×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 بدون پاک شدن اطلاعات

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 بدون پاک شدن اطلاعات

یکی از موضوعاتی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش آمده باشد، فراموشی رمز گوشی است. این موضوع ممکن است یکی از موارد چالش برانگیز حال حاضر در دستگاه باشد و از آنجایی که اکثر افراد به اطلاعات خود نیازمند هستند، باز كردن قفل گوشي بدون حذف اطلاعات کاری بسیار پیچیده و طاقت فرساست. 
در نظر داشته باشید که اگر اطلاعات دستگاه برای شما اهمیتی نداشته باشد، روش‌های زیادی برای شکستن قفل صفحه وجود دارد. از فکتوری ریست دستگاه گرفته تا فلش کردن آن که حتی برخی از آنها را کاربر عادی هم با کمی جستجو در اینترنت و یا تجربه کم نرم‌افزاری، می‌تواند رفع مشکل کند. 
اما از آنجایی که بحث حذف نشدن اطلاعات به میان می‌آید، در اینجا دیگر باید با یک سری ابزارهای تخصصی به سراغ رفع مشکل رفت. 
باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 نیز شامل همین دسته از گوشی‌ها قرار می‌گیرد. 
برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 تنها روش ممکن استفاده از ابزارهای تخصصی شکستن قفل صفحه است. 
در ادامه به بررسی برخی از این ابزارها می‌پردازیم تا با روش‌های کلی آشنا شوید. 
در نظر داشته باشید که این روش‌ها فقط به تعمیرکاران تخصصی نرم‌افزار موبایل پیشنهاد می‌شود به افراد عادی در مراحل کار دچار مشکلات زیادی شوند.
با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 نرم‌افزارهایی از قبیل ufed و oxygen که یک سری نرم‌افزارهای forensic یا جرم شناسی هستند، مورداستفاده قرار می‌گیرند. 
این ابزارها به صورت نسخه‌های پولی در اینترنت موجودند اما سلامت آنها بسیار مهم است؛ زیرا به صورت قانونی و اورجینال قابل تهیه نیستند. 
نسخه‌های موجود نسخه‌هایی کرک شده از نسخه اورجینال‌اند که برای انحصاری کردن و فروختن این نسخه کرکی، کدهای سخت‌افزاری سیستم شما برای نصب و اجرای برنامه مهم است. 
در صورت عدم داشتن این کدهای سخت افزاری و یا سینک نشدن نرم‌افزار، قابلیت اجرای آن وجود ندارد و در حقیقت با این کار توانسته‌اند تا هر نسخه از برنامه را برای یک سیستم در نظر بگیرند. 
چیزی که اکثر باکس‌ها و دانگل‌ها نیز از آن برای انحصاری کردن خود استفاده می‌کنند. 


باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با ufed

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با استفاده از ufed شما باید از آخرین نسخه نرم‌افزار یوفد استفاده کنید.
گوشی برای اینکه توسط نرم‌افزار شناسایی شود باید، در حالات مختلفی از قبیل قفل صفحه، دانلود مود و یا حتی تست پوینت قرار بگیرند.

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با ufed



باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 توسط نرم‌افزار ufed روش‌های مختلفی را شامل می‌شود و سناریوهای متفاوتی از قبیل شکستن قفل گوشی‌هایی که اطلاعاتی را در حافظه خود مخفی کرده‌اند و یا حتی بازیابی برخی اطلاعات پاک شده را مورداستفاده قرار می دهد.

با اتصال گوشی و بعد از آن شناسایی دستگاه توسط نرم‌افزار، باید منتظر پروسه بازیابی اطلاعات بمانید. 
این میزان زمان ممکن است متفاوت باشد و در برخی گوشی‌ها که حافظه داخلی بسیار زیادی دارند حتی تا چند ساعت ادامه پیدا کند. 

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با ufed


در نظر داشته باشید که برای گوشی‌های با پردازندگی مدیاتک این روش امکان‌پذیرتر است و در برخی مدل‌های دیگر نیز به مرور زمان با آپدیت‌هایی که برای نرم‌افزار در ورژن‌های جدید می‌آید، پشتیبانی از آنها اتفاق می‌افتد. 
از آنجایی که این نرم‌افزارها نسخه‌های غیررسمی و کرکی هستند، ممکن است برخی از مدل‌ها را نیز پشتیبانی نکرده و یا بی‌نتیجه بگذارند.

 


باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با نرم‌افزار oxygen

 برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با استفاده از نرم افزار oxygen باید در نظر داشته باشید که مراحل ممکن است کمی پیچیده‌تر باشد، مراحل کار با نرم‌افزار اکسیژن آنچنان پیچیده نیست و بیشتر باید منتظر زمان شناسایی دستگاه بمانید. 

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با نرم‌افزار oxygen



به طور کل برای هر دو نرم‌افزار این سناریو قابل انجام است که زمانی را برای استخراج اطلاعات از دستگاه صرف می‌کند تا پس از آن بتواند به سراغ شکستن قفل صفحه برود. 
در بعضی موارد شما نیاز دارید تا دستگاه را با استفاده از تست پوینت به سیستم متصل کرده و بعد از شناسایی آن اقدام به بازیابی اطلاعات کند. 
اکسیژن با قابلیت استخراج رمز گوشی و یا قفل پترن به صورت کد، می‌تواند بسیار کاربردی باشد و مورداستفاده قرار گیرد.

کلام آخر 

اگر قصد باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 با استفاده از نرم‌افزارهای قدرتمند جرم شناسی را دارید، نیاز است و بعضی از موارد نرم‌افزاری را به صورت کامل مسلط باشید. 
در این کار پیشنهاد می‌شود تا آموزش کاملی را در این زمینه فرابگیرید.
شما می‌توانید دوره غیرحضوری تخصصی نرم‌افزار موبایل مجتمع آموزشی پل را تهیه کرده و یا به صورت حضوری در آن شرکت کنید.
در این دوره ما تمامی موارد تعمیرات نرم‌افزار موبایل را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما در شرایط مشابه بتوانید بر روی انواع گوشی‌ها و همینطور باز كردن قفل گوشي سامسونگ a32 از آن استفاده کنید. 
مشاوران ما جهت هرگونه سؤال یا راهنمایی درباره دوره آماده جوابگویی هستند.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی