×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

عیب یابی و بررسی بخش صفحه نمایش موبایل

مشکلات مربوط به صفحات نمایش

 

این موارد یه شکل های مختلفی نشان داده می شود از جمله این مشکلات می توان به عدم نمایش تصویر روی صفحه نمایش اشاره کرد این مشکل با سیاهی مطلق روی صفحه  خود را نشان می دهد

یکی دیگر از مشکلات تصویر سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش است که به عنوان پیکسل سوختگی ان را میشناسیم. از دیگر مشکلات صفحه می توان به قرار گیری اثار عکس های قبلی بر روی تصویر فعلی اشاره کرد . یا مشکل دیگری تحت عنوان زرد شدن صفحه نمایش .

اما با تعویض صفحه نمایش غالبا این دست از مشکلات حل خواهد شد ما در این ویدیو به معرفی انواع صفحات نمایش موجود در بازار از لحاظ کیفیت می پردازیم و نوع تست صفحات را نیز نمایش خواهیم داد.

 اما زمانی که مشکلات تصویر با تعویض صفحه نیز حل نشد اینجاست که برای حل این دغدغه می توان سراغ برد گوشی رفت. اولین مرحله برای حل مشکل مدار تصویر ، بررسی کانکتور روی برد صفحه نمایش است . این کانکتور به دلیل اینکه محل ارتباط صفحه با برد است از اهمیت بالایی برخوردار است .

زمانی که به کانکتور صفحه نمایش می رسیم از لحاظ ظاهری ان را به صورت دقیق بررسی می کنیم و مرحله بعد بررسی تک تک پایه  از لحاظ برقراری ارتباط با ای سی های مربوطه می باشد . برای اینکه پایه های صفحه نمایش را بررسی کنیم نیاز به شناخت این پایه ها را به صورت کامل داریم که در این ویدیو این پایه ها به صورت کامل معرفی کرد ه ایم.

عیب یابی در حوزه تعمیرات موبایل همیشه بخش مهم و اصلی را شامل میشود، پس برای یادگیری این تخصص باید تجربه و مهارت کافی را کسب کنید، با شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل این اَمر بدون شک برای شما محقق میشود !

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی