×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش نصب دوربین مدار بسته

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

2 دوره در 1 دوره
1
آموزش نصب دوربین مداربسته
2
آموزش هوشمند سازی ساختمان
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)

چرا در این دوره شرکت کنم؟

مجتمع آموزشی پل با بیش از ۲۰ سال سابقه موفق در زمینه آموزش مهارت‌های فنی، بهترین دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در ایران را به صورت تضمینی ارائه می‌کند. برای شرکت در این دوره نیازمند هیچ پیش زمینه ای در حوزه برق و الکترونیک نیستید و همه مهارت‌های لازم این رشته به صورت عملی در کارگاهی مجهز و اختصاصی در رشت از پایه تا تخصصی ترین سطح به شما آموزش داده می‌شود. این دوره بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه دوربین‌های مدار بسته طراحی شده است و شما را کاملا برای فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی و نصب سیستم های امنیتی و نظارت تصویری آماده خواهد کرد. این دوره آموزش دوربین مدار بسته متناسب با نیاز بازار کار بین المللی طراحی شده و در صورت مهاجرت به شما این امکان را خواهد داد که در هر نقطه ای از دنیا، از این مهارت فنی به عنوان شغل و منبع درآمد اصلی خود استفاده کنید. در پایان این دوره مدرک بین‌المللی فنی حرفه‌ای و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم صادر می‌شود. ما شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم که حتی محل سکونت شما به هیج عنوان عامل محدودکننده‌ای برای ثبت نام در این دوره نباشد.

 

ویدیو معرفی دوره آموزش نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

معرفی رشته نصب دوربین مدار بسته

خیلی ها تصور درستی از رشته نصب دوربین مدار بسته ندارند و شاید دلیل آن نام گذاری این رشته با نام نصب دوربین مدار بسته، این ذهنیت غلط به آنها القا شود که این رشته یک مهارت ساده است که با نصب چند دوربین و کابل کشی و تنظیم دستگاه ضبط به پایان می‌رسد، باید بگوییم که اینطور نیست و برخلاف تصور این افراد این رشته بسیار تخصصی می‌باشد ولی در ایران افراد زیادی که در بازار با اسم نصاب دوربین مدار بسته شناخته می‌شوند، فقط مهارت‌های اولیه را دارند و کارهای عمومی این رشته مثل کابل کشی، نصب دوربین‌ها و تنظیم دستگاه ضبط را انجام می‌دهند، هر چند که این افراد هم درآمد خوبی دارند ولی در استاندارد بین المللی، این شغل شامل مهارت‌های بیشتری است و شما برای درآمد بالا و کار در پروژه های حرفه ای باید این مهارت‌ها را یاد بگیرید. یک نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته در واقع باید در ابتدا متخصص طراحی سیستم های امنیتی و نظارتی متناسب با پروژهای مختلف باشد، در واقع این فرد باید به جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته مسلط باشد و توانایی طراحی یک سیستم نظارتی با استاندارد بالا را داشته باشد تا سیستم امنیتی نظارتی مورد نظر بسیار قوی و  با حداقل امکان نفوذ پذیری برای پرروژه کارفرما طراحی کند. در مرحله دوم، فرد باید مهارت اجرای پروژه ها به صورت حرفه ای را داشته باشد که شامل جزئیات زیادی می‌باشد تا رضایت کارفرما را به صورت کامل بدست بیاورد. در حرفه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته مثل همه مشاغل، رضایت‌مندی مشتری بازوی اصلی موفقیت و پیشرفت شما خواهد بود. پس خیلی اهمیت دارد که متخصص دوربین مدار بسته توانایی جلب رضایت مشتری را داشته باشد. این نکته قابل ذکر است به دلیل حساسیت این شغل، ضروری است که یک متخصص نصب دوربین‌های مدار بسته دانش و تسلط کامل برای انتقال دیتا و تصاویر به صورت امن و پایدار در بسترهای مختلف را داشته باشد.

شما اگر قصد دارید در حرفه نصب دوربین مدار بسته درامد بسیار بالایی داشته باشید، باید همه این مهارت‌ها را بیاموزید. اما سوال اینجاست که از کجا و چگونه می‌توانید این مهارت‌ها را یاد بگیرید؟

برای یادگیری این مهارت شما باید در محیط شبیه سازی شده با پروژه‌های واقعی، کار را به صورت عملی انجام دهید و ضمن یادگیری انواع تکنولوژی های تخصصی دوربین های مدار بسته، با انواع چالش‌ها و نکات بسیار حساس رشته دوربین مدار بسته آشنا شوید؛ پس انتخاب آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته بسیار هائز اهمیت است.

متاسفانه بیشتر آموزشگاه‌هایی که رشته آموزشی نصب دوربین مدار بسته را ارائه می‌دهند، فقط مهارت عمومی نصب دوربین مدار بسته را در چند ساعت به شما آموزش می‌دهند و در واقع در انتهای دوره شما مهارت نصب دوربین مداربسته و کابل کشی و تنظیمات دستگاه ضبط را تا حدودی بدست می آورید و قادر خواهید بود پروژه ای کوچک و روتین را انجام دهید، اما متاسفانه مهارت لازم برای طراحی و اجرای پروژه های بزرگ و حرفه ای را قادر نخواهید بود و در نتیجه درامد شما از یک حد نرمالی بالاتر نخواهد رفت که معادل با درامد نصاب‌های دوربین مدار بسته معمولی در سطح ایران است. زمانی این رشته جذاب، برای شما پر درامد خواهد شد که شما مهارت‌های تخصصی برای اجرای پروژه های سطح بالا و بزرگ را داشته باشید و همچنین با یاد گرفتن این مهارت به صورت حرفه ای در صورت مهاجرت، مهارت نصب دوربین های ندار بسته برای شما کاربردی خواهد بود و فرصت های شغلی مناسبی را در دسترس شما قرار خواهد داد.

معرفی رشته نصب دوربین مدار بسته

ما در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل گیلان تمام مهارت‌های حرفه ای برای تبدیل شدن شما به یک متخصص در حوزه طراحی و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی را اموزش خواهیم داد.

معرفی دوره آموزشی نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی پل

دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی پل، یک دوره عادی نیست و با سایر دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته در ایران بسیار متفاوت است. ما در کارگاهی بسیار مجهز متشکل از انواع دوربین‌های مدار بسته، دستگاه‌های ضبط، تجهیزات وابسته و تکنولوژی های مرتبط روز دنیا آموزش را از مقدماتی ترین مباحث تا  پیشرفته ترین سطح پیش می‌بریم. کارگاه تخصصی در بهترین آموزشگاه نصب دوربین مداربسته رشت، فضای کار حرفه ای و پروژه واقعی را برای شما بازسازی می‌کند که با حضور استادی بسیار باتجربه، متعهد و صبور، گام گام شما را به سمت یادگیری این مهارت پول ساز هدایت می‌کند و بعد از پایان دوره نیز به صورت رایگان در انجام پروژه ها پاسخگوی ایرادات و سوالات شما هستند تا با خیال آسوده پروژه‌های کارفرما را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

معرفی دوره آموزشی نصب دوربین مدار بسته

براساس گفته های بالا، شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل نیاز به هیچ مهارت اولیه و تهیه ابزار خاصی نیاز ندارد. پس از پایان دوره همزمان با پیشرفت دوربین‌های مداربسته، در صورتی که دوره غیر حضوری نصب دوربین مدار بسته را نیز تهیه کرده باشید، آموزش‌ها و تکنولوژی های جدید در پنل شما به‌روزرسانی می‌شود و همیشه در بازار این حرفه از همکاران و رقبای خود به روز تر و حرفه ای تر خواهید بود.

اگر تمایل داشته باشید درامد خود را افزایش دهید و پاسخ گوی نیازهای بیشتری از مشتریان در حوزه الکترونیک و برق ساختمان باشید، مجتمع اموزشی پل امکاناتی فراهم نموده است که دوره های مکمل را بتوانید به صورت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرید. دوره های مکملی که پیشنهاد می‌کنیم همزمان در کنار دوره نصب دوربین مدار بسته یاد بگیرید عبارتند از:

نصب دوربین‌های مداربسته علاوه بر مراکز صنعتی، کارگاه‌ها، مغازه ها و سایر اماکن تجاری امروزه در اماکن مسکونی و منازل نیز  رشد چشم‌گیری داشته است و یادگیری این مهارت، کلید ورود شما به یک زمینه شغلی مناسب و  پردرآمد خواهد بود. یادگیری نصب آیفون تصویری، دزدگیر، پنل اعلان حریق و تابلوهای روان نیز این امکان را به شما خواهد داد تا خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید و درآمد خود را بدون اضافه کردن مشتریان جدید افزایش دهید. از سوی دیگر هوشمندسازی ساختمان طی سال‌های گذشته بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و یک رشته نوظهور با درامد بالا می‌باشد. پیشنهاد ما به شما این است که در کنار آموزش نصب دوربین مدار بسته، حتما مهارت هوشمند سازی ساختمان را نیز فرا بگیرید تا بتوانید از مجموعه مهارت‌های خود، خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید.

آموزش تخصصی نصب دوربین

مجتمع آموزشی پل در کنار شما خواهد بود تا همه این مهارت‌ها را از صفر تا سطح فوق تخصصی یاد بگیرید. آموزش این مهارت ها در طی یک یا دو جلسه امکان پذیر نیست و برای یادگیری هر کدام از این مهارت‌ها به خصوص نصب دوربین مدار بسته و هوشمند سازی ساختمان، نیاز به کار عملی و تمرین و تکرار دارید که باید در یک کارگاه عملی و در محیط شبیه سازی شده انجام شود تا علاوه بر دانش تئوری، تجربه لازم را نیز بدست بیاورید.

اگر عزم و اراده لازم برای یادگیری این مهارت را داشته باشید، این دوره در مجتمع اموزشی پل تضمینی و با گارانتی می‌باشد و حتی بعد از دوره از پشیبانی تیم فنی ما برای انجام پروژه ها بهره مند خواهید شد. با شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته و دوره هوشمند سازی ساختمان مجتمع آموزشی پل، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید و این مهارت ها را به صورت کامل، اصولی و حرفه‌ای آموزش می‌بینید.

هزینه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

ابتدا باید بدانید که هزینه کردن برای اموزش نصب دوربین، نوعی سرمایه‌گذاری است، چراکه مهارت لازم برای ورود به یک زمینه شغلی سودآور را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در مجتمع آموزشی پل، دو دوره تخصصی آموزش نصب دوربین مدار بسته و آموزش هوشمند سازی ساختمان را در قالب یک دوره تجمیع کرده ایم با نام طرح صورتی که با تخفیف 2 میلیون تومان، به قیمت 7 میلیون و سیصد هزار تومان در اختیار شما قرار می‌دهیم. هزینه این دوره تخصصی در مجتمع پل با توجه به سطح تخصصی آموزش‌ها و امکانات تخصصی کارگاه کاملا مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد تا تمامی افراد توانایی شرکت در آن را داشته باشند.

دوره های مکمل این رشته نیز در یک دوره جامع برای شما با تخفیف ویژه در دسترس خواهد بود، شما می‌توانید 3 رشته آموزش نصب آیفون تصویری، آموزش نصب دزدگیر اماکن و آموزش نصب پنل اعلان حریق را با مبلغ پانصد هزار تومان تخفیف، به قیمت یک میلیون و نهصد هزار تومان ثبت نام کنید.

هزینه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

بسیاری از شرکت کنندگان در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته و آموزش هوشمند سازی ساختمان طرح صورتی، علاوه بر شرکت در دوره مکمل ذکر شده در دوره تابلو روان نیز شرکت می‌کنند. یادگیری رشته طراحی و نصب تابلو روان این امکان را به شما می‌دهد که به دسته ای از مشتریان خود که کسب کارها و مغازه ها می‌باشند، این خدمات را ارائه دهید و درامد خود را افزایش دهید. برای اطلاع از شرایط دوره تابلو روان به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

یکی از شرایط ویژه مجتمع پل، امکان پرداخت هزینه‌ها به صوت اقساطی است که موجب رفاه حال کارآموزان می‌شود. بنابراین برای شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع پل، نگرانی درباره هزینه‌ها نخواهید داشت.

این دوره آموزشی به دو صورت عادی و فشرده بوده که مدت زمان هر یک از آن‌ها متفاوت است:

همانطور که اشاره شد طرح صورتی شامل 2 دوره می‌باشد که مدت آن 23 جلسه 3 ساعته و در مجموع 79 ساعت خواهد بود. که 39 ساعت آموزش مباحث تخصصی دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری و  30 ساعت مباحث تخصصی هوشمند سازی ساختمان می‌باشد.

  • دوره عادی: 23 جلسه در طی 2 ماه، 3 جلسه در هفته و هر جلسه 3 ساعت
  • دوره فشرده: 23 جلسه در طی 1 ماه، 6 جلسه در هفته و هر جلسه 3 ساعت

 

شما می‌توانید با توجه به شرایط زندگی و دیگر مشغله‌های خود یکی از دوره‌ها را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. اگر دانشجو یا شاغل هستید، دوره عادی برای شما انتخاب بهتری است، اما اگر قصد دارید تا این مهارت را در زمانی کوتاه فرا گیرید، در دوره فشرده شرکت کنید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که در پایان این دوره تضمینی کلیه مهارت‌های تخصصی حوزه سیستم های نظارت تصویری و نصب و راه‌اندازی انواع دوربین‌های مداربسته و هوشمند سازی ساختمان را کسب کنید.

آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته به صورت کاملا عملی

یکی از ویژگی‌های مهم دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی پل، ارائه آموزش‌ها به صورت کاملا عملی و از مبتدی تا سطح بسیار حرفه‌ای است. ما در مجتمع آموزشی پل صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری و تکنولوژی های وابسته به آن را به صورت عملی و در کارگاه‌های تخصصی آموزش می‌دهیم تا شما توانایی‌های لازم را  همراه با تمرین و تکرار در کارگاه عملی مجهز به دست آورید.

آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته به صورت کاملا عملی

در مجتمع آموزشی پل زمینه های مختلف مهارتی در قالب یک دوره جامع ارائه شده و رمز ورود شما به بازار کاری پر درامد است. علاوه بر یادگیری مهارت تخصصی نصب و راه‌اندازی انواع دوربین‌های مداربسته و هوشمند سازی ساختمان، دوره های مکمل نیز می‌توانند مهارت‌های شما را در حوزه خدمات فنی برق و الکترونیک ساختمان ها افزایش دهند که در رشد درامد شما در این صنعت موثر است.

ما برای شما فرایندی بسیار نظام‌مند و دقیق طراحی کرده ایم تا در صورتی که علاقه مند به یادگیری مهارت‌های مکمل این حوزه هستید، به راحتی بعد از پایان دوره می‌توانید به مدت یک هفته مهارت‌های نصب آیفون تصویری، نصب دزدگیر اماکن، نصب پنل اعلان حریق را در غالب دوره های مکمل در کارگاه عملی آموزش ببینید.

بهترین راه یادگیری تخصصی نصب دوربین مدار بسته

نحوه نصب دوربین مدار بسته و تنظیمات دستگاه ضبط، کار سخت یا تخصصی به حساب نمی آید. شما بدون پرداخت هزینه می‌توانید با دوره رایگان نصب دوربین مدار بسته تا حدود زیادی این مهارت را فرا بگیرید ولی اگر به دنبال یادگیری مهارت تخصصی طراحی و اجرای انواع سیستم های نظارت تصویری هستید یک مسیر مهارتی درست و آینده دار را انتخاب کرده اید و بخشی از آن شامل نصب دوربین مدار بسته و انتقال تصویر می‌باشد اما تنها به این دو ختم نمی‌شود. شما برای رسیدن به این هدف باید مهارت‌های زیادی را در این حوزه بدست بیاورید.

بهترین راه یادگیری تخصصی نصب دوربین مدار بسته

برای تخصص و مهارت حرفه‌ای در رشته دوربین مداربسته ضمن بدست آوردن دانش تخصصی در این حوزه باید به صورت عملی در کارگاه مجهز با انواع پروژه‌های بزرگ و کوچک دوربین مدار بسته و نیازهای مشتری ها آشنا شوید و با تمرین و تکرار در این کارگاه به مهارات‌های این حوزه تسلط پیدا کنید.

در برخی از آموزشگاه های دوربین مدار بسته کارآموزان در واقع با راهنمای نصب دوربین مدار بسته آشنا می‌شوند و باعث می‌شود از فرصت‌های مالی زیادی که در این حوزه وجود دارد بهره مند نشوند، اگر فقط نیاز به راهنمایی برای نصب دوربین مدار بسته دارید نیاز به هزینه نیست و شما به صورت رایگان می‌توانید آن را یاد بگیرید. اما اگر دوست دارید رشته دوربین مدار بسته را در حد طراحی و اجرای پروژه های بزرگ نظارت تصویری و امنیتی یاد بگیرید، مطمئن باشید این دوره جزء بهترین دوره های دوربین مدار بسته در ایران است و به حدی از کیفیت و محتوای دوره اطمینان داریم که دوره را به صورت تضمینی و با گارانتی برگشت وجه به شما ارائه می‌دهیم.

ما در مجتمع آموزشی پل، آموزش نصب دوربین مدار بسته را از سطح مبتدی تا پیشرفته به شما ارائه می‌دهیم و در کنار شما هستیم تا برای ورود به این زمینه شغلی در هر کجای دنیا کاملا آماده شوید. کاراموزان این دوره علاوه بر کیفیت دوره از پشتیبانی مدرس دوره دوربین مدار بسته به شدت راضی بوده اند و در پیشرفت کار خود آن را خیلی موثر می‌دانند.

مهارت هایی که در دوره نصب دوربین های مدار بسته پل گیلان به دست می آورید

مهارت های بدست آمده در دوره نصب دوربین مداربسته

1- طراحی و اجرای پروژه نظارت تصویری

در این دوره توانایی طراحی یک پروژه نظارت تصویری و انتخاب نوع تکنولوژی مناسب برای طراحی و جانمایی دوربین ها و همچنین انتخاب تجهیزات متناسب با تکنولوژی انتخابی را به دست خواهید آورد.

2- مسلط به شناسایی و شناخت انواع دوربین ها و انتخاب دوربین متناسب با نیاز پروژه

در این دوره با تکنولوژی انواع دوربین ها، انواع دسته بندی های دوربین های مدار بسته، مشخصات  فنی دوربین ها مانند سنسور، لنز، انواع زوم، انواع قابلیت های دوربین ها مانند WDR ،DNR ،BLC ،HLC و ... آشنا می شوید، تا بتوانید با توجه به شرایط محل نصب و خواسته های کارفرمای پروژه، دوربین مناسب را که پاسخگوی این نیازها باشد انتخاب کنید.

3- تسلط کامل به انواع دستگاه های ضبط و انتخاب دستگاه ضبط متناسب با نیاز پروژه

در این دوره همچنین با انواع دستگاه‌های ضبط آنالوگ، آی پی و هیبرید و همچنین مشخصات فنی دستگاه‌های DVR ،NVR و XVR آشنا می شوید. همچنین با تنظیمات تخصصی این دستگاه‌ها جهت استفاده در شرایط مورد نیاز در پروژه های مختلف آشنا خواهید شد.

4- مسلط به کابل کشی و اتصال کابل ها به انواع دوربین ها و انتخاب نوع کابل متناسب با نیاز پروژه

انواع مختلفی از کابل ها برای نصب دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرند. پس از اتمام دوره توانایی تشخیص کابل و اتصالات مورد نیاز با توجه به نوع تکنولوژی دوربین ها و فواصل مورد نیاز برای نصب دوربین های مختلف را به دست خواهید آورد.

5- تسلط کامل به نصب و تنظیمات انواع دوربین های مداربسته و سیم بندی های مورد نیاز

پس از اتمام دوره توانایی نصب و راه اندازی انواع دوربین های آنالوگ، آی پی و  PTZ، سیم بندی و تنظیمات انواع پایه های گردان و تنظیمات جوی استیک، تنظیمات مربوط به هماهنگ سازی تکنولوژی دوربین ها با دستگاه ضبط را خواهید داشت.

6- تسلط کامل به انتقال تصویر روی شبکه داخلی و اینترنت

پس از اتمام دوره توانایی انتقال تصاویر دستگاه‌های DVR و NVR روی گوشی، کامپیوتر و تحت وب با روش های P2P، آی پی استاتیک و DDNS، روی شبکه داخلی و اینترنت را خواهید یافت.

صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

شرایط ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

یکی از سوالات مهم درباره دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته، شرایط ثبت نام است. در ادامه این بخش شرایط لازم برای حضور در کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته را معرفی کرده‌ایم.

شرایط سنی

کلیه افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت کنند. در واقع سن عامل محدودکننده شما برای یادگیری مهارت نصب دوربین‌های مداربسته نخواهد بود. در دوره‌های سال گذشته که توسط مجتمع آموزشی پل برگزار شد، متولدین دهه‌های ۸۰، ۷۰، ۶۰، ۵۰ و حتی ۴۰ و ۳۰ حضور داشتند.

سطح تحصیلات

شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع پل، با سطح تحصیلات شما مرتبط نیست. تفاوتی ندارد که در کدام رشته دانشگاهی یا حتی دبیرستانی تحصیل کرده‌اید، شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته ثبت نام کنید. در دوره‌های قبلی این مجتمع، افراد از سطح تحصیلات دیپلم تا کارشناسی ارشد شرکت کرده و مهارت نصب دوربین‌های مداربسته را به صورت حرفه‌ای آموزش دیده‌اند.

مهارت‌های مورد نیاز

دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت آموزش ۰ تا ۱۰۰ برگزار می‌شود؛ بدین معنا که ورود به این دوره به هیچ پیش زمینه و مهارت اولیه‌ای نیاز ندارد. برخی افراد زمانی به مجتمع آموزشی پل مراجعه می‌کنند که در کلاس آموزشگاه‌های دیگر شرکت کرده و نتیجه دلخواه را کسب نکرده‌اند. برخی دیگر نیز هیچ پیش زمینه اولیه نداشته و در کلاس‌های مجتمع پل ثبت نام می‌کنند. ما در این مجموعه آموزشی، به شما اطمینان می‌دهیم که در پایان دوره به سطح یک متخصص طراحی و نصب سیستم های نظارت تصویری برسید و قادر باشید هر پروژه ای در این حوزه را اجرا کنید.

شرایط ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

تجهیزات و ابزارهای لازم برخی افراد تصور می‌کنند برای آغاز دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته باید ابزارهای مختلفی را تهیه کنند، اما اینطور نیست! ما در کارگاه‌های مجتمع آموزشی پل کلیه ابزارها و تجهیزات موردنیاز را فراهم کرده و در اختیار کارآموزان قرار می‌دهیم. پس نیاز به تهیه هیچ ابزار کارگاهی یا لوازم و تجهیزاتی نخواهید داشت.

با استفاده از تجهیزات کارگاهی ما می‌توانید کلیه مهارت‌های نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته و هوشمندسازی ساختمان را  یاد بگیرید و با تمرین و تکرار، تجربه لازم برای ورود به بازار کار را بدست آورید. یکی از محاسن رشته دوربین مدار بسته و هوشمند سازی ساختمان این است که اگر بخواهید به صورت شخصی این کسب و کار را راه اندازی کنید نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد و می‌توانید ابزارالات لازم برای دریافت و انجام پروژه ها را با تقریبا 5 میلیون تومان تهیه کنید. براورد قیمت این ابزار در آبان سال 1402انجام شده است.

شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته از مبتدی تا حرفه ای با شرایط ویژه

در مجتمع آموزشی پل، مطالب حوزه نصب دوربین مداربسته از صفر تا صد و به طور کامل آموزش داده می‌شود تا کارآموزان در پایان دوره، به سطح دانش یک متخصص حرفه‌ای (تکنیسین ماهر دوربین مدار بسته) برسند. شرکت در این دوره تخصصی که در شهر زیبای رشت برگزار می‌شود، به هیچ پیش زمینه اولیه‌ای نیاز نداشته و شما را از یک فرد علاقه‌مند در حوزه نصب دوربین مداربسته به یک تکنیسین حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته از مبتدی تا حرفه ای

ویژگی‌ها و شرایط استثنایی دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی پل باعث می‌شود تا این آموزشگاه هر ساله میزبان کارآموزانی از سایر شهرهای ایران همچون تهران، کرج، بندرعباس، تبریز، ارومیه، زاهدان، شیراز، قزوین و خوزستان باشد. مزیت‌های رقابتی و شرایط خاص مجتمع آموزشی پل در کنار زیبایی‌های شهر رشت و استان گیلان و امکان اقامت با کیفیت با هزینه بسیار کم  موجب می‌شود تا مجتمع آموزشی پل، انتخاب بسیاری از کارآموزان باشد. از جمله شرایط ویژه مجتمع آموزشی پل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تدریس به روزترین سرفصل‌ها به صورت عملی در کارگاه مجهز توسط اساتید حرفه‌ای
  • ضمانت کیفیت دوره با گارانتی برگشت وجه بدون قید و شرط
  • نظم و پیوستگی در برگزاری کلاس‌ها و روند آموزشی دوره‌ها
  • پشتیبانی رایگان یک ساله برای پاسخگویی به ایرادات کارآموزان در حین انجام پروژه
  • ارائه گواهینامه‌های بین المللی از جمله: مدرک تکنیسین دوربین مدار بسته، گواهینامه فنی حرفه‌ای، گواهینامه دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم
  • دسترسی به ویدیوهای کمک آموزشی برای تمرین و تکرار بیشتر
  • معرفی کارآموزان به بازار کار

 

طرح تخفیف کیلومتر مجتمع پل به ازای هر کیلومتر فاصله از شهر شما

مجتمع آموزشی پل برای افرادی که در شهرهای دور و نزدیک به رشت زندگی می‌کنند و مایل به شرکت در دوره آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته هستند، برنامه‌ای ویژه‌ در نظر دارد! این افراد می‌توانند از طرح تخفیف کیلومتر استفاده کنند و متناسب با فاصله خود با شهر رشت، از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند که هزینه رفت‌وآمد آن‌ها را تا حد زیادی پوشش می‌دهد.

مجتمع آموزشی پل پذیرای کارآموزان از شهرستان‌هایی مختلف استان گیلان و مازندران همچون شهسوار، رامسر، چالوس، لاهیجان، انزلی، فومن، تالش، رضوان‌شهر، صومعه سرا، آستارا، لنگرود و... است. این افراد می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیف این طرح، هزینه‌های خود را کاهش دهند. همچنین امکان استفاده از خوابگاه‌ نیز برای عزیزانی که شهر آنها بیشتر از 50 کیلومتر با رشت فاصله دارد فراهم است تا به راحتی در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت نمایند.

آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزش پل با بیش از 20 سال سابقه

ما در مجتمع پل با بیش از ۲۰ سال سابقه موفق در حوزه تربیت نیروهای متخصص، در تلاش هستیم تا برترین دوره‌های آموزش فنی را متناسب با بازار ایران و خارج از کشور ارائه دهیم. آموزش صفر تا صد دوربین مدار بسته نیز یکی از دوره‌های تخصصی است که با دانش به‌روز ارائه می‌شود و افراد را به تکنیسین دوربین مدار بسته تبدیل می‌کند. افتخار ما در مجتمع آموزشی پل اعتماد و همراهی شماست. از جمله دستاوردهای این موسسه می‌توان به تربیت 1134 تکنیسین متخصص دوربین مدار بسته تا آبان 1402 و دستیابی به افتخارات زیر اشاره کرد.

  • مبتکر آموزش‌های اشتغال محور در ایران و مورد تایید وزرات علوم و تحقیقات و فناوری
  • دارای تاییدیه فنی از شورای عالی انفورماتیک
  • برگزیده به عنوان بهترین موسسه آموزشی با بالاترین نرخ اشتغال
  • کارآفرین برتر کشوری طی سال‌های متوالی در حوزه خدمات آموزشی
دوره صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

اگر به یادگیری رشته دوربین مدار بسته و ورود به این زمینه شغلی پردرآمد، علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای ثبت نام در دوره حضوری دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل و همچنین برای آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته اقدام کنید. کارشناسان موسسه آماده هستند تا به سوالات و ابهامات احتمالی شما پاسخ داده و شما را در مسیر دستیابی به این مهارت کاربردی یاری کنند. برای دریافت مشاوره با شماره تلفن مجتمع 01333333145 و 09016220042 تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا به عنوان یک تکنیسین حرفه‌ای به بازار نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته وارد شوید.

نظرات فن آموزان
نظر عادل یوسف نژاد
عادل یوسف نژاد
عادل یوسف نژاد
فن آموز
نظر سهیل پورایمانی
سهیل پورایمانی
سهیل پورایمانی
فن آموز
نظر سعید تیموری
سعید تیموری
سعید تیموری
فن آموز
نظر علیرضا حیدری
علیرضا حیدری
علیرضا حیدری
فن آموز
سرفصل های آموزش نصب دوربین مدار بسته
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش نصب دوربین مدار بسته
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش نصب دوربین مدار بسته
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر

نمایش قسمتی از کارگاه آموزش مجتمع پل

نصب و راه اندازی دوربین های آی پی
نحوه اتصال تجهیزات خانه هوشمند بی سیم و نحوه سناریو نویسی
PDF آموزش نصب دوربین مدار بسته
دانلود کنید
ویدئو های آموزشی مرتبط
کاربرد های تستر دوربین مداربسته
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
کاربرد های تستر دوربین مداربسته
در این ویدیو با تستر دوربین مداربسته ، قابلیت ها و کاربردهای آن آشنا می شویم . از مهمترین کاربردهای تستر دوربین مداربسته تنظیم زاویه دید دوربین های مداربسته است...
رایگان
آموزش انتقال تصویر از روش P2P
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
آموزش انتقال تصویر از روش P2P
برای انتقال تصویر به روش P2P بعد از اتصال دستگاه ضبط به مودم بدون هیچ گونه تنظیمی روی مودم و بدون نیاز به خرید آی پی استاتیک ، وارد نرم...
رایگان
انتقال تصویر به روش ip static بدون نیاز به port forwarding
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
انتقال تصویر به روش ip static بدون نیاز به port forwarding
در انتقال تصویر از طریق P2P، همیشه بعد از مدتی زمان مجاز از سمت سرور منقضی شده و تصاویر قطع می گردند ، در آموزش های قبلی با انتقال تصویر...
رایگان
سوالات متداول
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
آرمان حسینی

سلام خسته نباشید به مجموعه خوبتون میخواستم بدونم تو این دوره آموزش، دوربین مداربسته IP هم آموزش میدید یا خیر؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام آرمان عزیز - بله در این دوره، آموزش دوربین IP هم داده میشود

سودابه جدیدیزاده

شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته برای افراد شاغل به چه صورت است؟

پاسخ
آموزشگاه پل

با سلام-ما در مجتمع پل 2 نوع آموزش داریم: آموزش عادی و آموزش فشردهبرای کسانی شاغل هستن آموزش عادی را پیشنهاد می دهیم که به مدت 2 ماه هفته ای 3 روز برگزار می شود و اگر بازهم توانایی شرکت در دوره عادی را ندارید می توانید در دوره آنلاین شرکت کنید که لینک ثبت نام آن را برای شما قرار می دهمhttps://poulgilan.com/plan/12/آموزش-آنلاین-نصب-دوربین-مداربسته

پریسا احمدی

درود چه زمانی میتوانیم در آزمون این دوره شرکت کنیم؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-بعد از گذراندن کامل دوره می توانید در آزمون تئوری و عملی شرکت کنید و در صورت قبولی مدرک دریافت کنید.

محمد عسکری

در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و انتقال تصویر شما آزمون رو چگونه برگزار میکنید ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-آزمون به صورت حضوری به صورت تئوری و عملی برگزار می شود

احسان جودت

تو دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته چه برند هایی آموزش داده میشه؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-در این دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته سعی شده تا بیس کلی آموزش داده شود و از دوربین های مداربسته ای که بیشتر رایج هستند استفاده شود

مسعود نصیری

سلام-من به تازگی در این دوره دوربین مداربسته شرکت کردم-واقعا با کیفیت و مفید بود-ممنون از شما

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام مسعود عزیز-ممنون که برای شرکت در دوره آموزشی دوربین مداربسته مجتمع پل رو انتخاب کردید

Vahid Alizadeh

واقعا با این دوره دوربین میتونیم مدرک بین المللی بگیریم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام وحید عزیز-بله بعد از شرکت در دوره و انجام آزمون عملی و تئوری و قبولی در آنها مدرک بین المللی دریافت میکنید

فاطمه عبداله زاده

دوره دوربین رو تو چندماه میتونیم بگذرونیم ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-کلاس های ما به دو صورت عدی و فشرده برگزار می شود که دوره عادی 23 جلسه در 2 ماه و هفته ای سه جلسه و دوره فشرده 23 جلسه در 3 ماه تمام روز هفته به جز حمعه ها برگزار می شود. بستگی به خودتان دارد که کدام حالت رو انتخاب کنین

محمد یاسین جابری

سلام به شما واقعا این دوره اموزش نصب دوربین که در مجتمع پل برگزار میشه، و با مبلغی هم که برای دوره قرار دادید هم به صرفه و هم تخصصی هست واقعا عالیه،من شرکت کردم. هم کیفیت و هم نوع آموزش بی نظیر هست

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام کاربر عزیز-ممنون از شما که مجموعه مارو برای اموزش دوربین مداربسته انتخاب کردین

مصطفی سید

درود-سرفصلهای آموزش نصب دوربین های مداربسته بروز هستند؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام کاربر عزیز- بله این دوره آموزش نصب دوربین مداربسته کاملا بروز هست و با بروزترین دوربین های حاضر در بازار و برندهای معتبر به شما آموزش داده می شود

سمیه هوشنگی

سلام این دوره جدید هست ؟

پاسخ
آموزشگاه پل

سلام-بله این دوره آموزش نصب دوربین های مداربسته با بروزترین سرفصلها برگزار می شود

مقالات دوربین های مداربسته

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی در مورد تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی بپردازیم. برای نصب دوربین های مداربسته شیائومی مانند هر نوع دوربین مداربسته بی سیم دیگر، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته بیسیم که بدون نیاز به دستگاه NVR کار می کنند به لحاظ امنیتی نسبت به دوربین های مداربسته ای که به دستگاههای ضبط متصل می شوند در سطح پایین تری قرار دارند و می توان ادعا کرد که این دوربین ها بیشتر استفاده نظارتی دارند؛ بنابراین چنانچه علاوه بر کاربرد نظارتی دوربین کاربرد امنیتی آن برای شما حائظ اهمیت است نصب دوربین های مداربسته ای که به دستگاههای ضبط متصل می شوند انتخاب مناسب تری محسوب می گردد. در ادامه با تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی آشنا می شویم.

25 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن

آموزش تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن

در این مقاله با تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن آشنا خواهیم شد. تنظیمات دستگاههای ضبط در برندهای مختلف، مشابه یکدیگر است؛ تنها تفاوت در شکل ظاهری منوها در دستگاههای متفاوت است. تنظیمات دستگاه ضبط هایک ویژن نیز در ورژن 3 و 4 اندکی متفاوت است. اما در هردو نسخه لازم است که زبان مد نظر را انتخاب کرده و پسوردی برای دستگاه ضبط خود انتخاب نمایید. با پاسخ دادن به سوالات امنیتی و وارد کردن یک آدرس ایمیل می توانید در زمان فراموشی پسورد، رمز دستگاه را ریست کنید. تنظیمات مربوط به هارد، کیفیت ضبط هر کانال، مرور کردن تصاویر ذخیره شده و تهیه نسخه پشتیبان از فیلم ها جزء موارد پرکاربردی است که در همه دستگاهها از جمله دستگاههای هایک ویژن کاربرد بیشتری در همه پروژه ها دارد. در ادامه با تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن آشنا می شویم.

24 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

23 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
طرز کار انواع دوربین های مدار بسته

طرز کار انواع دوربین های مدار بسته

در این مقاله به آموزش طرز کار دوربین مدار بسته می پردازیم. دوربین های مداربسته از اجزای مختلفی تشکیل شده اند؛ دوربین، دستگاه ضبط تصاویر و هارد از اجزای اصلی تشکیل دهنده دوربین های مداربسته هستند. دوربین های مداربسته تصویر فضاهای مورد نظر را به دستگاه ضبط تصاویر منتقل کرده و روی هاردی که در دستگاه ضبط نصب شده، تصاویر را ذخیره می کنند. دستگاههای ضبط با کانال های مختلفی در دسترس است که با توجه به تعداد دوربین های مداربسته ای که لازم است نصب شود، می توان دستگاه با تعداد کانال مناسب انتخاب نمود. از لحاظ تکنولوژی دوربین های مداربسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. در ادامه با طرز کار دوربین مدار بسته با تکنولوژی های مختلف آشنا می شویم.

17 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مداربسته داهوا

آموزش تنظیمات دوربین مداربسته داهوا

در این مقاله با تنظیمات دوربین مداربسته داهوا آشنا می شوید. در دوربین های HDCVI داهوا برای ورود به محیط تنظیمات لازم است در دستگاه ضبط داهوا، گزینه PTZ Control را انتخاب نموده و روی فلش سمت راست کادر باز شده کلیک نمایید. در پنجره باز شده در قسمت سمت راست بالای پنجره روی آیکون دوربین کلیک نمایید تا وارد تنظیمات دوربین شوید. تنظیمات مختلفی برای دوربین در این منو در دسترس قرار داده شده که می توانید در صورت نیاز هر کدام را تنظیم نمایید.

12 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
نصب دوربین مدار بسته بدون دی وی آر (DVR)

نصب دوربین مدار بسته بدون دی وی آر (DVR)

آموزش نصب دوربین مدار بسته بدون dvr، یکی از درخواست های رایجی است که مطرح می شود. در هنگام بازدید از محل پروژه و جانمایی دوربین های مداربسته به کررات پرسیده می شود این است که آیا وجود دستگاه ضبط برای نصب دوربین های مداربسته ضروری است؟ مخصوصا در موقعیت هایی که تنها یک دوربین قرار است نصب شود، هزینه های ثابت هارد و دستگاه ضبط می تواند باعث بالا به نظر رسیدن هزینه های اجرای پروژه گردد

05 دی 1402

بیشتر

مشاوره رایگان تلفنی