×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

certificate

گواهینامه دانشگاهی

تضمین کیفیت دوره با گارانتی بازگشت وجه

3 دوره در 1 دوره
آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
3,000,000 تومان
آموزش تخصصی تعمیرات کنسول‌های بازی
1,100,000 تومان
آموزش تخصصی تعمیرات ماینر
هدیه ویژه طرح لپتاپ

چرا این دوره رو تهیه کنم؟

تعمیرات لپتاپ یکی از رشته‌هایی است که بازار کار و درآمد خوبی دارد، به شرط آن که یک تعمیرکار حرفه‌ای باشید! امروزه برای یادگیری مهارت‌های مختلف نیازی به شرکت در کلاس‌های حضوری نیست و رفته رفته دوره‌های آنلاین جایگزین می‌شوند. پکیج آموزش تعمیرات کامپیوتر مجتمع پل نیز یکی از بهترین روش‌های یادگیری تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ به صورت آنلاین است. در این پکیج با تعمیرات لپتاپ، کامپیوتر و کنسول‌های بازی به صورت حرفه‌ای آشنا می‌شوید. همچنین می‌توانید آموزش تخصصی تعمیرات ماینر را به صورت رایگان دریافت کنید. در پایان دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ، مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم اعطا می‌شود. هزینه این دوره مناسب است و در صورت عدم رضایت، کلیه مبلغ را به شما باز می‌گردانیم. ویدئوهای آموزشی این دوره توسط یکی از برترین اساتید تعمیرات لپتاپ در ایران ارائه شده است و در طول دوره و پس از آن می‌توانید در هر زمان، برای رفع سوالات و ابهامات خود از راهنمایی‌های اساتید مجتمع پل استفاده کنید.

ویدئوی معرفی دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ در مجتمع آموزشی پل

معرفی دوره آنلاین آموزش تعمیرات لپ تاپ

پکیج آموزش تعمیرات لپ تاپ مجتمع پل روشی اصولی، تخصصی و آسان برای یادگیری مهارت تعمیرات لپتاپ به صورت کاملا تخصصی است. هدف ما در مجتمع پل تربیت نیروهای حرفه‌ای و متخصص در حوزه تعمیرات لپتاپ است و برای دستیابی به این هدف، پکیج آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ را طراحی کرده‌ایم. این دوره توسط یکی از برترین اساتید رشته تعمیرات لپتاپ ارائه شده و با شیوه حرفه‌ای فیلم‌برداری شده است. مدرس این دوره با بیان شیوا و با تمامی جزئیات مباحث را به طور کامل آموزش می‌دهد. برای استفاده از پکیج آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ نیازمند هیچ پیش زمینه و دانش اولیه‌ای نیستید. این دوره شامل صفر تا صد تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر است که دانش شما را به سطح یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌رساند. با تهیه این دوره آنلاین، اساتید ما در کنار شما هستند و به کلیه سوالات و ابهامات پاسخ می‌دهند. همچنین شما برای همیشه به ویدئوهای آموزشی دسترسی داشته و به مدت ۲ سال می‌توانید به صورت رایگان آموزش‌های جدید را نیز دریافت کنید.

این دوره قیمت کمی داشته و در صورت عدم رضایت شما، کلیه مبلغ پس داده می شود تا هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید. در پایان نیز می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای بین‌المللی و مدرک دانشگاهی معتبر دریافت کنید. ما، در پکیج آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ مجتمع پل، در واقع ۳ دوره را در یک دوره تجمیع کرده‌ایم که نتیجه نهایی آن یادگیری رشته تعمیرات لپتاپ به صورت حرفه‌ای و تخصصی است:

  • آموزش تخصصی تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر
  • آموزش تخصصی تعمیرات کنسول‌های بازی
  • آموزش تخصصی تعمیرات ماینر (هدیه ویژه دوره)

در مجتمع آموزشی پل صفر تا صد تعمیرات لپتاپ را به صورت حرفه‌ای و در قالب پکیج آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ ارائه کرده‌ایم. با مجتمع پل همراه شوید تا برای ورود به بازار تعمیرات لپتاپ به عنوان یک تعمیرکار حرفه‌ای آموزش ببینید.

هزینه دوره آنلاین آموزش تعمیرات لپ تاپ

اگر به یادگیری تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر به عنوان یک شغل حرفه‌ای علاقه‌مند بوده، اما نگران هزینه دوره‌های آموزشی هستید، آموزش غیر حضوری تعمیرات لپ تاپ مجتمع پل بهترین گزینه برای شماست. این پکیج با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه شده است تا تمامی علاقه‌مندان به حوزه تعمیرات لپتاپ، امکان استفاده از آن را داشته باشند. هزینه دوره آموزش مجازی تعمیرات لپ تاپ که در ۳ بخش ارائه می‌شود، به شرح زیر است:

  • هزینه آموزش تخصصی تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر: 3،000،000 تومان
  • هزینه آموزش تخصصی تعمیرات کنسول‌های بازی: 1،100،000 تومان
  • هزینه آموزش تخصصی تعمیرات ماینر: هدیه ویژه طرح 

شما با تخفیف 800 تومان و با پرداخت هزینه‌ای معادل ۳،۳۰۰،000 تومان می‌توانید دوره تعمیرات لپتاپ و کنسول‌های بازی را دریافت کنید. هدیه ویژه این پکیج نیز آموزش تخصصی تعمیرات ماینر است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. مجتمع پل به شما تضمین می‌دهد تا در صورت عدم رضایت از سرفصل‌ها و آموزش‌ها، وجه دریافتی را بدون هیچ قید و شرطی به شما بازگرداند. کلیه ویدئوهای آموزشی با روش‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری شده و در اختیار شما قرار داده می‌شود.

اگر می خواهید به صورت حضوری و در کارگاه های مجهز تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر را یاد بگیرید و وارد بازار کار حرفه ای شوید، می توانید در دوره حضوری آموزش تعمیرات لپ تاپ شرکت نمایید.

یادگیری تخصصی تعمیرات لپ تاپ با پکیج آنلاین مجتمع پل

تعمیر تخصصی لپتاپ، مهارتی نیست که بتوان با تماشای چند نکته آموزشی رایگان و به تنهایی فراگیری کرد. در واقع تعمیرات لپتاپ یک رشته تخصصی است که ورود به آن نیازمند یادگیری اصولی و تمرین و تکرار است. همه ما می‌دانیم که برای یادگیری تعمیرات لپتاپ، باید از دوره‌های ارائه شده توسط آموزشگاه‌ها استفاده کنیم. اما کدام آموزشگاه؟ مجتمع آموزشی پل با بیش از ۲۰ سال سابقه موفق در زمینه ارائه دوره‌های آموزشی تعمیرات لپتاپ را می‌توان بهترین گزینه برای یادگیری این مهارت دانست. از جمله افتخارات مجتمع پل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبتکر آموزش‌های اشتغال‌محور در ایران و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • اخذ تقدیرنامه از استاندار گیلان به عنوان برترین موسسه آموزشی اشتغال‎‌زا در گیلان
  • کارآفرین برتر کشوری در حوزه‌ی خدمات آموزشی برای سال‌های متوالی
  • دارای تاییدیه فنی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک
  • ۲۰ سال تجربه موفق و تربیت نیروهای متخصص در حوزه تعمیرات لپتاپ و دیگر وسایل هوشمند

پکیج آموزش تعمیرات کامپیوتر نیز آسان‌ترین روش برای کسب مهارت تعمیرکار حرفه‌ای لپتاپ در مجتمع آموزشی پل است. دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ، صفر تا صد دانش و مهارت تعمیر کامپیوتر، لپتاپ، آموزش تعمیرات کنسول‌ بازی و ماینر ارز دیحیتال را در قالب فیلم‌های آموزشی ارائه داده و شما می‌توانید در هر زمان از آن‌ها استفاده کنید.

چرا آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ در مجتمع پل؟

اغلب ما علاقه داریم تا یادگیری یک مهارت را با آسان‌ترین روش ممکن سپری کنیم. ابتدا باید بدانید که نمی‌توان ره صدساله را در یک شب سپری کرد و یادگیری تعمیرات لپتاپ نیز در زمان کوتاهی امکان‌پذیر نیست اما می‌توان مسیر آسان‌تری را انتخاب کرد! آموزش غیر حضوری تعمیرات لپ تاپ در مجتمع پل همان مسیر ساده‌تر است. 

با دوره آنلاین تعمیرات لپتاپ مجتمع پل، دیگر نیاز نیست برای شرکت در کلاس‌ها و مهارت‌آموزی، زمان خاصی را صرف کرده و یا از منزل خارج شوید. شما می‌توانید با صرف هزینه کمتری پکیج آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ مجتمع آموزشی پل را خریداری کرده و یادگیری این مهارت را آغاز کنید. از مزیت‌های رقابتی و ویژگی‌های منحصر به فرد مجتمع پل می‌توان به پشتیبانی همیشگی، دسترسی رایگان به آپدیت ویدئو‌ها به مدت ۲ سال و صدور مدرک دانشگاهی و فنی حرفه‌ای اشاره کرد.

سطح مهارت تعمیرات لپ تاپ

یکی از سوالات مهم این است که با استفاده از دوره آموزش مجازی تعمیرات لپ تاپ مجتمع پل می‌توان به چه سطحی از مهارت دست یافت؟ سطح اول مهارت تعمیر لپتاپ، سرویس‌های اولیه همچون رفع مشکلات نرم افزاری ساده، باز کردن سیستم، تعویض قطعات معمولی مانند RAM و... است. سرویس اولیه لپتاپ را می‌توان با تماشای چندین فیلم آموزشی در سایت‌های مختلف یاد گرفت.

سطح بعدی تعمیرات لپتاپ، مهارت و توانایی تعمیر تخصصی لپتاپ و کامپیوتر است. در این سطح، تعمیرکار توانایی عیب‌یابی و رفع مشکل برندهای لپتاپ را دارد و همچنین می‌تواند امور تخصصی دیگری مانند پروگرام بایوس، ریبال آی سی‌ها و تعویض اصولی قطعات الکترونیکی و آی سی‌های روی مادر برد را انجام دهد. این مهارت‌های تخصصی نیازمند یادگیری به روش اصولی است و ما نیز در مجتمع پل با ارائه دوره آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در پی تربیت نیروهای متخصص و جوان هستیم، پس در کنار ما باشید.

آموزش فوق تخصصی تعمیرات لپ تاپ با بسته آموزشی مجتمع پل

تعمیرات لپ تاپ را می‌توان یکی از رشته‌های فنی پردرآمد با بازار کار خوب دانست. البته برای موفقیت در این رشته باید دانش تعمیرات تخصصی لپتاپ را به دست آورید و صرف یادگیری سرویس لپتاپ، شما را به یک تعمیرکار با درآمد بالا تبدیل نمی‌کند. ما در مجتمع پل با ارائه پکیج آموزش تعمیرات لپ تاپ به صورت آنلاین، در کنار شما هستیم تا مسیر خود برای ورود به این رشته را هموار کنید. در این دوره علاوه بر یادگیری تعمیر سخت افزار و نرم افزار لپتاپ و کامپیوتر، با تعمیر کنسول‌های بازی و ماینر ارز دیجیتال نیز آشنا می‌شوید.

از ویژگی‌های پکیج آموزش تعمیرات کامپیوتر مجتمع پل می‌توان به قیمت مناسب، تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی کارآموز، پشتیبانی دوره توسط مربیان مجتمع پل و ۲۴ ماه آپدیت رایگان ویدئوها اشاره کرد. در پایان دوره نیز می‌توانید مدرک بین‌الملی فنی حرفه‌ای و مدرک دانشگاهی معتبر دریافت می‌کنید. ما در مجتمع پل با بیش از ۲۰ سال سابقه موفق در حوزه آموزش‌های فنی همچون تعمیرات لپتاپ، در کنار شما هستیم تا به سطح یک تعمیرکار لپتاپ حرفه‌ای برسید. آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ مجتمع پل، کلید موفقیت شما است!  

نظرات فن آموزان
نظر مصطفی نژادحاتمی
مصطفی نژادحاتمی
مصطفی نژادحاتمی
فن آموز
نظر احمدرضا چرمچی
احمدرضا چرمچی
احمدرضا چرمچی
فن آموز
نظر عاطف دانا
عاطف دانا
عاطف دانا
فن آموز
سرفصل های آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر

دسترسی رایگان به ویدئوهای دوره آموزشی

عیب یابی لپ تاپ خاموش
تعویض صفحه نمایش لپ تاپ
عیب یابی اتصال کوتاه در مادربرد لپ تاپ
PDF آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
دانلود کنید
ویدئو های آموزشی مرتبط
Multi bootable usb برای تعمیر کامپیوتر
ویدئو های آموزش تعمیرات لپ تاپ
Multi bootable usb برای تعمیر کامپیوتر
Multi bootable usb USB multiboot ابزار جهانی برای هر کسی است که می خواهد سیستم خود را راه اندازی مجدد یا تعمیر کند یا یک سیستم را از طریق USB...
رایگان
بررسی اشکال سوکت USB در کامپیوتر
ویدئو های آموزش تعمیرات لپ تاپ
بررسی اشکال سوکت USB در کامپیوتر
امروزه اکثر لپ تاپ و کامپیوترها با اشکال USB مواجه هستند . سوکت های USB که محل اتصال لوازم جانبی هستند ممکن است به دلایل سخت افزاری و یا حتی...
رایگان
رفع اشکال تصویر در لپ تاپ
ویدئو های آموزش تعمیرات لپ تاپ
رفع اشکال تصویر در لپ تاپ
این ویدیو برای شما متخصص های آموزشگاه پل هست یه چیز جالبی که هست ابتدا تست رم و هارد و باتری انجام میشه و اما اگر روشن نشد سیستم خنک...
رایگان
سوالات متداول
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر
تفاوت uefi و legacy چیست و هرکدام چه کاربردی دارند؟

تفاوت uefi و legacy چیست و هرکدام چه کاربردی دارند؟

امروزه سیستم‌ها در بحث نرم‌افزاری بسیار ارتقا پیدا کردند و هر کدام از بخش‌های نرم‌افزاری آن دارای قابلیت مدیریت و بررسی است. یعنی اینکه در صورت وجود هرگونه مشکل در سیستم‌ها، شما می‌توانید از طریق روش‌های نرم‌افزاری اقدام به رفع مشکل کنید. ازآنجایی‌که سیستم‌عامل‌ها از بخش‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده‌اند و هر کدام از آنها مشکلات مربوط به خود را دارند، باید بخشی از سیستم به‌عنوان مرکز مدیریت نرم‌افزاری در سیستم عامل قرار بگیرد.

09 بهمن 1402

بیشتر

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش ارتقاء رم لپ تاپ و کامپیوتر با بهترین روش ها

آموزش ارتقاء رم لپ تاپ و کامپیوتر با بهترین روش ها

با ارتقا دادن رم لپ تاپ شما فقط در بخش سرعت سیستم تغییر ایجاد کرده‌اید و اگر قصد دارید تا مثلاً حافظه بیشتری رو بر روی لپ‌تاپ کامپیوتر خود تجربه کنید باید افزایش رم لپ تاپ با هارد را برای سیستم خود انجام دهید. تأثیر ارتقا رم لپ تاپ در عملکرد کلی سیستم بسیار تأثیرگذار بوده و به دلیل اینکه رم یک حافظه اجرایی است پس در اجرای برنامه‌ها نیز تأثیرات بسیار مثبتی خواهد گذاشت. در ادامه قصد داریم تا نحوه ارتقا رم لپ تاپ را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم و البته این آموزش در کامپیوترها نیز بسیار مشابه می‌باشد.

26 دی 1402

بیشتر

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر
راه های افزایش سرعت لپ تاپ و کامپیوتر به صورت کاربردی

راه های افزایش سرعت لپ تاپ و کامپیوتر به صورت کاربردی

اگر شما سیستم خود را در شرایطی مناسب قرار نمی دهید و از آن استفاده درست نمی کنید طبیعتاً انتظار سرعت بالا را نیز نباید داشته باشید.عملکرد سخت‌افزار یک دستگاه با نرم‌افزار آن کاملاً رابطه مستقیم دارند و اگر نرم افزار به درستی از بخش‌های سخت‌افزاری جهت اجرا دستورات شما کار نکشد، در نتیجه سرعت سیستم شما نیز کاهش پیدا می‌کند.

18 دی 1402

بیشتر

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر
دلایل مختلف داغ شدن انواع لپ تاپ ها همراه با روش های حل آن

دلایل مختلف داغ شدن انواع لپ تاپ ها همراه با روش های حل آن

زمانی که با هر دستگاهی که کار می‌کنید باید بدانید که احتمال افزایش دما در آن وسیله وجود دارد و این موضوع در دستگاه‌های الکترونیکی بسیار بیشتر دیده می‌شود؛ چون عموماً با ولتاژ و جریان سروکار دارند.یکی از دستگاه‌هایی که بیشتر ممکن است افزایش دمای آن به وجود آید لپ‌تاپ‌ها هستند.با این حال باید بدانید که دمای لپ‌تاپتان نباید خیلی بالا برود و فقط در حد و اندازه طبیعی آن قابل قبول است؛ زیرا داغ شدن لپ تاپ شما می‌تواند به مرور باعث به وجود آمدن مشکلاتی به مراتب بدتر و جبران ناپذیر شود.

04 دی 1402

بیشتر

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش نصب بازی در نسخه های ps5

آموزش نصب بازی در نسخه های ps5

لی استیشن عموما در سه ریجن امریکا و اروپا و خاورمیانه و ژاپن تولید میشوند ودر زمانی در پلی استیشن 4 ریجن لاک وجود داشت وشما نمیتوانستید با ریجن ژاپن در امریکا بازی کنید یا اگر بازی میخریدید باید با ریجن دستگاه شما یکی بود امااین مشکل اکنون وجود ندارد اما با این وجود هنوز نسخه اروپا گرانتر از همه سپس ریجن اروپا در رده دوم و ریجن ژاپن از همه ارزانتر است اصولا ریجن ژاپن برای شما مشکلی بوجود نمیاورد فقط در بازی جای کلیدهایXوOجابجا است اپس بهترین گزینه خرید اروپا است.

23 آذر 1402

بیشتر

مقالات لپ تاپ و کامپیوتر
تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

خرابی صفحه نمایش یک لپ ‌تاپ می‌تواند مشکل بسیار بزرگی باشد و ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه رفع مشکل و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس را به شما آموزش دهیم.قبل از هر چیز باید بگوییم که شکستن صفحه نمایش لپ ‌تاپ ایسوس شما به معنی این است که باید صفحه نمایش لپ‌ تاپتان تعویض شود و نیازمند زمان و هزینه خاص خود است. 

22 آبان 1402

بیشتر

مشاوره رایگان تلفنی