تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

روش های حل مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی

روش های حل مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی

بروزرسانی برنامه‌های سیستمی یکی از مهمترین عناصر در بهبود کارایی و امنیت دستگاه‌های شیائومی است. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، بروزرسانی برنامه‌های سیستمی به منظور اصلاح باگ‌ها، بهبود عملکرد و افزایش امنیت اطلاعات بسیار حائز اهمیت است. اما از آنجایی که در بعضی موارد برنامه ها آپدیتی دریافت نمیکنند، دچار مشکلات زیادی میشوند. 
زمانی مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی به بالاترین حد می رسد که برای گوشی شما نمایش داده نمی شود.
در این زمان باید به دنبال یک راهکار کارساز باشید وگرنه ممکن است مجبور به دست و پنجه نرم با آپدیت ها جهت رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی باشید.
در این مقاله، ما به بررسی روش‌های مختلف رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی خواهیم پرداخت و حالت های مختلف آن را با هم بررسی خواهیم کرد.
در نظر داشته باشید که هرکدام از این روش ها ممکن است در بعضی زمان ها عمل کند و یا بی فایده باشد پس تا پایان این مقاله جهت تشخیص و رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی که زیر مجموعه آموزش تعمیرات موبایل است، همراه ما باشید.

دلایل بوجود آمدن مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی

در بعضی زمان‌ها مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی به دلیل وجود بعضی از باگ‌ها و گلیچ‌های ممکن در آپدیت‌ها و عملکرد سیستم، به وجود می‌آیند.
پس در کنار اینکه ممکن است برنامه دچار مشکل شود، در مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی می‌تواند از خود برنامه سیستم عامل نیز باشد.
با توجه به اهمیت بروزرسانی برنامه‌های سیستمی در دستگاه‌های شیائومی، استفاده از روش‌های مناسب و قابل اعتماد بسیار حائز اهمیت است. با پیروی از روش‌های گفته شده در ادامه این مقاله، کاربران مطمئن می‌شوند که دستگاه‌های خود همواره در وضعیت بهتر و پایدار قرار دارند و همچنین از آخرین و بهترین ویژگی‌ها بهره مند می شوند.
در ادامه به روش‌ها و بررسی رفع مشکل دستگاه می‌پردازیم.


رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی

اولین روش برای حل مشکلات بروزرسانی برنامه‌های سیستمی شیائومی، استفاده از راه‌های اتوماتیک بروزرسانی است. این روش به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی خود را به صورت خودکار بروزرسانی کنند. با این روش، کاربران نیازی به دستی کردن بروزرسانی‌ها ندارند و همچنین از آخرین و بهترین ویژگی‌ها و اصلاحات بهره‌مند می‌شوند.
برای این کار می‌توان از طریق فروشگاه‌های مختلف آپدیت‌های برنامه را تهیه کرد.
مثلاً می‌توانید با وارد شدن به نرم‌افزار mi play و یا Google Play و همچنین فروشگاه‌های ایرانی برنامه‌های سیستمی را به روز رسانی کنید.

رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی


به روز رسانی سیستم عامل

روش دوم برای حل مشکلات بروزرسانی برنامه‌های سیستمی شیائومی، استفاده از فایل‌های (OTA (Over-The-Air است. این فایل‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که بروزرسانی‌های لازم را به صورت آنلاین و بدون نیاز به کابل USB انجام دهند. 
با استفاده از فایل‌های OTA، کاربران می‌توانند به سادگی و سرعت بروزرسانی‌های لازم را انجام داده و از آخرین نسخه برنامه‌های سیستمی شیائومی بهره مند شوند. برای این کار از چندین روش می‌توانید اقدام به رفع مشکل کرد.
در اولین حالت اینکه وارد بخش تنظیمات و به روز رسانی سیستم عامل شوید و  "دانلود آخرین بسته به روز رسانی" را تجربه کنید.
البته روش‌های جایگزینی مثل تهیه فایل به صورت مجزا و استفاده از روش "انتخاب بسته به روزرسانی" نیز گزینه مناسبی است.

به روز رسانی سیستم عامل


بازنشانی به تنظیمات کارخانه

روش سوم و مهم برای حل مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی این است که سیستم عامل خود را "بازنشانی به تنظیمات کارخانه" کنید.
برای این کار کافی است که وارد بخش تنظیمات شده و به دنبال عبارت ریست بگردید تا عبارت "فکتوری ریست  یا بازنشانی به تنظیمات کارخانه" را مشاهده کنید.

البته روش‌های جایگزینی مانند رفتن به حالت ریکاوری مود نیز بسیار کاربردی است که مخصوصاً برای گوشی‌های دارای مشکلات عمده، مانند عدم روشن شدن کامل دستگاه می‌تواند کاربردی باشد و با این کار به راحتی مشکل به‌روزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی را حل کنید.

بازنشانی به تنظیمات کارخانه

کلام آخر

در این مقاله سعی شده تا مشکل به‌روزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی را در حالت‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.
در نظر داشته باشید که برخی افراد از تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی مانند پاک کردن حافظه کش و یا دیتای برنامه‌ها اقدام به رفع مشکل می‌کنند که این روش‌ها نیز می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
پیشنهاد می‌کنیم تا پیشنهادها و تجربیات خودتان را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا سایر افراد نیز از تجربیات شما استفاده کنند.
در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهامی در روش‌های گفته شده می‌توانید آن را برای ما بنویسید.
اگر به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل علاقه دارید، می‌توانید با تهیه دوره های آموزشگاه پل با عنوان آموزش تعمیرات گوشی و آموزش آنلاین تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل، اقدام به یادگیری کنید و در این حوزه متخصص شوید.
می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا آنها توضیحات لازم را جهت تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل در اختیار شما قرار دهند.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی