×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
اخبار فناوری و تکنولوژی

آیا با بسته های آموزش آنلاین میتوان تعمیرکار شد ؟

آیا با بسته های آموزش آنلاین میتوان تعمیرکار شد ؟

آیا با دوره ها یا بسته های آموزش آنلاین میتوان تعمیرکار شد ؟

گاهی اوقات برای برخی از افراد سوالی که به وجود می‎آید، این است که آیا با دوره آنلاین میتوان تعمیرکار شد ؟ حال در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت و اطلاعات مفیدی را در رابطه با این که چگونه با بسته های آموزشی آنلاین تعمیرکار شویم قرار خواهیم داد.

دوره آموزش تعمیرات

به طور معمول دوره آموزش تعمیرات در خیلی از آموزشگاه‌ها و موسسات شامل تعمیرات مکانیک و تعمیرات برد لوازم خانگی می‌‍شود. حال در برخی از آموزشگاه‌ها دوره‌هایی برای علاقه مندان و هنرجویان برگزار می‎شود که آن ها می‎توانند به صورت آنلاین به یادگیری مباحث بپردازند. به این گونه می‎توان بیان کرد که این آموزشگاه‎ها علاوه بر تدریس حضوری به صورت آنلاین هم به تدریس می‎پردازند و از این رو می‎توان به سوال این که چگونه با بسته های آموزشی آنلاین تعمیرکار شویم پاسخ داد! معمولا برای سهولت کارآموزان، هر کدام از دوره‎های تخصصی جدا می‌شوند. بدین گونه که هنرجویان بتوانند بعد از کسب آموزش‌های پایه، آموزش‎های تخصصی را نیز فراگیرند. همچنین هنرجویان دارای تجربه در این حرفه با سرعت بیشتری دوره‎های تحصصی دلخواه را گذرانده و دیگر نیازی به یادگیری پیش نیازها برای آن‌ها نخواهد بود.

دوره های غیرحضوری تعمیرات

مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات آنلاین

چگونه با بسته های آموزشی غیرحضوری تعمیرکار شویم ؟ سوالی که شاید تا به اکنون برای شما هم به وجود آمده باشد! همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم برخی از آموزشگاه‌ها و موسسات دوره‎های آنلاین نیز برای علاقه مندان و هنرجویان برگزار می‎کنند و اساتید به صورت آنلاین به تدریس می‌پردازند. حال این موضوع را هم باید افزود که شرکت در این دوره‎ها برای هنرجویان دارای یکسری مزایا نیز می‌باشد که از مهم‌ترین این مزایا می‎توان به: معرفی به کار با توجه به شرایط دانشجو، ارائه فیلم کمک اموزشی رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، ارائه فیلم آموزشی و جزوه و مدرک معتبر، مرور و بررسی دوباره آموزش ها، که شامل تمامی تکات و سرفصل‎های کلاس‌های حضوری می‌شود، عدم نیاز به پرداخت هزینه خوابگاه، عدم نیاز به رفت و آمد، دسترسی سریع به اطلاعات جهت تعمیر، ارائه مشاوره رایگان، آموزش توسط مدرسین برتر و ... اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است که در کنار مزایایی که دوره‎های انلاین دارد، معایبی نیز دارد که از مهم‎ترین معیاب دوره‎های آنلاین می‎توان به این که در دوره‎های آنلاین هنرجویان نمی‏توانند تجربه را به خوبی بدست آورند، چرا که فعالیت عملی همانند دوره‌های حضوری به خوبی شکل نمی‌گیرد اشاره کرد. زمانی که در دوره‎های سنتی هستید، می توانید به صورت عملی و در حضور استاد فعالیت کنید و تجربه بدست آورید، اما در دوره‏های آنلاین استاد در کنار هنرجو نیست و تنها راه ارتباطی هنرجو از طریق نوشتار و مکالمه به صورت آنلاین است که این موضوع باعث شده‎است تا سطح یادگیری به ویژه برای هنرجویانی که تازه‏کار هستند و اطلاعات زیادی در تعمیرات ندارند، پایین بیاید.

بسته های اموزش تعمیرات برای چه کسانی مناسب است؟

شاید بعد از این که به سوال چگونه با دوره های آنلاین تعمیرکار شویم پاسخ دادیم، بهتر است به این سوال که دوره تعمیرات برای چه افرادی مناسب است هم پاسخ دهیم! دوره آموزش تعمیرات هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد، از این رو مناسب برای تمامی هنرجویان و علاقه‌مندان می‌باشد، چرا که معمولا تمرکز اساتید دوره‌های آنلاین، بر روی مشارکت و یادگیری فعال هنرجویان است.

دوره های تخصصی بازار کار با لیمو

یکی از ویژگی‏های مهم دوره‎های آنلاین که در خیلی از آموزشگاه‎ها و یا حتی سایت‎ها و پیج‌هایی که در این زمینه فعالیت می‎کنند و دوره‎های آموزشی تعمیرات آنلاین برگزار می‎کنند، مشاهده می‎شود جدایی آموزش‎های پایه و تخصصی آن است. اکثر آموزشگاه‎ها، سایت‌ها و پیج‎های آموزشی شرایطی را برای هنرجویان خود فراهم کرده‌اند تا آن‌ها بتوانند با هر مدرک و سطح علمی در دوره آموزش تعمیرات شرکت کنند. بهتر است که بدانید معمولا این دوره‎های آنلاین حتی برای تعمیرکاران حرفه‎ای و فعال نیز مناسب است، چرا که با توجه به پیشرفت تکنولوژی، لوازم نیز به همان میزان پیشرفته تر و از جزئیات بیشتری برخوردار می‌شوند. از این رو دوره‌های این آموزشگاه‎ها شامل اطلاعات به روز و آخرین روش‎های تعمیرات لوازم می‌شود. همچنین اساتید این دوره‎های آنلاین، از تکنسین‏های فعال در حوزه تعمیرات هستند و به صورت مداوم دانش خود را به روز می‌کنند.

بازار کار حرفه ‎ای تعمیرات

یکی از پر درآمدترین صنعت‎های جهان صنعت لوازم خانگی است. صنعتی که در تمام جای دنیا به تولید آن می‌پردازند و هر روز شاهد گسترش آن هستیم! شرکت‎های بزرگ و معروفی که در این زمینه فعالیت می‎کنند از جمله ال جی، بوش و سامسونگ که به تولید انواع لوازم خانگی مانند: ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و … می‌پردازند و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌کنند. از این رو بازارکار تعمیرات لوازم خانگی بسیار پررونق است و موقعیت شغلی مناسبی برای تعمیرکارن لوازم خانگی وجود دارد. این روزها در همه خانواده‎ها و در هر خانه‌ای می‌توان انواع لوازم خانگی مختلفی را مشاهده کرد که وجود اکثر این لوازم ضروری است.

حال قطعا هر لوازم برقی و الکترونیکی بنا به دلایلی روزی از کار میفتد و تنها افراد متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می‌توانند از پس عیب یابی و هم چنین نصب انواع لوازم خانگی بربیایند. این موضوع را هم باید افزود که افراد زیادی هر روزه به دنبال یک تعمیرکار متخصص برای درست کردن لوازم خانگی خود هستند. همچنین علاوه بر تعمیرات لوازم خانگی، سایر تعمیرات مانند تعمیرات گوشی‎های هوشمند، کامپیوتر، لپ‌تاپ و ... و به غیر از آن تعمیرات ماشین نیز از کارهای بسیار پردرآمد به شمار می‎روند. حال از این موضوع نتیجه می‌گیرم که درصورت فراگرفتن مهارت تعمیرات در هر شاخه‎ای می‌توان به درآمد قابل توجهی رسید.

ورود به بازار کار تعمیرات با بسته های آموزشی

بازارکار تعمیرات از جهات مختلفی امکان ورود به آن و شروع را دارد. به عنوان مثال تعمیرکاران می‌توانند، بلافاصله پس از اخذ مدرک خود با یک سرمایه برای خود مغازه‌ای جهت تعمیر تخصص مانند تعمیر لوازم خانگی، تعمیر گوشی و لپ‌تاپ، تعمیر ماشین و ... راه‌اندازی و شروع به کار کنند. علاوه بر آن نمایندگی‎های بسیاری نیز به کمک تعمیرکاران حرفه‎ای نیاز دارند. به این گونه تعمیرکاران می‌توانند بدون این‎که هزینه کنند، به استخدام این شرکت‎ها در آمده و کسب مهارت کنند. باید توجه کنید که در این شرایط درآمد تعمیرات، مشابه با تعمیرکاران آزاد، نخواهد بود. با این حال این شرکت‎ها دارای مزایای خوبی هستند که از برخی از این مزایا می‎توان به: حقوق ماهیانه، خدمات بیمه، مزایا و پاداش کار و خیلی از مزایا دیگر و مشابه به مشاغل اداری اشاره کرد.

با کلیک بر روی تصویر زیر میتوانید نمونه ویدیو هایی از بسته آموزشی تعمیرات مجتمع پل را ببینید

ویدیو های آموزشی آنلاین

یادگیری فردی با شرکت در دوره ‎های آنلاین تعمیرات

کلاس‎های آنلاین این اجازه را به هنرجویان می دهند که بتوانند در هر کجا، هر زمان و هر طور که خواستند فرصت یادگیری فردی را داشته باشند. این که اختیار زمان و مکان دست خود هنرجو باشد، یکی از ویژگی فوق العاده دوره‎های آنلاین تعمیرات محسوب می‎شود و در نتیجه هنرجو می‎تواند هر طور که خواست برنامه ریزی کند. اگر یادگیری شما سریع است، پس مجبور نیستید که برای برگزاری کلاس صبر کنید و برعکس اگر روش یادگیری شما کند و آهسته است، می توانید تا هر زمان که خواستید گوش دادن به کلاس‎ها را طولانی تر کنید، بدون آن که فشار و یا اجباری بر روی شما باشد. یکی از بزرگترین مزایای یادگیری فردی این است که به شما اجازه می‎دهد توانایی خود را افزایش دهید و به ضعف هایتان غلبه کنید و یادگیری موثرتری نیز داشته باشید. همچنین اعتماد به نفس شما را هم افزایش می‎دهد.

با کلیک بر روی تصویر زیر میتوانید 3 بسته آموزش آنلاین لیمو را مشاهده کنید

بسته های آموزشی لیمو مجتمع پل

درآمد تعمیرات چقدر است؟

پس از این که سوال هنرجویان و علاقه‌مندان در رابطه با این که چگونه با پکیج های آموزشی آنلاین تعمیرکار شویم پاسخ داده شد، برای خیلی از آن‌های سوالات دیگر از جمله این که درآمد تعمیرات چقدر است؟ به وجود می‎آید. در این باره بهتر است که بدانید درآمد تعمیرات بسیار مناسب است. طبق امار و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده‌است به طور میانگین درآمد تعمیرات بالای 15 میلیون می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این در شرایطی است که تعمیرکاران توانایی و تخصص لازم را در تعمیرات داشته باشند. علاقه مندان می‌توانند بدون شک پس از کسب تجارب گوناگون و مختلف در ادامه فعالیت خود از درآمدهای بالاتری نیز برخوردار شوند. تنها کافی است تا آموزش تعمیرات مورد نظر خود را فرا گرفته و دیگر نگران درآمد این شغل نباشند. یادگیری دوره‎های آموزش تعمیرات نیز به دو صورت آنلاین و حضوری است که برخی از هنرجویان بنا به دلایلی تمایل به شرکت در دوره‎های آنلاین را دارند.

ورود به بازار کار تعمیرات چه چالش هایی دارد؟

ورود به بازار کار تعمیرات، چالش های خاصی ندارد. البته توجه داشته باشید که مهم‎ترین چالشی که این شغل فنی دارد موضوع به روز نگه داشتن دانش و مهارت است، چرا که تکنولوژی لوازم روز به روز در حال تغییر و به روز رسانی است و شما به عنوان یک تعمیرکار باید مهارت خود را متناسب با این تکنولوژی به روز کنید.

سخن آخر

گاهی اوقات برای برخی از افراد سوال به وجود می‎آید که آیا با دوره آنلاین میتوان تعمیرکار شد ؟ حال در این مقاله در این باره و در رابطه با چگونه غیر حضوری تعمیرکار شویم اطلاعات مفیدی را قرار دادیم و بیان کردیم که با دوره‎های آنلاین هم می‎توان تعمیرکار شد و هم چنین در رابطه با مزایای و معیاب دوره‌های آنلاین اطلاعاتی را قرار دادیم و بیان کردیم که این شغل چالش‎های زیادی ندارد و از درآمد خوبی نیز برخوردار است.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی