×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

بررسی عملکرد سرعت گوشی ها

موضوع افزایش سرعت گوشی‌ها یکی از مباحث مهم است و خیلی از افراد برای اینکه گوشی آنها عملکرد بهتری داشته باشد حتی مجبور به تعویض آن می‌شوند در صورتی که شاید بتوان با مقداری تنظیم در سیستم این عملکرد را بسیار بهبود بخشید.

یکی از عواملی که در سرعت گوشی‌ها تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد اطلاعات مربوط به حافظه کش یا پنهان گوشی است که برای اجرای بهتر برنامه‌ها و سیستم قرار گرفته‌اند اما همین حافظه اگر پر شود بر روی عملکرد گوشی تاثیر منفی می‌گذارد و پردازش را برای دستگاه سخت می‌کند.

از دیگر عواملی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شما حتی می‌توانید به صورت کلی حافظه پنهان را برای دستگاه خود پاک کنید دستگاه نیز در صورت نیاز حافظه پنهان مورد نیاز را به طور خودکار برای خود می‌سازد. اما باید بدانید که خیلی وقت‌ها سرعت انیمیشن‌ها ممکن است در گوشی شما پایین باشد که طبیعتاً از نظر گرافیکی و اجرای تصاویر متحرک جذابیت و روان بودن را از گوشی می‌گیرد که در مقابل ما یک مشکل دیگر نیز داریم، یعنی اگر انیمیشن‌ها با سرعت بسیار زیادی بر روی دستگاه کار کنند یعنی هم شارژ گوشی سریع خالی می‌شود و هم ممکن است برای پردازش آنها هنگی و یا لگ به وجود بیاید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر به یادگیری تعمیرات علاقه دارید حتما در از صفحه آموزش تعمیرات موبایل ما دیدن کنید

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی