×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
سایر مقالات آموزشی

دریافت مدرک فنی با شرکت در دوره آموزشی تعمیر موبایل، لپ تاپ و نصب دوربین

دریافت مدرک فنی با شرکت در دوره آموزشی تعمیر موبایل، لپ تاپ و نصب دوربین

آیا می‌دانستید که با داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف می‌توانید برای دریافت وام یا حتی مهاجرت کاری اقدام کنید؟ بدون شک دلیل استقبال از رشته‌های فنی و تلاش برای یادگیری آن‌ها نیز به همین منظور است. در این مقاله برایتان درباره دریافت مدرک فنی با شرکت در دوره‌های آموزشی متنوع خواهیم گفت.

در کدام دوره آموزشی فنی شرکت کنیم؟

در حال حاضر دوره‌های متنوع آموزشی در حال برگزاری هستند؛ اما بهتر است که افراد متناسب با علاقه و شرایط خود برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی ثبت نام کنند. برای مثال اگر در رشته آی‌تی تحصیل کرده‌اید یا آشنایی مختصری با نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر دارید، پیشنهاد ما برایتان شرکت در دوره تعمیرات لپ تاپ است.

اگر بخواهیم در این مسیر شغلی و آموزشی شما را به سمت حرفه‌های سودمند و پردرآمد هدایت کنیم دوره تعمیرات لپ تاپ، دوره تعمیرات موبایل و دوره نصب دوربین مدار بسته بهترین انتخاب پیش روی شما است. بهتر است در دوره‌ای ثبت نام کنید که جامع و کاربردی است. در این راستا دوره‌های آموزشی مجتمع پل بهترین انتخاب پیش روی شما است. در ادامه هر یک از دوره‌های تخصصی را برایتان معرفی می‌کنیم.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل را دارند، باید بگوییم که بهترین دوره را انتخاب کرده‌اند. این مجتمع آموزشی جزء اولین مؤسسات برگزارکننده کلاس‌های آموزشی در حوزه تعمیرات تخصصی موبایل است. با شرکت در این دوره از هر دوره دیگری بی‌نیاز خواهید شد؛ زیرا کلیه مهارت‌های لازم را زیر نظر برترین اساتید کشوری آموزش می‌بینید.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

از طرفی با دریافت مدرک فنی تعمیرات موبایل می‌توانید به‌صورت مستقل کسب و کار شخصی خود را راه‌اندازی کرده یا در هر شرکت خصوصی و دولتی استخدام شوید. با گذراندن این دوره آموزشی و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کارآموزان توانا و سخت‌کوش شانس معرفی به بازار کار را داشته و از سایر مزیت‌های شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل بهره‌مند خواهند شد. این مزایا عبارت‌اند از:

  • شما می‌توانید صفر تا صد تعمیرات موبایل را در این دوره بیاموزید، حتی اگر پیش زمینه‌ای درباره تعمیرات موبایل نداشته باشید.
  • سرفصل‌های دوره شامل مباحث مربوط به عیب‌یابی موبایل، تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع گوشی‌های هوشمند می‌شود.
  • کلاس‌های دوره در کارگاه‌های مجهز و بر پایه آموزش عملی برگزار شده و شخصاً نحوه تعمیر مشکلات گوشی‌های هوشمند را می‌آموزید.
  • با پرداخت بخشی از هزینه دوره می‌توانید برای پیش ثبت نام اقدام کرده و هزینه دوره را نیز به‌صورت اقساطی بپردازید.

شرکت در بهترین آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

از دیگر مشاغل محبوب و پرطرف‌دار در داخل و خارج از ایران می‌توان به حرفه تخصصی تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری اشاره کرد. چندان اهمیتی ندارد که چند سال سن دارید یا جنسیت شما چیست؟ برای شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ داشتن حداقل 12 سال سن الزامی است. از طرفی افراد بالای 18 سال می‌توانند برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات لپ تاپ و مدرک بین المللی نیز اقدام کنند. مباحثی که در این دوره تخصصی تدریس می‌شوند، شامل موارد زیر می‌شود:

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
  • آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
  • آموزش تخصصی تعمیر انواع ماینرها
  • آموزش رفع ایرادات عمومی کامپیوتر و لپ تاپ
  • یادگیری نصب ویندوز و درایوها
  • آموزش تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوتر از سطح مبتدی و حرفه‌ای

اگر به سرفصل‌های نامبرده علاقه‌مند هستید و دلتان می‌خواهد در شغل خود آینده روشنی داشته باشید، توصیه می‌کنیم هرچه زودتر برای ثبت نام در این دوره آموزشی ثبت نام کنید. با یادگیری مهارت‌های تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در این مجتمع آموزشی از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  1. آشنایی با کلیه ابزارها و قطعات موجود در سیستم‌های لپ تاپ و کامپیوتر
  2. تدریس مباحث آموزشی بدون پیش نیاز
  3. ارائه تجهیزات لازم در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی مجهز
  4. حضور در محضر اساتید برتر و کسب تجربه و مهارت آموزی
  5. شانس معرفی شرکت‌کنندگان دوره به کسب و کارهای مطرح و ورد به بازار کار
  6. قیمت مقرون‌به‌صرفه دوره تخصصی تعمیرات

شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته و یادگیری مهارت‌های لازم

ازآنجایی‌که توجه به هوشمندسازی ساختمان و استفاده از دوربین‌های مدار بسته در محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری و... به‌شدت رایج شده است، می‌توان گفت که نصب دوربین مداربسته به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است. اگر در زمینه نصب، راه‌اندازی و مونتاژ دوربین‌های مداربسته اطلاعاتی ندارید، اما علاقه‌مند به این حوزه هستید پیشنهاد ما برایتان شرکت در کلاس‌های آموزش نصب دوربین مدار بسته است.

دوره نصب دوربین مدار بسته

این دوره بسیار جامع بوده و مباحث مربوط به هوشمند سازی ساختمان نیز آموزش داده می‌شود. موارد زیر از جمله مزیت‌های شرکت در این دوره آموزشی محسوب می‌شود:

  • تدریس دروس مربوط به نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته توسط اساتید ماهر و دلسوز
  • برگزاری دوره در کوتاه مدت و به‌صورت کاملاً فشرده
  • مشخص بودن سرفصل‌های آموزشی دوره
  • عدم نیازمندی به تجهیزات تعمیر و نصب دوربین مدار بسته برای شرکت در دوره
  • بهره‌مندی از پشتیبانی یک ساله دوره
  • قابلیت معرفی کارآموزان به بازار کار و شرکت‌های بزرگ دوربین مدار بسته

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برایتان درباره دریافت مدرک فنی با شرکت در دوره آموزشی تعمیر موبایل، لپ تاپ و نصب دوربین صحبت کردیم. چنانچه علاقه‌مند به دریافت این مدرک فنی در رشته‌های نامبرده هستید باید در کلاس‌های دوره مربوطه شرکت کرده و با کسب نمره قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای اقدام کنید. بدون شک با دریافت این مدرک مسیر شغلی شما هموار شده و به موفقیت‌های بزرگی دست خواهید یافت.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی