاهی پودمانی را برای مهارت‌آموزان صادر می‌کند که برای مهاجرت بسیار پرکاربرد می‌باشد. در ضمن هر سه مدرک بین‌المللی و قابل ترجمه هستند پس اگر قصد مهاجرت دارید می‌توانید با دردست‌داشتن این مدارک، رزومه قوی و معتبری را به کارفرمایان خارج از کشور ارائه دهید.

آموزش آنلاین تعمیرات پرینتر و اسکنر مجتمع آموزشی پل

امروزه آموزش ها به سمت آنلاین رفته و اکثر افراد با آموزش آنلاین به هدف و تخصص خود دست پیدا خواهند کرد اما نمی‌توان بدون تحقیق و اطمینان نداشتن به محتوای آموزشی، دوره آنلاین را انتخاب کرد، زیرا باید دوره های آنلاین از استانداردهای آموزشی قابل قبولی برخوردار باشند تا فرد بتواند به هدف خود برسد، این استانداردها شامل تجربه و سابقه ی آموزشی مجموعه و استاد، سرفصل آموزشی متناسب با نیاز بازارکار و اصولی، کیفیت تصویربرداری، پشتیبانی و کلاس رفع اشکال و... را شامل می شود که مجتمع آموزشی پل با 20 سال سابقه آموزشی افتخار این را دارد که بهترین دوره های آموزشی آنلاین در کشور را به علاقمندان ارائه می دهد.

آموزش آنلاین تعمیرات پرینتر و اسکنر

پس اگر شما شرایط شرکت در دوره‌های حضوری آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر را ندارید، اصلا نگران نباشید، چراکه راه چاره را مجتمع آموزشی پل به شما نشان می‌دهد. شما با استفاده از آموزش‌های آنلاین می‌توانید یک تعمیرکار حرفه‌ای پرینتر و اسکنر شوید؛ چون همه آموزش‌ها و سرفصل‌های حضوری را می‌توانید بدون هیچ کم‌وکاستی از طریق دوره آموزش آنلاین تعمیرات پرینتر و اسکنر فرا گیرید. البته برای علاقمندان آموزش آنلاین، تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر هم به صورت آنلاین در نظر گرفته شده و با مراجعه به صفحه آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر می توانید از مزایا و شرایط این دوره اطلاعات کسب کنید.

مجتمع پل با ارائه بسته‌های آموزشی آنلاین آموزش تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیرات اسکنر، ثابت کرده است که کارآموزان بعد از گذراندن این دوره‌ها، تخصص کافی در این حیطه را به دست آورده و اعتمادبه‌نفس کافی برای ورود به بازار کار را دارند. می توانید با مراجعه به نظر کارآموزان دوره تعمیرات پرینتر از تجارب آنها استفاده کنید.

مسلماً برای شروع هر مهارتی، شما نیاز دارید که برای تمرین و تکرار به‌اندازه، ابزار اولیه آن مهارت را تهیه کنید. پس کافی است برای شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیر اسکنر، ابزار ابتدایی تعمیرات مثل: مولتی‌متر، هویه، منبع تغذیه و پیچ‌گوشتی را که هزینه زیادی هم ندارند، تهیه کنید و سپس مرحله‌به‌مرحله با آموزش‌ها پیش بروید.

در اینجا به یک سری از مزیت های آموزش آنلاین تعمیرات پرینتر و اسکنر مجتمع آموزشی پل اشاره خواهیم کرد:

  • دسترسی همیشگی به محتوای آموزشی دوره
  • آپدیت رایگان دوره در پنل کاربریبه مدت 24 ماه
  • پشتیبان آنلاین در حین دوره و بعد از دوره برای پاسخگویی به سوالات شما
  • برگزاری کلاس رفع اشکال آنلاین با مدرس دوره.
  • کیفیت و رزولوشن بسیار بالای آموزش‌ها و استفاده از دوربین‌های حرفه ای و تیم تولیدمحتوا برای تهیه‌ی آن‌ها
  • ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط درصورت عدم رضایت
  • ارائه مدرک تکنسین پل و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم
  • و…

 

توانایی هایی که در دوره تعمیرات پرینتر و اسکنر بدست می آورید

توانایی های بدست آمده در آموزش تعمیرات پرینتر
  1. تسلط به الکترونیک مورد نیاز دستگاه های پرینتر: ابتدا با شناسایی و تست قطعات الکترونیک روی بردهای پرینتر و سپس با ابزارهای هیتر و هویه و مولتی متر جهت انجام تعمیرات سخت افزاری روی بردهای پرینتر مسلط خواهید شد.
  2. تسلط کامل به ساختار و تعمیر پرینترهای های لیزری سیاه و سفید و رنگی: با بررسی و باز و بست کردن اجزای اصلی پرینتر اعم از لیزر اسکنر، کارتریج، فیوزینگ، مسیر کاغذ، سیم بندی مدار، بردهای الکترونیکی فرمتر و پاور، تسلط کامل به عیب یابی مدار و تعیمرات سخت افزاری روی آن بدست می آورید. همچنین به کارهای جانبی مانند شارژ کارتریچ نیز مسلط می شوید.
  3. تسلط کامل به ساختار و تعمیر پرنترهای جوهر افشان: با بررسی و باز و بست کردن اجزای اصلی پرینتر اعم از هد، کارتریج، کرییج، کاغذکش و... تسلط کامل به عیب یابی مدار و تعمیرات سخت افزاری روی این دستگاه ها را بدست می آورید.
  4. تسلط کامل به ساختار و تعمیر پرینتر سوزنی (دات ماتریکس): با بررسی و باز و بست کردن اجزای اصلی پرینتر اعم از هد سوزنی، کارتریچ، کرییج، ساز و کار حرکت هد، ساز و کار تغذیه کاغذ، بردهای فرمتر و پاور به تعمیرات سخت افزاری این دستگاه ها مسلط خواهید شد.
  5. تسلط کامل به ساختار و تعمیر پرینتر حرارتی: با بررسی و باز و بست کردن اجزای اصلی یک دستگاه فکس که دارای اسکنر و پرینتر حرارتی می باشد و با جدا کردن و عیب یابی هد حرارتی، کاغذ کش، سنسور ورود کاغذ و رول های هدایت کاغذ، مشکل دستگاه را عیب یابی و برطرف می نمایید.
  6. توانایی تعمیر دستگاه اسکنر: با بررسی و باز و بست کردن اجزای اصلی اسکنر اعم از هد موتور محرک، تسمه ها و برد الکترونیک آنها آشنا شده و به عیب یابی و رفع ایرادات آن مسلط می شوید.
  7. تسلط به عملیات نرم افزاری و رفع ایرادات نرم افزاری روی پرینترها: توانایی انجام نصب درایور انواع پرینترها، روش های رفع اشکال نرم افزاری و روش ریست کردن پرینتر  را بدست می آورید.
سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر
در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی میتوانید با شماره زیر یا شماره واتس آپ پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید
poulgilan-whatsapp-support
در صورت نياز به هر گونه راهنمايی، يا كسب اطلاعات بيشتر مشاوران پل آماده پاسخ گويی هستد
مشاوره تلفنی
013-33333145
PDF آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر
دانلود کنید
نظرات فن آموزان
نظر علیرضا پوررفیع
علیرضا پوررفیع
علیرضا پوررفیع
فن آموز
ویدئو های آموزشی مرتبط
Multi bootable usb برای تعمیر کامپیوتر
ویدئو های آموزش تعمیرات لپ تاپ
Multi bootable usb برای تعمیر کامپیوتر
Multi bootable usb USB multiboot ابزار جهانی برای هر کسی است که می خواهد سیستم خود را راه اندازی مجدد یا تعمیر کند یا یک سیستم را از طریق USB...
رایگان
بررسی اشکال سوکت USB در کامپیوتر
ویدئو های آموزش تعمیرات لپ تاپ
بررسی اشکال سوکت USB در کامپیوتر
امروزه اکثر لپ تاپ و کامپیوترها با اشکال USB مواجه هستند . سوکت های USB که محل اتصال لوازم جانبی هستند ممکن است به دلایل سخت افزاری و یا حتی...
رایگان
بازسازی پایه IC لپ تاپ خاموش و اتصال کوتاه
ویدئو های آموزش تعمیرات لپ تاپ
بازسازی پایه IC لپ تاپ خاموش و اتصال کوتاه
همانطور که میدانید بازسازی پایه ( آی سی) لپ تاپ مخصوصا اتصالات آن یکی از مهمترین مباحث بخش لپ تاپ های آسیب دیده است . در بردهای لپ تاپ گاهی...
رایگان

section-header گواهینامه های دوره

گواهینامه تکنسین پرینتر و اسکنر
مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم
گواهینامه بین المللی فنی و حرفه ای
گواهینامه تکنسین تعمیرات پرینتر و اسکنر A+
1400
گواهینامه تکنسین تعمیرات پرینتر و اسکنر A+

گواهینامه تکنسین تعمیرات پرینتر و اسکنر A
1400
گواهینامه تکنسین تعمیرات پرینتر و اسکنر A

گواهینامه تکنسین تعمیرات پرینتر و اسکنر A+

در پایان هر دوره پس از کسب حد نصاب نمره در آزمون آنلاین مربوطه، واهینامه دوره مرتبط اهداء خواهد شد.
سوالات متداول
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی