×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

معرفی نرم افزار dr fone برای همه برندها (قسمت اول)

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در بحث تعمیرات نرم افزار دکتر فون است که می تواند خیلی از قابلیت های نرم افزاری را در اختیار شما قرار دهد شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهای مختلفی را در بحث مدیریت گوشی ها انجام دهید و همینطور از طریق نرم افزار روی گوشی برنامه نصب کنید و از اطلاعات کلی دستگاه بکاپ بگیرید که می تواند بسیار کاربردی باشد. بکاپ هایی که دکتر فون انجام میدهد به صورت فایل های فشرده و مخصوص خود نرم افزار است و شما فقط باید با همان فایل اطلاعات فشرده شده را بازگردانی کنید.

بازیابی اطلاعات پاک شده با نرم افزار dr fone

در این آموزش ما به سراغ بحث بازیابی اطلاعات پاک شده می رویم که برای این کار شما فقط لازم است گوشی را به سیستم متصل کرده و اشکال زدایی usb را فعال کنید حال با بازیابی اطلاعات از طریق نرم افزار تمام اطلاعاتی که در پیشتر پاک شده اند رامی توان استخراج کرد. البته این اطلاعات بستگی دارد به توان نرم افزار به این معنی که شما نمی توانید تمامی اطلاعات را بازگردانی کنید البته فقط بخشی از آنها که در دسترس نرم‌افزار باشد. در جریان باشید که برای بازیابی ، فایلهای غیر رسمی بر روی گوشی نصب می شوند پس اگر حساسیت به بحث اورجینال بودن فایل سیستمی خود دارید پیشنهاد می شود تا در پایان گوشی را با فایل های فلش آپدیت کنید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر به یادگیری تعمیرات علاقه دارید حتما در از صفحه آموزش تعمیرات موبایل ما دیدن کنید

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی