تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش فوق تخصصی تعویض باتری ایرپاد پرو

AirPods Pro از شرکت اپل یکی از محصولات برتر در دستگاه‌های هدفون بی سیم است که با فناوری‌های پیشرفته و کیفیت صدای بالا، تجربه گوش دادن به موسیقی، مکالمه و استفاده از سرویس‌های پخش صدا را به کاربران ارائه می‌دهد. دستگاه دارای امکانات متفاوتی در زمینه استفاده از آن می‌باشد که در این مرحله چند نمونه از این امکانات را به طور کامل برایتان شرح می‌دهیم.

اولین مورد فناوری فعال سر و صدا (Active Noise Cancellation)این ویژگی به کاربران امکان مسدود کردن صداهای مزاحم بیرونی را فراهم می‌کند و تجربه گوش دادن با کیفیت و بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد استفاده این دستگاه‌ها از حالت شفاف (Transparency Mode) امکان شنیدن صداهای محیطی و مکالمات در حالی که هدفون را در گوش دارید را فراهم می‌کند. اما باید بگوییم مهم‌ترین بخش این دستگاه‌ها کیفیت صدای عالی AirPods Pro دارای کیفیت صدای بسیار با کیفیت و همچنین پایداری مکالمات و پخش موسیقی است.

نوع باتری به کار رفته در این دستگاه‌ها چیست؟

AirPods Pro از باتری لیتیوم یون داخلی استفاده می‌کند که عمر باتری بلندی و زمان استفاده طولانی را فراهم می‌کند. همچنین با سیستم مدیریت مصرف انرژی، مصرف باتری بهینه شده و زمان شارژ بیشتری برای استفاده ارائه می‌شود.

AirPods Pro اولین بار در سال 2019 معرفی شد و از آن زمان تاکنون یکی از محصولات محبوب و پرفروش اپل در دسته هدفون‌های بی‌سیم است.

AirPods Pro با طراحی زیبا و اندازه مناسبی برای گوش، ارتباط بی‌سیم پایدار و استحکام بالا ساخته شده است. اپل با استفاده از مواد با کیفیت برای ساختار هدفون و همچنین کنترل کیفیت دقت زیادی داشته تا از کیفیت ساختاری و دوام این دستگاه اطمینان حاصل کند.

با توجه به امکانات برتر، کیفیت صدای بالا، نوع باتری با طول عمر بالا و کیفیت ساختاری برتر، AirPods Pro یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال تجربه گوش دادن با کیفیت و راحتی هستند.

خرابی‌های به وجود آمده در این دستگاه

یکی از مهمترین مواردی که برای این دستگاه‌ها اتفاق می‌افتد خرابی و ضعیف شدن باتری آنها پس از مدتی استفاده است با توجه به عمر طولانی ساخت بعضی از این دستگاه‌ها که از سال ۲۰۱۹ در حال استفاده هستند.برای تعویض کردن باتری این دستگاه‌ها شما باید به سراغ کیس و گوشی‌های مربوط به این دیوایس بروید.ابتدا باتری کیس را تعویض می‌کنیم باید کیس را از لبه قسمت بالایی جایی که درب آن قرار گرفته شروع به گرم کردن کنید تا کمی آب آن نرم شود سپس می‌توانید با استفاده از یک قاب باز کن خارهای اطراف صفحه را باز نمایید تا دستگاه شروع به باز شدن کند سپس می‌توانید قسمت داخلی را بالا آورده تا برد و باتری دستگاه نمایان شود سپس آن را خارج کنید.

حال باید به سراغ باتری بروید سوکت اتصال باتری را جدا کنید و اقدام به جدا کردن چسب نگهدارنده باتری بر روی قاب کنید حال باید به سراغ باتری جدید رفته و آن را روی دستگاه نصب کنیم و سپس مراحل بستن را به صورت بالعکس ادامه دهیم تا دستگاه مجدداً به طور کامل بسته شود در صورتی که در مراحل باز و بست دقت لازم را به عمل بیاورید علائم باز شدن دستگاه مشخص نخواهد بود اما در صورتی که با فشار زیاد و نادرستی دستگاه را باز کنید احتمال اینکه علائم باز شدن و ظاهر دستگاه دچار خرابی شود مشخص خواهد بود

اما برای تعویض باتری گوشی‌های این دستگاه باید به سراغ محل قرارگیری گوشی‌های این دستگاه برویم با استفاده از گیره مخصوص نگهدارنده گوشی باید قسمت قرارگیری بلندگوی دستگاه را نسبت به محل پایه آن و قرارگیری برد از هم جدا کنیم برای این کار با استفاده از گیره و کمی حلال چسب اقدام به جدا کردن دو لایه نسبت به هم می‌کنیم سپس باتری دستگاه خود را نمایش می‌دهد در این مرحله باید با استفاده از هویت اقدام به جدا کردن پایه‌های مربوط به اتصال باتری کنیم

بعد از آنکه باتری از محل اتصال خود جدا شد می‌توانید آن را خارج کنید و همین مراحل را برای نصب باتری جدید انجام دهید تا باتری دقیقاً در جای خود قرار گیرد سپس باید با استفاده از کمی چسب باتری را در جای خود ثابت کنید در مرحله پایانی نیز به سراغ قاب قسمت بالایی می‌رویم و آن آن را دوباره با کمی چسب بر روی قاب پایینی ثابت می‌کنیم حال باید باتری را شارژ کنید تا دستگاه شروع به فعالیت کند و سپس می‌توانید تست‌های مربوط به آن را انجام دهید

سخن پایانی

باتری مورد استفاده در ایرپاد‌های پرو  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و احتمال آنکه این باتری‌ها خیلی زود خراب شوند خیلی کم خواهد بود اما ر صورتی که طول عمر زیادی از این دستگاه‌ها گذشته باشد احتمال آنکه باتری‌ها دچار خرابی شود در این حالت تنها راه برطرف کردن مشکل دستگاه تعویض باتری آن خواهد بود

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی