×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
اخبار فناوری و تکنولوژی

7 تا از "بهترین" ابزار هوش مصنوعی برای تجارت

7 تا از "بهترین" ابزار هوش مصنوعی برای تجارت

فناوری‌های هوش مصنوعی (AI) فرصت‌های بی‌شماری را برای هر کسب‌وکاری در سرتاسر جهان باز کرده است. هوش مصنوعی بینش‌های عمیقی را ارائه می‌کند که هرگز قبلاً نبوده است، و به کارآمدتر شدن بسیاری از فرآیندهای تجاری کمک می‌کند. چه یک فریلنسر با یک تجارت یک نفره باشید و چه مسئول چندین کارمند باشید، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد.

 بیایید نگاهی به 7 تا از بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تجارت بیندازیم:

1-هوش مصنوعی Pictory

Pictory یک تولید کننده ویدیو با هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد به راحتی ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد و ویرایش کنید. یکی از بهترین جنبه های ابزار این است که شما به هیچ تجربه ای در ویرایش یا طراحی ویدیو نیاز ندارید.

بررسی هوش مصنوعی Pictory

شما با ارائه یک اسکریپت یا مقاله شروع می کنید که به عنوان پایه محتوای ویدیویی شما عمل می کند. به عنوان مثال، Pictory می تواند پست وبلاگ شما را به یک ویدیوی جذاب تبدیل کند تا برای رسانه های اجتماعی یا وب سایت شما استفاده شود. این یک ویژگی عالی برای وبلاگ نویسان شخصی و شرکت هایی است که به دنبال افزایش تعامل و کیفیت هستند. از آنجایی که در فضای ابری قرار دارد، روی هر رایانه ای کار می کند.

Pictory همچنین به شما امکان می‌دهد به راحتی ویدیوها را با استفاده از متن ویرایش کنید، که برای ویرایش وبینارها، پادکست‌ها، ضبط‌های زوم و موارد دیگر عالی است. استفاده از آن ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد تا نتایج حرفه ای ارائه شود که به شما کمک می کند مخاطبان خود را افزایش دهید و برند خود را بسازید.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی Pictory این است که می‌توانید حلقه‌های برجسته ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید، که برای کسانی که به دنبال ایجاد تریلر یا اشتراک‌گذاری کلیپ‌های کوتاه در رسانه‌های اجتماعی هستند مفید است. علاوه بر این ویژگی‌های فوق‌العاده، می‌توانید به‌طور خودکار ویدیوهای خود را زیرنویس کنید و به‌طور خودکار ویدیوهای طولانی را خلاصه کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Pictory آورده شده است:

  • ویدیو بر اساس مقاله یا اسکریپت
  • ویدیوها را با استفاده از متن ویرایش کنید
  • حلقه‌های برجسته ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید
  • ویدیوها را به صورت خودکار زیرنویس و خلاصه کنید

2.هوش مصنوعی Jasper

بسیاری جاسپر را به عنوان بهترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی می شناسند که با ویژگی ها و کیفیت چشمگیر خود در بازار پیشتاز است. ابتدا کلمات اولیه را در اختیار آن قرار می‌دهید که جاسپر آن‌ها را قبل از ایجاد عبارات، پاراگراف‌ها یا اسناد بر اساس موضوع و لحن صدا تجزیه و تحلیل می‌کند. قادر است یک مقاله 1500 کلمه ای را در کمتر از 15 دقیقه تولید کند.

معرفی هوش مصنوعی Jasper

این پلتفرم دارای بیش از 50 قالب تولید محتوای هوش مصنوعی است، از جمله پست های وبلاگ، ایمیل ها، تولیدکننده تبلیغات فیس بوک، تولیدکننده تبلیغات گوگل، عنوان و توضیحات متا، انتشار مطبوعاتی و موارد دیگر.

در اینجا به برخی از بهترین ویژگی های جاسپر نگاهی می اندازیم:

  • بیش از 11000 فونت رایگان و 2500 دسته سبک نوشتاری
  • پشتیبانی از 25+ زبان
  • رابط بصری
  • دستیار نوشتن طولانی (1000+ کلمه)
  • شناسایی عناصر کلیدی در متن (ضمایر، افعال، نام ها و غیره)

3.هوش مصنوعی Murf

در صدر فهرست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تجارت، تولیدکننده گفتار متنی Murf است که یکی از محبوب‌ترین و چشمگیرترین تولیدکننده‌های صدای هوش مصنوعی در بازار است. Murf هر کسی را قادر می‌سازد تا متن را به گفتار، صداگذاری و دیکته تبدیل کند و توسط طیف گسترده‌ای از متخصصان مانند توسعه‌دهندگان محصول، پادکست‌ها، مربیان و رهبران تجاری استفاده می‌شود.

معرفی و بررسی هوش مصنوعی Murf

Murf گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را برای کمک به شما در ایجاد بهترین صداهای طبیعی ارائه می‌کند. دارای صداها و گویش های متنوعی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و همچنین رابط کاربری آسانی دارد.

مولد متن به گفتار یک استودیوی صوتی جامع هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد که شامل یک ویرایشگر ویدیوی داخلی است که به شما امکان می دهد ویدیویی با صداگذاری ایجاد کنید. بیش از 100 صدای هوش مصنوعی از 15 زبان وجود دارد و می‌توانید تنظیمات برگزیده مانند Speaker، Accents/Voice Styles و Tone یا Purpose را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های برتر ارائه شده توسط Murf، تغییر صدا است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از صدای خود به عنوان صدا، ضبط کنید. صداهای ارائه شده توسط Murf را نیز می توان بر اساس زیر و بم، سرعت و حجم تنظیم کرد. می توانید مکث و تاکید اضافه کنید یا تلفظ را تغییر دهید.

در اینجا برخی از ویژگی های برتر Murf آورده شده است:

  • کتابخانه بزرگ با ارائه بیش از 100 صدای هوش مصنوعی در سراسر زبان
  • سبک های بیان احساسی
  • پشتیبانی از ورودی صدا و متن
  • AI Voice-Over Studio
  • قابل تنظیم از طریق لحن، لهجه ها و موارد دیگر

4.هوش مصنوعی HitPaw Photo Enhancer

در صدر لیست ما از بهترین ابزارهای تصویر و ارتقاء هوش مصنوعی، HitPaw است. این بهترین تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی است که تصاویر را کمتر تار می کند و تصاویر را بدون کاهش کیفیت بزرگ می کند.

معرفی هوش مصنوعی HitPaw

این ابزار ارتقای عکس سطح حرفه ای عکس های تار را به خوبی برطرف می کند و مدل های هوش مصنوعی آن برای افزایش کیفیت عکس در هر موقعیتی در دسترس هستند. این پلتفرم حتی فناوری را برای زنده کردن عکس‌های قدیمی ارائه می‌کند، تقویت‌کننده چهره هوش مصنوعی یک مدل چهره را ارائه می‌دهد تا چهره شما را بی‌عیب کند و تصاویر سیاه و سفید را رنگی کند تا عکس‌های قدیمی را با یک کلیک زنده کند.

مدل denoise می تواند به طور خودکار نویز را از تصاویر با ISO بالا و نور کم با فناوری قدرتمند کاهش نویز هوش مصنوعی حذف کند و تصویر کارتونی را نیز واضح تر نشان دهد.

ساده ترین روش استفاده از مدل کلی برای بهبود تصاویر صحنه واقعی، مانند مناظر و ساختمان ها است. این هوش مصنوعی همچنین می‌تواند کیفیت تصاویر را ارتقا دهد تا حیوانات یا گل‌ها را شفاف‌تر کند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی HitPaw آورده شده است:

  • بهترین تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی موجود برای ویندوز و مک
  • برای افزایش خودکار کیفیت و وضوح تصویر با یک کلیک
  • به راحتی تصاویر را کمتر تار کنید و نویز تصاویر را حذف کنید
  • بدون افت کیفیت، تصاویر را بزرگ و ارتقا دهید

5.هوش مصنوعی Lovo.ai

Lovo.ai یک تولید کننده صدا و پلت فرم تبدیل متن به گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی برنده جایزه است. این یکی از قوی ترین و ساده ترین پلتفرم ها برای استفاده است که صداهایی شبیه صدای واقعی انسان تولید می کند.

معرفی هوش مصنوعی Lovo.ai

Lovo.ai با اصلاح مداوم مدل های سنتز صدای خود، طیف گسترده ای از صداها را ارائه کرده است و به چندین صنعت از جمله سرگرمی، بانک، آموزش، بازی، مستند، اخبار و غیره خدمات ارائه کرده است. به همین دلیل، Lovo.ai مورد توجه بسیاری از سازمان های محترم در مقیاس جهانی قرار گرفته است و آنها را به عنوان مبتکران در بخش سنتز صدا برجسته کرده است.

LOVO به تازگی Genny را راه اندازی کرده است، نسل بعدی تولید کننده صدای هوش مصنوعی مجهز به قابلیت تبدیل متن به گفتار و ویرایش ویدئو که می تواند صداهایی شبیه انسان با کیفیت خیره کننده تولید کند و سازندگان محتوا می توانند به طور همزمان ویدیوی خود را ویرایش کنند.

Genny به شما امکان می دهد از بین بیش از 500 صدای هوش مصنوعی با بیش از 20 احساس و بیش از 150 زبان انتخاب کنید. صداها صداهای درجه یک حرفه ای هستند که شبیه انسان و واقعی به نظر می رسند. می‌توانید از ویرایشگر تلفظ، تأکید، سرعت و کنترل صدا استفاده کنید تا گفتار خود را کامل کنید و نحوه صدای دلخواه خود را سفارشی کنید.

امکانات:

  • بزرگترین کتابخانه صداهای جهان با بیش از 500 صدای هوش مصنوعی
  • کنترل دانه ای برای تولیدکنندگان حرفه ای با استفاده از ویرایشگر تلفظ، تاکید و کنترل زیر و بم.
  • قابلیت های ویرایش ویدیو که به شما امکان می دهد همزمان با تولید صدا، ویدیوها را ویرایش کنید.
  • پایگاه‌داده منابع از جمله‌های غیرکلامی، جلوه‌های صوتی، موسیقی رایگان، عکس‌ها و ویدیوهای استوک
  • با بیش از 150 زبان موجود، محتوا را می توان با کلیک یک دکمه بومی سازی کرد.

6.هوش مصنوعی Fireflies

Fireflies یک دستیار جلسه هوش مصنوعی است که از NLP برای حذف نیاز به یادداشت برداری در طول جلسه استفاده می کند. به راحتی مکالمات صوتی خود را ضبط، رونویسی و جستجو کنید بر روی یک پلت فرم بصری برای استفاده.

معرفی هوش مصنوعی Fireflies

فوراً جلسات را در هر پلتفرم کنفرانس اینترنتی ضبط کنید. دعوت از Fireflies به جلسات خود برای ضبط و اشتراک گذاری مکالمات آسان است.

Fireflies می‌تواند جلسات زنده یا فایل‌های صوتی را که آپلود می‌کنید رونویسی کند. هنگام گوش دادن به صدا پس از آن، رونوشت‌ها را مرور کنید.

کار در تیم به یک فرآیند یکپارچه تبدیل می‌شود، نظرات خود را اضافه کنید یا بخش‌های خاصی از تماس‌ها را علامت‌گذاری کنید تا به سرعت با هم تیمی‌ها در لحظات مهم مکالمات خود همکاری کنید.

بهترین بخش ممکن است قابلیت جستجو باشد، این امکان را به شما می دهد تا یک تماس طولانی را در کمتر از 5 دقیقه مرور کنید. در میان موارد اقدام و سایر نکات مهم جستجو کنید.

  • تماس ها را فورا ضبط و رونویسی کنید.
  • افزونه کروم برای ضبط جلسات و تماس‌ها مستقیماً از مرورگر.
  • جستجوی ساده برای استفاده امکان بررسی آسان تماس ها را فراهم می کند.
  • یک ربات جلسه آسان برای استفاده، ربات Fireflies را به جلسه دعوت کنید یا از آن بخواهید به تماس‌های خود در تقویم خود بپیوندد.
  • رونویسی هر چیزی - فایل های صوتی موجود را فوراً در داشبورد رونویسی کنید.
  • ادغام های بومی را به شماره گیرها، Zapier  یا API برای پردازش صدا و تماس ها ارائه می دهد.
  • یادداشت برداری را حذف کنید

7.هوش مصنوعی Tidio

Tidio یک راه حل ساده برای مشاغل برای اضافه کردن ربات چت به وب سایت خود ارائه می دهد. فوراً می توانید با مشتریان چت کنید و مشکلات آنها را در زمان واقعی حل کنید. همچنین ارائه مزایایی مانند تخفیف های سفارشی بر اساس سابقه مرور را آسان می کند. هوش مصنوعی همچنین می تواند بر اساس رفتار خود توصیه هایی برای محصول ارائه دهد.

معرفی هوش مصنوعی Tidio

چت زنده Tidio با تعدادی از پلتفرم های CRM، تجارت الکترونیک و بازاریابی ایمیلی عالی کار می کند. شما به راحتی می توانید ابزارها و ویجت ها را با Shopify، Messenger، WordPress و بسیاری دیگر ادغام کنید.

برخی از راه حل های کلیدی عبارتند از:

  • بازدیدکنندگان خود را دنبال کنید ببینید کدام صفحات وب سایت شما را مرور می کنند و ارتباطات شما را شخصی سازی می کنند.
  • یک نمای کلی از تمام بازدیدکنندگان وب سایت یا فروشگاه خود در زمان واقعی دریافت کنید. ببینید به چه چیزی علاقه دارند.
  • ببینید مشتریان شما چه چیزی را در زمان واقعی تایپ می کنند و پاسخ های خود را آماده ارسال کنید.
  • پاسخ‌های آماده پاسخ‌های آماده‌شده را به سوالات متداول از قبل ارائه می‌دهند و تقریباً فوراً از مشتریان شما پشتیبانی می‌کنند.
  • ادغام بصری، Tidio را به راحتی به تمام پلتفرم ها و ابزارهای پیشرو در صنعت بدون هیچ کدنویسی متصل کنید.

 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی