×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش نصب دزدگیر اماکن

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

دوره حضوری
دوره آنلاین
3 دوره در 1 دوره
1
آموزش نصب دزدگیر اماکن
2
آموزش نصب سیستم اعلام حریق
3
آموزش نصب آیفون تصویری
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)
آموزش نصب دزدگیر اماکن
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)

چرا در این دوره شرکت کنم؟

از گذشته تا به امروز، انسان‌ها همواره سعی داشته‌اند تا به هر نحوی که شده، از اموال خود به بهترین شکل محافظت کنند. شیوه حفاظت از وسایل اما در زمان فعلی، بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده و روش‌های سنتی، جای خود را به روش‌های پیشرفته داده‌اند تا با صرف کمترین هزینه بتوان به بیشترین بازدهی رسید. نصب دزدگیرها در منازل و اماکن مختلف، یکی از همین رویکردهای نوین است و استفاده گسترده از آنها در اداره‌ها، منازل، کارگاه‌ها و ... باعث ایجاد یک بازار کار بسیار عالی برای آن با درآمد بالا شده است؛ از این رو، بسیاری از افراد به دنبال آموزش نصب دزدگیر اماکن هستند تا بتوانند با ورود به این بازار، صاحب شغلی جذاب با امنیت بالا شوند. برای اطمینان از اینکه در این حرفه به موفقیت خواهید رسید، باید آموزش نصب دزدگیر اماکن را زیر نظر کارشناسان خبره سپری کنید تا علاوه بر آشنایی با تمام مباحث، مهارت‌های شما در انجام هم‌زمان کارها و مدیریت آنها نیز تقویت شود.

معرفی کامل دوره نصب دزدگیر اماکن

در حال حاضر، مجموعه‌های زیادی در حال تاسیس دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن هستند که مجتمع پل به عنوان یکی از برترین آموزشگاه‌ها، با به‌کارگیری اساتید مجرب، سال‌هاست که مسیر ورود به این بازار کار را برای متقاضیان، هموار کرده است. در ادامه ضمن آشنایی کامل با این رشته، سرفصل‌های مربوط به دوره را نیز توضیح داده و شیوه دریافت مدرک رسمی و بین‌المللی آموزش نصب دزدگیر اماکن و منازل را بیان خواهیم کرد. با گذراندن این دوره، همه متقاضیان می‌توانند طریقه نصب دزدگیر اماکن را به صورت کامل و 100 درصدی یاد گرفته و بلافاصله، وارد بازار کار شوند.

آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر اماکن در مجتمع پل

نصب دزدگیر اماکن، یکی از رشته‌های شغلی بسیار محبوب است که برای موفقیت در آن، علاوه بر روابط عمومی بالا، باید از دانش فنی خوبی نیز برخودار باشید تا در صورت مواجه با چالش‌های مختلف، حل مسائل در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر باشد.

افرادی که در دوره آموزشی نصب دزدگیر منازل و اماکن مجتمع پل ثبت‌نام می‌کنند، تمامی مباحث را در کلاس‌های تخصصی زیر نظر اساتید مجرب، آموزش دیده و همه‌چیز را به صورت علمی فرا می‌گیرند. مجتمع پل همچنین با در نظر گرفتن کارگاه‌های تخصصی برای انجام کارها به صورت عملی، صرفا به بیان مباحث به صورت تئوری نپرداخته و به کارآموزان اجازه می‌دهد تا با قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف، همه‌چیز را به صورت عملی یاد بگیرند. در این دوره، تمامی مباحث مربوط به نصب دزدگیر، از طراحی تا اجرا به صورت کاملا کاربردی به شما آموزش داده می‌شود و شما با انواع سیستم‌های قدیمی و جدید به صورت کامل آشنا خواهید شد. در نتیجه، علاوه بر امکان راه‌اندازی و مدیریت دزدگیر در مراکز جدید، توانایی کار و عیب‌یابی با سیستم‌های قدیمی‌تر را نیز پیدا خواهید کرد.

نکته مهم دیگر، لزوم آشنایی در کار با ابزارهای مختلف است؛ مسئله مهمی که می‌تواند سرعت شما در انجام کارهای خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. هرچند، اگر پیش از این تجربه کار با ابزارهای مربوط به این رشته را ندارید، به هیچ‌وجه جای نگرانی نخواهد بود چرا که در آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر اماکن مجتمع پل، شیوه کار کردن با این ابزارها را نیز فرا خواهید گرفت.

اگر چه نحوه نصب دزدگیر اماکن در این دوره به صورت کامل آموزش داده می‌شود، ولی آشنایی با فقط روش نصب دزدگیر، بازار کار شما و موقعیت‌هایی که پیش رو خواهید داشت را تا حد زیادی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. علت این مسئله، نیاز بسیاری از پروژه‌های بزرگتر به آشنایی با سیستم‌های اعلام حریق و همچنین آشنایی با نصب انواع آیفون‌های تصویری و ساده است. البته، اصلا جای نگرانی نیست چرا که مجتمع پل، برای این مباحث هم آموزش‌های تخصصی و جداگانه‌ای را در نظر گرفته که لازم است در آنها نیز شرکت کنید. تمام مطالبی که در این دوره‌ها بیان می‌شود، به‌نوعی مکمل یکدیگر بوده و می‌توانند آینده شغلی شما را تضمین کنند.

بعد از اتمام دوره، کارآموزان توانایی جانمایی، سیم‌بندی، نصب و تنظیم انواع دزدگیرهای اماکن، آیفون‌های تصویری و سیستم‌های اعلان حریق را پیدا کرده و می‌توانند تمام سیستم‌های مرتبط را به‌آسانی عیب‌یابی کنند.

توانایی هایی که در پایان 3 دوره نصب دزدگیر اماکن، نصب سیستم اعلام حریق و نصب آیفون تصویری بدست می آورید

  1. توانایی جانمایی، سیم بندی، نصب و تنظیمات نرم افزاری انواع دزدگیرهای اماکن
  2. توانایی جانمایی، سیم بندی، نصب و تنظیمات نرم افزاری انواع سیستم های اعلان حریق
  3. توانایی جانمایی، سیم بندی، نصب و تنظیمات نرم افزاری انواع آیفون های تصویری
  4. عیب یابی و تعمیر انواع دزدگیرهای اماکن
  5. عیب یابی و تعمیر انواع سیستم های اعلان حریق
  6. عیب یابی و تعمیر انواع آیفون های تصویری

هزینه دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن در مجتمع پل

همان‌طور که گفتیم، برای آموزش کامل نصب دزدگیر اماکن باید در جلسات مکمل که شامل آموزش نصب سیستم‌ اعلام حریق و همچنین آموزش نصب آیفون تصویری می‌شود نیز شرکت کنید. این دوره‌ها البته طولانی نبوده و هرکدام از آنها، یک جلسه را به خود اختصاص می‌دهد.

این دوره، شامل 4 جلسه 3 ساعته است که می‌توان با پرداخت هزینه بسیار منصفانه 3 میلیون و 500 هزار تومان، در آن شرکت کرد. البته، برای کارآموزان مجتمع پل نیز یک تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است: افرادی که در دوره‌های آموزش نصب دوربین مدار بسته و همچنین آموزش هوشمندسازی ساختمان شرکت کرده باشند، همزمام با شرکت در دوره نصب دزدگیر،نصب سیستم اعلام حریق و نصب آیفون تصویری ،با تخفیفی 3 میلیون تومانی روی کل دوره ها ، می توانند با پرداخت مبلغ 14.800.000 کل این دوره های آموزشی را شرکت کنند.

تضمین آینده شغلی با گذراندن دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن

بازار کار نصب دزدگیر در اماکن و منازل، فقط به ایران محدود نبوده و در بسیاری از کشورهای خارجی و به‌ویژه کشورهای در حال توسعه نیز تا حد زیادی به این تخصص نیاز است. مجتمع آموزشی پل با برگزاری کلاس‌های عملی و بیان مطالب به صورت کاملا تخصصی، به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید هر پروژه‌ای را در هر جایی از دنیا انجام داده و به درآمدهای بسیار بالا برسید.

در این بین نباید از تاثیر مدارک بین‌المللی این مجموعه نیز غافل شد، چرا که اگر قصد فعالیت در کشورهای خارجی را داشته باشید، مدرک شما می‌تواند مهر تاییدی بر مهارت‌ها و توانایی‌هایی شما باشد. بد نیست اشاره کنیم که دستمزد متخصصین این حوزه در کشورهای اروپایی، با ارزهای خارجی محاسبه شده و بسیار بیشتر از مقداری است که در ایران ممکن است دریافت کنید.   

سرفصل های آموزش نصب دزدگیر اماکن
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش نصب دزدگیر اماکن
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش نصب دزدگیر اماکن
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر
در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی میتوانید با شماره زیر یا شماره واتس آپ پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید
poulgilan-whatsapp-support
در صورت نياز به هر گونه راهنمايی، يا كسب اطلاعات بيشتر مشاوران پل آماده پاسخ گويی هستد
مشاوره تلفنی
013-33333145

صدای مشاور


آموزش نصب دزدگیر اماکن - توضیحات مشاور
مشاور آموزش نصب دزدگیر اماکن
نظرات فن آموزان
نظر علیرضا حیدری
علیرضا حیدری
علیرضا حیدری
فن آموز
ویدئو های آموزشی مرتبط
آموزش نصب انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
آموزش نصب انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ
در این مقاله به آموزش نصب دوربین مدار بسته انالوگ می پردازیم. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های آی پی نصب راحت تری دارند و با در اختیار...
رایگان
آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی موبایل + ویدئو
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی موبایل + ویدئو
دراین مقاله قصد داریم به آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی بپردازیم. طریقه نصب دوربین مدار بسته روی گوشی با توجه به روشی که استفاده می شود متفاوت است....
رایگان
آموزش نصب فتوسل برای چند لامپ + ویدئو آموزشی
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
آموزش نصب فتوسل برای چند لامپ + ویدئو آموزشی
در این مقاله قصد داریم با نصب فتوسل برای چند لامپ آشنا شویم. قبل از هر چیز لازم است بدانیم کاربرد فتوسل چیست. فتوسل عملکردی شبیه یک کلید تک پل...
رایگان
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی