×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش تعمیرات موبایل

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

3 دوره در 1 دوره
1
آموزش تخصصی تعمیرات موبایل سخت افزار
2
آموزش مقدماتی تعمیرات موبایل نرم افزار
3
آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)

چرا در این دوره شرکت کنم؟

دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل جامع‌ترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل در ایران می‌باشد که ویژه ورود به بازار کار است و نیازمند هیچ مدرکی، تجربه قبلی و پیش نیاز دیگری نیست. این دروه به صورت تضمینی با مربیان درجه 1 ایران در مجهزترین کارگاه‌های عملی در رشت برگزار می‌شود. این دوره تعمیرات موبایل شامل جدیدترین گوشی های اندروید و آیفون بازار می‌باشد که به صورت تخصصی در کارگاه عملی آموزش داده می‌شود و بعد از پایان دوره کارآموزان علاوه بر مدرک بین‌المللی فنی حرفه ای تعمیرات موبایل، مدرک دانشگاهی تعمیرات موبایل مورد تایید وزارت علوم را نیز دریافت می‌کنند.

ویدئوی معرفی دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل

رشد چشمگیر استفاده از تلفن‌های همراه و کاربردهای گوشی موبایل، تعمیرات موبایل را به یکی از فرصت‌های شغلی مناسب تبدیل کرده است. آموزش تعمیر تلفن همراه یک مهارت فنی و تخصصی است که می‌تواند موقعیت‌های شغلی خوبی را در اختیار افراد قرار دهد.

اکنون این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان تعمیرات موبایل را آموزش دید و وارد بازار کار شد؟

شما برای یادگیری تعمیر موبایل نیازمند شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات تلفن همراه و کسب این مهارت به صورت تخصصی هستید. برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت شرکت در این دوره تخصصی باید اطمینان پیدا کنید که تخصصی‌ترین سرفصل‌های سخت افزاری تعمیر موبایل در این دوره به شما آموزش داده می‌شود چون بعضی از آموزشگاه‌ها صرفا تعمیرات عمومی موبایل در حد سرویس و عیب‌یابی‌های اولیه را آموزش می‌دهند. حتی بعضی از این آموزشگاه‌ها، هزینه‌های زیادی را در غالب دوره فوق تخصصی تعمیر موبایل یا VIP نیز دریافت می‌کنند و کارآموز پس از پایان این دوره‌ها تصور می‌کند که مهارت‌های بسیاری کسب کرده است، اما در هنگام ورود به بازار کار، به کمبود مهارت و دانش خود پی می‌برد. پس خیلی مهم است که شما با افزایش دانش و تحقیق بیشتر جایی را انتخاب کنید که زمان و هزینه خود را بیهوده هدر ندهید.

در مجتمع آموزشی پل، اموزش 0 تا 100 تعمیرات موبایل ارائه می‌شود و به همین دلیل دانش و مهارت کارآموزان بسیار بالا خواهد بود و برای ورود به بازار کار در ایران یا خارج از کشور کاملا آماده خواهند شد. دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل به صورت تضمینی با بهترین سرفصل‌ها و مجهزترین کارگاه‌ها در شهر زیبای رشت برای علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می‌شود.

معرفی دوره تعمیرات موبایل تخصصی

مجتمع آموزشی پل، بنیان‌گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران می‌باشد و با بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای، کارنامه درخشانی در آموزش نیروهای متخصص داشته است و به پشتوانه اعتماد مردم توانسته‌ است بیش از 5836 تعمیرکار موبایل (متخصص) و 342 مربی درجه 1 آموزشگاه تعمیرات موبایل را در سراسر ایران تربیت کند. مجتمع آموزشی پل به عنوان مؤلف کتاب «آموزش تعمیرات موبایل با طعم پرتقال» در سراسر ایران شناخته می‌شود. این کتاب یکی از بهترین منابع در زمینه تعمیر تلفن‌های همراه در سال‌های گذشته محسوب می‌شد. همچنین هیئت علمی مجتمع آموزشی پل در واحد تحقیق و توسعه این مرکز، اختراع اولین دستگاه عیب‌یاب تلفن همراه در دنیا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ما یادگیری مهارت تعمیر موبایل را برای شما آسان و دلنشین می‌کنیم. می‌توانید نظرات بعضی از کارآموزان که دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل را به اتمام رسانده‌اند، مشاهده کنید. پشتیبانی رایگان، کلاس‌های رایگان و دسترسی به ویدئوهای کمک آموزشی و معرفی به بازار کار، از سایر ویژگی‌های آموزشگاه تعمیرات موبایل پل می‌باشد.

به خاطر داشته باشید تنها آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران که علاوه بر مدرک بین‌المللی فنی حرفه ای، مدرک دانشگاهی (پودمانی) تعمیرات موبایل مورد تایید وزارت علوم را در پایان دوره اموزش تعمیرات موبایل به کاراموزان اهدا می‌کند، مجتمع آموزشی پل است. شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی یاد  گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل رشت در مجتمع آموزشی پل تا زمان یادگیری شما ادامه خواهد داشت و در صورت نقص یا عدم یادگیری دوره به صورت رایگان برای شما تجدید خواهد شد. دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل از 3 بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

  • آموزش تعمیرات تخصصی سخت افزاری موبایل
  • آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل
  • آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد

هزینه دوره آموزش تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی پل با درک شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه، دوره‌ی تخصصی تعمیرات موبایل را با هزینه منصفانه برای شما آماده کرده است که هزینه دوره تعمیرات موبایل با توجه به سرفصل‌ها، آموزش‌ها، کارگاه‌های مجهز، اساتید و مربیان مجرب و سایر خدمات ارائه شده کاملا معقول است. پرداخت هزینه برای کلاس های تعمیرات موبایل نوعی سرمایه‌گذاری است که با توجه به مهارت‌های کسب شده، می‌تواند ورود شما به بازار کار تعمیرات موبایل و کسب درآمد را تضمین کند.

هزینه دوره آموزش تعمیرات موبایل

هزینه دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع پل گیلان به سه بخش آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزار، آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری و همچنین آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد تقسیم می‌شود که شما می‌توانید با 2،835،000 تومان از تخفیف ویژه طرح قرمز  تا پایان اسفند 1402 بهره مند شوید و هر سه دوره را با شهریه فقط 6،650.000 تومان شرکت کنید هزینه هر بخش به صورت مجزا و در نهایت مجموع سه بخش باهم به شرح زیر می‌باشد:

  • هزینه آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزاری موبایل: 6،750،000 تومان
  • هزینه آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل: 1،200،000 تومان
  • هزینه آموزش مقدماتی تعمیرات آیفون و آیپد: 1،500،000 تومان

مجموع هزینه‌های صفر تا صد دوره آموزش تعمیرات موبایل، مبلغ 9،450،000 تومان است که مجتمع آموزشی پل با اعمال تخفیف ویژه 30 درصدی ویزه طرح قرمز، این مبلغ را به 6،650،000 تومان رسانده تا همه علاقه‌مندان بتوانند در این دوره تخصصی شرکت نمایند و بیشترین بهره را ببرند و وارد بازار کار حرفه‌ای شوند.

در صورتی که هزینه دوره تعمیرات موبایل حضوری برای شما عزیزان سنگین می باشد، می توانید در دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با هزینه کمتر شرکت نمایید و متخصص این حوزه شوید.

مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی پل، آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد و به صورت کامل را به دو روش عادی و فشرده ارائه می‌کند. با شرکت در هریک از این دوره‌ها شما تمامی مباحث تخصصی تعمیرات موبایل را یاد خواهید گرفت:

  • دوره عادی تعمیر موبایل : 23 جلسه  3 ساعته در طی 2 ماه (هفته‌ای ۳ جلسه) و جمعا 69 ساعت
  • دوره فشرده تعمیر موبایل : 23 جلسه 3 ساعته در طی ۱ ماه (کلاس‌ها همه روزهای هفته به غیر از جمعه و ایام تعطیل) و جمعا 69 ساعت
مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل

در واقع شما می‌توانید با توجه به برنامه زندگی خود و میزان مشغله‌های دیگر، یکی از انواع دوره‌ها را انتخاب کنید. معمولا افرادی که به شغل دیگری مشغول بوده یا دانشجو هستند، دوره‌های عادی را ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر کسانی که زمان آزاد بیشتری داشته و یا علاقه‌مند به یادگیری سریع‌تر و دریافت مدرک تعمیرات موبایل هستند، به شرکت در دوره فشرده علاقه بیشتری دارند. اگر در اموزشگاه دیگری در دوره تعمیرات موبایل شرکت کرده‌اید و رضایت کامل نداشته اید و یا تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی به شما اموزش نداده‌اند نگران نباشد ما درکنار شما هسیم. شما می‌توانید در دوره جامع تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ وجهی شرکت کنید و شهریه خود را در صورت رضایت کامل بعد از پایان دوره و یا بعد از شروع کسب کار خود پرداخت نمایید. ما در این وضعیت اقتصادی شرایط شما را درک می‌کنیم و با تمام توان دوست داریم خدمت گذار شما باشیم. برای تکمیل درخواست خود جهت شرکت در دوره به صورت رایگان اینجا کلیک کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیرات تخصصی گوشی به صورت کاملا عملی در رشت

یکی از نگرانی‌های کارآموزان پیش از شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات تلفن همراه، دانش موردنیاز اولیه و سطح دانش ارائه شده در حین دوره است. در واقع کارآموزان تصور می‌کنند که ممکن است در ابتدای دوره نیازمند مهارت خاصی بوده و یا در پایان دوره، دانش کافی را کسب نکرده باشند. شرکت در دوره‌های ارائه شده توسط مرکز آموزش تعمیرات موبایل پل، به هیچ پیش نیاز اولیه‌‌ای احتیاج ندارد و در این دوره از سطح پایه و مقدماتی تعمیرات موبایل تا سطح تخصصی و پیشرفته به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

آموزش صفر تا صد تعمیرات تخصصی گوشی به صورت کاملا عملی

این دوره آموزشی از صفر تا صد تعمیرات موبایل را ارائه می‌دهد. در پایان دوره، دانش شما در سطح یک تعمیرکار حرفه‌ای است که توانایی عیب‌یابی و رفع مشکلات تخصصی روی برد موبایل را دارد. در واقع در این دوره کلیه شرایط و امکانات برای کسب مهارت در زمینه تعمیرات حرفه‌ای موبایل فراهم شده است و مابقی کار به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد! اگر برای کسب مهارت و دانش تلاش کنید، در پایان دوره مدرک شما تنها یک مدرک مناسب برای قاب دیوار نخواهد بود! در واقع این دانش، کلید ورود شما به بازار کار حرفه‌ای تعمیرات موبایل در سطح تخصصی و کسب درآمدهای بالا است. پس تلاش و کوشش را فراموش نکنید.

صفر تا صد آموزش سخت افزاری تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین رشته های خدماتی حوزه الکترونیک  است و بازار کار بسیار خوبی در تمام نقاط دنیا دارد. یکی از مشکلات و آسیب‌های انواع گوشی موبایل، مشکلات سخت افزاری است. تعمیرکار موبایل به کسی گفته نمی‌شود که فقط قادر است صفحه نمایش گوشی یا تاچ شکسته یا سوکت شارژ آن را تعویض کند، بلکه تعمیرکار متخصص موبایل باید توانایی عیب‌یابی بردهای الکترونیکی چند لایه  موبایل  و تعویض آی سی های بسیار کوچک و حساس روی برد های گوشی را داشته باشد. تعمیر کار موبایل باید تخصص لازم جهت عیب‌یابی و تعمیر گوشی‌های خاموش را داشته و بتواند تعمیرات نرم افزاری گوشی‌های موبایل را نیز انجام دهد. لذا این امر نیازمند آموزش از پایه تا سطح بسیار حرفه ای می‌باشد که شامل نقشه خوانی، عیب‌یابی برد تلفن همراه و رفع مشکلاتی مانند عدم آنتن دهی، تخلیه سریع شارژ، روشن نشدن مدار و سیم کشی روی بردهای موبایل و مواردی از این دست می‌باشد. یک متخصص تعمیرات موبایل علاوه بر تعمیر موبایل توانایی تعمیر تبلت و ساعت‌های هوشمند و سایر دیوایس‌های الکترونیکی را نیز خواهد داشت.

صفر تا صد آموزش سخت افزاری تعمیرات موبایل

این نکته قابل ذکر است که یادگیری تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل نیازمند هیج پیش نیاز یا دانش فنی نیست و از الکترونیک پایه تعمیرات موبایل تا مباحث بسیار تخصصی به کارآموران در دوره آموزش داده می‌شود. در این دروه ترفندهای تجربی در تعمیر انواع برندهای موبایل که حاصل تجربه تعمیرات موفق هزاران گوشی می‌باشد، به عنوان هدیه‌ای ارزشمند به کاراموزان داده می‌شود. قابل ذکر است ترفندهای تعمیراتی به روز  می‌توانند درآمد تعمیرات موبایل برای یک تعمیرکار را چندین درصد در طول ماه تغییر دهد. تعمیرکار موبایل به کسی اطلاق می‌شود که علاوه بر دانش و مهارت فنی، در انجام کار به دلیل حساسیت شغلی، اخلاق مدار و امانت دار مشتری باشد.

صفر تا صد آموزش نرم افزاری تعمیرات موبایل

علاوه بر مشکلات سخت افزاری، یکی دیگر از خرابی‌های موبایل مربوط به مشکلات نرم افزاری است. این مشکلات ممکن است در اثر اختلالات ویروسی، آپدیت نرم افزار روی گوشی، در اثر ضربه، استفاده از فایل‌های غیر استاندارد و یا با گ سیستمی ایجاد شود. لذا یک تعمیرکار موبایل که بیشتر تخصص سخت‌افزاری دارد باید تا حدودی با مباحث نرم افزاری تعمیرات موبایل نیز آشنا باشد و بتواند ایرادات اولیه نرم افزاری گوشی را شناسایی و تعمیر کند. تمام این مباحث در این  دوره به کارآموزان آموزش داده می‌شود و کارآموزان در زمینه عیب‌یابی و رفع مشکلات نرم افزاری انواع گوشی‌های سامسونگ، آیفون، شیائومی، هواوی و... مهارت کسب می‌کنند.

اما مشکلات نرم افزاری تخصصی‌تر همچون فلش کردن گوشی، پروگرام مجدد آی سی ها، ارتقاء ظرفیت هارد و غیره در تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز وجود دارد که اگر علاقه‌مند به تعمیرات نرم افزاری موبایل به صورت تخصصی هستید، می‌توانید در دوره تخصصی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز شرکت کنید.

صفر تا صد آموزش نرم افزاری تعمیرات موبایل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می‌توانید بخش آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل را مطالعه نمایید.

آموزش تعمیرات آیفون و آیپد

محصولات اپل شامل گوشی‌های آیفون، سری‌های آیپد، اپل واچ و ایرپاد که به ترتیب دارای سیتم عامل آی او اس و واچ او اس هستند و سخت افزار کاملا متفاوت نسبت به گوشی‌های اندرویدی دارند و در ساختار طراحی نسبت به سایر گوشی‌ها مثل سامسونگ، هواوی، شیائومی و غیره متفاوت هستند، لذا تعمیرات تخصصی گوشی‌های ایفون و سایر محصولات اپل نیاز به تخصص و دانش ویژه‌ای دارد.

در دوره جامع تعمیرات موبایل ما تعمیر گوشی‌های آیفون را به صورت پایه ای به شما آموزش می‌دهیم و شما توانایی لازم برای سرویس گوشی و تعویض قطعات گوشی‌های آیفون (ال سی دی، اسپیکر و...) و تعمیرات گوشی‌های آیفون به صورت پایه را بدست می‌آورید.

آموزش تعمیرات مقدماتی آیفون و آیپد

بعد از این  قسمت از دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل، شما مهارت باز و بسته کردن گوشی‌های آیفون و تعویض اجزای آن مثل ال سی دی، باتری و موارد این چنینی را خواهید داشت و علاوه بر آن توانایی عیب‌یابی‌های اولیه (مقدماتی) برد گوشی‌های آیفون را بدست می‌آورید و می‌توانید در برد گوشی‌های آیفون، تعویض سوکت شارژ و تعویض بعضی از قطعات لحیمی یا رگولاتورهای شارژ روی برد را انجام دهید.

اما اگر به محصولات اپل علاقه‌مند هستید و به دنبال این هستید که درآمد خود را افزایش دهید باید تعمیرات فوق تخصصی گوشی‌های آیفون را یاد بگیرید، لذا می‌توانید در دوره آموزش تعمیرات آیفون فوق تخصصی که به صورت خصوصی در کارگاه فوق مجهز تعمیرات محصولات اپل برگزار می‌شود با شرایط بسیار مرقون به صرفه شرکت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی فوق تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد از این بخش به صفحه مورد نظر دوره مراجعه نمایید.

این دوره شامل آموزش تخصصی تعمیرات آیفون، آیپد و اپل واچ می‌باشد و به مباحث فوق تخصصی تعمیرات روی بردهای محصولات اپل پرداخته خواهد شد. برای مشاهده سرفصل‌های دوره آموزش تخصصی آیفون و آیپد روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آموزش تعمیرات آیفون به صورت مقدماتی

همچنین اگر هزینه دوره فوق تخصصی تعمیرات آیفون به صورت خصوصی برای شما بالا است، می‌توانید با هزینه کمتر در دوره آموزش آنلاین تعمیرات آیفون فوق تخصصی شرکت کنید، برای مشاهده رایگان بخشی از این دوره و دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بهترین راه یادگیری تخصصی تعمیرات موبایل با دوره جامع حضوری

یادگیری مهارت تعمیرات موبایل یک فرصت شغلی مناسب است که می‌تواند درآمد خوبی را برای شما ایجاد کند. هرچه میزان مهارت و توانایی تخصصی شما در این زمینه بیشتر باشد، موقعیت‌های شغلی بهتر و درآمد بیشتری را به دست می‌آورید. اولین قدم برای شروع کسب دانش برای متخصص شدن در تعمیرات موبایل، آموزش اصولی و حرفه‌ای است. شما با حساسیت و دقت کافی باید آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر را برای آموزش در این حوزه انتخاب کنید تا علیرغم یادگیری اصولی و تخصصی تعمیرات موبایل، فرایند ورود شما را به بازار تعمیرات موبایل آسان تر کند.

شما در دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل یک آموزش اصولی و از پایه را تجربه می‌کنید. ما و همکارانمان در مجتمع آموزشی پل تعهد داریم تا پایان راه در کنار شما باشیم، قبل از شروع دوره نیز می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا با اطمینان خاطر در این دوره ثبت نام کنید و بعد از شروع دوره، ما تخصص چندین ساله خود در تعمیرات موبایل را به شما انتقال می‌دهیم تا به هدف خود برسید. همچنین بعد از پایان دوره نیز از پشتیبانی و حمایت ما بهره‌مند خواهید بود. نگران هیچ چیز نباشید، با اراده با همراه شوید تا بعد از طی یک دوره آموزشی مهیج و پربار، به عنوان یک متخصص در این رشته، به بازار کار وارد شوید.

ما این دوره آموزش تعمیرات موبایل را مطابق با بازار کار این رشته تدوین نموده‌ایم تا به صورت کاملا حرفه ای تعمیرات و عیب‌یابی سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را پوشش دهد. این دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل شامل آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات آیفون و آیپد می‌باشد. یکی از ویژگی‌های دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل، عملی بودن آن است و مربی، ناظر و همراه شماست که یادگیری تعمیرات موبایل را گام به گام پیش ببرید و تمرین کنید تا همه مباحث در ذهن شما نهادینه شوند. پس نگران هیچ چیز نباشید، چه در طی آموزش و چه یکسال بعد از اتمام دوره، از طرف آموزشکاه و اساتید مجرب پل پشتیبانی می‌شوید و  کادر مجموعه برای پاسخ‌دهی به سوالاتتان در خدمت شما می‌باشند.

بهترین راه یادگیری تخصصی تعمیرات موبایل با دوره جامع حضوری

مجتمع آموزشی پل در دوره حضوری آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به صورت کاملا عملی و تخصصی، مهارت‌های لازم را آموزش ببینید. در این دوره به‌روزترین دانش و اطلاعات تعمیر موبایل در دنیا ارائه می‌شود. همچنین مجتمع آموزشی پل دارای کارگاه‌های عملی با امکانات تخصصی و ابزارهای حرفه‌ای است، فقط کافی است با انگیزه و پویایی در کلاس آموزش تعمیرات موبایل حاضر شوید تا یک آموزش لذت بخش و بدون دردسر را تجربه کنید و وارد بازار کار شوید.

شرایط ثبت نام آموزشگاه تعمیرات موبایل

 

شرایط سنی برای دوره اموزش تعمیر موبایل

افراد از سن 12 سال به بالا می‌توانند برای شرکت در دوره‌های تعمیرات موبایل اقدام کنند. همین موضوع سبب شده است تا کارآموزان این آموزشگاه از رده‌های سنی مختلف و دهه‌های ۸۰، ۷۰، ۶۰، ۵۰ و حتی ۴۰ و ۳۰ باشند! در واقع سن عامل محدودکننده شما برای شرکت در دوره نخواهد بود.

سطح تحصیلات

شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل به سطح تحصیلات خاصی نیاز ندارد. کارآموزانی که در دوره‌های مجمتع آموزشی پل شرکت می‌کنند، سطح تحصیلات مختلفی از دیپلم تا کارشناسی ارشد دارند. در واقع میزان تحصیلات و رشته تحصیلی به هیچ وجه مانع از ورود شما به دوره تخصصی تعمیرات موبایل نخواهد شد.

مهارت‌های مورد نیاز

شرکت در دوره تعمیرات تخصصی موبایل نیازمند هیچ پیش زمینه خاصی نیست، چراکه آموزش‌های ارائه شده در این دوره به صورت 0 تا ۱۰۰ بوده و تمامی افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. شما با هر میزان دانش و آگاهی از حوزه تعمیرات موبایل می‌توانید از این دوره بهره‌مند شوید.

ابزارهای موردنیاز تعمیرات موبایل

بدون شک تعمیرات موبایل نیازمند ابرازهای دقیق و تخصصی است. اما نگران نباشید؛ کلیه این ابزارها در کارگاه‌های مجتمع آموزشی پل وجود دارد و شما در طی کلاس‌های عملی از آن‌ها استفاده خواهید کرد. در واقع شما نیازمند تهیه هیچ ابزاری نبوده و می‌توانید با خیال راحت در دوره آموزش تعمیرات گوشی شرکت کنید.

شرایط ثبت نام آموزشگاه تعمیرات موبایل

بازار کار آموزش تعمیر موبایل

امروزه تمامی افراد از پیر و جوان، تلفن همراه داشته و از آن استفاده می‌کنند. گوشی موبایل نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است آسیب دیده یا خراب شود. همین موضوع سبب شده است تا تعمیرات موبایل یکی از رشته‌های محبوب در حوزه وسایل الکترونیک محسوب شود. البته تعمیرکار موبایل باید توانایی تعمیرات تخصصی موبایل از نظر سخت‌افزار یا نرم‌افزاری را داشته باشد. به کسی که تنها توانایی باز کردن موبایل و تعویض قطعات را دارد، تعمیرکار حرفه‌ای نمی‌گویند!

برای فردی که در حوزه تعمیرات موبایل، دانش و مهارت تخصصی و کافی دارد، موقعیت‌های شغلی خوبی فراهم می‌شود. در واقع کسانی که قصد ورود به این شغل را دارند، ابتدا باید دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را سپری کرده و مهارت عملی لازم را کسب کنند. پس از کسب دانش و مهارت تخصصی، موقعیت‌های کاری خوب با درآمد بالا در انتظار این افراد خواهد بود. درامد یک تعمیرکار موبایل به عوامل زیادی بستگی دارد یکی از این عوامل مهم سطح تعمیرکار موبایل می‌باشد قبل از اینکه میانگین درامد تعمیرات موبایل را به شما بگوییم بهتر است با سطوح تعمیرکاری آشنا شوید.

بازار کار آموزش تعمیر موبایل

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار تعمیرات موبایل و میانگین درآمد آن روی لینک مربوطه کلیک نمایید و از مقاله مورد نظر نهایت استفاده را بکنید.

درآمد تعمیرات موبایل

میزان درامد یک تعمیرکار موبایل به عوامل زیادی وابسته می‌باشد ولی یکی از عوامل مهم میزان سطح مهارت فنی تعمیرکار موبایل می‌باشد. از نظر توانایی‌های فنی، یک تعمیرکار موبایل را می‌توان در سه سطح کلی طبقه‌بندی کرد:

سطح اول؛ تعمیرکار عمومی موبایل

همانطور که از نام آن مشخص است، تعمیرکار در این سطح مهارت‌های عمومی تعمیر تلفن همراه شامل سرویس گوشی و تعویض قطعاتی مثل تاچ، ای سی دی، میکروفن، اسپیکر و غیره را دارد. در واقع در این سطح، تعمیرکار تنها مهارت باز و بسته کردن موبایل و تعویض اجزای ذکر شده و سرویس اولیه موبایل را خواهد داشت. برای یادگیری تعمیرات در این سطح می‌توانید از آموزش رایگان تعمیرات موبایل سطح 1 مجتمع آموزشی پل استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه یا و ثبت نام در دوره ندارید.

سطح دوم؛ تعمیر کار مبتدی برد موبایل

در این مرحله تعمیرکار علاوه بر مهارت‌های عمومی، توانایی عیب‌یابی‌های اولیه برد دستگاه را نیز دارد. مهارت این سطح به انجام کارهایی مانند تعویض سوکت شارژ و تعویض بعضی از قطعات لحیمی یا رگولاتورهای روی برد یا تعمیر ایرادات اولیه مدار شارژ اختصاص می‌یابد. در واقع تعمیرکار از سطح عمومی فراتر رفته و کمی روی برد، تعمیرات اولیه انجام می‌دهد. اما همچنان عیب‌یابی حرفه ای و تعمیرات تخصصی سخت افزاری روی برد را نمی‌تواند انجام دهد.

تعمیرکار عمومی موبایل

سطح سوم؛ تعمیرکار متخصص عیب یابی و تعمیر برد موبایل

در این مرحله تعمیرکار علاوه بر مهارت‌های عمومی دو سطح قبلی، دانش عیب‌یابی تخصصی بردهای موبایل را دارد و می‌تواند به صورت حرفه ای نقشه‌خوانی و تحلیل مدارهای موبایل برای عیب یابی موبایل را انجام دهد. مهارت جریان‌کشی گوشی‌های خاموش را به صورت تخصصی دارد و می‌تواند روی بردهای گوشی‌های خاموش کار کند و آنها را روشن کند و همچنین می‌تواند ایرادات آنتن‌دهی، شارژ، تخلیه باتری را سریع عیب‌یابی و تعمیر کند. متخصص تعمیرات موبایل توانایی تعویض آی سی‌های BGA و micro BGA روی بردهای چندلایه و حساس را دارد و می‌تواند برای تعمیر بردهای موبایل سیم کشی های ظریف و حساس را انجام دهد. در سال 1402 درامد یک تعمیرکار موبایل که این توانایی‌ها را دارد و در حرفه خود متخصص است و به صورت تمام وقت در رشته تعمیر موبایل کار می‌کند در بازار ایران بین 40 تا 90 میلیون برآورد شده است.

تعمیر کار مبتدی برد موبایل

میزان درامد تعمیرکار موبایل در آلمان به صورت متوسط 45.000 یورو در سال 2023 می‌باشد و برای یک تکنسین سنیور این درآمد به تقریبا 55.000 یورو می رسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار تعمیرات موبایل در آلمان و میانگین درآمد آن روی لینک زیر کلیک نمایید و از مقاله مورد نظر نهایت استفاده را ببرید.

میزان درامد تعمیرکار موبایل در کانادا ساعتی 22.50 دلار می‌باشد که میانگین درامد تعمیرکار موبایل در کانادا 45000 دلار سالیانه بوده و درامد تعمیرکار موبایل با تجربه که مهارت تخصصی نیز دارد تا 75000 هزار دلار در سال 2023 برآورد شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار تعمیرات موبایل در کانادا و میانگین درآمد آن روی لینک زیر کلیک نمایید و از مقاله مورد نظر نهایت استفاده را بکنید.

تعمیرکار متخصص عیب یابی و تعمیر برد موبایل

در دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل، هر سه سطح به صورت کامل پوشش داده می‌شود و بیشتر تمرکز ما روی سطح 3 تعمیرات موبایل یعنی (تعمیرکار متخصص عیب یابی و تعمیر برد موبایل) می‌باشد تا شما را برای رسیدن به درآمد مناسب در بازار تعمیرات موبایل در ایران و یا در صورت مهاجرت در اروپا و کانادا یاری کند.

شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای با شرایط ویژه

دوره آموزش تعمیرات گوشی همراه در مجتمع پل شامل کلیه مهارت‌ها از سطح مبتدی تا حرفه‌ای است. تجربه ۲۰ ساله مجتمع پل در کنار ویژگی‌ها و شرایط خاص این مجتمع، آن را به بهترین انتخاب برای کسب دانش و مهارت در زمینه تعمیرات موبایل در ایران تبدیل می‌کند. با شرکت در این دوره علاوه بر رفع مشکلات گوشی‌های همراه، توانایی تعمیر دیگر گجت‌های الکترونیک مانند تبلت و ساعت‌های دیجیتال را نیز کسب می‌کنید. شرکت در این دوره هیچ محدودیت تحصیلی یا سنی نخواهد داشت و به صورت حضوری در شهر زیبای رشت ارائه می‌شود که هر ساله میهمان کاراموزان زیادی از سایر شهرهای دور و نزدیک ایران می‌باشد. در سال 1402 ما کارآموزانی موفق زیادی از شهرهای تهران، کرج، بندرعباس، تبریز، ارومیه، زاهدان، شیراز، قزوین و خوزستان را میزبانی کرده‌ایم. شهر رشت و استان گیلان با جاذبه های توریستی خاص و هوایی مطبوع و هزینه های نسبتا کم نسبت به تهران کارآموزان زیادی را هر ساله به سمت مجتمع آموزشی پل هدایت می‌کند و علاوه بر یادگیری تخصصی تعمیرات موبایل از سفر به رشت نیز لذت می‌برند و دوره تعمیرات موبایل را با خاطرات زیبایی که در این سفر ثبت کرده‌اند، به اتمام می‌رسانند.

شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای با شرایط ویژه

وبلاگ سفر بعضی از کاراموزهای قبلی را می‌توانید اینجا مشاهده کنید و برای رزرو خوابگاه می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

  • ویژگی‌ها و شرایط دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:
  • آموزش علمی و کاربردی متناسب با بازار کار داخلی و بین المللی
  • ارائه مدارک معتبر دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای
  • بهره‌مندی از اساتید حرفه‌ای، باتجربه، متخصص و دلسوز
  • کارگاه‌های عملی مجهز در رشته تعمیرات تلفن همراه
  • دوره‌های کوتاه مدت با سرفصل‌های مفید
  • عدم نیاز به پیش زمینه‌های علمی در حوزه تعمیرات موبایل
  • هزینه مناسب و معقول با امکان پرداخت اقساطی
  • نظم و پیوستگی درذفرایند آموزشی و اخذ گواهینامه بین المللی
  • معرفی به بازار کار و دعوت به همکاری از کاراموزان برتر دوره

 

طرح تخفیف کیلومتر - به ازای هر کیلومتر فاصله از شهر شما برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی پل هر ساله پذیرای دوستان زیادی نیز از شهرستان‌های استان گیلان و مازندران مثل رامسر، چالوس، شهسوار، انزلی، صومعه سرا، تالش، فومن، لنگرود، رودسر، لاهیجان، آستارا، آستانه، رضوانشهر و ... است. همشهریان عزیز گیلانی یا مازندرانی نیز با توجه به بالا بودن هزینه تردد علاوه بر اینکه امکان استفاده از خوابگاه را دارید، همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از خوابگاه می‌توانید از شرایط ویژه طرح کیلومتر مجتمع پل استفاده کنید و با توجه به فاصله شهر خود تا رشت از تخفیفات و شرایط ویژه بهره‌مند شوید که هزینه ایاب ذهاب شما را تا حدود زیادی پوشش می‌دهد. با انتخاب شهر خود می‌توانید شرایط ویژه مخصوص خود را مشاهده کنید. ضمنا برای کوتاه تر شدن طول دوره می‌توانید از کلاس‌های فشرده استفاده کنید. برای ثبت نام دوره اینجا کلیک کنید. از هر کجای ایران می‌توانید در دوره آموزشی فشرده تعمیر موبایل ما شرکت کنید و در کمتر از یک ماه تعمیرات موبایل را به صورت کامل با هزینه مناسب یاد بگیرید. علاوه بر اقامت در شهر زیبای رشت از مهمان نوازی و جاذبه‌های گردشگری استان گیلان استفاده کنید.

طرح تخفیف کیلومتر - به ازای هر کیلومتر فاصله از شهر شما برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل

آموزش فوق تخصصی تعمیر تلفن همراه در مجتمع آموزش پل با بیش از 20 سال سابقه

مجتمع آموزشی پل بنیان‌گذار آموزش‌های اشتغال محور در ایران بوده که مورد تایید وزرات علوم تحقیقات و فناوری قرار گرفته است. همچنین دارای تاییدیه فنی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک ایران بوده و تجربه درخشانی در تربیت تعمیرکار متخصص موبایل و مربی تعمیرات موبایل در کارنامه خود دارد.

ما هر ساله با ظرفیت محدود اقدام به ثبت نام دوره تعمیرات موبایل به صورت حرفه‌ای می‌کنیم و در تلاش هستیم تا نیروهای متخصص را متناسب با بازار کار ایران و دنیا تربیت کنیم. هزینه این دوره تعمیرات موبایل کاملا مناسب و منطقی است و شما می‌توانید این هزینه را به صورت اقساط پرداخت کنید.

همچنین کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند تا سوالات و ابهامات احتمالی شما رفع شود. می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام یا از طریق تماس با شماره‌های 09016220042 و 09925410702 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اگر به دنبال یک موقعیت شغلی مناسب هستید، تعمیرات موبایل یکی از رشته‌های پررونق و درآمدزا است و رمز ورود به این زمینه شغلی، دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع اموزشی پل خواهد بود.

نظرات فن آموزان
نظر امیر حسینی نژاد
امیر حسینی نژاد
امیر حسینی نژاد
فن آموز
نظر امیررضا خدایی
امیررضا خدایی
امیررضا خدایی
فن آموز
نظر علیرضا نجار
علیرضا نجار
علیرضا نجار
فن آموز
نظر زهرا ناصح
زهرا ناصح
زهرا ناصح
فن آموز
سرفصل های آموزش تعمیرات موبایل
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش تعمیرات موبایل
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش تعمیرات موبایل
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر

نمایش قسمتی از کارگاه آموزش مجتمع پل

آموزش حل مشکل شارژ در s6 edge
آموزش حل مشکل صوت در گوشی a50
آموزش نرم افزار هوآوی و ال جی باکس اکتاپلاس پرو
PDF آموزش تعمیرات موبایل
دانلود کنید
ویدئو های آموزشی مرتبط
ترمیم یا تعمیر انواع فلت های موبایل
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
ترمیم یا تعمیر انواع فلت های موبایل
فلت ها و سخت ترین بخش تعمیردر تعمیرات موبایل یکی از کارهای سخت برای متخصص تعمیر فلت ها میباشد .البته انواع فلت ها در گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده...
رایگان
تعویض سوکت سیم کارت بلک بری
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
تعویض سوکت سیم کارت بلک بری
در آموزش امروز باهم تعویض سوکت سیم کارت را در یک گوشی بلک بری انجام خواهیم داد.از آنجایی که گوشی های بلک بری سهم کوچکی در بازار فروش ایران را...
رایگان
معرفی نرم افزار dr fone برای همه برندها (قسمت اول)
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
معرفی نرم افزار dr fone برای همه برندها (قسمت اول)
یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در بحث تعمیرات نرم افزار دکتر فون است که می تواند خیلی از قابلیت های نرم افزاری را در اختیار شما قرار دهد شما با...
رایگان
سوالات متداول
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
علیرضا غفاری

یکی از بهترین عمرزندگیم آشنایی با پل گیلان همه زحمتکشان عزیزگرامی من خیلی از کل همه پل گیلان قدردانی می کنم و برای هر آنچه آموخته ام ارزش قائل هستم منت دارم ،امید این که بیش از پیش موفق باشید .واز درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم پل گیلان را آرزومندم خواستارم سپاسگذارم🙏کوچک همه علیرضاغفاری از شهرستان بندرآستارا

پاسخ
آموزشگاه پل

ممنونم علیرضای عزیز از آرزوی زیباتون. مجتمع پل هم آرزوی پیشرفت روزافزون برای شما دارد

سعید احمدزاده

سلام فیلم های آموزشی کدوم قسمت سایت گذاشته شده؟؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام برای خرید بسته آموزشی تعمیر موبایل می توانید از لینک زیر اقدام کنید و بعد از خرید و ثبت نام فیلم های آموزشی در پنل شخصی شما نمایش داده می شودhttps://poulgilan.com/plan/7/آموزش-آنلاین-تعمیرات-موبایل

سهیل اقدامی

با سلام- آیا سرفصلهای این دوره آموزش تعمیرات موبایل بروز هستند ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام بله این دوره بروزترین سرفصل های این حوزه را دارد و موبایل های روز دنیا در این دوره برای آموزش انتخاب شده است

محمد

سلام در دوره سخت افزار عیب یابی و حل مشکل گوشی خاموش و گوشی های اب خورده جز سرفصل ها هست؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام محمد عزیز-در دوره آموزش تعمیرات موبایل موارد گفته شده کاملا شرح داده می شود

محمد

سلام اموزش فارسی کردن، حل مشکل انتن و ترمیم وتغییر سریال هم در دوره نرم‌افزار هست؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام- بله فارسی سازی و حل مشکل آنتن، و همچنین ترمیم سریال در دوره نرم‌افزار  وجود دارد. برای شرکت در دوره فوق تخصصی نرم افزار موبایل میتونید از لینک زیر اقدام کنیدhttps://poulgilan.com/course/28/آموزش-تعمیرات-نرم-افزار-موبایل

عبدالله عظیمی

سلام و درود. برای اعطای مدارک ازمون و امتحانی میگیرید؟ و اینکه آیا مدرک فنی حرفه ای رسمی و مورد تایید سازمان فنی حرفه ای هست؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-بله fhdn nv آزمون شرکت کنید و مدرک خودتون رو دریافت کنید، در مجتمع پل 3 مدرک معتبر : فنی حرفه ای، تکنیسین تعمیرات موبایل مجتمع پل  و مدرک دانشگاهی علمی کاربردی به شما داده میشود که قابلیت ترجمه، دریافت وام و دریافت پروانه کسب را دارد

محمد

سلام مدت زمان دوره ها چند ساعته؟ در دوره اموزش تعویض صفحه و حذف قفل های اف ار پی هست؟ و تعویض تاچ و ال سی دی هم هست؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام/دوره تعمیرات موبایل شامل دو حالت عادی و فشرده برگزار می شود که دوره عادی 23 جلسه در طول 2 ماه و هفته ای 3 جلسه و دوره فشرده 23 جلسه در طول 1 ماه و تمام روز هفته به جز جمعه ها و ایام تعطیل می باشد-و آموزش صفحه نمایش+حذف قفل های FRP هم توضیح داده شده است

کاربر پل

اولا که آیفون نیس؟ دوما که آیا بعد از این دوره آموزشی میوتونیم بریم مغازه بزنیم و موبایل تعمیر کنیم و اینکه دوستان تعمیر هارد هم توی این پکیج نیست

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-در این پکیج آموزش تعمیرات موبایل روش های اصولی تعمیرات را یاد میگیرید، که توسط آن میتوانید تمامی برند های موبایل ( آیفون+سامسونگ و … ) را تعمیر کنید، اما اگر به صورت تخصصی میخواهید تعمیرات گوشی های آیفون را یاد بگیرید ابتدا باید این دوره آموزشی موبایل را شرکت کنید و مسلط به تعمیرات شوید و سپس بسته آموزش تخصصی آیفون را یادبگیرید

سعیده پورحنیفه

در انتهای دوره آموزش تعمیر موبایل میتونیم عیب یابی انجام بدیم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-بله حتما میتونید-شما قبل از شرکت در این دوره برای کسب اطمینان از نوع تدریس میتونید دمو های بسته آموزش موبایل رو به رایگان دانلود کنید و از نحوه آموزش و کیفت اون مطمئن بشین، همچنین پشتیبانی های ویژه به صورت لایو هم این دوره داره که میتونید از مدرس دوره سوالات و یا مشکلات خودتون رو بپرسید

حجت متین گل تپه

سلام وقت بخیر-من دوره های موبایل و سخت افزار رو شرکت کردم-در این دوره ها گواهی یا کارت مهارت صادر نمیشه برای کار آموز ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-وقت شما هم بخیر-در پایان دوره برای شما آزمون فعال میشود و میتوانید با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی مدرک خودتون رو دریافت کنید

محمد یونس ترکمن

درود-آیا این دوره اموزشی تعمیرات موبایل به پیشنیاز خاصی نیاز داره؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام کاربر عزیز-خیر همه آموزش های ما در این دوره ها از 0 تا 100 میباشد

صائب کشاورز

این دوره تعمیرات سخت افزار و نرم افزار پشتیبانی هم داره ؟ ینی میشه کامل هر سوالی داریم بپرسیم از استاد ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام کاربرعزیز-بله این دوره آموزش تعمیرات موبایل پشتیبانی ویژه 24 ماهه داره که میتونید هرمشکلی داشته باشید رو به راحتی از اساتید بپرسید

Reza

واقعا این دوره آموزشی بهترین دوره اموزش تعمیرات موبایلی بود که شرکت کردم، هم کیفیت عالی و هم موارد تخصصی/ممنون از شما

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام رضا عزیز-ممنون از این که دوره آموزشی مجتمع پل رو انتخاب کردید

آرین احمدزاده

با شرکت در این دوره آموزشی واقعا میشه مدرک بین المللی و فنی حرفه ای گرفت ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام آرین عزیز-بله-شما با شرکت در دوره تعمیرات موبایل و تبلت در مجتمع آموزشی پل میتونید بعد از پایان دوره و شرکت در آزمون نهایی مدرک خودتون رو دریافت کنید

saber amiri

سلام با مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل میتونیم مهاجرت کنیم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام/ مدرک فنی حرفه ای قابلیت ترجمه دارد، میتوانید به سفارت مورد نظر ارسال کنید ( کارآموزان گذشته ما ارائه دادند و مورد قبول واقع شده است )

رامین عزیزپور

در دوره حضوری شما شرکت کردم و واقعا عالی و مفید بود / محتوا های کامل و با کیفیت / ممنون از مجموعه خوبتون

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام/ممنون که مجتمع پل را انتخاب کردید

امیررضا افشار

سلام/وقت شما بخیر / برای ورود به بازار تعمیر موبایل چه توانایی هایی باید داشت ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام- تنها موردی که برای راه اندازی شغل سودآور تعمیر موبایل نیاز دارید، داشتن ابزارها-مهارت ها و یک ذهنیت علاقمند به یادگیری در مورد دستگاه های تلفن همراه می باشد.

حمیدرضا اصغری

واقعا اساتید آموزشگاه شما هم با اخلاق و هم صبور هستند،ممنون بابت دوره های خوبتون

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام،ممنون از شما که مجتمع پل رو انتخاب کردید

حسام ایمانی

سلام-از چه سنی میتونیم در دوره شما شرکت کنیم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلاماز 12 سال به بالا میتونید در دوره ها آنلاین و حضوری تعمیرات موبایل و سایر دوره های ما شرکت کنید

مرتضی علی نیا

سلام/این دوره فقط به صورت حضوری هست ؟کرمان هستم چطور میتونم شرکت کنم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام مرتضی عزیز-بله این دوره حضوری هست اما شما میتونید بسته آموزش آنلاین تعمیرات موبایل ما رو تهیه کنید که نیار به حضور ندارید، از لینک زیر اقدام کنیدhttps://poulgilan.com/plan/7/آموزش-آنلاین-تعمیرات-موبایل

morteza amini

آموزش اپل هم میگین تو کلاس ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-بله، در این دوره ما آموزش تعمیرات گوشی های اپل به صورت مقدماتی نیز آموزش داده میشود و اگر میخواهید به صورت فوق تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد را یاد بگیرید باید در دوره تعمیرات فوق تخصصی آیفون شرکت کنید

meti

درود-این دوره ها سرفصل های بروز دارند؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام / بله در این دوره حضوری، بروزترین سرفصل ها با بروز ترین دیوایس های بازار آموزش داده می شود

mehran amini

سلام- میخواستم بدونم این دوره تعمیرات موبایل بروز هست ؟ یا واسه چند سال پیشه ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام. وقت شما بخیربله در این دوره از بروز ترین سرفصل ها و بروزترین گوشی های موجود در بازار با تکنولوژی ها جدید آموزش داده می شود، همچنین اساتید دوره های آموزشی مجتمع پل همیشه از منابع به روز برای آموزش ها استفاده می کنند.

mehran adeli

سلام به شما واقعا با این دوره اموزش تعمیرات موبایل که در مجتمع پل میدید، و با مبلغی هم که برای دوره قرار دادید هم به صرفه و هم تخصصی هست ممنون از شما

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-با تشکر از لطفتونموفق باشید

مهرداد حبیبی

سلام مدرک هم داره کلاس های شما؟ مدرکی که آموزشگاه شما میده برای فنی حرفه‌ای هست یا خود آموزشگاه ؟ مدرک بین المللی هم هست ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-بله به تمامی دوره های آموزشی مجتمع پل هم بسته ها انلاین و کلاس های حضوری مدرک فنی حرفه ای و مدرک تکنیسین مجتمع پل و مدرک دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم اهدا میگردد که این مدرک بین المللی میباشد

معین رضوی

با عرض سلام و احترام دوره حضوری تعمیرات موبایل مجتمع به چه صورت هست و چه امکاناتی دارد؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلم، شما برای شرکت در دوره حضوری ابتدا باید ثبت نام کنید و برای شرکت در دوره اگر ساکن رشت نیستید به شهر زیبای رشت سفر کنید که برای کارآموزان سایر شهرها خوابگاه در نظر گرفته می شود و می توانید از کارگاه فوق مجهز مجموعه استفاده کنید و آموزش ببینید

amirhossein naeimi

این دوره چند جلسه هست ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-دوره اموزش تخصصی تعمیرات موبایل طی 23 جلسه 3 ساعته، هفته ای 3 روز در طول 2 ماه برای دوره عادی و 23 جلسه 3 ساعته هفته ای 6 روز در طول 1 ماه برای دوره فشرده برگزار می شود 

reza habibi

سلام-من این دوره رو در این آموزشگاه شرکت کردم، خواستم بگم که واقعا عالی بود، ممنون از آموزشگاه پل

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-متشکرم از شما که مجتمع پل رو برای این دوره آموزشی انتخاب کردید

مهران معینی فر

سلام،پشتیبانی این دوره آموزشی به چه شکل هست ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-بعد از پایان دوره شما میتوانید به صورت انلاین،تلفنی و همچنین در جلسات لایو پرسش و پاسخی که در زمان های مختلف برگزار میگردد، با مربیان دوره صحبت کنید و مشکلات خود را حل کنید

حمید معینی

آموزش بازکردن تمام موبایل ها رو در این دوره حضوری دارید ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-بله در این دوره، تعمیرات انواع موبایل های بروز، به صورت کامل آموزش داده می شود

طاها اکبری

برای شروع کلاس های تعمیرات حضوری موبایل باید ابزار تهیه کنیم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-برای شرکت در دوره حضوری نیاز به ابزار ندارید چون مجتمع پل ئر کارگاه مجهز خود تمامی ابزارهای روز دنیا را دارد اما برای شروع کار بعد از دوره نیاز به تهیه ابزار خواهید داشت

محسن علوی

سلام، اموزش تعمیرات موبایل به صورت انلاین هم برگزار میشه ؟ چطور میتونم ثبت نام کنم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-بله میتونید بسته آموزش تعمیرات موبایل را از لینک زیر خرید کنید و همچنین به صورت انلاین در آزمون شرکت کنید و مدرک معتبر بین المللی مجتمع پل را دریافت کنیدhttps://poulgilan.com/plan/7/آموزش-آنلاین-تعمیرات-موبایل

rahimi

سلام-من دوره حضوری موبایل رو شرکت و مدرک خودم رو هم دریافت کردم، واقعا عالی بود-ممنون از مربیان خوب این مجموعه بابت صبر و حوصله ای که در دوره اموزشی داشتن.

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-ممنون از شما که مجتمع پل رو انتخاب کردید

محمد رضا امینی

بعد دریافت مدرک دوره خودتون ما رو برای کار معرفی میکنید ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-با توجه به آشنایی بسیاری از فروشگاهها و مراکز تعمیرات موبایل با آموزشگاه پل، از ما درخواست نیروی کار می کنند، شما در صورتی که تمایل دارید بعد از پایان دوره، میتونید جهت معرفی به کار و در صورت درخواست نیرو شما در اولویت باشید

alireza Amini

سلام-برای دوره موبایل چه مدارکی ارائه میشه ؟ آیا قابل ترجمه هستن ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام،در دوره آموزش تعمیرات موبایل، شما مدرک تکنیسین مجتمع پل با قابلیت دریافت جواز کسب دریافت می کنید و البته مدرک فنی حرفه ای که علاوه بر دریافت جواز کسب، قابل دریافت وام خود اشتغالی میباشد و همچنین مدرک دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم ارائه می شود. بله، قابل ترجمه نیز میباشد

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
 علت زود خالی شدن باتری گوشی سامسونگ a52s + رفع مشکل

علت زود خالی شدن باتری گوشی سامسونگ a52s + رفع مشکل

شرکت سامسونگ با ارائه گوشی‌های مختلف سری a که گوشی‌های مقرون به صرفه و کاملی می‌باشد توانست طرفداران زیادی پیدا کند. یکی از گوشی‌های معروف این سری a52s می‌باشد که افراد بسیار زیادی در ایران این مدل گوشی را تهیه و استفاده می‌کنند؛ اما یکی از چالش‌هایی که کاربران با این مدل گوشی دارند تخلیه سریع شارژ دستگاه است. بسیاری از طرفداران علاقه مند به این مدل دوست دارند علت خالی شدن باتری گوشی سامسونگ a52s را بدانند. ما نیز در این مقاله قصد داریم علت زود خالی شدن باتری گوشی سامسونگ a52s را برای شما تشریح کنیم پس حتماً تا انتهای این مقاله با ما باشید.

28 اسفند 1402

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
علت عدم بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی و حل آن

علت عدم بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی و حل آن

امروزه اکثر ارورهایی که در نرم افزارها و سیستم عامل ها وجود دارند، به راحتی با بروزرسانی رفع می شوند و طبیعتاً کاربرد اصلی بروزرسانی ها نیز همین است. اما خبر بعد برای افرادی که با مشکلات برنامه ها دست و پنجه نرم می کنند، این است که بروز رسانی برای دستگاه یا برنامه موردنظر ارائه نمی شود. این اتفاق می تواند در بعضی موارد به مشکلات طولانی مدت و حتی بدتر از این ختم شود، یعنی این که هنگی یا ارورهای موجود در برنامه باعث عدم دسترسی به برنامه و حتی از بین رفتن فایل های شخصی مربوط به برنامه می شود. در نتیجه یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما و هر فردی دیگر که به عنوان کاربر گوشی های شیائومی پیش بیاید، مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی است.

28 اسفند 1402

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
روش حذف برنامه های سیستمی شیائومی و برگرداندن آن

روش حذف برنامه های سیستمی شیائومی و برگرداندن آن

شما برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در زمانی از تعداد بالای برنامه های گوشی خسته شده اید و قصد حذف برنامه های سیستمی شیائومی خود را دارید. باید بدانید که برای برنامه های عمومی و آن هایی که خودتان نصب می‌کنید مشکل و چالش خاصی وجود ندارد؛ اما اگر به سراغ حذف برنامه های سیستمی شیائومی می روید، راهکار های سخت تری وجود دارد؛ چون این برنامه ها برای حذف شده قرار نگرفته اند و از نظر سازنده یعنی شیائومی و گوگل که هر دو در ساخت گوشی شما نقش دارند، به صورت پیش فرض باید نصب باشند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی حذف برنامه های سیستمی شیائومی بدون کامپیوتر بپردازیم تا در صورت نیاز بتوانید از این مشکل خلاص شوید. اما چه راه هایی برای رفع مشکل وجود دارد؟ 

27 اسفند 1402

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
آموزش تنظیمات دوربین آیفون 14، 14 پرو و 14 پرومکس

آموزش تنظیمات دوربین آیفون 14، 14 پرو و 14 پرومکس

گوشی‌های آیفون به‌خاطر وجود دوربین‌های با کیفیت دارای طرفداران زیادی هستند؛ اما بهتر است قبل از شروع به فیلم‌برداری، تنظیمات دوربین ایفون 14 را در بهترین حالت ممکن قرار دهید تا تصاویر و یا فیلم‌هایی که ضبط می‌کنید لذت بخش تر باشد. ما در این مقاله قصد داریم تنظیمات دوربین ایفون ۱۴ را به صورت دقیق بررسی کنیم.

24 اسفند 1402

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
آموزش روت كردن گوشي سامسونگ j7 و j7 prime

آموزش روت كردن گوشي سامسونگ j7 و j7 prime

یکی از موضوعاتی که در بحث خدمات نرم‌افزاری و تعمیرات تخصصی گوشی‌ها وجود دارد روت کردن دستگاه است و برای این کار روش‌های مختلفی نیز وجود دارد. در بعضی از مدل‌ها شما می‌توانید با استفاده از فایل یا با استفاده از نرم‌افزار اقدام به روت کردن گوشی کنید. ما در این مقاله سعی داریم تا یکی از کاربردی‌ترین روش‌های روت كردن گوشي سامسونگ j7 را به شما آموزش دهیم تا در صورت وجود هرگونه نیاز به روت کردن گوشی با استفاده از این آموزش به روت كردن گوشي سامسونگ j7 بپردازید. این آموزش می‌تواند برای روت كردن گوشي سامسونگ j7 prime نیز مورداستفاده قرار گیرد و به راحتی قابل انجام است.

23 اسفند 1402

بیشتر

مقالات تعمیرات موبایل و تبلت
علت مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی و روش های حل آن

علت مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی و روش های حل آن

امروزه اکثر ارورهایی که در نرم افزارها و سیستم عامل ها وجود دارند، به راحتی با بروزرسانی رفع می شوند و طبیعتاً کاربرد اصلی بروزرسانی ها نیز همین است. اما خبر بعد برای افرادی که با مشکلات برنامه ها دست و پنجه نرم می کنند، این است که بروز رسانی برای دستگاه یا برنامه موردنظر ارائه نمی شود. این اتفاق می تواند در بعضی موارد به مشکلات طولانی مدت و حتی بدتر از این ختم شود، یعنی این که هنگی یا ارورهای موجود در برنامه باعث عدم دسترسی به برنامه و حتی از بین رفتن فایل های شخصی مربوط به برنامه می شود. در نتیجه یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما و هر فردی دیگر که به عنوان کاربر گوشی های شیائومی پیش بیاید، مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی است.

19 اسفند 1402

بیشتر

مشاوره رایگان تلفنی