×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات دوربین های مداربسته

دوربین های مخفی داخل پریز برق

دوربین های مخفی داخل پریز برق

معرفی دوربین های مخفی داخل پریز برق 

امروزه با توجه به شرایط جامعه ، میزان سرقت و ... به شدت افزایش یافته و برای رفع اساسی این مشکل باید راه و روش های مختلفی را تست کرد و چاره ای اندیشید، نسبت به گذشته ، کسب و کار ها به طرز عجیبی متفاوت شده است و بیشتر مردم با وسایل امنیتی بسیار زیادی سر و کار دارند .

در این مقاله قصد داریم وسیله ای فوق العاده و با امکاناتی را به شما عزیزان معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید مانع از دزدی و سرقت و ... شوید، با پیشرفت فناوری و تکنولوژی دستگاه های جدیدی به نام دوربین مداربسته در بازار شناخته شده است ، استقبال بی نظیر مردم از این دوربین ها باعث شده خط تولید آن ها پیشرفت چشم گیری کنند و به دنبال ارائه ی دستگاه های جدید تر و پر امکانات تری باشند.

اغلب خریداران این دوربین ها با مشکلات زیادی روبه رو شده اند که از مهم ترین این مشکل ها و چالش ها می توان به اندازه بزرگ آنها و جاگیری زیادشان ، آشکار بودن دوربین ها ، حافظه ی کم ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر ، کیفیت پایین فیلم برداری ها و تاری عکس های گرفته شده ، قیمت بالا نسبت به خدماتی که ارائه می دهند و ... اشاره کرد .

طبق بررسی های انجام شده ، شرکت های به روزی با استفاده از آخرین تکنولوژی ها موفق شده اند دوربین هایی طرح پریز برق اختراع کنند که از مزایای بسیار بسیار زیادی بهره مند می باشند.

دوربین مداربسته طرح پریز برق چیست ؟

 

امروزه انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته در بازار تولید و عرضه می شوند ، یک نمونه از بهترین و کاربردی ترین این دوربین ها ، دوربین های مدار بسته طرح کلید برق می باشد.

معمولا از این نوع دوربین های مخفی برای نظارت اتاق فرزندان و کودکان ، اتاق محل کار ، انباری ها و منازل استفاده می شود، طراحی و ساخت دوربین های مخفی طرح کلید برق دقیقا مشابه کلید و پریز های معمولی است و تفاوتی در کارکرد آن ها ایجاد نمی کند.

کلید های برقی که درون آن ها یک دوربین مخفی بسیار کوچک قرار داده شده است و می تواند ویدیو ها ، تصاویر و حتی صدا ها را نیز ظبط کند، این دوربین ها معمولا به این صورت عمل می کنند که پس از ظبط فیلم ها و تصاویر آن ها را در یک کارت حافظه تا حجم 128 گیگابایت ذخیره می کنند .

مزایای دوربین های مخفی داخل پریز برق

دوربین های مخفی داخل پریز برق

دوربین های مخفی طرح کلید برق ، از مزایای بسیار بسیار زیادی برخوردارند که در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها می پردازیم.

یکی از بزرگترین و مهم ترین مزیت های این نوع دوربین های مخفی ، قابلیت کنترل آن از روی گوشی های هوشمند است ، به طوری که اشخاص به صورت زنده می توانند با نصب یک اپلیکیشن خاص بر روی کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی های هوشمند خود به دوربین مخفی خود متصل شده و تمامی تصاویر را با جزئیات مشاهده نمایند که این امر توسط اتصال این دوربین ها به وای فای ها و مودم ها انجام می گیرد و می توانند تصاویر مختلف را به صورت لایو و زنده در دستگاه های هوشمند مختلف منتشر کنند. 

شما عزیزان می توانید با تهیه این دوربین های مداربسته به راحتی اتاق کودکان و فرزندانتان را کنترل کنید، تمامی تصاویر ظبط شده در این دوربین ها درون یک کارت حافظه ذخیره شده و قابل نگهداری می باشند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ این نوع دوربین ها ، قابل دید نبودن دوربین های آن است ، معمولا اغلب دوربین های مخفی قابل مشاهده می باشند و شما به راحتی می توانید آن ها را مشاهده کنید اما در دوربین های مخفی طرح کلید برق ، این مسئله نمایان نمی باشد و دوربین ها به صورت کاملا حرفه ای درون جایگاه مختصی واقع شده اند .

این دوربین ها توسط برق کار می کنند و برق آن ها نیز توسط همان کلید برق تامین می شود، از دیگر مزایای مهم این دوربین های فوق العاده می توان به نصب و اتصال آسان آن ها اشاره کرد .

این دوربین ها را به راحتی تمامی افراد بدون تخصص می‌ توانند نصب کرده و متصل کنند ، برای این کار کافیست پریز ها و کلید های برق را باز کرده و با این دوربین های جدید جایگزین کنید، دوربین های مخفی طرح پریز برق را با نام دوربین های مداربسته مخفی نیز شناسایی می کنند و با این نام نیز در بازار به فروش می رسند.

با استفاده از این دوربین ها می توانید تصاویر را با رزولوشن های مختلف با دوربین ۸ مگاپیکسلی فول اچ دی و 4K فیلمبرداری کنید البته توجه داشته باشید در هنگام خرید این نوع دوربین های مداربسته باید نوع کلید مورد نظرتان را انتخاب کنید، انتخاب این کلید ها بسیار حساس است و می تواند کیفیتی را که ارائه می دهند دو چندان کند.

یکی دیگر از مزیت های بزرگی که دوربین های مداربسته مخفی دارند این است که سیستم قابلیت تشخیص حرکات و آلارم برای آن ها تعبیه شده و می ‌توانند با تنظیم کردن آن ها هرگونه حرکت را که مشاهده کرده و برای شما پیامک ارسال کنند تا آلارم هشدارشان روشن شود.

دوربین های مداربسته مخفی داخل پریز برق چه قابلیت های دارند ؟

این دوربین ها به قابلیت Motion Detection  مجهز شده اند و قابلیت تشخیص چهره دارند و هر حرکت مشکوکی را می‌ توانند با آلارم وپیامک ، هشدار دهند همچنین قابلیت های بسیار ویژه دیگری نیز وجود دارند که هر کدام از اهمیت خاصی برخوردارند .

برخی از قابلیت ها و امکانات مهم این دوربین های مخفی عبارتند از : قابلیت ذخیره سازی ، ثبت حرکات ، آلارم هشدار ، پخش زنده تصویر ، متصل شدن به مودم ، بی نیاز بودن به باتری و ...

معرفی دوربین های مخفی

انتقال اینترنتی تصاویر توسط این دوربین ها به دو صورت انجام می گیرد که به شرح زیر است :

روش اول : انتقال تصاویر از طریق پورت و آی پی انجام می گیرد .

روش دوم : در این روش انتقال اطلاعات و تصاویر از طریق P2P  انجام می شود.

مهم ترین مزایای این نوع دوربین ها را برای شما عزیزان بیان کردیم اما از نظر ما مهم ترین مزایای این نوع دوربین ها عدم نیاز به شارژ و باتری و ... می باشد و این دستگاه ها داعما به برق شهری متصل می شوند و با برق شهری کار می کنند و اندازه این دوربین ها حدودا 8 در 8 سانتی متر می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کنند.

اگر می خواهید با بهترین کیفیت ممکن منزل و محل کار خود را کنترل کنید به طوری که هیچ کس متوجه نشود کافیست دوربین های مخفی مداربسته طرح کلید برق را امتحان کنید .

امروزه نصب این دوربین ها به عنوان یکی از جدیدترین متد های روز تکنولوژی در بازار شناخته شده است که با استفاده از آن ها می توانید محیط های سربسته و داخلی را با جزئیات کامل مشاهده کنید، لنز فوق العاده با کیفیت این دوربین مداربسته مخفی روی بدنه پریز تعبیه شده است و به هیچ عنوان قابل مشاهده نمی باشد و کاملا مخفی است.

مشخصات دوربین های مخفی داخل پریز

در بخش زیر می ‌توانید تعداد بسیار زیادی از مشخصات دوربین های مخفی داخل پریز برق را مشاهده کنید.

  • انتقال تصویر در گوشی های هوشمند و کامپیوتر و لپ تاپ ها
  • عکس برداری در دو کیفیت 12 و 8 مگاپیکسلی
  • فیلم برداری با دو کیفیت 1080p و4K
  • سرعت مطلوب فیلم برداری 30 و 60 فریم بر ثانیه
  • برد وایرلس تا 20 متر
  • مجهز به سنسور تشخیص چهره و تشخیص حرکت Motion Detection 
  • بی نیاز نسبت به شارژ و باتری و کار کردن با برق شهری
  • قابلیت ظبط مجدد یا همان Overwrite
  • قابلیت فوق العاده دید ۱۲۰ درجه 
  • قابلیت نصب و اتصال آسان 

این نوع دوربین قابلیت خارق العاده ای که دارد این است که می تواند به طور مداوم حدودا 2 هفته فیلمبرداری کند، توجه داشته باشید برای این مدت فیلمبرداری باید کارت حافظه یا همان رم 128 گیگابایتی داشته باشید.

دوربین های کوچک مخفی

4 قسمت مهم دوربین های طرح پریز برق عبارتند از : برد ، لنز ، بدنه اصلی و ال ای دی مادون قرمز، حسن و خوبی که این دوربین های طرح پریز دارند این است که آسیبی به ساختار اولیه و دیزاین محل قرارگیری وارد نمی کند و عملکرد اصلی این نوع دوربین این است که سوژه مورد نظر را با جزئیات کامل مشخص کرده و قابلیت تشخیص چهره دارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال وسیله ای بروز و با امکاناتی می گردید که با استفاده از آن بتوانید تمامی محیط های سر بسته و باز را اعم از منازل ، محل کار و ... را زیر نظر داشته باشید و از سرقت و دزدی جلوگیری کنید ، پیشنهاد اکید ما دوربین مداربسته طرح پریز برق می باشد.

میدونستید میتونید به صورت غیر حضوری مدرک بین المللی دریافت کنید ؟ دیدن شرایط در صفحه دوره آنلاین آموزش نصب دوربین مداربسته

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی