×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

عیب یابی گوشی از طریق تزریق ولتاژ

جریان کشی موبایل

گوشی های معیوب دارای جریان کشی های مختلف هستند. موبایلی که دارای جریان کشی بالا است را می توان سطح برد را فریز  کرد و باتری را جدا کرده و ولتاژ را به وسیله منبع به سوکت باتری روی برد اعمال کرد،که در این شرایط قطعه معیوب  به علت حرارت بالایی که تولید میکند کاملا خودش را نمایان کرده. اما تحت شرایطی که میزان جریان کشی پایین باشد ممکن اعمال ولتاژ به سوکت باتری برای پیدا کردن قطعه معیوب جوابگو نبوده و قطعه پیدا نشود. 

در این شرایط ما شروع به پیدا کردن  تقریبی قطعه معیوب و تزریق ولتاژ مناسب به لاین مربوطه می کنیم تا قطعه خراب خودش را نمایان می کند. اما ممکن است سوالاتی برای ما بوجود بیاید از جمله نحوه پیدا کردن تقریبی قطعه معیوب و اینکه چه مقدار ولتاژ و جریان باید به برد اعمال شود به این سوالات در این ویدیو به صورت کامل پاسخ داده خواهد شد.

 اگر شما به حوزه تعیمرات موبایل علاقه دارید؛ لازم به ذکر است که دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل میتواند برای شما بسیار مفید باشد. این دوره شامل آموزش تعمیر انواع تلفن‌های همراه اندروید و آیفون می‌باشد. جهت تهیه دوره آموزش تعمیرات موبایل همین حالا کلیک کنید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی