×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

نصب رام ها برای گوشی با پرازنده Media Tek (مدیاتک )

برای فلش گوشی هایی با پردازنده مدیاتک یک نرم افزار بسیار قدرتمند وجود دارد و آن هم Sp Flash Tool است و ما می توانید با استفاده از این نرم افزار هر برند از گوشی را که آی سی سی پی یو آن مدیاتک باشد فلش کنید شما در این آموزش یاد می گیرید که چطور برای یک گوشی با سی پی یو آن مدیاتک باشد فلش کنید.

شما همچنین در این آموزش یاد میگیرید که چطور برای یک گوشی با سی پی یو مدیاتک فایل فلش تهیه کنید و چگونه آن را روی گوشی نصب کنید .البته برای این کار یک سری پیش نیاز ها وجود دارد ک سعی شده به تمام نکات مربوط به آن اشاره شود. 

اگر زمانی گوشی شما توسط سیستم شناسایی نشد و یا نرم افزار مربوطه نتوانست گوشی را برای فلش کردن بشناسد درایورهایی وجود دارد که  باید قبل از هرچیزی ان ها را نصب کنید.

دقت داشته باشید که نوع فلش کردن با این نرم افزار متفاوت است در صورت عدم دقت کافی و بررسی نکردن گزینه ها ممکن است خیلی راحت سریال گوشی شما پاک شود.

در انتخاب فایل مناسب گوشی  دقت زیادی داشته باشید چون همین اشتباه می تواند گوشی رابه راحتی به خاموشی ببرد.طبیعتا در صورت وجود هرگونه سوال شما میتوانید در قسمت کامنت ها آن را بیان کنید و ما سریعا به ان جواب خواهیم داد.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی