×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش ساخت تابلو روان

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

دوره حضوری
دوره آنلاین
1
آموزش ساخت تابلو روان
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)
آموزش ساخت تابلو روان
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)

چرا در این دوره شرکت کنم؟

در حال حاضر، دوره‌های مختلفی در سراسر ایران در حال برگزاری است که طرز ساخت تابلو روان را آموزش می‌دهند؛ ولی بهتر است بدانید که این تابلوها، سیستم‌های مختلفی داشته و برای پیاده‌سازی طرح‌ها، از نرم‌افزارهای متفاوتی استفاده می‌شود که آشنایی با همه آنها برای موفقیت در کار، ضروری است. به همین بهانه، مجتمع پل گیلان، یک دوره کاملا تخصصی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است که با شرکت در آن می‌توانید تمامی مباحث را به صورت 100 درصدی یاد گرفته و در پایان نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنید.

معرفی کامل دوره آموزش ساخت تابلو روان

اگر سری به مراکز خرید یا خیابان‌های پرتردد زده باشید، حتما متوجه تابلوهای روان کوچک و بزرگی که فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند، خواهید شد. این تابلوها، اهمیت بسیار زیادی در تبلیغ کسب‌وکارها دارند و این یعنی آشنایی با طرز ساخت تابلو روان می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد باشد. یادگیری این تخصص به صورت تجربی، کمی دشوار است؛ به همین علت، افرادی که قصد ورود به این بازار کار را دارند، سعی می‌کنند به دنبال دوره‌های آموزش ساخت تابلو روان باشند.

آموزش ساخت تابلو روان به صورت کامل در مجتمع پل

مجتمع پل گیلان، از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌هایی است که دوره آموزش ساخت تابلو روان را به صورت فوق تخصصی برگزار می‌کند. در این دوره، از 0 تا 100 تابلوهای روان به شما آموزش داده می‌شود تا آمادگی کاملی برای ورود به بازار کار داشته باشید. بعد از اتمام دوره، شما به یک تکنسین توانمند و همه‌فن حریف تبدیل خواهید شد که می‌تواند انواع پروژه‌ها را انجام دهد. این در حالی‌ست که بسیاری از افرادی که در حال حاضر مشغول کار در بازار هستند، تمامی مهارت‌های مرتبط با ساخت تابلو روان را ندارند و نمی‌توانند هر پروژه‌ای را قبول کنند.

در دوره آموزش ساخت تابلو روان مجتمع پل، از اساتیدی باتجربه و کاملا متخصص استفاده شده است تا شما بتوانید این رشته شغلی را متناسب با علم روز یاد بگیرید. تمامی جلسات، در کارگاه‌های تخصصی مجتمع پل برگزار می‌شود تا شما ضمن انجام کارها به صورت عملی، بتوانید با ابزارهای مورد نیاز این رشته نیز آشنایی کاملی پیدا کنید. بخشی از فرآیند ساخت تابلو روان، کار با نرم‌افزارهای تخصصی برای طراحی، شیوه جای‌گذاری و ایجاد ارتباط میان آنهاست که خوشبختانه در مجتمع پل، تمامی این موارد به صورت کامل بیان خواهد شد.

برای شرکت در این کورس تخصصی، نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای نخواهید داشت و تمام علاقه‌مندان از سراسر ایران می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند. اگر در شهرهای دورتر ایران سکونت دارید هم به هیچ‌وجه جای نگرانی نخواهد بود چرا که این مجموعه، امکانات رفاهی مختلفی از جمله خوابگاه را تدارک دیده است که می‌توان از آنها استفاده کرد.

بعد از اتمام دوره، مدرک فنی حرفه ای برای شما صادر می‌شود تا در موقع لزوم بتوانید از آن استفاده کنید. این گواهینامه، کاملا رسمی بوده و در سراسر ایران مورد تایید تمامی سازمان‌ها است. پشتیبانی بعد از دوره هم یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای شرکت در این کورس به حساب می‌آید. در کنار اعطای مدرک حرفه‌ای و رسمی، اساتید این مجموعه بعد از اتمام دوره نیز در کنار شما خواهند بود و می‌توانند مشاوره‌های لازم را در خصوص دریافت پروژه‌های مختلف، ارائه کرده و به تمام سوالات شما پاسخ دهند. به علاوه، مجتمع پل این امکان را دارد که کارآموزان برتر را نیز برای اشتغال، به مراکز مخلتف معرفی کند.پ

توانایی هایی که در دوره آموزش ساخت تابلو روان بدست می آورید

  1. تسلط کامل به ساخت سخت افزاری انواع تابلوهای روان
  2. تسلط کامل به برنامه نویسی برای انواع بردهای موجود برای تابلوهای روان  

هزینه دوره آموزش تابلو روان

یکی از دغدغه‌های همیشگی متقاضیانی که می‌خواهند در یک کورس تخصصی شرکت کنند، هزینه‌های بالاست. خوشبختانه، این مسئله در مورد دوره آموزش تابلو روان مجتمع پل صدق نکرده و علاقه‌مندان می‌توانند با تخفیف 1 میلیون تومانی و با پرداخت فقط 7.500.000 میلیون تومان، در این دوره شرکت کرده و تمامی مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را به صورت صفر تا صدی یاد بگیرند.

این مجموعه همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای برای افرادی در نظر گرفته است که در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته نیز شرکت می‌کنند.

آینده ای پردرآمد با شرکت در دوره آموزشی ساخت تابلو روان

دوره آموزش ساخت تابلو روان مجتمع پل به دلیل بیان مطالب بر اساس علم روز و همچنین نیاز بازار، یکی از پرتقاضاترین رشته‌هایی است که می‌تواند درآمدهای بسیار بالا را برای شما تضمین کند. برای شرکت در این دوره، نیازی به دانش فنی یا پیش‌نیازی نیست و همین مسئله، جوانان را بیش از پیش برای حضور در بازار، ترغیب خواهد کرد. مجتمع پل همواره در تلاش است تا از اساتیدی باتجربه استفاده کند تا بعد از اتمام دوره، شما به یک تکنسین واقعی برای انجام هر پروژه‌ای تبدیل شده باشید.

سرفصل های آموزش ساخت تابلو روان
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش ساخت تابلو روان
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش ساخت تابلو روان
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر
در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی میتوانید با شماره زیر یا شماره واتس آپ پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید
poulgilan-whatsapp-support
در صورت نياز به هر گونه راهنمايی، يا كسب اطلاعات بيشتر مشاوران پل آماده پاسخ گويی هستد
مشاوره تلفنی
013-33333145
ویدئو های آموزشی مرتبط
آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی موبایل + ویدئو
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی موبایل + ویدئو
دراین مقاله قصد داریم به آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی بپردازیم. طریقه نصب دوربین مدار بسته روی گوشی با توجه به روشی که استفاده می شود متفاوت است....
رایگان
آموزش نصب دوربین مداربسته بی سیم از صفر تا صد
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
آموزش نصب دوربین مداربسته بی سیم از صفر تا صد
جهت آموزش نصب دوربین مدار بسته بی سیم، لازم است ابتدا با دوربین های بی سیم و شرایط نصب آنها آشنا شوید. در ابتدا ذکر این نکته لازم است که...
رایگان

section-header گواهینامه های دوره

گواهینامه تکنسین ساخت تابلو روان
مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم
گواهینامه بین المللی فنی و حرفه ای
گواهینامه تکنسین ساخت تابلو روان A+
1400
گواهینامه تکنسین ساخت تابلو روان A+

گواهینامه تکنسین ساخت تابلو روان A
1400
گواهینامه تکنسین ساخت تابلو روان A

گواهینامه تکنسین ساخت تابلو روان A+

در پایان هر دوره پس از کسب حد نصاب نمره در آزمون آنلاین مربوطه، واهینامه دوره مرتبط اهداء خواهد شد.
سوالات متداول
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی