×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

معرفی نرم افزار DR FONE برای همه برندها (قسمت دوم)

معرفی نرم افزار DR FONE

 

نرم افزار دکتر فون به دلیل کاربردی بودن آن در حوزه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد بهترین نرم افزار از بکاپ گرفتن اطلاعات تا بازیابی اطلاعات ذخیره شده و حتی بازیابی اطلاعات پاک شده کاربردی است. در این آموزش همانطور که در آموزش قبلی گفته شد توضیحاتی را جهت جمع بندی کاربردهای نرم افزار بررسی می کنیم که شامل مدیریت دستگاه و حتی نصب برنامه بر روی سیستم است یکی دیگر از ویژگی‌های آن این است که شما می توانید از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دیتا کنید. 

شاید برایتان سوال باشد که در این نرم افزار چه وجه تمایزی وجود دارد تا برای انتقال اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر به سراغ دکتر فون برویم؟ این طور می توان توضیح داد که شما برای انتقال اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر، برای انتقال بعضی از اطلاعات دچار مشکل می شوید مثلاً یادداشت‌ها یا مخاطبین و یا حتی سوابق تماس این نرم افزار تمام این موارد را پشتیبانی میکند و شما می توانید به راحتی دستگاه جدید از آن را از نظر اطلاعات مانند دستگاه قبلی خود آماده استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر به یادگیری تعمیرات علاقه دارید حتما در از صفحه آموزش تعمیرات موبایل ما دیدن کنید

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی