×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری

یکی از موضوعاتی که اکثر افراد با آن مشکل دارند قفل شدن گوشی سامسونگ است و ما قصد داریم تا باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.همیشه کاربرها به دلایل مختلف قفل‌های متفاوتی را بر روی گوشی راه‌اندازی کرده و در بعضی مواقع آن را فراموش می‌کنند.
در این زمان طبیعتاً کاربر به دنبال باز کردن قفل گوشی خود است.
باید این موضوع را بدانید که در اکثر اوقات شما می‌توانید با بازنشانی کردن گوشی سامسونگ خود به تنظیمات کارخانه و حذف همه اطلاعات، گوشی شما نیز آنلاک می‌شود.
البته باید بدانید که در این زمان تمام اطلاعات گوشی پاک شده و در اکثر اوقات توانایی دسترسی به این اطلاعات را نخواهید داشت.
در حالت دیگر نیز ممکن است با قفل اف آر پی یا همان قفل گوگل اکانت مواجه خواهید شد که این امر می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد.
در اکثر اوقات بر اساس تجربیاتی که داریم به تمام افراد و حتی کاربران حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنیم تا گوشی را فکتوری ریست کنند و سپس در صورت مشاهده قفل گوگل اکانت، آن را با اکانت و رمز گوگل باز کرده و یا حذف نمایند، زیرا حذف قفل اف آر پی به مراتب کار آسان‌تری نسبت به حذف قفل کاربری می‌باشد.

منظور از قفل کاربری گوشی چیست؟

منظور از قفل کاربری قفل‌هایی مانند پین، پترن، اثر انگشت و هرگونه رمزی که کاربر برای محافظت از اطلاعات دستگاه خود در زمان استفاده از گوشی نیاز دارد را شامل می‌شود.
این قفل‌ها به دلیل اینکه اطلاعات مهم کاربر را محافظت می‌کنند توسط شرکت‌ها در بالاترین سطح امنیتی ممکن در نظر گرفته می‌شوند و حتی ابزارهایی از قبیل باکس‌ها و دانگل‌ها نیز بسیار کم، مشکل بازگشایی قفل کاربری گوشی را پیگیری و پشتیبانی می‌کنند.
البته باید اشاره کرد که روش‌های دیگری مانند استفاده از فایل‌ها و نرم‌افزارها وجود دارد که در بعضی موارد کاربردی‌اند.
به عنوان مثال می‌توان به فایل‌های کاستوم شده با هدف حذف قفل صفحه اشاره کرد که فقط با فلش کردن این فایل‌ها بر روی گوشی، به صورت موقت قفل گوشی شما غیر فعال شده و در نتیجه به اطلاعات خود دسترسی پیدا می‌کنید.
بعضی نرم‌افزارهای قدرتمند مانند ufed و oxygen و از این قبیل نرم‌افزارها که در حوزه جرم شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند برای اندرویدهای بالاتر و دستگاه‌های سطح بالا قابل استفاده هستند که در قالب نسخه‌های آنلاک شده و ضعیف‌تر در دسترس برخی تعمیرکاران حرفه‌ای قرار گرفته است که به آن می‌توانند بر روی بعضی نسخه‌ها خدمات و پشتیبانی دهند.

باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری

در کنار روش‌های مختلفی که در بخش مقدمات، مختصری به آن پرداختیم، بعضی تکنیک‌ها و ترفندها نیز وجود دارد که بر روی برخی مدل‌ها قابل استفاده است.در نظر داشته باشید که این ترفندها همیشه جوابگوی مشکل ما نیستند و عموماً روی بعضی مدل‌های خاص و قدیمی استفاده می‌شوند و حتی شاید هیچ وقت نتوانید از این نوع ترفندها نتیجه درستی بگیرید.
ترفندهایی که در اینجا مدلی از آن را به شما بیان می‌کنیم باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری پین است یعنی می‌توانید برای باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری اقدام کنید.

یکی دیگر از روش های باز کردن قفل گوشی های اندرویدی به خصوص سامسونگ تماس اضطراری می باشد. اگر قصد یادگیری همه تعمیرات نرم افزاری موبایل را دارید، در دوره فوق تخصصی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل مجتمع آموزشی پل شرکت کنید و وارد بازار کار حرفه ای شوید.
با مراحلی که در ادامه قصد توضیح آن را داریم در گوشی یک اشکال یا به اصطلاح باگ صورت می‌گیرد و توسط آن می‌توانید بعضی از گوشی‌های سامسونگ را بدون حذف اطلاعات آنلاک کنید.

روش اول:

=برای باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری مراحل به این شکل است:
1. در صفحه قفل گوشی چند بار به صورت مکرر رمز اشتباه وارد کنید.
2. با متوقف شدن ورود رمز محدودیت چند ثانیه‌ای، به بخش تماس اضطراری بروید.
3. حال با تعداد زیاد کاراکتر ستاره را وارد کنید و آن‌قدر آن را تکرار کنید تا دیگر اجازه وارد کردن کاراکتر جدید به شما داده نشود.

4. حال با زدن بر روی دکمه هوم به صفحه قفل برگردید و برنامه دوربین را اجرا کنید.
5. در این مرحله سعی کنید تا نوار اعلان بخش بالای صفحه را به سمت پایین کشیده و باز کنید و با دیدن نوار اعلان بر روی گزینه تنظیمات بزنید.
6. در اینجا دوباره صفحه رمز ظاهر می‌شود و باید به بخش تماس های اضطراری رفته و پشت سر هم کاراکتر ستاره را وارد کرده و آن‌قدر ادامه دهید تا صفحه قفل با ارور مواجه شود.

7. حال اگر خوش شانس باشید باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری را تجربه کرده‌اید

روش دوم:
در حالت بعدی روش کار مقدار کمی متفاوت است، اما این روش نیز باز هم از باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری استفاده می‌شود و مراحل کار به این شکل است:

1. برای پیاده سازی روش دوم باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری به این شکل است که در ابتدا بر روی عبارت تماس اضطراری کلیک کنید.
2. حال باید دکمه ولوم بالا و پایین را هم‌زمان فشار دهید و سپس بر روی آیکون تنظیمات بخش ولوم‌ها کلیک کنید.
3. اگر اشکال مربوطه برای مدل دستگاه شما وجود داشته باشد، صفحه تنظیمات گوشی نمایان می‌شود.

4. در این حالت قفل گوشی شکسته می‌شود و با برگشتن به صفحه گوشی می‌بینید که هیچ رمزی مانع از دسترسی شما اطلاعات نیست.

کلام آخر

چند نکته درباره باز كردن قفل گوشی سامسونگ با تماس اضطراری را در نظر داشته باشید.اول اینکه این روش فقط در مدل‌های قدیمی جوابگو است و در مدل‌ها و اندرویدهای بالاتر این روش غیر ممکن است.در نظر داشته باشید که خیلی از این ترفندها وجود دارد که بر روی اکثر گوشی‌ها جوابگو نیست پس این روش را یک روش اصولی در نظر نگیرید.آخرین مورد این است که در صورت خاموش شدن صفحه تمام مراحل را از اول انجام دهید، چون تغییراتی که با ترفند اعمال شده، ریست می‌شود.در پایان هرگونه سؤال و یا پیشنهادی داشتید برای ما در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

بهتر است بدانید که مجتمع آموزشی پل 2 دوره فوق تخصصی تعمیرات موبایل برای شما عزیزان تدارک دیده است. 1 دوره آموزش تعمیرات موبایل حضوری که در کنار اساتید مجرب این حوزه و در کارگاه‌های مجهز در شهر زیبای رشت برگزار می شود که می توانید در خوابگاهی که آموزشگاه برای شما تدارک دیده مستقر شوید و از شهر زیبای رشت لذت ببرید.

1 دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل که به صورت بسته آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد. این دوره با دوربین های فوق حرفه ای در کارگاه‌های تخصصی پل فیلم برداری شده است و می توانید بدون هدر رفت وقت و هزینه خود متخصص این حوزه شوید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی