×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

حذف قفل صفحه گوشی با فایل custom recovery

بر روی بعضی از گوشی ها جهت حذف قفل صفحه ی آن ها می توانید از فایل آماده ای که سایت های مختلف جهت دانلود قرار می دهند استفاده کنید و این فایل ها در حقیقت یک نوع فایل کاستوم یا دستکاری شده است و فقط با فلش کردن بر روی گوشی می توانید قفل صفحه گوشی را غیر فعال کنید و دیگر نیازی به حذف اطلاعات نیست.

فعال سازی oem unlocking

البته یک کار مهم در این مراحل نیاز است و آن هم این است که oem unlocking گوشی فعال باشد یعنی سطح امنیتی پایین تری برای گوشی وجود داشته باشد و در نتیجه روی گوشی قفل به عنوان فارسی وجود نداشته باشد در این زمان می توانید به سراغ فایلی به عنوان کاستوم ریکاوری بروید و با تهیه این فایل بر اساس مشخصه های بیلد نامبر و استفاده از نرم افزار اودین و فلش کردن این فایل بر روی گوشی دیگر قفلی بر روی دستگاه دیده نمی شود.

و در پایان نکته‌ای که باید دقت کنید این است که گوشی به طور خودکار روشن نشود و آن را به صورت دستی به حالت ریکاوری برده و سپس روشن کرد وگرنه این فایل هیچ کاربردی برای حذف قفل نخواهد داشت.

آموزش عیب یابی و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع تلفن همراه هوشمند، در پکیج آموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل برای شما دوستان عزیز فراهم شده تا به یک متخصص در این حوزه تبدیل شوید. 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی