×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
سایر مقالات آموزشی

در مورد آموزش‌های تعمیر لپ تاپ، موبایل و دوربین در مجتمع پل بیشتر بدانید

 در مورد آموزش‌های تعمیر لپ تاپ، موبایل و دوربین در مجتمع پل بیشتر بدانید

برای قشر جوان یادگیری مهارت‌های فنی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و برخی از آنها ترجیح می‌دهند برای یادگیری مباحث فنی به جای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی، مهارت آموزی را اولویت قرار دهند. در این راستا می‌توان به مشاغل مرتبط با تعمیرات لپ تاپ و موبایل و نصب دوربین مدار بسته اشاره کرد. ما در این مطلب بهترین دوره‌های آموزش تعمیرات لپ تاپ، موبایل و دوربین مداربسته را برایتان معرفی می‌کنیم. اگر شما نیز تمایل دارید که مهارت‌های نامبرده را بیاموزید و در این راستا مشغول به کار شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

باتوجه‌به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، اکثر افراد ترجیح می‌دهند در صورت خرابی موبایل خود برای تعمیر آن اقدام کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که شغل تعمیرات تخصصی موبایل یکی از مشاغل پردرآمد و با بازار کار ایده‌آل است. شما عزیزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی پل می‌توانید صفر تا صد تعمیرات موبایل را بیاموزید. موارد زیر از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی محسوب می‌شود:

دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

·      آشنایی با اجزای موبایل‌های هوشمند از برندهای مختلف
·      عیب‌یابی مشکلات و ایرادهای گوشی‌های هوشمند
·      بررسی مشکلات سخت افزاری موبایل و تعمیرات آن
·      بررسی مشکلات نرم افزاری موبایل و تعمیرات آن
·      آموزش تعمیرات تخصصی گوشی‌های آیفون و آی‌پد

باتوجه‌به سرفصل‌های کامل این دوره می‌توان گفت که شما عزیزان با شرکت در این دوره به سایر دوره‌هایی که برگزار می‌گردند، نیازی نخواهید داشت. موارد زیر از جمله مزیت‌های شایع شرکت در این دوره آموزشی محسوب می‌شوند:

-     کلیۀ اساتیدی که برای تدریس مهارت‌های تعمیرات موبایل انتخاب شده‌اند، جزء برترین اساتید کشوری بوده و بیشتر از 20 سال سابقه تدریس در این زمینه دارند.
-    این دوره برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای کاربردی است و به عبارتی صفر تا صد تعمیرات موبایل را آموزش می‌بینید.
-    برای شرکت در این دوره محدودیت جغرافیایی وجود نداشته و با وجود تشکیل کلاس‌ها در استان گیلان، برای افرادی که از اقصی نقاط ایران ثبت نام می‌کنند، شرایط اسکان در خوابگاه فراهم می‌گردد.
-    هزینه دوره تخصصی تعمیرات موبایل باتوجه‌به مباحثی که در این دوره می‌آموزید کاملاً ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.
-    با پرداخت هزینه پیش ثبت نام می‌توانید در دوره تعمیرات موبایل شرکت کرده و مابقی هزینه را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.
-    به مدت یک سال بعد از اتمام کلاس‌های آموزشی می‌توانید از خدمات پشتیبانی دوره بهره‌مند شوید.

دوره آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری

از دیگر دوره‌های جذاب و تخصصی که در مجتمع آموزشی پل برگزار می‌گردد می‌توان به آموزش تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری اشاره کرد. شما عزیزان اگر هیچ گونه پیش زمینه‌ای درباره تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ندارید، با شرکت در این دوره می‌توانید به یکی از متخصصین فعال در این حوزه تبدیل شوید. مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم از جمله رایج‌ترین ویژگی‌های دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری محسوب می‌شوند:

دوره آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری

-    در دوره صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ کلیه مباحث مرتبط با نرم افزار و سخت افزار را آموزش می‌بینید.
-    کلیه افراد با داشتن حداقل 12 سال سن می‌توانند برای شرکت در این دوره اقدام کنند. لازم به ذکر است که مدرک فنی و حرفه‌ای به افراد بالای 18 سال اعطا می‌گردد.
-    کلاس‌های آموزشی در کارگاه‌های کاملاً خصوصی و مجهز برگزار می‌گردد و شرکت کنندگان نگرانی از بابت تهیه تجهیزات نخواهند داشت.
-    علاوه بر مدرک فنی و حرفه‌ای به کارآموزانی که این دوره آموزشی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، مدرک بین المللی تعمیرات لپ تاپ و مدرک دانشگاهی ارائه داده می‌شود.
-    اساتید تعمیرات لپ تاپ جزء بهترین اساتید کشوری بوده و کلیۀ مهارت‌های لازم برای صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ و سیستم کامپیوتری را به کارآموزان آموزش می‌دهند.
-    سرفصل‌های دوره آموزشی کامل و جامع بوده و برای افراد در هر سطحی کاربردی است.
-    این دوره آموزشی به‌صورت فشرده برگزار شده و شما عزیزان از بابت اتلاف وقت نگرانی نخواهید داشت.

دوره آموزش تخصصی نصب دوربین مدار بسته، مونتاژ و راه‌اندازی

از دیگر دوره‌های جامع و تخصصی که در این آموزشگاه معروف برگزار می‌گردد می‌توانیم به دوره تخصصی و آموزش نصب دوربین مدار بسته اشاره کرد. این دوره شامل آموزش و شناخت اجزای انواع دوربین مدار بسته، مونتاژ آنها، راه‌اندازی و نصب نیز می‌شود. شما عزیزان علاوه بر موارد نامبرده در زمینه هوشمند سازی ساختمان نیز مهارت‌های لازم را یاد می‌گیرید. موارد زیر از جمله رایج‌ترین مزیت‌های شرکت در این دوره محسوب می‌شوند:

دوره آموزش تخصصی نصب دوربین مدار بسته، مونتاژ و راه‌اندازی

-    صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته را در دوره‌ای جامع و فشرده می‌آموزید.
-    باتوجه‌به سرفصل‌های دوره هزینه شرکت در این کلاس‌ها کاملاً ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.
-    برای شرکت در این دوره می‌توانید هزینه پیش ثبت نام را پرداخته و باقی هزینه را به‌صورت قسطی طی برگزاری دوره بپردازید.
-    آن دسته از کارآموزانی که موفق به پشت سر گذاشتن دوره و دریافت مدرک فنی و حرفه ای می‌شوند به‌عنوان کارآموز برتر به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نصب دوربین مدار بسته معرفی می‌شوند.
-    این دوره آموزشی جزء جاع‌ترین کلاس آموزش نصب، راه‌اندازی و مونتاژ دوربین مدار بسته محسوب شده و افراد بعد از دریافت مدرک می‌توانند برای مهاجرت کاری نیز اقدام کنند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدوارم مطالعه این مطلب برایتان مفید بوده و اطلاعات جامعی دربارۀ بهترین دوره آموزش‌های تعمیر لپ تاپ، موبایل و دوربین به دست آورده باشید. در پایان باید بگوییم موفقیت شما در رشته‌های فنی و مشاغل مرتبط با آنها در گروی آموزش دقیق است. در این راستا مجتمع آموزشی پل بهترین خدمات را برای ارائه داشته و حامی قشر جوان برای پیشرفت در مسیر شغلی آنها است.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی