×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد

certificate

گواهینامه فنی حرفه‌ای و دانشگاهی

کارگاه عملی مجهز

دوره حضوری
دوره آنلاین
1
آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد
شرکت در کلاس‌های رایگان (طرح میهمان)
آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد
14,500,000 تومان

چرا در این دوره شرکت کنم؟

در این دوره آموزش تعمیرات فوق تخصصی گوشی های آیفون تا سری 15 پرومکس به شما آموزش داده خواهد شد. این دوره کامل‌ترین و تخصصی ترین دوره تعمیرات گوشی های آیفون در ایران می‌باشد که به صورت تضمینی و بدون ریسک می‌باشد و در صورت عدم رضایت شما از دوره کل مبلغ دوره بدون قید و شرط به شما بازگشت داده خواهد شد. در این دوره مباحث بسیار تخصصی مثل SWAP کردن، تعمیر فیس آی دی، تعویض و پروگرام هارد و Eeprom، سیم کشی زیر آی سی ها و برطرف کردن مشکلات آنتن و base band، برطرف کردن مشکلات شارژ و عیب یابی های بسیار تخصصی و روش‌های تعمیر آن در گوشی های آیفون به شما آموزش داده می‌شود. درهمین صفحه در بخش سر فص می‌توانید تمام مواردی که در این دوره به شما آموزش داده می‌شود را مشاهده نمایید. علاوه برگوشی‌های آیفون تعمیرات انواع آیپد، اپل واچ و ایرپاد در این دوره به شما آموزش داده می‌شود. این دوره فوق تخصصی تعمیرات آیفون هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در دسترس شما می‌باشد. هر دو دوره همراه با گارانتی بازگشت وجه بدون قید و شرط می‌باشند و شما برای شرکت در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید. این دوره به دو صورت طراحی شده است؛ حالت اول ویژه همکار می‌باشد یعنی مناسب افرادی هست که در حال حاضر تعمیرات موبایل انجام می‌دهند ولی علاقه دارند به سطح فوق تخصصی برسند و قادر باشند تمام گوشی های آیفون را به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیر کنند و حالت دوم برای کسانی است که می‌خواهند از پایه تعمیرات گوشی‌های آیفون را شروع کنند و تا سطح بسیار تخصصی پیش روند. بنابراین هر هدفی که داشته باشید ما در کنار شما هستیم. درپایان دوره مدرک بین المللی دانشگاهی از وزارت علوم برای تعمیرات تخصصی آیفون صادر می‌شود و در صورت تمایل، با تقاضای مدرک معتبر و قابل استعلامiPhone Repair Technician از آمریکا، بعد از 2 الی 3 ماه در دبی یا ایران به شما تحویل داده خواهد شد.

بهترین راه یادگیری تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد

اگر به دنبال یادگیری این مهارت تخصصی هستید یعنی قصد سرمایه گذاری روی خود را دارید. هدف از هر نوع سرمایه گذاری هم کسب سود هست. پس اول باید جای مناسبی سرمایه گذاری کنید که ریسک کمی داشته باشد و دوم باید مطمین شوید که سرمایه گذاریتان پرسود هست. شرکت در این دوره فوق تخخصی تعمیرات آیفون و آیپد هیچ ریسکی برای شما ندارد چون در صورت عدم رضایت از دوره، مبلغ دوره بدون قید و شرط به صورت کامل به شما برگشت داده می‌شود. قطعا در مورد سود این سرمایه گذاری هم خودتان اطلاع دارید، با توجه به دستمزد بالای تعمیر تخصصی گوشی‌های آیفون شما با یادگیری تعمیرات تخصصی آیفون در چند ماه چندین برابر سرمایه گذاری خود کسب درآمد می‌کنید.

ما یک پیشنهاد وِیژه داریم که می‌تواند این دوره و سرمایه گذاری را برای شما جذاب تر کند و همچنین روند یادگیری این دوره را برای شما افزایش دهد و از طرفی هزینه دوره را هم برای شما کاهش دهد. به این شکل که شما اول در دوره غیر حضوری تعمیرات آیفون و آی پد شرکت می‌کنید که این دوره  با 4.900.000 تومان تخفیف تا پایان آذر ماه مبلغ 9.600.000 تومان می‌باشد و در این کارگاه آنلاین آموزش تعمیرات تخصصی آیفون که حقیقتا تفاوت چندانی با دوره حضوری ندارد، از پایه ای ترین سطح تعمیرات گوشی‌های آیفون تا تخصصی ترین مباحث تعمیرات آیفون و جدیدترین گوشی ها مثل 15پرو مکس به شما آموزش داده می‌شود. این دوره با چندین دوربین حرفه ای فیلم برداری شده است تا به بهترین نحو جزییات تعمیرات تخصصی آیفون اموزش داده شود. دوره تخصصی تعمیرات آیفون توسط یکی از بهترین تعمیرکاران با تجربه محصولات اپل به شما آموزش داده می‌شود که درحین این دوره نیز می‌توانید با مدرس دوره به صورت مسقیم در ارتباط باشید و ایرادات خود را برطرف کنید. ما اطمینان داریم که این دوره رضایت کامل شما را جلب خواهد کرد و نیاز به هیچ کلاس حضوری دیگری نخواهید داشت.

ولی با این وجود بعد از اتمام دوره آنلاین اگر نیاز به کار عملی یا رفع اشکال به صورت حضوری داشتید، می‌توانید 12 جلسه کلاس حضوری خود را رزرو کنید و هزینه 12 جلسه کلاس حضوری مبلغ 30.000.000 تومان می‌باشد که البته کل هزینه دوره آنلاین که قبلا پرداخت کرده اید از آن کم می‌شود و شما فقط با پرداخت 20.400.000 تومان می‌توانید از این دوره بهرمند شوید. این دوره در کارگاه تعمیرات گوشی های آیفون برگزار می‌شود و به شما این فرصت را می‌دهد که در مجهز ترین کارگاه تعمیرات تخصصی آیفون در کنار مدرس دوره به یادگیری و رفع اشکال و تمرین و تکرار بپردازید و همچنین تعمییرات تخصصی انواع گوشی های آیفون را شخصا انجام دهید تا با اطمینان و اعتماد به نفس کامل در این بازار تخصصی و پرسود قدم بگذارید.

معرفی دوره آموزش تعمیرات آیفون و آیپد

محبوبیت محصولات اپل در بین مردم و طراحی انحصاری سخت افزار بردهای آن باعث شده که تعمیرات آنها دستمزد بیشتری نسبت به گوشی های اندروید در  بازار داشته باشد. به همین جهت تعمیرات آیفون و سایر محصولات اپل جز مشاغل خاص و پردرآمد می باشد که نیازمند آموزش تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد به صورت اصولی، گام به گام و حرفه‌ای است. از آنجایی که یادگیری و آموزش تعمیرات آیفون شامل سطوح مختلفی می‌باشد پس باید در انتخاب مرکز آموزشی و سرفصل های کامل و بروز آن بسیار هوشمندانه و دقیق باشید تا وقت و هزینه ای که برای یادگیری صرف می‌کنید، بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

ما در مجتمع آموزشی پل با سابقه‌ی درخشان 20 ساله و به عنوان بنیان گذار رشته آموزش تعمیرات موبایل در ایران می‌باشیم که دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون صفر تا صد را به شما به صورت تضمینی و بدون ریسک آموزش خواهیم داد. این آموزش ها توسط یکی از بهترین اساتید پل که متخصص تعمیرات گوشی های آیفون با سابقه 10 ساله می‌باشد، گام به گام به شما اموزش داده می‌شود.

حقیقتا این دوره فراتر از یک بسته آموزشی تعمیرات آیفون می‌باشد چون به نحوی طراحی شده است که یک مرجع تخصصی برای تعمیرات تخصصی آیفون باشد و به صورت مستمر در حال به روز رسانی است و جدیدترین اطلاعات تعمیراتی در غالب آپدیت به آن اضافه می‌شود. آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آی پد با استفاده از بهترین تجهیزات در تعمیرگاه تخصصی اپل به شما اموزش داده می‌شود که ماهانه به طور متوسط 450 گوشی آیفون و سایر محصولات اپل در آن پذیرش و تعمیر می‌شود.

در آبان 1402 تعداد 384 گوشی در این مرکز تعمیرات تخصصی اپل پذیرش شده است و حقیقتا انتقال اطلاعات و آموزش حرفه ای محصولات اپل کار بسیار پیچیده با مسولیت بالایی است، چون قیمت گوشی های آیفون بالاست اما ما این مسئولیت را می‌پذیریم، چون از انجام تعمیرات و داشتن دوستان حرفه ای در کنار خود لذت می‌بریم و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که رضایت کامل شما را جلب کنیم.

داشتن ابزارآلات و گوشی های به روز در آموزش تعمیرات گوشی آیفون امری ضروری و مهم است که در این دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون از حرفه‌ای‌ترین و بروزترین تجهیزات و گوشی های جدید برای آموزش تخصصی استفاده می‌شود. با توجه به ضمانت بازگشت وجه شما می‌توانید اطمینان پیدا کنید که چقدر کیفیت این دوره بالاست و از شرکت در آن لذت می‌برید. این دوره آموزش تعمیرات آیفون با سرفصلی کامل و جامع و اساتیدی باتجربه بهترین مسیر برای یادگیری تعمیرات تخصصی گوشی‌های آیفون برای شما می‌باشد.

شما با شرکت در این دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون و آیپد قادر خواهید بود علاوه بر گوشی های آیفون؛ آیپد، اپل واچ و ایرپاد را نیز تعمیر کنید و درآمد بسیار بالایی از تعمیرات محصولات اپل کسب کنید. به دلیل تخصصی بودن تعمیرات محصولات اپل بازار کار این حوزه با کمبود نیروی متخصص مواجه می‌باشد.

مجتمع آموزشی پل سابقه ی حرفه ای در زمینه آموزش تعمیرات موبایل دارد و مولف کتاب "آموزش تعمیرات موبایل با طعم پرتقال" می‌باشد. دوره آموزش تعمیرات اپل را در 2 فصل اصلی و 1 فصل مکمل طراحی کرده ایم تا مناسب تمامی افرادی که نیازمند آموزش تعمیرات آیفون به صورت فوق تخصصی هستند، باشد. همانطور که ذکر شد این دوره از پایه شروع می‌شود و در فصل اول مهارت تعمیرات جنرال آیفون و آیپد به شما آموزش داده می‌شود، تا شخصا بتوانید در ابتدا مهارت کارهای جنرال و سرویس های مورد نیاز مشتریان را بدست بیاورد مثل تعویض ال سی دی، تعویض باتری، سرویس گوشی‌های اب خورده، باز و بست کردن اصولی انواع گوشی‌های آیفون و حل مشکلات نرم افزاری و غیره.

در فصل سوم تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار و نرم افزار آیفون به شما آموزش داده خواهد شد. مواردی همچون عیب یابی تخصصی و نقشه خوانی روی برد گوشی های آیفون، تعمیر مشکل فیس آیدی، اموزش تعویض آی سی های چسبی، آموزش سواپ کردن در بردهای آیفون، آموزش تعمیر بردهای دوطبقه، آموزش تعویض هارد و CPU، آموزش سیم کشی زیر آی سی ها و بسیاری از جزئیات مهم که باید به عنوان یک تعمیرکار متخصص گوشی های آیفون به آن تسلط داشته باشید تا به خوبی بتوانید از تخصص خود درامد خوبی کسب کنید.

فصل دوم که مکمل این دوره می‌باشد و در دوره آنلاین آموزش تعمیرات تخصصی آیفون قرار گرفته است، تشریح و آموزش تخصصی مدارات گوشی های آیفون و آموزش الکترونیک بردهای آیفون می‌باشد. این فصل به تشریح عملکرد بلوک دیاگرام گوشی‌های آیفون و انواع آی سی ها و سنسورهای به کار برده شده در گوشی های آیفون و تشریح عملکرد انواع اجزای تشکیل دهنده گوشی های آیفون مثل دوربین، باتری، ال سی دی و مواردی از این دست می‌پردازد.

این بخش دید بسیار وسیعی از نحوه عملکرد مدارات گوشی های آیفون به شما می‌دهد و شما دانش بسیار وسیعی در حوزه مدارات بردهای آیفون در سری های مختلف کسب می‌کنید. برای یادگیری فوق تخصصی تعمیرات آیفون این بخش الزامی نیست ولی گروه تحقیق و توسعه مجتمع آموزشی پل به سرپرستی مهندس هوشیار برای جمع آوری و تولید این 8 جلسه، بیش از 4 ماه زمان صرف کرده‌اند تا به بهترین شکل ممکن این مطالب را به شما انتقال دهند پس توصیه می‌کنیم این بخش مکمل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

متاسفانه در دوره های قبلی دوستان عزیزی را داشتیم که قبل از شرکت در دوره های تخخصی آیفون، تجربه نامناسب از حضور در برخی مراکز دیگر را داشتند و نتیجه خوبی را کسب نکردند. ما ادعا نمی‌کنیم که فقط مجتمع پل بهترین دوره آموزش تعمیرات آیفون در ایران را ارایه می‌دهد، خیر! همکارانی هستند که خدمات آموزشی این حوزه را به صورت تخصصی و منصفانه ارائه می‌دهند و ما کمال تشکر را از آنها داریم که باعث ارتقاء فرهنگ آموزش و اعتماد در کامیویتی تعمیرکاران متخصص می‌شوند. ولی متاسفانه از طرفی بعضی از افراد یا مراکز سودجو از اعتماد علاقه مندان سوء استفاده می‎‌کنند و با ظاهرسازی، مبالغ بسیار بالا و نامعقولی را بدون ارائه خدمات آموزشی مناسب یا تخصصی از کاراموزان دریافت می‌کنند. برخی از علاقه مندان به یادگیری تعمیرات تخصصی گوشی‌های آیفون، بدون تحقیق و بررسی دقیق، دوره آموزش تعمیرات آیفون را در مراکزی که ادعای آموزش فوق تخصصی می‌کردند با هزینه های بین 55 تا 95 میلیون سپری کردند، اما حتی در حد یک تعمیرکار معمولی گوشی های آیفون دانش و تجربه کسب نکردند به همین دلیل ما این دوره را با گارانتی بازگشت وجه ارائه کرده ایم که در این شرایط اقتصادی در کنار شما باشیم و به هر دلیلی اگر از دوره ناراضی بوید مبلغ خود را تمام و کمال پس بگیرید.

این دوره آیفون یا کارگاه آنلاین تعمیرات تخصصی آیفون هرگز برای شما تمام نخواهد شد زیرا شما همواره مربی دوره را در کنار خود خواهید داشت و در بخش پنل اختصاصی به صورت منظم و مستمر جدیدترین مطالب آموزشی برای شما بارگذاری می‌شود و تا دو سال می‌توانید به صورت رایگان از پنل آپدیت استفاده کنید. از طرفی روی پشتیبانی رایگان مدرس دوره می‌توانید حساب کنید تا اگر در حین تعمیرات گوشی های آیفون با مشکلی مواجه شدید سریعا بتوانید با مربی دوره مشورت کنید و آنرا برطرف نمایید.

آموزش تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد با جدیدترین تجهیزات

با توجه به حساسیت بالای بردهای آیفون و طراحی متفاوت آنها نسبت به گوشی های اندرویدی برای آموزش تعمیرات تخصصی آیفون باید از تجهیزات و ابزارآلات متناسبب با محصولات اپل استفاده شود. برخی از این تجهیزات برای عیب یابی گوشی‌های آیفون و برخی برای کار کردن روی برد، پروگرام قطعات و تعمیر گوشی‌های آیفون می باشد.

ما در طول دوره تخصصی تعمیرات آیفون کار با تمات تجهیزات و ابزارالات تخصصی و عمومی عیب یابی، پروگرام و تعمیر گوشی‌های آیفون را به شما به صورت کامل اموزش خواهیم داد. شما برای شروع تعمیرات تخصصی محصولات اپل مجبور نیستید تمامی این ابزار را در ابتدای فعالیت تهیه کنید، چون شاید تامین هزینه آن برای شما سخت باشد اما اصلا نگران نباشید ما در حین دوره شما را راهنمایی می‌کنیم که در ابتدا ابزارهای خیلی ضروری برای تعمیرات آیفون را تهیه کنید و در ادامه کار از درامدی که از تعمیرات گوشی های آیفون کسب می‌کنید، ابزارهای گران تر مثل اسیلوسکوپ که ضرورت کمتری دارند را تهیه کنید. برخی از ابزارهای تعمیر گوشی آیفون نیز با معرفی محصولات جدید اپل باید به روز رسانی شوند که در مورد این موارد هم اطلاعلات کاملی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ما در این دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون، آموزش کار و استفاده تمامی ابزارآلات و تجهیزات تعمیر، عیب یابی و پروگرام گوشی های آیفون را به صورت کامل در حین تعمیر گوشی ها به شما اموزش می‌دهیم و آموزش ابزارهای جدیدی که برای تعمیرات محصولات اپل در آینده به بازار می آیند را هم به پنل آپدیت شما اضافه می‌کنیم.

این دوره آموزش تعمیر آیفون و آیپد مناسب چه کسانی است؟

با توجه به پیچیدگی آموزش تعمیرات آیفون به صورت فوق تخصصی ما این دوره حضوری و انلاین را طوری طراحی کرده ایم که پاسخگوی نیاز تعمیرکاران موبایل باشد. این دوره برای افرادی که تعمیر کار عمومی موبایل هستند و یا تجربه ای در تعمیرات تخصصی موبایل دارند بسیار مفید و ارزنده خواهد بود. و از طرفی این دوره از صفر تا صد تعمیرات آیفون را به شما آموزش می‌دهد، یعنی از موارد پایه و عمومی شروع می‌شود و به تعمیرات فوق تخصصی روی انواع گوشی‌های آیفون ختم می‌شود. پس افراد مبتدی علاقه مند که پیش زمینه ای از تعمیرات موبایل ندارند نیز می‌توانند از دوره آنلاین تعمیرات تخصصی آیفون استفاده کنند.

آموزش تعمیرات آیفون برای افراد مبتدی

اگر شما هیچ پیش زمینه ای در تعمیرات موبایل ندارید و قصد دارید آموزش تعمیرات موبایل را با آموزش تعمیرات آیفون شروع کنید ما پیشنهاد می‌کنیم قبل خرید یا ثبت نام دوره حتما از مشاوران ما راهنمایی بگیرید ولی به صورت کلی روند اصولی و درست این است که شما ابتدا آموزش تعمیرات موبایل اندورید را آموزش بینید و بعد از کسب تجربه لازم در تعمیرات موبایل در دوره تخصصی تعمیرات آیفون شرکت کنید. برای شرکت در دوره جامع آموزش تعمیرات موبایل اندورید از صفر تا صد می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید. البته در پکیج آموزش تعمیرات آیفون آموزش ها از سطح پایه و از صفر شروع می‌شود و شما می‌توانید بدون پیش نیاز از صفر تعمیرات تخصصی آیفون را یاد بگیرید اما برای اینکه خروجی بهتری داشته باشید بهتر است اول در دوره تعمیرات گوشی اندروید شرکت کنید.

آموزش تعمیرات آیفون برای تعمیرکاران اندروید

اگر شما سابقه تعمیرات موبایل دارید و آشنایی کامل با قطعات و اجزای موبایل های اندرویدی دارید، این دوره بسیار برای شما کاربردی می‌باشد و به راحتی حتی بدون دوره حضوری تعمیرات آیفون می‌توانید با شرکت در دوره آنلاین آموزش تعمیرات آیفون مجتمع آموزشی پل به بالاترین سطح تعمیرات تخصصی آیفون برسید، البته در تعمیرات موبایل مثل هر مهارت دیگری تمرین و تکرار و استمرار ضامن موفقیت شماست. اگر عزم و اراده جدی برای یادگیری تخصصی تعمیرات آیفون دارید ما تمام و کمال در این دوره به صورت حضوری یا آنلاین کنار شما خواهیم بود که تعمیرات گوشی‌های آیفون را به صورت تخصصی فرا بگیرید و درامد خود را افزایش دهید.

آموزش تعمیرات آیفون برای تعمیرکاران عمومی آیفون

اگر شما تعمیرات آیفون را در سطح عمومی و تعویض قطعات و بررسی اشکالات اولیه می دانید، فصل آموزش تخصصی عیب یابی و تعمیرات آیفون مختص شماست. شما در این فصل از تعمیرات آیفون به صورت فوق تخصصی با پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ابزارآلات و با سرفصلی کامل و تخصصی زیر نظر مربی بسیار باتجربه در زمینه تعمیرات آیفون آموزش می‌بینید و هرآنچه که مورد نیاز یک تعمیرکار فوق تخصصی آیفون است از جمله عیب یابی و نقشه خوانی، کار تخصصی روی بردهای دو طبقه، شابلون طبقات، سواپ برد، تعویض هارد، کار باکس ها و پروگرامر ها و غیره به صورت جامع و گام به گام یاد خواهید گرفت. برای مشاهده جزییات دوره می‌توانید بخش سرفصل‌های دوره تعمیرات آیفون را مشاهده نمایید.

توانایی هایی که در دوره آموزش تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد بدست می آورید

دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون و آیپد شامل 3 فصل جهت آموزش از پایه تا پیشرفته ترین سطح در حوزه تعمیرات تخصصی محصولات اپل شامل آیفون، آیپد، اپل واچ و ایرپاد می‌باشد. از این جهت شما بعد از پایان هر فصل توانایی های جدیدی به دست میاورد و به صورت گام به گام در طول دوره کنار شما خواهیم بود تا مهارت لازم برای تعمیرات تخصصصی محصولات اپل را بدست بیاورید.

توانایی هایی که در پایان فصل اول بدست می آورید

  • تسلط کامل به شناخت و تست اجزای گوشی های آیفون
  • تسلط کامل به باز و بست انواع دستگاه های آیفون و آیپد
  • تسلط کامل به تعویض انواع صفحات نمایش در مدل های مختلف آیفون و آیپد
  • تسلط کامل به تعویض انواع باتری ها در مدل های مختلف آیفون و آیپد
  • تسلط کامل به تعویض انواع دوربین ها در تمامی مدل های آیفون و آیپد
  • توانایی کافی برای سرویس اصولی و رفع مشکلات آب خوردگی در آیفون
  • توانایی کامل برای تعویض کاور گلس های پشتی آیفون از آیفون 8 تا ایفون 14 Pro Max
  • تسلط کافی بر تعویض انواع فلت های موجود در دستگاه های آیفون و آیپد

توانایی هایی که در پایان فصل سوم بدست می آورید

  • تسلط به عیب یابی تخصصی روی بردهای آیفون تا جدیدترین سری ها 
  • تسلط به جریان کشی گوشی های آیفون و روشهای تزریق ولتاژ 
  • تسلط به عیب یابی با اسیلوسکوپ روی بردهای آیفون 
  • تسلط به روش‌های تجربی عیب یابی روی بردهای آیفون و ترفند های طلایی عیب یابی
  • تسلط به عیب یابی از طریق کدهای ارور در آیفون ها و روش تعمیر هر یک از ارور ها 
  • تسلط به تعویض حرفه ای انواع ریز قطعات SMD و المان‌های الکترونیکی 
  • تسلط به تعویض انواع آی سی های چسبی روی گوشی‌های آیفون بدون آسیب به برد
  • تسلط به جدا سازی و نصب طبقات مین برد در گوشی‌های آیفون در سری نسل آیفون X تا 15 pro max
  • تسلط به تعمیر مشکلات face id با روش های مختلف در گوشی های آیفون
  • تسلط به نقشه خوانی (سنتی و zxw) و استفاده از شماتیک در تعمیرات گوشی های ایفون
  • تسلط به سوآپ در انواع بردهای آیفون (iphone main board swap)
  • تسلط کامل به تعویض هارد در گوشی‌های آیفون و پروگرام آنها توسط باکس های jc pro  و ip box
  • تسلط کامل به ترمیم انواع پایه های آی سی و سیم کشی های ترمیمی روی برد آیفون و آیپد
  • تسلط کامل به تعویض انواع سوکت های B to B روی بردهای آیفون و آیپد

توانایی های که در پایان فصل مکمل (فصل دوم ) بدست می آورید

  • تسلط کامل به نحوه عملکرد اجزای تشکیل دهنده محصولات اپل (آیفون، آیپد، اپل واچ و...)
  • تسلط کامل به نحوه عملکرد تمامی سنسورهای به کار برده شده در محصولات اپل (آیفون، آیپد، اپل واچ و...)
  • تسلط کامل به عملکرد مدارات الکترونیکی و بلوک دیاگرام گوشی های آیفون و آیپد
  • تسلط کامل به تست تمامی قطعات الکترونیکی روی برد آیفون و آیپد
  • تسلط به شناخت تمامی آی سی های موجود در مین برد آیفون، آیپد و اپل واچ
  • تسلط به نقشه خوانی و شناخت قطعات و آی سی ها در نقشه های شماتیک آیفون

هزینه و مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل آیفون و آیپد

ما در مجتمع آموزشی پل برای دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون صفر تا صد، سر فصل‌های آموزشی بسیار کامل و قوی آماده کردیم و هزینه آموزش تخصصی تعمیرات آیفون منصفانه و بر اساس نیاز و انتخاب شما می‌باشد تا علاقه مندان بیشتری بتوانند در این دوره فوق تخصصی تعمیرات آیفون شرکت کنند و یک متخصص واقعی تعمیرات آیفون شوند و البته هزینه خیلی بالایی برای آن پرداخت نکنند.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل آیفون و آیپد ویژه همکار

هزینه آموزش تعمیرات موبایل آیفون و آیپد ویژه همکار یعنی فردی که تجریه کافی روی تعمیرات موبایل دارد به مدت 17 جلسه 3 ساعته به مبلغ 35.000.000 تومان است و در صورت نیاز به جلسات اضافه هیچ مبلغی به دوره اضافه نمی‌شود و این فرایند تا یادگیری کامل ادامه خواهد داشت.

هزینه و مدت زمان آموزش تعمیرات آیفون و آیپد برای افراد مبتدی

هزینه و مدت زمان آموزش تعمیرات آیفون و آیپد برای فرد مبتدی که هیچ پیش زمینه یا تجربه ای از تعمیرات موبایل ندارد و قصد دارد از صفر شروع کند و به سطح تخصصی تعمیرات آیفون برسد به مدت 30 جلسه 3 ساعته و مبلغ 65.000.000 تومان است. و در صورت نیاز به جلسات اضافه هیچ مبلغی به دوره اضافه نمی‌شود.

هزینه دوره آنلاین آموزش تعمیرات آیفون و آیپد

این دوره انلاین تعمیرات آیفون که قطعا به شما تجربه بهتر از کلاس حضوری تعمیرات تخصصی آیفون را انتقال خواهد داد و به صورت فوق تخصصی و با کیفبت تصویربرداری و ادیت بسیار بالا می‌باشد، تعداد جلسات این دوره 42 جلسه تا تاریخ 15 اردیبهشت سال 1403 می‌باشد و مباحث جدید در قالب جلسات آپدیت، همیشه به دوره اضافه می‌شود و تا دو سال شما جلسات آپدیت را به صورت رایگان در پنل اختصاصی خود دریافت خواهید کرد. مبلغ این دوره فوق تخصصی تعمیرات آیفون 14.500.000 می‌باشد که با تخفیف ویژه 4,900,000 تومانی به دلیل رو نمایی از دوره تا پایان آذر ماه به مبلغ 9.600.000 تومان در دسترس شما می‌باشد.

قابل ذکر است که اگر شما دوره آنلاین آموزش تعمیرات آیفون و آیپد پل را گذاراندید و قصد شرکت در کلاس حضوری را نیز دارید، کل مبلغی که برای دوره آنلاین پرداخت کرده اید از هزینه دوره حضوری تان کسر می گردد، پس با خیالی راحت می توانید در این دوره تخصصی و با کیفیت شرکت کنید. تمامی دوره های تخصصی آیفون با ضمانت بازگشت وجه می‌باشد و در صورت عدم رضایت شما مبلغ دوره به صورت کامل و بدون قید و شرط به شما بازگشت داده خواهد شد.

در صورتی که علاقه مند به یادگیری تعمیرات گوشی های اندرویدی هستید، می توانید به صفحه آموزش تعمیرات موبایل بروید و از سرفصل ها و هزینه های مرتبط با این دوره مطلع شوید و ثبت نام خود را انجام دهید.

همچنین اگر زمان کافی برای شرکت در دوره های حضوری تعمیرات موبایل حضوری ندارید، با ورود به صفحه آموزش آنلاین تعمیرات موبایل می توانید از سرفصل ها و هزینه مربوط به این دوره مطلع شوید و با خیال راحت ثبت نام کنید.

در صورتی که می خواهید فقط در دوره تخصصی تعمیرات نرم افزاری موبایل های اندرویدی شرکت کنید و در حوزه نرم افزاری متخصص شوید، کافیست به صفحه آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل بروید و با انتخاب دوره آنلاین یا حضوری ثبت نام خود را انجام دهید و از تجربیات اساتید مجرب استفاده نمایید.

شرایط ویژه برای یادگیری تعمیرات تخصصی آیفون

بهترین دوره تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد

ما یک پیشنهاد وِیژه داریم که می‌تواند این دوره را برای شما اقتصادی تر و کاربردی تر کند و روند یادگیری تعمیرات تخصصی آیفون رو برای شما تسهیل نماید و با این شرایط ویژه، هزینه دوره برای شما کاهش میابد.

شرایط به این صورت است که شما اول در دوره غیر حضوری تعمیرات آیفون و آی پد شرکت کنید، این دوره با 4.900.000 تومان تخفیف تا پایان آذر ماه مبلغ 9.600.000 تومان می‌باشد و در این کارگاه آنلاین آموزش تعمیرات تخصصی آیفون که حقیقتا تفاوت چندانی با دوره حضوری ندارد از پایه ای ترین سطح تعمیرات گوشی‌های آیفون تا تخصصی ترین مباحث تعمیرات آیفون و جدیدترین گوشی ها مثل 15 پرو مکس به شما آموزش داده می‌شود. این دوره با چندین دوربین حرفه ای فیلم برداری شده است تا به بهترین نحو جزییات تعمیرات تخصصی آیفون اموزش داده شود. دوره تخخصی تعمیرات آیفون توسط یکی از بهترین تعمیرکاران با تجربه محصولات اپل در ایران به شما آموزش داده می‌شود که در حین این دوره نیز می‌توانید با ایشان به صورت مسقیم در ارتباط باشد و ایرادات خود را برطرف کنید. ما اطمینان داریم که این دوره رضایت کامل شما را جلب خواهد کرد و نیاز به هیچ کلاس حضوری دیگری نخواهید داشت.

ولی با این وجود بعد از اتمام دوره اگر نیاز به کار عملی یا رفع اشکال به صورت حضوری داشتید می‌توانید 12 جلسه کلاس حضوری خود را رزرو کنید که هزینه 12 جلسه کلاس حضوری مبلغ 30.000.000 می‌باشد که البته کل هزینه دوره آنلاین که قبلا پرداخت کرده اید از آن کم می‌شود و شما فقط با پرداخت 20.400.000 تومان می‌توانید از این دوره بهرمند شوید.

این دوره در تعمیرگاه فوق تخصصی گوشی های آیفون برگزار می‌شود و به شما این فرصت را می‌دهد که در مجهز ترین کارگاه تعمیرات تخصصی آیفون در کنار مدرس دوره به یادگیری و رفع اشکال و تمرین و تکرار بپردازید و همچنین تعمییرات تخصصی انواع گوشی های آیفون را شخصا انجام دهید تا با اطمینان و اعتماد به نفس کامل در این بازار تخصصی و پرسود قدم بگذارید.

دوره فوق تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد در مجتمع آموزشی پل با 20 سال سابقه درخشان

دوره آموزش تعمیرات آیفون و آیپد مجتمع آموزشی پل، کامل ترین و تخصصی ترین دوره آموزش تعمیرات آیفون در ایران می باشد که در کارگاه تخصصی مختص آموزش تعمیرات تخصصی آیفون با بروزترین ابزارآلات و زیر نظر اساتید خبره و با سابقه‌ی تعمیر آیفون انجام می شود.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون و آیپد به صورت کاملا تخصصی و پیشرفته در 4 بخش مجزا از مبتدی تا تخصصی ترین آموزش‌های تعمیرات آیفون، به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب افرادی که هیچ پیش زمینه‌ای در این حوزه ندارند و همچنین تعمیرکاران موبایلی که قصد یادگیری تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد را دارند، می باشد.

پشتیبانی نامحدود رایگان دوره به صورت فنی و تخصصی به مهارت آموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون کمک می‌کند تا بدون استرس وارد بازار کار پرسود این حرفه شوند. همچنین در پایان دوره آموزش تعمیرات تخصصی آیفون مدرک بین المللی فنی حرفه ای و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم نیز اعطا می گردد.

سرفصل های آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد
توضیحات بیشتر
مزایای آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد
توضیحات بیشتر
شرایط بازار کار آموزش تخصصی تعمیرات آیفون و آیپد
توضیحات بیشتر
ابزارآلات مورد استفاده برای شروع کار بعد از اتمام دوره
توضیحات بیشتر
مدارک و گواهینامه ها
توضیحات بیشتر
در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی میتوانید با شماره زیر یا شماره واتس آپ پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید
poulgilan-whatsapp-support
در صورت نياز به هر گونه راهنمايی، يا كسب اطلاعات بيشتر مشاوران پل آماده پاسخ گويی هستد
مشاوره تلفنی
013-33333145
ویدئو های آموزشی مرتبط
تعویض باتری آیفون زمان تعویض و معایب آن
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
تعویض باتری آیفون زمان تعویض و معایب آن
اگر شما هم دارای یک گوشی آیفون هستید و نیاز دارید که دستگاهتان را هر چند ساعت یکبار به شارژر متصل کنید تا دوباره شارژ شود و بتوانید به استفاده...
رایگان
قفل شدن اپل آیدی و روش های باز کردن آن بدون هزینه
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
قفل شدن اپل آیدی و روش های باز کردن آن بدون هزینه
برای هر کاربر گوشی های آیفون ، اپل آیدی یک نام آشنا محسوب می‌شود و آن هم به دلیل این است که تا زمانی اپل آیدی بر روی گوشی قرار...
رایگان
ريست فکتوری كردن آيفون و بازیابی اطلاعات بعد از آن
ویدئو های آموزش تعمیرات موبایل
ريست فکتوری كردن آيفون و بازیابی اطلاعات بعد از آن
یکی از موضوعاتی که در گوشی‌های آیفونی موردبحث است ريست كردن ايفون است. منظور از ریست آیفون یعنی بازنشانی به تنظیمات کارخانه و بیشتر زمان‌هایی نیاز است که رمز گوشی...
رایگان
نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی