×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

دوره حضوری
دوره آنلاین
1
آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل
آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل
2,500,000 تومان

چرا در این دوره شرکت کنم؟

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل در مجتمع آموزش پل، کامل ترین و تخصصی ترین دوره تعمیرات نرم افزار موبایل در ایران می باشد که علاقمندان با هدف ورود به بازارکار تعمیرات نرم افزار موبایل و با داشتن دانشی اندک در حوزه کامپیوتر شروع به کار می‌کنند. آموزش تخصصی نرم افزار موبایل به صورت تضمینی با مربیان درجه 1 ایران با مجهزترین ابزارهای تعمیرات نرم افزار موبایل شامل بروزترین باکس ها، دانگل ها و نرم افزارهای کاربردی ارائه می شود. دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل شامل آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری اندروید و آیفون می باشد و بعد از پایان دوره علاوه بر مدرک بین‌المللی فنی حرفه ای تعمیرات موبایل، مدرک دانشگاهی تعمیرات موبایل مورد تایید وزارت علوم را نیز دریافت می‌کنند.

معرفی دوره آموزش نرم افزار موبایل

امروزه به دلیل وابستگی کاربران به گوشی‌های تلفن همراه باعث شده مشکلات بسیار زیادی در این دستگاه ها به وجود بیاید. شاید وقتی یک فرد اسم تعمیرات موبایل را بشنود، در ذهن او صرفاً، تعمیرات سخت افزاری نقش ببندد؛ یعنی یک یا چند قطعه از موبایل دچار خرابی شده یا گوشی آسیب فیزیکی دیده، اما اینگونه نیست! این ایرادات به دو بخش سخت افزار و نرم افزار موبایل تقسیم می شوند بعضی مواقع پیش می‌آید که تلفن همراه کاملا از لحاظ فیزیکی سالم است و فقط نیاز به تعمیر نرم افزاری دارد و یا اینکه حل مشکل سخت افزاری همراه با رفع ایراد نرم افزاری است و این امر نیازمند داشتن دانش و تخصص کافی در بخش نرم افزاری موبایل است که باعث رشد بازار کار تعمیرات موبایل شده و با توجه به علاقه و میزان درآمد، افراد به دنبال آموزش تخصصی در یکی از این بخش ها و یا هردو بخش هستند تا بتوانند موقعیت های شغلی مناسبی پیدا کنند.

معرفی دوره آموزش نرم افزار موبایل

حال افراد بسته به گرایش و علاقه خود به سمت یادگیری دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل می روند و برای اینکه در این شغل درآمد بالا و موقعیت درستی داشته باشند لازم است مسیر درستی را برای آموزش نرم افزار موبایل انتخاب کنند. آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل یک دوره ی تخصصی است که باید 0 تا 100 آن را به صورت اصولی و حرفه ای آموخت. زیرا برخی از مراکز آموزشی بدلیل نداشتن زیرساخت ها و پشتیبانی ضعیف با دریافت مبالغ بسیار بالا آموزش عمومی و از دور خارج شده را به علاقمندان این رشته می دهند.

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل در مجتمع آموزشی پل با متدهای به روز دنیا همراه با سرفصل های کامل و روش های رفع ایرادات مختلف نرم افزاری با باکس ها و نرم افزارهای کاربردی ارائه می شود و با پشتیبانی رایگان یک ساله مربی، کارآموز این مهارت تخصص و اعتماد به نفس لازم برای ورود به بازار کار در ایران و یا هر جای دنیا را خواهد داشت.

آموزش نرم افزاری تلفن همراه از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشت وجود سیستم عامل‌ها و رابط کاربری‌های متفاوت و عملکرد انحصارگونه آنهاست که باعث می‌شود تا روش‌های رفع مشکل نیز به مراتب پیچیده‌تر و تخصصی‌تر شود. این موضوع نیازمند این است تا افراد برای آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار حساسیت بیشتری به خرج دهند تا با انتخاب اشتباه وقت و هزینه زیادی را هدر ندهند. مجتمع آموزشی پل با بیش از 20 سال سابقه درخشان و بنیان گذار آموزش تعمیرات موبایل و داشتن مربیان با سابقه و دلسوز و مولف کتاب پرطرفدار «آموزش تعمیرات موبایل با طعم پرتقال» و مخترع اولین دستگاه عیب یاب تلفن همراه، می تواند مرجع درستی برای آموزش تخصصی نرم افزار موبایل باشد و تنها آموزشگاهی است که علاوه بر مدرک فنی حرفه ای، مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم را به کارآموزان اهدا می‌کند.

باید بدانید که بحث نرم‌افزار موبایل گسترده و حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود ولی از آنجایی که اکثر افراد اطلاعات اولیه‌ای را درباره نحوه عملکرد یک دستگاه دارند اینگونه فکر می‌کنند که شاید هر نوع مشکل نرم‌افزار به اطلاعات ابتدایی و مقدماتی نیازمند است اما باید بدانید که آموزش تخصصی نرم‌افزار موبایل بحثی بسیار قوی و پیشرفته است که در زمان وجود بسیاری از مشکلات نرم‌افزاری، تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه سخت افزار نیز ممکن است از پس آن بر نیایند، به دلیل اینکه حوزه کاری مخصوص به خود را دارد و مشکلاتی از قبیل انواع قفل‌های سیستمی گوشی مثل قفل صفحه، قفل گوگل اکانت، می اکانت و غیره یا دسترسی به اطلاعات کاربر در زمانی که فرد رمز عبور دستگاه خود را فراموش کرده و یا مشکلات پیچیده‌ای که در بخش آنتن دهی دستگاه ممکن است رخ دهد، کار با فایل‌ها و پارتیشن‌های سیستمی که هر کدام مستلزم دانش بسیار بالا است.

دوره آموزشی نرم افزار موبایل

مجتمع آموزشی پل یادگیری آموزش نرم افزار موبایل را برای شما با کامل ترین سرفصل های آموزشی شامل آموزش انواع باکس ها و دانگل ها مانند اکتاپلاس، z3x، هایدرا و نرم افزارهای کاربردی 3utools ،itunes، انواع قفل صفحه، قفل گوگل اکانت (frp) و apple id و... در گوشی های اندروید و آیفون آسان کرده است. کارآموز با آموزش تخصصی نرم افزار موبایل می‌تواند مشکلات را در مرحله اول به درستی شناسایی کرده و در قدم بعدی ابزار مربوط به آن مشکل را تشخیص دهد و با استفاده از دانش عیب یابی خود آن را رفع عیب کند.

انواع دانگل ها در آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزار موبایل به صورت حضوری و آنلاین

از آنجاییکه دوره آموزش نرم افزار موبایل دارای مباحث تخصصی و پیچیده می باشد، ما در مجتمع آموزشی پل هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین آموزش تخصصی نرم افزار موبایل را برگزار می کنیم تا افرادی که مایل به آموزش حضوری هستند بتوانند در شهر زیبا و توریستی رشت به مدت 10 روز که شرایط خوابگاه هم فراهم می باشد، این دوره را زیر نظر اساتید با تجربه با پشتیبانی رایگان یک ساله در کارگاه های عملی مجهز آموزش ببینند. و در پایان گواهینامه فنی حرفه ای و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم که بین المللی و قابل ترجمه می باشد، دریافت کنند.

آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزار موبایل حضوری

اما با توجه به اینکه مباحث سرفصل های آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل کاملا تخصصی و فرار است، برای آن دسته از علاقمندانی که وقت کافی ندارند تا به راحتی و در هر لحظه که خواستند آموزش ببینند و اگر مطلبی را نیاز به تکرار داشتند چندین و چند بار مرور کنند، دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل نرم افزار را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانند با بهترین کیفیت و با بیانی ساده و روان و در هر زمان مناسب این آموزش ها را فرا گیرند و همچنین از پشتبانی و کلاس های رفع اشکال آنلاین رایگان مدرس دوره بهره ببرند. ضمنا از آپدیت های رایگان 2 ساله این دوره برای یادگیری مباحث به روز و تکنیک های تعمیرات نرم افزاری جدید و آموزش باکس ها و دانگل های جدید که هر کدام در سایت های دیگر به صورت جداگانه مبالغ زیادی برای آموزش آنها وجود دارد، استفاده کنند. نکته قابل توجهی که در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل آنلاین وجود دارد ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه دوره در صورت عدم رضایت می باشد و این موضوع تضمین کیفیت دوره مجتمع آموزشی پل را اثبات می کند. در ادامه می توانید نظر کارآموزان قبلی ما را در مورد دوره تعمیرات نرم افزار موبایل پل مشاهده کنید.

آموزش تعمیرات نرم افزار مویابل آنلاین

همچنین در صورتی که بعد از دوره آموزش آنلاین نرم افزار موبایل، نیاز به کلاس حضوری داشتید، برای شما با کسر مبلغ دوره ی آنلاین، شرکت در کلاس های حضوری مجتمع آموزشی پل راحت تر می شود.

در صورتی که علاقه دارید تعمیرات تخصصی سخت افزاری موبایل اندرویدی و تعمیرات مقدماتی سخت افزار آیفون را به صورت حضوری و آنلاین آموزش ببینید، می توانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل و آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با هزینه معقول شرکت کنید و آموزش تخصصی تعمیر موبایل را به صورت حرفه ای در همه زمینه ها یاد بگیرید و وارد بازار کار حرفه ای شوید.

اگر قصد یادگیری فوق تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد را دارید، می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات آیفون به صورت حضوری با اساتید مجرب و کارگاه فوق مجهز شرکت کنید و یا در صورت نداشتن زمان کافی می توانید در دوره آموزش آنلاین تعمیرات آیفون تخصصی ثبت نام کنید و از ویدئوهای آموزشی با کیفیت بهره‌مند شوید.

هزینه دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

با توجه به سرفصل ها و محتوای آموزش و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کنونی و پشتیبانی رایگان مربیان با تجربه و همچنین آپدیت های رایگانی که با در نظر گرفتن مباحث جدید و به روز ارائه می شود، هزینه بسیار منصفانه برای شما علاقمندان جهت ورود به بازار کار این رشته در نظر گرفته شده است. هزینه این آموزش به صورت کلاس های نیمه خصوصی حضوری مبلغ 14.000.000 تومان با اعمال تخفیف 2.000.000 تومان که در نهایت شما مبلغ 12.000.000 تومان پرداخت می کنید و در صورت عدم یادگیری، کلاس جبرانی رایگان برای شما در نظر گرفته می شود.

هزینه دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

و همچنین هزینه دوره آنلاین آموزش نرم افزار موبایل به قیمت کاملا اقتصادی مبلغ 2.500.000 می باشد و در صورت عدم یادگیری و شرکت در کلاس های رفع اشکال آنلاین و در نهایت عدم رضایت، وجه پرداختی عودت داده می شود.

آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری موبایل

بخش نرم افزار تلفن همراه، دستورالعمل ها و برنامه هایی هستند که به موبایل فرمان می‌دهد چگونه کار کند و تعمیرات نرم افزاری موبایل زمانی انجام می‌شود که این برنامه ها دچار اختلال و خرابی گوشی شوند. حال شما برای تشخیص این ایرادات و رفع مشکل گوشی باید تخصص و دانش کافی در این حرفه را داشته باشید اما ممکن است آموزش نرم افزار موبایل را از پایه و اصولی تا تخصصی ترین مباحث برای رفع این ایرادات یاد نگیرید.

مجموعه آموزشی پل با بیش از 20 سال سابقه آموزش در رشته تعمیرات نرم افزاری موبایل، دوره آموزش نرم افزار موبایل را از پایه با کامل ترین سرفصل آموزشی تا مباحث پیشرفته و به روز مناسب بازار کار از صفر تا صد برای سیستم عامل های اندروید و آیفون ارائه می دهد. از مدیریت گوشی، بک آپ و ریستور شروع به یادگیری می‌کنید تا بررسی رام گوشی ها، فلش کردن گوشی با محیط دانلود مود، بررسی قفل FRP، کار با باکس ها و دانگل های تمامی برندهای روز دنیا از قبیل سامسونگ، شیامی، هوآوی، ال جی و... ، متدهای روت کردن و ترمیم سریال گوشی، شناسایی و رفع ایرادات گوشی های آیفون، ساخت اپل آی دی، غیرفعال کردن و بازیابی آن و بسیاری از روش های رفع ارورهای نرم افزاری و هنگ لوگو و رفع خاموشی گوشی با مشکل نرم افزار و .... را آموزش می بینید.

آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری موبایل

همه ی آنچه را که باید یک تعمیرکار نرم افزار موبایل بداند، بصورت اصولی آموزش می بیند تا با آمادگی لازم و اعتماد به نفس کامل وارد بازار کار شوید و بصورت حرفه ای خدمات تعمیرات نرم افزاری موبایل را انجام دهید. همچنین مربی در کنار شما می ماند تا حین انجام کار اگر به مشکلی برخورد کردید با پشتیبانی رایگان مشکل شما را برطرف نماید. بعد از پایان دوره نیر گواهینامه فنی حرفه ای و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم را دریافت می‌کنید.

پس با همه ی این تفاسیر دیگر نگران نباشید، جای درستی را انتخاب کردید و در این حرفه ی پر رمز و راز به یک متخصص تعمیرات نرم افزار موبایل تبدیل می شوید و کسب و کار مستقل خود را راه اندازی می کنید.

مجتمع آموزشی پل، با برگزاری دوره تعمیرات نرم افزار موبایل، مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه می دهد. در واقع کارآموزان بعد از طی کردن دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل می‌توانند اقدام به کسب این مدرک کنند. به این صورت که در قدم اول با آزمون تئوری سنجیده می شوند و بعد از موفقیت در این مرحله، آزمون عملی برای سنجش میزان توانمندی کارآموز در حیطه ی نرم افزاری موبایل برگزار می شود. توجه داشته باشید ضمنا مدرک معتبر بین المللی دیگری که فقط مجتمع آموزشی پل به کارآموزان خود در انتهای دوره اهدا می‌کند، مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم است که هم در ایران و هم در سرتاسر دنیا قابل ارائه و استعلام می باشد.

سرفصل های آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر
در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی میتوانید با شماره زیر یا شماره واتس آپ پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید
poulgilan-whatsapp-support
در صورت نياز به هر گونه راهنمايی، يا كسب اطلاعات بيشتر مشاوران پل آماده پاسخ گويی هستد
مشاوره تلفنی
013-33333145
ویدئو های آموزشی مرتبط
باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ شما قفل شده و قصد دارید تا آن را باز کنید. اما رمز خود را فراموش کرده‌اید این موضوع زمانی...
رایگان
علت خاموش شدن گوشی شیائومی و رفع مشکل آن
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
علت خاموش شدن گوشی شیائومی و رفع مشکل آن
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی شیائومی شما دچار خاموشی شده و روشن نمی‌شود. حتی هیچ علائمی از روشن شدن در آن وجود ندارد.موارد مختلفی می‌توانند...
رایگان
قفل شدن اپل آیدی و روش های باز کردن آن بدون هزینه
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
قفل شدن اپل آیدی و روش های باز کردن آن بدون هزینه
برای هر کاربر گوشی های آیفون ، اپل آیدی یک نام آشنا محسوب می‌شود و آن هم به دلیل این است که تا زمانی اپل آیدی بر روی گوشی قرار...
رایگان
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی