×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70 بدون حذف اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70 بدون حذف اطلاعات

قفل شدن گوشی و دسترسی نداشتن به اطلاعات داخلی آن موضوعی بسیار دردسرساز برای اکثر افراد به حساب می‌آید و ممکن است برای هر فردی رخ دهد.دلایل مختلفی نیز موجب صورت گرفتن این اتفاق می‌باشد که همه آنها بستگی به عدم دانش کافی یا بی‌دقتی در زمان تعیین رمز جدید اتفاق می‌افتد.

اگر شما دارنده گوشی از مدل‌های سامسونگ هستید دچار مشکلاتی از قبیل باز نشدن قفل‌های صفحه شده‌اید در نظر داشته باشید که اگر اطلاعات دستگاه برای شما مهم نباشد، روش‌های از بین بردن این قفل به مراتب آسان‌تر است؛ اما اگر دستگاه های موجود را نیاز داشته باشید، روش‌های باز کردن این قفل‌ها به مراتب دردسرسازتر است.

از آنجایی که گوشی‌های سری A سامسونگ در بین کاربران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، ما نیز قصد داریم تا به بررسی روش های باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70 در این مقاله آن بپردازیم.

البته در نظر داشته باشید که بعضی از این روش‌ها ممکن است برای کاربران عادی روش مناسبی نباشد و اتفاقات جبران ناپذیری از قبیل از بین رفتن اطلاعات را در پی داشته باشد پسر نظر داشته باشید که در سطوح بالاتر و حرفه‌ای به تعمیرکاران نرم‌افزار موبایل مراجعه کنید تا با ابزارهای حرفه‌ای و تخصصی که دارند به سراغ رفع مشکل دستگاه شما بیایند.

در قدم اول سعی می‌کنیم تا روش‌های ساده‌تری را مورد بررسی قرار دهیم که هر کاربری توانایی انجام آن را با دانش کمی داشته باشد و عموماً این روش‌ها حذف اطلاعات دستگاه را در پی دارد پس قبل از انجام کار به درستی مراحل گفته شده در این آموزش شما مورد بررسی قرار داده و سپس بر روی گوشی آنها را پیاده سازی کنید.

روش های باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70

1. بازنشانی به تنظیمات کارخانه 

یکی از روش‌های رایج برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 این است که شما دستگاه خود را بازنشانی به تنظیمات کارخانه یا فکتوری ریست کنید. برای انجام این کار نیاز است تا مقداری در زمان پیاده سازی آن دقت به خرج دهید و گوشی را به حالت خاموش ببرید. 

طبیعتاً در خیلی از مدل‌های جدید گوشی‌های سامسونگی زمانی که قصد خاموشی دستگاه را داریم، از شما رمز صفحه نمایش را درخواست می‌کند و از آنجایی که در این مرحله باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 غیر ممکن است، پس شما نمی‌توانید با روشی عادی دستگاه را خاموش کنید. 

برای این کار می‌توانید دکمه کاهش صدا و کلید پاور را به مدت طولانی در حالت روشن بودن دستگاه نگه دارید؛ زیرا گوشی با نگه داشتن این دکمه‌ها به حالت ری استارت یا راه‌اندازی مجدد می‌رود.

بازنشانی به تنظیمات کارخانه

این بهترین فرصت است که شما در زمان خاموش شدن موقت دستگاه دکمه‌های افزایش صدا و کلید پاور را برای چند ثانیه نگه دارید. 

با این کار شما می‌توانید گوشی را به محیطی با نام ریکاوری مود ببرید و سپس با انتخاب گزینه wipe data/factory reset دستگاه خود را بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنید و طبیعتاً در کنار حذف قفل صفحه، اطلاعات دستگاه نیز پاک خواهد شد. 

 wipe data-factory reset

نکته قابل توجه اینجاست که اگر در زمان باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 اطلاعات داخلی دستگاه برای شما مهم باشد، این روش بهترین گزینه برای انجام کار نیست و باید به سراغ مراحلی بروید که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

2. استفاده از خدمات سامسونگ اکانت 

اگر اطلاعات دستگاه برای شما مهم باشد و در کنار این مورد به اکانت سامسونگ خود دسترسی داشته باشید، با مراجعه به سایت smartthingsfind می‌توانید برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 اقدام کنید. 

در این مرحله فقط کافی‌ست تا با وارد شدن به حساب سامسونگ اکانت خود در داخل سایت و سپس انتخاب گزینه آنلاک، قفل صفحه گوشی را به راحتی از دستگاه حذف کرده و به اطلاعات داخلی آن دسترسی داشته باشید. 

نکته قابل توجه در این بخش این است که حتماً باید دستگاه به اینترنت متصل باشد تا بتوانید با زدن بر روی عبارت آنلاک، این اتفاق را رقم بزنید وگرنه در غیر این صورت، باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 بدون حذف اطلاعات برای دستگاه شما رخ نخواهد داد. 

استفاده از خدمات سامسونگ اکانت

البته در بعضی موارد نیز ممکن است به دلیل مشکلات سروری از قبیل عدم دسترسی به سرور گوگل و مشکلات مربوط به فیلترینگ، این اتفاق صورت نگیرد و طبیعتاً این روش نیز باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 را رقم نمی‌زند.

۳. استفاده از ابزارهای فارنزیک

فارنسیک یا فارنزیک عبارتی است که به معنای استخراج اطلاعات در حوزه جرم شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای حوزه‌های امنیتی و یا پلیس ابزارهایی در نظر گرفته شده است که توانایی شکستن قفل‌های امنیتی و یا استخراج اطلاعات از گوشی‌های قفل شده را دارند. 

این ابزارها به روش‌های مختلف در دسترس بعضی از تعمیرکاران متخصص در حوزه نرم‌افزاری قرار دارد که می‌توانند با استفاده از پیش فرض‌هایی از قفل صفحه و یا پترن، اقدام به تشخیص و باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 کرده و یا اطلاعات آن را بدون شکستن قفل استخراج کنند. 

شما با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید برای باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70 بدون حذف اطلاعات اقدام کنید و طبیعتاً در پی انجام این کار مسئولیت‌هایی به گردن شماست که شامل اطلاعات شخصی افراد و یا حتی سوءاستفاده‌هایی که ممکن است پس از استخراج اطلاعات رخ دهد.

کلام آخر

ما در مقاله سعی کردیم تا روش‌های مختلفی را که برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a70 از آنها کمک بگیرید به شما معرفی کنیم که برخی از این روش‌ها با حذف اطلاعات و برخی دیگر بدون حذف اطلاعات قابل‌استفاده است.

در نظر داشته باشید که باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70 مسئولیت‌های امنیت اطلاعات را در پی دارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی باید جوابگوی اتفاقات پی از آن باشید.

از آنجایی که بحث باز كردن قفل گوشی سامسونگ a70 و حتی سایر گوشی‌ها در بین تعمیرکاران موضوعی بسیار داغ و جذاب است، ما در مجتمع آموزشی پل دوره‌ای را به عنوان تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل در نظر گرفته‌ایم که با تمامی ابزارهای مورد استفاده در این حوزه کار کردیم و به بررسی آنها پرداختیم. اگر در زمینه نحوه تهیه دوره سؤالی دارید مشاوران ما جوابگوی پرسش‌های شما هستند.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی