×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مرتب سازی بر اساس:

مقالات آموزشی

سایر مقالات آموزشی
درآمد تعمیرات موبایل در آلمان برای افراد مبتدی تا حرفه ای

درآمد تعمیرات موبایل در آلمان برای افراد مبتدی تا حرفه ای

تعمیرات موبایل یک حوزه بسیار کاربردی و وسیع است که برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از آنجایی که تعمیرات موبایل نیاز به دانش‌های تخصصی و تجربیات بسیار زیادی دارد، به همین دلیل خیلی فعالیت در این حوزه فاصله گرفته باشند و در نتیجه برای یک حرفه مهاجرت پذیر بر روی آن حساب نکنند. در صورتی که افراد متخصص در این حوزه بسیار راحت سریع می‌توانند توسط خیلی از کشورها از نظر کاری جذب شده و کار خود را از سر بگیرند. از آنجایی که اکثر کشورها به دنبال نیروهای کار متمرکز و متخصص هستند، در نظر داشته باشید که همیشه حوزه‌های آی‌تی در جایگاه مناسبی قرار دارد و بحث تعمیرات به دلیل دقت و ظرافت زیادی که دارد، جایگاه مناسبی را برای متخصصین این حوزه فراهم کرده است. منظور این است که شما می‌توانید با تعمیرات موبایل در کشورهای خارجه به فکر مهاجرت کاری باشید، هم از حقوق و مزایای مناسبی برخوردار می‌شوید و هم از نظر فنی در جایگاه بسیار مناسبی قرار می‌گیرید. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله درآمد تعمیرات موبایل در آلمان و جذب نیروی کار از این طریق را مورد بررسی قرار دهیم تا برای افراد متخصص که قصد تعمیرات موبایل در آلمان را دارند دید بهتری قرار دهیم. ما پس از خواندن مقاله می‌توانید آگاهی بیشتری از درآمد تعمیرات موبایل در آلمان داشته باشید و میزان جذب تعمیرات موبایل در آلمان را بدانید.

30 فروردین 1403

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
آموزش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

آموزش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge

روت کردن گوشی ها موضوعی است که همیشه برای اکثر افراد امری جذاب بوده و به دلایل مختلفی جذب این موضوع می‌شوند. بعضی برای تغییر در تنظیمات سیستمی و بعضی دیگر برای تعمیرات نرم افزاری سطح بالا. در نظر داشته باشید که روت کردن گوشی می تواند مزایا و معایب زیادی داشته باشد که هر کدام که باید پیش از انجام، با این موارد آشنا باشید. البته باید گفت که اگر فردی که این کار یعنی روت کردن را انجام می‌دهند باید با دید متفاوتی به این موضوع داشته باشد. یعنی یا کاربر حرفه ای و یا تعمیرکاری در این حوزه باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا نحوه روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge را مورد بررسی قرار دهیم و کاربردی ترین روش آن را به شما آموزش دهیم. باید قبل از شروع آموزش روت كردن گوشي سامسونگ s7 edge نکاتی را در نظر داشته باشید که می‌تواند در مراحل کار و یا حتی پس از آن بسیار حائز اهمیت باشد.

26 فروردین 1403

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
علت داغ شدن گوشی ایفون ۱۲ و ۱۲ پرومکس

علت داغ شدن گوشی ایفون ۱۲ و ۱۲ پرومکس

از عمده دلایل داغ شدن گوشی‌های آیفون سری ۱۲ و ۱۲ پرومکس می‌توان علت‌های زیادی را بازگو کرد؛ اما مهم‌ترین این دلیل‌ها ایرادات نرم‌افزاری شایع در دستگاه‌های آیفون است که می‌تواند باعث ایجاد این چنین خرابی‌ها در دستگاه گردد.بنابراین در صورتی که در گوشی خود با مشکل نرم‌افزاری روبرو هستید بهترین راه حل فلش کردن دستگاه به آخرین نسخه و یا آپدیت کردن آن به نسخه آخر است؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید در صورتی که برنامه‌های کاربردی موجود در گوشی شما باعث ایجاد مشکل در دستگاهتان شدن تنها راه منطقی فلش کردن است؛ زیرا آپدیت کردن برنامه‌های کاربردی و یا بدافزارهای موجود در دستگاه را از بین نخواهد برد. که برای بررسی‌های آن نیاز دارید تا دستگاه را از طریق نرم‌افزارهایی که برای بررسی مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون ارائه شده بررسی کنید از جمله این نرم‌افزارها می‌توان نرم‌افزار آی‌تیونز و یا تری تولز را برای فلش کردن گوشی‌های آیفون نام برد.

15 اسفند 1402

بیشتر

مشاوره رایگان تلفنی