تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 بدون پاک شدن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 بدون پاک شدن اطلاعات

قفل گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین امکانات برای حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران است. اما گاهی اوقات ممکن است که به هر دلیلی قفل گوشی خود را فراموش کنید و نتوانید به داده‌های خود دسترسی پیدا کنید. در این موارد، نیاز دارید تا روش‌هایی برای باز کردن قفل گوشی بیابید تا به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

یکی از مدل‌های پرطرفدار گوشی‌های هوشمند مخصوصاً در ایران، گوشی سامسونگ A30 می‌باشد. این گوشی دارای قفل‌های متنوعی مانند قفل الگو، پین، اثر انگشت و صفحه کلید می‌باشد که از حفظ امنیت داده‌های کاربر اطمینان حاصل می‌کند.

در این مقاله، شما را با مراحل و روش‌های مختلف باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 آشنا خواهیم کرد تا در صورتی که به هر دلیلی از دسترسی به گوشی خود محروم شده‌اید، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید و به گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

نکاتی پیش از باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30

در نظر داشته باشید که گوشی‌های با اندروید بالا و همین‌طور نسخه‌های جدید گوشی‌های سامسونگ به شما اجازه باز کردن قفل گوشی بدون حذف اطلاعات را می‌دهند.
از آنجایی که ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 را مورد بررسی قرار دهیم، باید بدانید که می‌توان گفت تنها روش ممکن برای شکستن قفل‌های کاربری برای این نسخه‌ها، نرم‌افزارهای جرم شناسی یا به اصطلاح فورنسیک است. 
این ابزارها توان این را دارند که قفل صفحه گوشی را شکسته و یا بتوانند با استفاده از پروتکل‌های امنیتی، رمز گوشی را شناسایی کنند.
در نظر داشته باشید که قفل ها از نظر امنیتی می‌توانند با هم متفاوت باشند. مثلاً برای قفل را که به صورت پترن یا پین تنظیم می‌کنید، نسبت به قفل اثر انگشت یا چهره، امنیت بالاتری دارند و برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 نیز چالش بیشتری وجود دارد. 
حتی در دسته‌بندی انواع ‌پین ها برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 نیز سطح امنیتی‌های متفاوتی در نظر گرفته می‌شود. پسوردها نسبت به پین امنیت بالاتری دارند و به عنوان مثال رمزی که ترکیبی از عدد و حروف به صورت بزرگ و کوچک باشد بالاترین سطح امنیتی موجود را دارد؛ چون موقع شناسایی نیز زمان بسیار طولانی صرف تشخیص آنها می‌شود.

محیط‌های تعمیراتی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 با استفاده از نرم‌افزارهای آنلاک گوشی‌ها مورد نیاز است و یکی از آنها دانلود مود است. 
برای بردن گوشی‌ها به حالت دانلود مود ما از دکمه‌های ترکیبی استفاده می‌کنیم و عموماً کلید افزایش صدا به همراه کلید پاور، ترکیب رایجی برای راه‌اندازی دانلود مود است.



در کنار محیط دانلودینگ شما باید با تست پوینت‌هایی که بر روی برد گوشی‌ها قرار دارند نیز آشنا باشید. زیرا در بعضی موارد نرم‌افزارهای فورنسیک برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 از شما درخواست اتصال تست پوینت را دارند. 
این تست پوینت‌ها به این شکل عمل می‌کنند که با نگه داشتن پنس بر روی دونقطه از برد و سپس اتصال کابل، گوشی در حالت‌های تعمیراتی توسط نرم‌افزار شناسایی شده و عملیات آنلاک دستگاه آغاز می‌شود. 

نکاتی پیش از باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30


ابزار باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 نرم‌افزارهای قدرتمندی از قبیل ufed و oxygen مورداستفاده قرار می‌گیرد. 
نرم‌افزارها عموماً با چند کلیک لیات آنلاک دستگاه را انجام می‌دهند؛ اما موضوعی که وجود دارد این است که آیا مدل مورد نظر گوشی شناسایی می‌شود یا خیر. چون در غیر این صورت توان باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 را نخواهند داشت.
برای بررسی اینکه چه مدل‌هایی توسط این نرم‌افزار شناسایی می‌شود می‌توان به مقالاتی که جهت به روز رسانی نرم‌افزار ارائه می‌شود مراجعه کرد در لیست‌ مدل‌های اضافی را مورد بررسی قرارداد. 
 

ابزار باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30


البته باید گفت که این نرم‌افزارها به دلیل اینکه به صورت کرک شده در اینترنت موجود هستند و نسخه‌های اورجینال آن در دسترس ما قرار نمی‌گیرد، محدودیت‌هایی را نیز به وجود آورده که شامل عدم پشتیبانی از برخی مدل‌ها و برندهاست. 
و البته این نرم‌افزارها وابسته به یک سری ابزارهای سخت‌افزاری جهت اتصال‌اند که طبیعتاً به دلیل عدم دسترسی ما به این ابزارها، محدودیت‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت.

کلام آخر 

در این مقاله سعی شد تا پیش نیازهای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 و به همراه ابزارهای موردنیاز آنها مورد بررسی قرار گرفته و به شما معرفی شود. 
به دلیل حساسیت در امر باز كردن قفل گوشي سامسونگ a30 پیشنهاد می‌شود تا این کار را به تکنسین تعمیرات موبایل بسپارید و یا اگر در حوزه تعمیرات فعالیت دارید می‌توانید با تهیه دوره آموزشی تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل مجتمع آموزشی پل، سطح کیفی دانش خود را به بالاترین حد برسانید و به عنوان یک متخصص تعمیرات موبایل وارد بازار کار شوید. 
در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی می‌توانید آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید و یا اینکه از طریق روش‌های ارتباطی با پشتیبان های ما در تماس باشید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی