×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی و کارت حافظه

اطلاعات پاک شده و برگرداندن آن ها یکی از مهمترین چالش‌های تعمیرکار های نرم افزاری است که باید با استفاده از ابزارها، اطلاعات پاک شده یک گوشی یا حافظه خارجی را بازگردانی کند.

نرم افزارهایی که این کار را برای شما انجام می دهند ممکن است بسته به ویژگی های بازیابی از نظر عملکرد با هم متفاوت باشند مثلاً بعضی از نرم افزارها حتماً به روت بودن گوشی نیاز دارند و بعضی های دیگر بدون روت هم می توانند اطلاعات را بازگردانی کنند یا بعضی از این نرم افزار ها می توانند اطلاعات پاک شده واتساپ را هم برگردانند.

اولین کار این است که شما با نحوه عملکرد نرم افزار آشنا باشید و همیشه قبل از بازیابی اطلاعات احتمال برگشت نداشتن همه اطلاعات را به صاحب گوشی بدهید چون، در بعضی مواقع نرم‌افزار دسترسی کاملی به این اطلاعات پاک شده ندارد و یا به طور کامل و صحیح آنها را بازگردانی نمیکند.

البته در جریان باشید که میزان زمانی که از پاک شدن اطلاعات گذشته و یا مقدار حجمی که فایل ها، جایگزین فایل های پاک شده قبلی شده‌اند بر میزان اطلاعات بازیابی تاثیر زیادی دارد و همه اینها به توان نرم‌افزار برمیگردد.

شما می‌توانید این کار را بر روی مموری کارت ،گوشی ،هارد اکسترنال ،کامپیوتر و هر فضایی انجام دهید و در اینجا هم ما دو نرم افزار بسیار کاربردی را به شما معرفی می کنیم و شما را با نحوه کار آنها آشنا خواهیم کرد.

پیشنهاد ما به شما علاقه مندان به حوزه تعمیرات نرم افزاری موبایل این است که اگر به یادگیری اصولی تعمیرات موبایل فکر میکنید؛ تهیه پکیج آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل مجتمع آموزشی پل میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی