×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته

certificate

گواهینامه دانشگاهی

تضمین کیفیت دوره با گارانتی بازگشت وجه

2 دوره در 1 دوره
آموزش نصب دوربین مداربسته
1,600,000 تومان
آموزش هوشمند سازی ساختمان
1,800,000 تومان

چرا این دوره رو تهیه کنم؟

رشته دوربین مدار بسته یک رشته کاملا تخصصی است که در ایران، اروپا و آمریکا بازار کار و درآمد بسیار خوبی دارد ولی میزان درآمد در این رشته به سطح تخصص شما وابسته می‌باشد. این دوره آنلاین شما را به یک تکنیسین ماهر دوربین مدار بسته تبدیل می‌کند و شما توانایی طراحی و اجرای انواع پروژه های امنیت تصویری و دوربین مدار بسته و انتقال تصویر با تکنولوژی های پیشرفته را در پایان این دوره آنلاین خواهید داشت و می‌توانید به راحتی در بازار داخلی و خارجی مشغول به کسب درآمد شوید. این دوره هیچ ریسکی برای شما ندارد چون علیرغم منصفانه بودن قیمت، تضمینی می‌باشد و در صورت عدم رضایت شما مبلغ پرداخت شده بدون قید و شریط به صورت کامل عودت داده می‌شود. این پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته کامل‌ترین دوره ایران می‌باشد که به صورت عملی و با بهترین کیفیت فیلم‌برداری شده تا تجربه نزدیک به یک کلاس حضوری را برای شما بازسازی کند.

ویدئوی معرفی آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته

مزیت این دوره غیر حضوری نسبت به دوره حضوری این است که شما همیشه به محتوای دوره دسترسی دارید و می‌توانید چندین بار دوره را مرور کنید و مطالب و تکنولوژی های جدید دوربین مدار بسته را تا دو سال بعد در قالب ویدِئوهای آپدیت شده در پنل خود دریافت کنید. همچنین مدرس دوره پاسخگوی سوالات شما در طول دوره می‌باشد و می‌توانید به صورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشید و تا 6 ماه  از پشتیبانی مدرس دوره نیز برخوردار خواهید بود تا در صورتی که در حین انجام پروژه با مشکلی مواجه شدید سریعا آن را برطرف نمایید. 

در پایان این دوره مدرک بین المللی نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته دریافت می‌نمایید که به صورت دانشگاهی است و مرجع صدور آن وزارت علوم و تحقیقات می‌باشد. ضمن برخورداری از مزایای این مدرک بین المللی دانشگاهی می‌توانید برای پروانه کسب و مهاجرت نیز از آن استفاده کنید.

معرفی دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی پل

دوربین‌های مداربسته یکی از تجهیزات الکترونیکی است که در تمامی اماکن دولتی و خصوصی دیده می‌شود. با توجه به پیشرفت روزافزون استفاده از این دوربین‌ها، رشته نصب دوربین‌های مداربسته را می‌توان از جمله مشاغل روبه‌رشد و پردرآمد دانست. برای ورود به این زمینه شغلی نیازمند کسب دانش و مهارت تخصصی هستید. در این دوره به شما مهارت‌هایی آموزش داده می‌شود که به یک تکنیسین دوربین مدار بسته تبدیل شوید. دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته مجتمع پل، آسان‌ترین روش برای کسب مهارت تخصصی در این رشته است که درواقع نصب دوربین‌های مداربسته یک بخشی از آن می‌باشد.

پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل روشی آسان و قابل دسترس برای یادگیری این مهارت تخصصی است. در مجتمع پل ما برای رفاه حال کارآموزان اقدام به تهیه و ارائه دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته کرده‌ایم تا تمام کسانی که به این رشته علاقه‌مند هستند، نصب دوربین‌های مدار بسته را آموزش ببینند.

این دوره شامل جلسات آنلاین به صورت فیلم‌های آموزشی است که توسط بهترین استاد ایران در زمینه آموزش نصب دوربین‌های مداربسته ارائه شده است که ایشان طراح رشته دوربین مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری در ایران می‌باشد. سرفصل‌های نصب دوربین‌های مداربسته در این دوره بسیار تخصصی و به روز می‌باشد و بر اساس استاندارد بین المللی مهارت‌های این رشته طراحی شده است. یعنی اگر شما به عنوان یک تکنیسین دوربین مدار بسته در اروپا، آمریکا یا کانادا بخواهید مشغول به کار شوید باید این مهارت‌ها را داشته باشید.

دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته

آموزش غیرحضوری نصب دوربین مدار بسته مجتمع پل شما را به شرکت در دوره‌های حضوری بی‌نیاز کرده و ۰ تا ۱۰۰ این مهارت را به شما انتقال می‌دهد تا از یک فرد علاقه‌مند به حوزه نصب دوربین‌های مداربسته به یک تکنیسین ماهر دوربین مدار بسته تبدیل شوید. به خاطر داشته باشید این دوره قرار نیست شما را به یک نصاب دوربین مدار بسته تبدیل کند، بلکه شما یک تکنیسین دوربین مدار بسته خواهید بود که علاوه بر نصب دوربین مدار بسته توانایی طراحی انواع سیستم های امنیت تصویری و اجرای پروژه ها با انواع تکنولوژی های دوربین‌های مدار بسته را خواهید داشت. در واقع مهارت نصب دوربین مدار بسته یک بخش کوچکی از خروجی این دوره آنلاین خواهد بود.

تکنیسین دوربین مدار بسته و شغل‌های وابسته به آن، درامد نسبتا مناسبی در دنیا دارد و نسبت به زمانی که شما لازم دارید تا یک تکنیسین ماهر شوید واقعا ارزشمند است. اگر در کنار آموزش دوربین مدار بسته، آموزش هوشمند سازی ساختمان را نیز یاد بگیرید، هم فرصت‌های شغلی بیشتری در دسترس شما خواهد بود و هم درآمد شما افزایش خواهد یافت این دو رشته نقاط اشتراک زیادی باهم دارند.

پکیج آموزشی نصب دوربین

این دوره به صورت فیلم‌های آموزشی ارائه می‌شود و مدرس دوره با شکیبایی پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهد بود. با خرید دوره آموزش غیرحضوری نصب دوربین مدار بسته مجتمع پل، زمانی که مشغول به کار می‌شوید، می‌توانید به مدت ۶ ماه به صورت رایگان از راهنمایی اساتید مجموعه برای رفع ابهامات خود در طی انجام پروژه‌های مختلف استفاده کنید.

قیمت این دوره کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و همچنین شما می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان آذر ماه استفاده کنید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که در صورت نارضایتی از سرفصل‌ها و آموزش‌های دوره، هزینه پرداخت شده را به صورت کامل به شما بازگردانیم. این دوره باتوجه به نیاز بازار دوربین‌های مدار بسته در داخل و خارج از ایران طراحی شده است. 

در پایان دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل، به کارآموزان مدرک دانشگاهی ارائه می‌شود که مرجع صادر کننده این مدرک وزارت علوم و تحقیقات می‌باشد و به صورت پودمانی است. این مدرک در همه کشورها دارای اعتبار می‌باشد و در صورت نیاز می‌توانید آن را ترجمه کنید و برای مهاجرت از آن استفاده نمایید. این مدرک در ایران، تنها توسط مجتمع آموزشی پل صادر می‌شود.

ورود به این دوره به هیچ دانش و پیش زمینه خاصی نیاز ندارد و شما می‌توانید از سطح مبتدی تا حرفه‌ای را با این پکیج آنلاین آموزش ببینید. دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته مجتمع پل شامل بخش های مجزا و تفکیک شده است که گام به گام به آسانی این مهارت ارزشمند را با هزینه ای بسیار معقول به شما آموزش می‌دهد.

در کنار دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته به شما پیشنهاد می‌کنیم دوره آنلاین هوشمند سازی ساختمان را نیز تهیه کنید تا مهارت شما تکمیل شود و خدمات بیشتری از ساختمان را بتوانید به مشتریان خود ارائه دهید. اگر به نصب دوربین‌های مداربسته و هوشمندسازی ساختمان‌ها علاقه‌مند هستید، مابقی مراحل را به مجتمع آموزشی پل بسپارید. ما همراه شما هستیم تا به سطح تکنیسین حرفه‌ای دوربین‌های مدار بسته تبدیل شوید تا وارد بازار کار پردرآمد این رشته شوید.

قیمت مناسب، تضمین بازگشت هزینه بدون قید و شرط در صورت عدم رضایت، پشتیبانی ۶ ماهه رایگان، آپدیت 2 ساله رایگان و ارائه مدرک دانشگاهی بین‌المللی از جمله ویژگی‌های این دوره استثنایی است.

معرفی مهارت نصب دوربین های مدار بسته

دوربین‌های مداربسته در اماکن مختلف همچون بانک‌ها، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس، فروشگاه‌ها، دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و... کاربرد دارند. نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها توسط یک متخصص انجام می‌شود. اما خدمات این رشته فقط به نصب دوربین مدار بسته ختم نمی‌شود بلکه شما برای این که در رشته دوربین مدار بسته یک فرد ماهر باشید باید در ابتدا با انواع تکنولوژی های دوربین مدار بسته آشنا شوید، سپس نحوه طراحی و اجرای انواع سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته را بیاموزید و در نهایت نحوه نگهداری و عیب یابی سیستم های امنیتی را فرا گیرید.

مهارت نصب دوربین های مدار بسته

پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل تمامی این مهارت‌ها را به صورت تخصصی به شما آموزش خواهد داد و در صورت عدم رضایت از دوره کل مبلغ بدون قید و شرط به شما برگشت داده خواهد شد. ما در مجتمع پل با ارائه پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته و شرایطی بسیار مناسب و بدون ریسک مسیر شما برای یادگیری این مهارت را هموار کرده‌ایم.

هزینه دوره آموزشی آنلاین نصب دوربین مدار بسته

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره آنلاین نصب دوربین مدار بسته در مجتمع آموزشی پل قیمت مناسب آن است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم، این دوره را خریداری کرده و برای یادگیری نصب دوربین‌های مدار بسته آماده شوید. همچنین اگر به هر دلیلی از کیفیت آموزش‌ها راضی نبودید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی، هزینه پرداخت شده را پس بگیرید. اعتماد شما به مجتمع آموزشی پل، سرمایه ماست و برای آن ارزش قائل هستیم.

  • هزینه دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته: 1،600،000 تومان
  • هزینه دوره آموزش آنلاین هوشمندسازی: 1،800،000 تومان
هزینه دوره آموزشی آنلاین نصب دوربین مدار بسته

مجموع هزینه این دوره‌ها 3،400،000 تومان است، اما با تخفیف ویژه‌ای که تا پایان آبان برای شما در نظر گرفته است، در این دوره ها شما می‌توانید با پرداخت تنها 2،550،000 تومان، دوره نصب دوربین مداربسته و هوشمندسازی را خریداری کنید. این تخفیف استثنایی باعث می‌شود تا با صرف هزینه‌ای بسیار کم، یک مهارت کاربردی و پردرآمد را آموزش ببینید.

اگر علاقه‌مند هستید که به صورت حضوری و با دسترسی به کارگاه های مجهز نصب دوربین مداربسته را یاد بگیرید، می توانید با شرکت در دوره حضوری آموزش نصب دوربین مدار بسته این تخصص را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.

یادگیری تخصصی نصب دوربین مدار بسته با بسته آنلاین پل

امروزه بسیاری از افراد به این حقیقت پی برده‌اند که آموزش‌های تئوری ارائه شده در دانشگاه‌ها راه مناسبی برای دستیابی به یک موقعیت شغلی مناسب نیست، از این رو در پی آن هستند که یک مهارت تخصصی را آموزش ببینند. رشته دوربین مدار بسته که شامل مباحث طراحی سیستم های امنیتی و نظارت تصویری، نصب دوربین‌های مداربسته، انتقال تصویر و دیتا، عیب یابی و نگهداری سیستم ها می‌باشد نیز یکی از مهارت‌های فنی است که بازار کار مناسبی در دنیا دارد و می‌تواند درآمد خوبی را  برای شما به ارمغان بیاورد.

یادگیری نصب دوربین‌های مدار بسته به تنهایی شما را تبدیل به یک متخصص در این حوزه نمی‌کند، درست است که شاید در ایران تکنیسین های متخصص دوربین مدار بسته را عموم مردم نصاب دوربین مدار بسته خطاب کنند اما مهارت‌های تکنیسین دوربین مدار بسته خیلی فراتر از یک نصاب دوربین مدار بسته می‌باشد. هر چند نصاب های معمولی دوربین مدار بسته نیز درامد تقریبا خوبی در ایران دارند و حتی نصب دوربین مدار بسته یک شغل بین المملی محسوب می شود که با عنوان cctv installer شناخته می‌شود، اما اگر به دنبال درامد بالاتر و وجهه اجتماعی مناسب تر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تکنیسین دوربین مدار بسته شوید. بدین منظور شما باید مهارت‌های تخصصی بیشتری را یاد بگیرید و همت بیشتری داشته باشید.

در خیلی از آموزشگاه های دوربین مدار بسته طی چند ساعت به شما فقط نصب دوربین مدار بسته را آموزش می‌دهند نه مهارت‌های تخصصی که شما را به یک متخخص و تکنیسین دوربین تبدیل کند. اگر به دنبال این هستید که فقط نصب دوربین مدار بسته را یاد بگیرید، می‌توانید در دوره رایگان نصب دوربین مدار بسته ما شرکت کنید و بدون هیچ هزینه‌ای این مهارت را فرا گیرید. جهت شرکت در کلاس رایگان نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای اینجا کلیک کنید.

یادگیری تخصصی نصب دوربین مدار بسته با بسته آنلاین لیمو

اما اگر تصمیم دارید تمام مهارت‌های مربوط به یک تکنیسین دوربین مدار بسته را یاد بگیرید، مقرون به صرفه‌ترین و بهترین دوره تخصصی، پکیج دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل می‌باشد و این پکیج آنلاین برای کسانی که زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری ندارند، اما مایل به یادگیری نصب دوربین‌های مداربسته هستند، بهترین گزینه ممکن است. این دوره مجازی دوربین مدار بسته محاسن دیگری از جمله دسترسی همیشگی به ویدئوهای باکیفیت دوره،ارتباط مستقیم با ندرس دوره برای رفع اشکالات، آپدیت جدیدترین آموزش‌های نصب دوربین مدار بسته به صورت مستمر تا 2 سال در پنل خود، دریافت مدرک بین المللی دوربین مدار بسته از طریق سایت و بدون نیاز به آزمون حضوری دارد. در کنار همه این مزایا هزینه دوره خیلی کمتر از ارزش واقعی آن می‌باشد و در صورت عدم رضایت از محتوا یا کیفیت دوره می‌توانید مبلغ خود را به صورت کامل بدون قید و شرط پس بگیرید.

مجتمع آموزشی پل با بیش از ۲۰ سال سابقه موفق در حوزه آموزش نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف فنی، دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌کند. و شما در پایان این دوره تکنیسین دوربین مدار بسته خواهید بود. مجتمع پل در طی سال‌های مختلف فعالیت خود، به افتخارات بسیاری دست یافته که از جمله این افتخارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبتکر آموزش‌های اشتغال‌محور در ایران و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • برترین موسسه آموزشی اشتغال‎‌زا برای جوانان
  • کارآفرین برتر کشوری در حوزه‌ی خدمات آموزشی
  • دارای تاییدیه فنی از معاونت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک
  • طراحی و تدوین پودمان‌های دانشگاهی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ارائه دهنده گواهنامه مهارتی وزارت علوم
  • تالیف کتب آموزشی در زمینه خدمات فنی مهندسی
آموزش غیرحضوری نصب دوربین

با تهیه پکیج آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته مجتمع  آموزشی پل می‌توانید به تخصصی ترین سطح مهارت و توانایی یک تکنیسین حرفه‌ای دوربین‌های مداربسته برسید.

مباحث دوره آنلاین جامع نصب دوربین مدار بسته

ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که در طی دوره آموزش غیرحضوری نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل چه مباحث و مهارت‌هایی آموزش داده می‌شود؟ ابتدا باید بدانید که تهیه این دوره به هیچ پیش زمینه خاصی نیاز ندارد و علاوه بر نصب دوربین‌های مداربسته از صفر تا صد  کلیه مباحث طراحی و اجرای سیستم های امنیت و نظارت تصویری و انتقال تصویر و تعمیر و نگهداری سیستم ها را فرا خواهید گرفت. در پایان دوره، شما به سطح یک  تکنیسین ماهر دوربین‌های مداربسته خواهید رسید و آماده ورود به بازار کار حرفه‌ای هستید.

مباحث دوره آنلاین جامع نصب دوربین مدار بسته

در پکیج آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته ابتدا انواع دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال، دوربین‌های آی پی، دوربین‌های دام و... معرفی می‌شوند. در ادامه اجزا دوربین‌ها و چگونگی طراحی سیستم‌های امنیتی متناسب با پروژه آموزش داده می‌شود. آشنایی با منوها و انتقال تصویر در شبکه و کار با انواع DVR و NVR نیز بخش دیگری از پکیج آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته است. در انتها نیز مدل‌های کابل‌کشی و عیب‌یابی سیستم‌های معیوب و رفع مشکلات سیستم معرفی خواهند شد.

آموزش فوق تخصصی نصب دوربین مدار بسته با بسته آموزشی آنلاین مجتمع آموزشی پل

ممکن است تاکنون روش‌های مختلفی را برای یادگیری نصب دوربین‌های مداربسته امتحان کرده و یا دوره‌های مختلفی را در دیگر آموزشگاه‌ها گذرانده باشید، اما در نهایت نتیجه دلخواه کسب نشده و شما هنوز به مهارت تخصصی در این رشته نرسیده‌ باشید. دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته در مجتمع پل، همان انتخابی است که شما را به مهارت تخصصی در این زمینه می‌رساند.

آموزش فوق تخصصی نصب دوربین مدار بسته با بسته آموزشی آنلاین

مجتمع پل با بیش از ۲۰ سال سابقه موفق، تاکنون چندین هزار نیرو متخصص در رشته‌های مختلف فنی تربیت کرده است. آموزش غیرحضوری نصب دوربین مدار بسته یکی از دوره‌های غیرحضوری این مجتمع است که با بیشترین کیفیت ارائه می‌شود. شما می‌توانید این پکیج را با هزینه کم از مجتمع اموزشی پل دریافت کرده و از خدمات پشتیبانی دوره برای ارتباط با اساتید آموزشگاه بهره‌مند شوید. همچنین در پایان دوره مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک دانشگاهی به کارآموزان اعطا می‌شود. تمامی تلاش ما در مجتمع آموزشی پل تربیت افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه نصب دوربین‌های مداربسته و دیگر رشته‌های فنی است.  

نظرات فن آموزان
نظر عباد نوری
عباد نوری
عباد نوری
فن آموز
نظر حامد آخرتی
حامد آخرتی
حامد آخرتی
فن آموز
سرفصل های آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر

دسترسی رایگان به ویدئوهای دوره آموزشی

راه اندازی دوربین ip وایرلس
آشنایی با دوربین outdoor وایرلس
نحوه محاسبه هارد برای ضبط دوربین مداربسته
PDF آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته
دانلود کنید
ویدئو های آموزشی مرتبط
انتخاب تغذیه برای دوربین های مداربسته CCTV
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
انتخاب تغذیه برای دوربین های مداربسته CCTV
منبع تغذیه برای دوربین های مداربسته CCTV در این ویدیو با منبع تغذیه CCTV که مخصوص دوربین های مداربسته طراحی شده آشنا می شویم. این نوع منبع تغذیه دارای خروجی...
رایگان
راه حل جلوگیری از دست رفتن فیلم دوربین های IP
ویدئو های آموزش دوربین مداربسته
راه حل جلوگیری از دست رفتن فیلم دوربین های IP
در زمان وقوع اختلال در شبکه در پروژه های آی پی همواره این امکان وجود دارد که زمان هایی اختلالات عمدی یا سهوی ایجاد شود و باعث شود که دستگاه...
رایگان
تعمیر شارژر موبایل (آموزش صفرتاصد)
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
تعمیر شارژر موبایل (آموزش صفرتاصد)
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی گوشی خود را به شارژر متصل می‌کنید ،دستگاه شارژ نمی‌شود ،و یا اینکه بسیار کند گوشی شما را شارژ می‌کند....
رایگان
سوالات متداول
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل

مقالات دوربین های مداربسته

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی در مورد تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی بپردازیم. برای نصب دوربین های مداربسته شیائومی مانند هر نوع دوربین مداربسته بی سیم دیگر، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته بیسیم که بدون نیاز به دستگاه NVR کار می کنند به لحاظ امنیتی نسبت به دوربین های مداربسته ای که به دستگاههای ضبط متصل می شوند در سطح پایین تری قرار دارند و می توان ادعا کرد که این دوربین ها بیشتر استفاده نظارتی دارند؛ بنابراین چنانچه علاوه بر کاربرد نظارتی دوربین کاربرد امنیتی آن برای شما حائظ اهمیت است نصب دوربین های مداربسته ای که به دستگاههای ضبط متصل می شوند انتخاب مناسب تری محسوب می گردد. در ادامه با تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی آشنا می شویم.

25 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن

آموزش تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن

در این مقاله با تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن آشنا خواهیم شد. تنظیمات دستگاههای ضبط در برندهای مختلف، مشابه یکدیگر است؛ تنها تفاوت در شکل ظاهری منوها در دستگاههای متفاوت است. تنظیمات دستگاه ضبط هایک ویژن نیز در ورژن 3 و 4 اندکی متفاوت است. اما در هردو نسخه لازم است که زبان مد نظر را انتخاب کرده و پسوردی برای دستگاه ضبط خود انتخاب نمایید. با پاسخ دادن به سوالات امنیتی و وارد کردن یک آدرس ایمیل می توانید در زمان فراموشی پسورد، رمز دستگاه را ریست کنید. تنظیمات مربوط به هارد، کیفیت ضبط هر کانال، مرور کردن تصاویر ذخیره شده و تهیه نسخه پشتیبان از فیلم ها جزء موارد پرکاربردی است که در همه دستگاهها از جمله دستگاههای هایک ویژن کاربرد بیشتری در همه پروژه ها دارد. در ادامه با تنظیمات دوربین مدار بسته هایک ویژن آشنا می شویم.

24 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

آموزش تنظیمات دوربین مداربسته شیائومی

23 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
طرز کار انواع دوربین های مدار بسته

طرز کار انواع دوربین های مدار بسته

در این مقاله به آموزش طرز کار دوربین مدار بسته می پردازیم. دوربین های مداربسته از اجزای مختلفی تشکیل شده اند؛ دوربین، دستگاه ضبط تصاویر و هارد از اجزای اصلی تشکیل دهنده دوربین های مداربسته هستند. دوربین های مداربسته تصویر فضاهای مورد نظر را به دستگاه ضبط تصاویر منتقل کرده و روی هاردی که در دستگاه ضبط نصب شده، تصاویر را ذخیره می کنند. دستگاههای ضبط با کانال های مختلفی در دسترس است که با توجه به تعداد دوربین های مداربسته ای که لازم است نصب شود، می توان دستگاه با تعداد کانال مناسب انتخاب نمود. از لحاظ تکنولوژی دوربین های مداربسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. در ادامه با طرز کار دوربین مدار بسته با تکنولوژی های مختلف آشنا می شویم.

17 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
آموزش تنظیمات دوربین مداربسته داهوا

آموزش تنظیمات دوربین مداربسته داهوا

در این مقاله با تنظیمات دوربین مداربسته داهوا آشنا می شوید. در دوربین های HDCVI داهوا برای ورود به محیط تنظیمات لازم است در دستگاه ضبط داهوا، گزینه PTZ Control را انتخاب نموده و روی فلش سمت راست کادر باز شده کلیک نمایید. در پنجره باز شده در قسمت سمت راست بالای پنجره روی آیکون دوربین کلیک نمایید تا وارد تنظیمات دوربین شوید. تنظیمات مختلفی برای دوربین در این منو در دسترس قرار داده شده که می توانید در صورت نیاز هر کدام را تنظیم نمایید.

12 بهمن 1402

بیشتر

مقالات دوربین های مداربسته
نصب دوربین مدار بسته بدون دی وی آر (DVR)

نصب دوربین مدار بسته بدون دی وی آر (DVR)

آموزش نصب دوربین مدار بسته بدون dvr، یکی از درخواست های رایجی است که مطرح می شود. در هنگام بازدید از محل پروژه و جانمایی دوربین های مداربسته به کررات پرسیده می شود این است که آیا وجود دستگاه ضبط برای نصب دوربین های مداربسته ضروری است؟ مخصوصا در موقعیت هایی که تنها یک دوربین قرار است نصب شود، هزینه های ثابت هارد و دستگاه ضبط می تواند باعث بالا به نظر رسیدن هزینه های اجرای پروژه گردد

05 دی 1402

بیشتر

مشاوره رایگان تلفنی