×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
اخبار فناوری و تکنولوژی

معرفی بهترین دوره های تابستانی فنی حرفه ای در سال 1403

معرفی بهترین دوره های تابستانی فنی حرفه ای در سال 1403

با آمدن فصل تابستان و بسته شدن مدارس بسیاری از افراد به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود می باشند در این شرایط شرکت در دوره های مختلف ورزشی و یا آموزشی می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. بخصوص شرکت در دوره های فنی حرفه ای تابستانی می تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت باعث یادگیری یک حرفه مناسب شود تا در آینده بتوانید بهتر و سریع‌تر وارد بازار کار شوید. دوره های فنی حرفه ای تابستانی بسیار متنوع و گسترده هستند؛ اما شما با توجه به علایق خود و یا بازار کار آن حرفه شروع به ثبت نام در دوره موردنظر کنید.

بهترین دوره ها برای تابستان

دوره های مختلفی را می توان به عنوان دوره های فنی حرفه ای برای تابستان در نظر گرفت که با توجه به گسترده بودن این دوره ها بهتر است بعد از تحقیقات مناسب شروع به ثبت نام دوره مورد نظر خود کنید. ما در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم دوره های فنی حرفه ای تابستانی پرطرفدار را معرفی کاملی داشته باشیم تا با انتخاب مناسب بتوانید یک حرفه با بازار کار خوب را انتخاب کنید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل 

یکی از دوره های فنی حرفه ای تابستانی دوره تعمیرات موبایل می باشد با توجه به گستردگی گوشی های تلفن همراه بین مردم و خرابی‌های متعددی که برای تلفن های همراه به وجود می‌آید دوره آموزش تعمیرات موبایل می تواند جزو گزینه های پرطرفدار دوره های فنی حرفه ای تابستانی برای افراد مختلف باشد.  یادگیری درست تعمیرات تلفن همراه قطعاً می تواند در آینده جزو مشاغل پردرآمد برای افراد به‌حساب بیاید. شما در این دوره کار کردن با ابزارهای مختلف تعمیراتی مانند هیتر و هویه  را یاد خواهید گرفت که قطعاً نه‌ تنها در تعمیرات موبایل که در بسیاری از فرایندهای تعمیراتی به کار شما خواهد آمد. در این دوره علاوه بر فرایند عیب یابی، نقشه خوانی را نیز فرا خواهید گرفت تا با کمک نقشه ها فرایند عیب یابی سریع‌تر و بهتر انجام خواهد شد.

دوره تعمیرات لپ تاپ و پی سی 

از دیگر دوره های فنی حرفه ای تابستانی تعمیرات لپ تاپ و پی سی می باشد. این دوره نیز جزو دوره های پرطرفدار برای افراد مختلف به حساب می‌آید.  بسیاری از فرایندهای تعمیراتی لپ تاپ و پی سی شباهت های زیادی با تلفن همراه دارند اما شاید تمایز این مدل تعمیرات نسبت به تلفن های همراه کار کردن در ابعاد بزرگ تر است  که شاید فرایند تعمیرات را کمی راحت تر ‌کند. در این دوره های فنی حرفه ای تابستانی علاوه بر نحوه باز و بست لپ تاپ و پی سی شما می توانید عیب یابی دقیق و درست و مرحله به مرحله داشته باشید . 
در این دوره ها علاوه بر نحوه عیب یابی نحوه کار با تجهیزات مختلف مانند هیتر، هویه، منبع تغذیه، مولتی متر و سایر تجهیزات تعمیراتی آشنا خواهید شد.


 

دوره نصب دوربین مدار بسته 

اما اگر علاقه‌ای به انجام کارهای ظریف روی سطح برد  و نشستن روی  صندلی به صورت متوالی را ندارید ما به شما دوره های نصب دوربین مدار بسته را پیشنهاد می‌کنیم.  این دوره نیز یکی از بهترین دوره های فنی حرفه ای تابستانی می باشد. آماده‌سازی و نصب دوربین های مداربسته آنالوگ با تحت شبکه می تواند چالش های خاص خود را داشته باشد که در این دوره آموزشی به صورت کامل فراخواهید گرفت.  نصب دوره های دوربین مدار بسته نیز جزو دوره های تابستانی فنی و حرفه ای پرطرفدار می باشد.  

دوره هوشمندسازی ساختمان

اما یکی دیگر از دوره های فنی حرفه ای تابستانی دوره هوشمند سازی ساختمان می باشد.  به‌وسیله این دوره آموزشی نحوه هوشمند سازی ساختمان با روش های هوشمند سازی با سیم و بی سیم تحت پروتکل هایی که متناسب با بازار کار هستند را یاد خواهید گرفت.
دوره هوشمند سازی ساختمان نیز جزو دوره های درآمدزا  برای افراد مختلف است که به عنوان یکی از دوره های فنی حرفه ای تابستانی پیشنهاد می شود.

مدرک بین‌المللی فنی و حرفه ای

یکی از ویژگی هایی که دوره های فنی حرفه ای تابستانی دارد مدرک بین‌المللی آن است. شما می توانید با شرکت در دوره های قید شده در آموزشگاه پل علاوه بر دریافت مدرک بین المللی که در بسیاری از کشورهای دنیا کاربرد دارد  یک حرفه کاربردی و درآمدزا را یاد خواهید گرفت تا در آینده یک شغل پایدار و با درآمد مناسب داشته باشید.

کلام آخر

شما می‌توانید با یک انتخاب مناسب و  شرکت در دوره های تابستانه فنی حرفه ای علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود به یادگیری یک مهارت و حرفه مناسب بپردازید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی