×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
اخبار فناوری و تکنولوژی

ایزابل (Isabel Sieh) نوجوان برنامه نویس

ایزابل (Isabel Sieh) نوجوان برنامه نویس

ایزابل (Isabel Sieh) نوجوان برنامه نویس سیزده ساله

ایزابل در فیلیپین زندگی میکند یکی از جوانترین برنامه نویسان فیلیپین میباشد او مانند همه کودکان در کودکی به بازی های کامپیوتری مشغول بود بدون اینکه اطلاعی از برنامه نویسی داشته باشد او میگوید وقتی 10 ساله بودم معلمم متوجه پیشرفت من در ریاضی شد و به من پیشنهاد داد که کد نویسی را شروع به یادگیری کنم.
ایزابل در ابتدا شروع به یادگیری اصول زبان HTML و JAVASCRIPT نمود .

ایزابل (Isabel Sieh) نوجوان برنامه نویس

البته موفقیت ایزابل تنها یادگیری برنامه نویسی نبود موفقیت بزرگتر او تاسیس شرکت GIRL WILL CODE است ، هدف از تاسیس این شرکت شتابدهی استعداد و آموزش به دخترانی است که علاقه به یادگیری برنامه نویسی دارند و همچنین تشویق مدارس برای آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان یا به عنوان یک فعالیت بعد از مدرسه بوده است.از نظر ایزابل یادگیری برنامه نویسی مانند یادگیری زبان است که با پیشرفت های امروزی بسیار ارزشمند و تاثیر گذار در آینده کودکان میباشد .

آموزش برنامه نویسی به دختران

با شناخت استعداد کودکان و شتابدهی استعداد آنان میتوان آینده موفقی را رقم زد ، مانند معلم ایزابل که با شناخت استعداد و هدایت درست ایزابل اکنون شاهد موفقیت اوست ، مادر ایزابل وقتی اشتیاق اورا برای یادگیری برنامه نویسی دید از معلم او خواست تا چیزهای بیشتری به او بیاموزد.

آموزش برنامه نویسی کودکان

گاهی در رفتار کودکان نشانه هایی از استعداد و علاقه آن ها وجود دارد که با کشف آن و شتابدهی در جهت پیشبرداستعداد میتوان شاهد موفقیت در آینده آن ها باشیم.

پل استار اولین مؤسسه بین المللی شتابدهی استعداد و آموزش برنامه نویسی

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی