×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
اخبار فناوری و تکنولوژی

تایید وجود مشکل صفحه نمایش در آیفون 11 از سوی اپل

تایید وجود مشکل صفحه نمایش در آیفون 11 از سوی اپل

تایید وجود مشکل صفحه نمایش در آیفون 11 از سوی اپل

 

اپل تایید کرده است که برخی از آیفون 11 هایی که در تاریخ آبان 98 تا تاریخ اردیبهشت 99 تولید شده اند دچار مشکل در صفحه نمایش هستند ، و در ادامه نیز اشاره کرده که برنامه هایی برای شناسایی و تعویض رایگان این iphone 11 ها دارد.

 

روز جمعه اپل اعلام کرد که درصد کمی از آیفون ۱۱ هایی که (نوامبر 2019 ) آبان 98 تا تاریخ (می 2020) اردیبهشت 99 تولید شده اند در ماژول صفحه نمایش دارای مشکلی هستند که سبب می شود صفحه نمایش دیگر در هنگام لمس پاسخ ندهد (خطای stop responding اتفاق بیوفتد).

مجتمع آموزشی پل به شما فن آموز عزیز پیشنهاد میکند اگر علاقه‌ای به حوزه تعمیرات موبایل آیفون دارید؛ حتما از صفحه دوره آموزش تعمیرات آیفون و آیپد دیدن کنید.

اگر آیفون ۱۱ شما دچار چنین مشکلی شده , ابتدا سریال نامبر موبایل خود را از Settings > General و در قسمت سریال نامبر (serial number) پیدا نموده  با کلیک روی لینک منبع خبر که در پایان مقاله وجود دارد , وارد سایت اپل شده و سریال نامبر آیفون ۱۱ خود را وارد نمایید .

iphone11 setting serial number ios14

 البته چون شرکت اپل در ایران نمایندگی ندارد شما نمی توانید از خدمات پس فروش اپل استفاده نمایید و فقط لینک زیر به منظور این است که چک کنید گوشی شما سالم است یا ممکن است این مشکل را داشته باشد.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی