×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
رویداد های مجتمع پل

طرح رايگان اول ياد بگير

طرح رايگان اول ياد بگير

براي اولين بار در گيلان طرحي ويژه اشتغال و موفقيت خانمها در زمينه نرم افزار به مدت كوتاهي راه اندازي گرديده كه خانمهاي علاقه مند به برنامه نويسي كه دنبال امنيت شغلي و درآمدي بالا و آينده اي مطمئن هستيد ميتوانند از آن بهره مند شوند.
خانمهاي دانشجو يا فارغ التحصيل رشته كامپيوتر ( نرم افزار) و يا رشته هاي مرتبط مخاطبان اصلي اين طرح هستند.
در اين طرح به شما برنامه نويسي اندرويد رو از ٠ تا ١٠٠ + تمام موارد ديگه اي كه براي موفقيت لازم داريد رو توسط بهترين اساتيد آموزش ميديم. از شما شهريه هم دريافت نميكنيم در پايان دوره اگر از مواردي كه يادگرفتيد راضي بوديد شهريه پرداخت كنيد.
دانشجويان برتر هم در پايان دوره استخدام ميشوند.

چرا باید برنامه نويسي اندرويد را بیاموزیم؟


‎اندروید سیستم عاملی است که چند سالي در میان مردم جهان استفاده میشود و طرفداران آتیشی زیادی دارد از جمله ایرانی ها! اما بدلیل متن باز بودن و در اختیار گذاشتن هسته اندروید در اختیار همگان به ما این امکان را میدهد که از طریق توسعه و برنامه نویسی اندروید به کسب درآمد بپردازیم.در کنار کسب و کار و بیزینس یادگیری برنامه نویسی اندروید و آموزش زبان کامپیوتر یکی از ضروریات هر شخصی است .
‎شما فاز یادگیری اندروید را جوری درنظر بگیرید که از یک مصرف کننده به تولید کننده فناوری تبدیل میشوید و شروع به کسب درآمد و ساخت پروژه به اسم و نام برند خودتان میکنید .
‎برنامه نویسی از آنچه فکر میکنید راحتتر و شیرین تر است و لازمه داشتن اراده بالا است .این نکته را هم فراموش نکنید برنامه نویسان ، برنامه نویس به دنیا نیامده اند .
‎به نقل قول از میشل رسنیک (متخصص علوم کامپیوتر در دانشگاه آم آی تی آمریکا ) هر کس زبان کامپیوتر را بلد نباشد بیسواد است.
‎اگر شما هم ایده ای در ذهنتان دارید و میخواهید آنرا عملی کنید!
‎اگر به آینده خود اهمیت میدهید!
‎اگر از قطار فناوری عقب مانده اید!
‎پیشنهاد ما به شما یادگیری برنامه نویسی است ! و چه زبانی بهتر از اندروید !
‎با یادگیری زبان اندروید پروژه های خود را بسازید به نام خودتان ثبت کنید و محبوب شوید که هیچ لذتی بالا تر از این نيست. مجتمع آموزشي پل گيلان با بيش از ١٤ سال سابفه درخشان آموزشي تنها مركز آموزشي اشتغال آفرين با پي ريز طرح اول يادبگير ويژه خانما براي مدتي محدود فرصتي براي خانمها ايجاد نمود تا به دنياي برنامه نويسي اندرويد و مشاغل كسترده آن وارد شوند . هدف ما در این کلاس ها یادگیری هرچه بیشتر و آشنایی شما با برنامه نویسی اندروید است . شما در این کلاسها برنامه نویسی اندروید را از ۰ تا ۱۰۰ یادمیگیرید و حتي در پايان كلاس اگر پیشرفت خوبی داشتید میتوانید در ادامه با ما همکاری کنید.
‎برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دفتر تماس بگیرید.

(10خط)     33333145 – 013
‎منتظرتان هستیم

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی