×
کاربر مهمان
ورود | عضویت

دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ + رفع مشکل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برنامه ها و بازی ها در گوشی شما نصب نمی شود. این موضوع می تواند یک تجربه بسیار بد برای هر کاربری باشد و عموماً افراد راهکار خیلی مناسبی برای این موضوع پیدا نمی کنند.
به طور کل دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و به همین دلیل است که همیشه به راحتی قابل حل نیست. شما باید قبل از اقدام به رفع مشکل، شرایط گوشی خود و برنامه مورد نظر را بسنجید و سپس اقدام به بررسی دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ و رفع مشکل آن کنید.
ما سعی داریم تا در این آموزش به دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ بپردازیم و ببینیم چه راهکارهایی برای این کار وجود دارد.

دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ

ما در این مقاله به چند مورد از رایج ترین دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می پردازیم که شامل: مشکل حافظه، غیر رسمی بودن برنامه ها، ناشناخته بودن نرم افزار و ناشناخته بودن منبع برنامه بپردازیم.

مشکل پر بودن حافظه گوشی

یکی از مواردی که دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می باشد، مشکل حافظه است. همیشه باید بدانید که محدودیت حافظه می تواند دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ نیز باشد و برای رفع این مشکل باید به بررسی حافظه دستگاه بپردازید.
در نظر داشته باشید که خیلی زمان ها گوشی سامسونگ، ارور حافظه را در بخش نوتیفیکیشن یا اعلان نمایش می‌دهد که ما با مشاهده این ارور حتماً باید به سراغ مدیریت و کاهش دادن میزان فایل ها در حافظه مصرفی خود بروید.

اما اگر این ارور ها در بخش بالایی نیز دیده نشد، به این معنی نیست که حافظه دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ
نباشد. باید در این زمان به صورت دستی وارد بخش حافظه گوشی سامسونگ شوید و از میزان فضای مصرف شده توسط شما در گوشی اطلاع حاصل کنید. 
 

نصب برنامه های غیر رسمی

یکی دیگر از موضوعاتی که دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می باشد، به رسمی یا غیر رسمی بودن برنامه ها بر می‌گردد.
برنامه های غیر رسمی که به صورت ماد یا کرک شده در فضای مجازی وجود دارد، همگی مناسب گوشی شما نیستند. بعضی برنامه ها به دلیل عدم سازگاری گرافیکی یا نسخه و ورژن گوشی و حتی بدافزار بودن آن دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می شود.
پس قبل از هر چیز به سراغ نسخه اصلی و رسمی برنامه بروید و اگر به یک برنامه بخصوص اما غیر رسمی نیاز دارید، باید با رضایت خودتان از منابعی تهیه کنید که قابل اطمینان باشد.

فعال کردن install unknown apps

مورد دیگری که دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می باشد این است که شما از یک برنامه شخص ثالث اقدام به نصب برنامه دارید.
به عنوان مثلا فکر کنید که فردی برنامه ای را از طریق واتس اپ یا تلگرام برای شما ارسال کرده باشد و می خواهید آن را نصب کنید. باید بدانید تا مادامی که نرم افزار میزبان اجازه نصب نگرفته باشد، به شما نیز اجازه نصب نمی دهد.
برای راه اندازی این بخش به سراغ عبارت install unknown apps بروید تا تمامی برنامه هایی که میتوانند میزبان برنامه های جدید باشند را مشاهده کنید.

با زدن بر روی یک برنامه بخصوص میتوانید فعال سازی مجوز در آن را انجام دهید. این مورد نیز دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ میتواند باشد.

فعال کردن گزینه unknown sources

برای آخرین دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ می تواند به منابع ناشناخته در گوشی ها باشد. از شما برنامه یا بازی را از فروشگاه های غیر اصلی دانلود کنید، در مراحل نصب از شما اجازه ای با عنوان install unknown sources میخواهد.
دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ با موضوع منابع ناشناخته به این دلیل است که نتوانید هر برنامه ای را که قابل تایید فروشگاه گوگل نیست، نصب کنید.
این موضوع نیز چالش خاصی ندارد و فقط با اجازه دادن جهت نصب، مشکل برطرف می شود. البته در بعضی مدل ها install unknown sources با install unknown apps ادغام شده و نیازی به تنظیم جداگانه نیست.

کلام آخر 

در اینجا ما دلیل نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ را در چند عنوان، مورد بررسی قرار دادیم و شما نیز میتوانید از تجربیات و راهکارهای خود زیر همین مقاله برای ما بنویسید تا سایر دوستان از اطلاعات شما استفاده کنند.
اگر علاقه مند به حوزه تعمیرات و نرم افزار هستید، مجتمع آموزشی پل دوره هایی اشتغال محور با موضوع تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل را برای شما در نظر گرفته است.
برای اطلاعات بیشتر می توانید در بخش دوره ها در سایت مجتمع آموزشی پل، اقدام به دسترسی و تهیه آن ها کنید. برای آشنایی بیشتر و رفع سوالات احتمالی، مشاوران ما پاسخگویی شما هستند.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی