×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

بررسی کامل محیط ریکاوری سامسونگ Recovery Mode

محیط ریکاوری یک محیط تعمیراتی مهم در گوشی هاست و خیلی از دستگاه های تلفن همراه از این محیط برای دسترسی سیستمی به هسته سیستم عامل استفاده می کنند تا در زمان مورد نظر بتوان بخشی از تعمیرات لحظه‌ای را از این محیط انجام داد. این محیط از بخش های مختلفی تشکیل شده و شما می توانید یک گوشی را از محیط ریکاوری راه اندازی مجدد کنید یا آن را به محیطی ببرید که بتوان در آن محیط آن را فلش کرد حتی دسترسی هایی برای اشکال زدایی به شما می دهد و در بعضی گوشی ها برای فلش گوشی از طریق کارت حافظه جانبی قابل استفاده است.
می توانید گوشی را بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و یا حافظه پنهان را پاک کنید. البته یک قابلیت بسیار مهم دارد و آن خواندن شماره ساخت گوشی از طریق محیط ریکاوری است.زمانی که قصد فلش کردن گوشی را دارید و گوشی راه اندازی نمی شود تا از طریق تنظیمات شماره ساخت را ببینید می توانید از محیط ریکاوری و با خواندن شماره ساخت، فایل مربوط به رام گوشی را تهیه کرده و آن را بر روی گوشی فلش کنید و این کار خیلی از مشکلات گوشی های بریک شده را برطرف میکند.
البته محیط های ریکاوری غیر رسمی هم وجود دارد که یک سری قابلیت های اضافی به مصرف کننده می دهد اما محیط ریکاوری قانونی و رسمی موضوعی است که در این ویدیو مورد بررسی قرار می گیرد و تمام امکانات آن از نحوه بردن گوشی به این حالت با استفاده از آن آموزش داده میشود.

فرصت ویژه برای علاقه مندان به یادگیری تعمیرات نرم افزاری موبایل، با پکیج تخصصی تعمیرات موبایل لیمو

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی