×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
اخبار فناوری و تکنولوژی

بررسی بهترین مهارت های پولساز در ایران و جهان

بررسی بهترین مهارت های پولساز در ایران و جهان

همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای آینده خود، مهارت های پولساز است؛ زیرا همه افراد به فکر افزایش سطح دانش خود و به دست آوردن موقعیت‌های شغلی بهتر هستند.
در گذر زمان ممکن است حرفه‌های مختلفی به دلیل شرایط زندگی افراد و یا تبلیغاتی که در فضای مجازی وجود دارد جذاب تلقی شده و برای همگان یک موقعیت مناسب باشد؛ اما این نوع شرایط دائمی نیست و ممکن است، پس از ورود به آن حوزه نتیجه‌ای نگیرید و صرفاً زمان و هزینه زیادی را هدر دهید.
ما در این مقاله سعی داریم تا از بهترین مهارت پولساز را دسته‌بندی کرده و مورد بررسی قرار دهیم.
در نظر داشته باشید که همه مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، از خیلی جهات به هم مرتبط هستند و به راحتی می‌توان در چند حرفه پس از گذراندن دوره‌های آموزشی وارد شد و کسب درآمد کرد.

آموزش تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل یکی از مهارت های پولساز و بسیار پرطرفدار در سراسر دنیا و طبیعتاً دلیل اصلی آن نیز کاملاً مشخص است.
از آنجایی که همه افراد با گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند و یک وسیله پرکاربرد و روزمره است، خرابی‌های این دستگاه نیست بسیار زیاد مشاهده می‌شود.
خرابی‌های مختلفی مثل مشکلات صفحه، نمایش باتری، مشکلات مربوط به مین برد و غیره را شامل می‌شود البته در نظر داشته باشید که این خرابی‌ها شامل مشکلات نرم‌افزاری نیز می‌باشد.
مشکلاتی که طبیعتاً با بازنشانی به تنظیمات کارخانه و یا فلش کردن دستگاه و همینطور تعمیرات نرم‌افزار سطوح بالا رخ می‌دهد.
در ادامه به بررسی دودسته از خرابی‌های رایج سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل می‌پردازیم تا با دنیای بازار کار موبایل آشنا شوید.

آموزش تخصصی تعمیرات سخت‌افزار موبایل 

شما با دیدن آموزش‌ تعمیرات موبایل مهارت های پولساز را از آن خود کرده‌اید؛ زیرا تعمیرات سخت‌افزاری به مراتب در گوشی‌ها بسیار رخ می‌دهد.
از آنجایی که اکثر گوشی‌ها بعد از مدتی کارکرد دچار استهلاک شده و خرابی‌هایی را در بخش‌های مختلف سخت‌افزاری خود مشاهده می‌کنند، این اتفاق یک مشکلی رایج است که شما مجبور به مراجعه و سپردن دستگاه به تعمیرکار سخت‌افزاری موبایل شوید تا با تعویض و یا تعمیر گوشی شما مشکل را رفع کند.

آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل

یکی دیگر از مهارت های پولساز و نوپا تعمیرات نرم‌افزاری موبایل است که در سال‌های اخیر بسیار بیشتر قابل مشاهده می‌باشد.
در نظر داشته باشید که مشکلات نرم‌افزاری موبایل می‌تواند در سطوح عمومی تا تخصصی را شامل شود که در سطوح تخصصی شما نیاز به برخی ابزارهای خاص دارید.
به عنوان مثال برای ترمیم سریال، مک آدرس، بیس‌بند و خیلی از مشکلات این چنینی شما به باکس‌ها و دانگل‌های خاصی نیاز دارید که کار با آنها نیز تخصص مربوط به خود را می‌خواهد.
خیلی از قفل‌های حال حاضر بر روی گوشی‌ها ممکن است به مدت طولانی شما را درگیر خود کند و یا باز کردن دستگاه غیر ممکن باشد، در صورتی که با یادگیری آموزش تعمیرات نرم‌افزار موبایل به راحتی می‌توانید از پس این نوع قفل‌های امنیتی بر بیایید.

آموزش تعمیرات آیفون و آی‌پد 

از آنجایی که برند اپل و محصولات این شرکت جایگاه ویژه‌ای را در بازار ایران و جهان دارد و همچنین به دلیل قیمت‌های بالای این محصول، شما با یادگیری تعمیرات آیفون و آی‌پد مهارت های پولساز را از آن خود می‌کنید، می‌توانید به راحتی حتی برای خارج از کشور با تخصصی حرفه‌ای اقدام کنید.
دلیل اصلی وجود تفاوت آیفون‌ها و آی‌پد با سایر برندها در نوع چینش و انحصارطلبی شرکت است که باعث می‌شود جنس تعمیرات نیز به مراتب کمی متفاوت شود.

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

به عنوان فردی که به دنبال مهارت های پولساز است، می‌توان تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر را به شما معرفی کرد.
در نظر داشته باشید که با یادگیری آموزش تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌توانید در حوزه‌های دیگری مانند تعمیرات ماینر نیز وارد شوید؛ زیرا به راحتی آموزش تخصصی تعمیرات ماینر، می‌توانید دستگاه‌هایی را که در این حوزه مورداستفاده قرار می‌گیرد تعمیر و درآمد بالایی را از آن خود کنید.
مهارت های پولساز در حوزه کامپیوتر و لپ تاپ و همینطور تعمیرات ماینر بیت کوین مسیری جدید برای آن دسته افرادی است که می‌خواهند در حوزه عیب یابی بردهای الکترونیکی و همین‌طور تعویض قطعات مورد استفاده در این نوع لوازم قدم بردارند.

آموزش تخصصی تعمیرات کنسول‌های بازی

به عنوان فردی که با حوزه بازی‌ها و دستگاه‌های مربوط به آن آشنایی کاملی دارد، تعمیرات کنسول‌های بازی و همینطور دسته‌های بازی یکی از مهارت های پولساز می‌باشد؛ زیرا ین نوع تجهیزات خرابی‌های مربوط به خود را دارند.
به راحتی با تعویض برخی از قطعات و بخش‌های یک دسته مانند جوی استیک و یا حتی رفع عیب و یا ارتقا سیستم، به راحتی می‌توان در حوزه بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های بازی قدم برداشت و به عنوان تکنسین تعمیرات کنسول‌های بازی وارد بازار کار شد.

آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر

در نظر داشته باشید که برخی از تجهیزات مانند پرینتر و اسکنر، خرابی های زیادی را در اکثر شرکت‌ها دارند و به عنوان فردی که در بخش پشتیبان آی تی و خدمات مربوط به تجهیزات، اقدام به فعالیت کند، آموزش تعمیرات پرینتر و اسکنر می‌تواند یکی از مهارت های پولساز برای این دسته افراد باشد.
روند کار بسیار ساده و تکرار شدنی است و با آموزش دیدن تعمیرات پرینتر و اسکنر به راحتی می‌توانید در این حوزه وارد شوید و کسب درآمد کنید.

آموزش نصب دوربین مداربسته

یکی از موضوعاتی که در اکثر ارگان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد بحث امنیت است و طبیعتاً دوربین‌های مداربسته این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهند.
شما با آموزش نصب دوربین مداربسته می‌توانید یک حرفه تخصصی و کاربردی را فرابگیرید که بازار کار بسیار گسترده‌ای دارد.
در نظر داشته باشید که در کنار آموزش نصب دوربین مداربسته، با آموزش هوشمندسازی ساختمان می‌توانید وارد حوزه جدیدی از خدمات ساختمانی و امنیت شوید و به راحتی هوشمندسازی و مدیریت یک ساختمان و منزل را راه اندازی کنید.
در نظر داشته باشید که با آموزش نصب دزدگیر اماکن که مکمل دو حوزه قبلی هستند، امنیت و کیفیت فضای کاری را برای اکثر شرکت‌ها و حتی برای استفاده‌های شخصی می‌توان تأمین کرد.
حوزه‌های گفته شده می‌تواند به عنوان مهارت های پولساز برای نوجوانان نیز قرار بگیرد، زیرا با فراگرفتن این آموزش‌ها آینده‌ای را به سرعت برای خود رقم می‌زنید.
آموزش نصب آیفون تصویری
در کنار تمام مهارت‌های گفته شده نصب آیفون تصویری و سیستم اعلان حریق نیز از مهارت های پولساز در جهان
محسوب می‌شود و می‌توان به راحتی در این حوزه‌ها نیز قدم برداشت و یا در کنار این حوزه‌ها شما می‌توانید با آموزش ساخت تابلو روان نیز مهارت های پولساز را برای خود به ارمغان بیاورید.

کلام آخر

در اینجا سعی کردیم تا حوزه‌های مختلف تخصصی از تعمیرات تا نصب را مورد بررسی قرار دهیم که هر کدام از آنها در زمان حرفه‌ای شدن می‌توانند به تنهایی مهارت های پولساز و آینده‌ای روشن را برای شما رقم بزند.
در نظر داشته باشید که مجتمع آموزشی پل در هر کدام از این حوزه‌ها فعالیت داشته و به عنوان یک مرجع مناسب ‌تواند تمام این حرفه‌ها را به شما آموزش دهد.
شما تنها کافی است تا با مشاوران ما در زمینه سرفصل و نوع برگزاری کلاس‌ها در ارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً به سایت و دوره‌های حضوری و غیرحضوری مجتمع آموزشی پل مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر حرفه‌ای جدید را فرابگیرید.
 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی