تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسون-گ j5 بدون از دست دادن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسون-گ j5 بدون از دست دادن اطلاعات

با پیشرفت فناوری و استفاده روزافزون از گوشی های هوشمند، از جمله گوشی های سامسونگ، امنیت و حریم خصوصی کاربران نیز اهمیت بیشتری یافته است. اما ممکن است برخی اوقات کاربران بخواهند قفل گوشی خود را باز کنند، برای مثال در صورتی که رمز عبور یا قفل الگو را فراموش کرده باشند.

در این مقاله، به شما نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 را آموزش خواهیم داد. لازم به ذکر است که قبل از انجام هر گونه تغییرات، بهتر است اطلاعات موجود در این آموزش را به طور کامل مطالعه کنید، تا از هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 می‌توانید از سایر روش‌های مختلفی، از جمله:

1-ورود به حالت اضطراری (Emergency Call)

این روش به شما اجازه می‌دهد تا با وارد کردن شماره اضطراری، به منوی گوشی دسترسی پیدا کنید و از آنجا می‌توانید تنظیمات قفل را تغییر دهید.
البته باید بدانید که این روش در اکثر اوقات یک روش غیرمرسوم بوده و بر روی خیلی از گوشی‌ها جواب نمی‌دهد. 
مخصوصاً اینکه گوشی آخرین آپدیت‌های اندرویدی خود و پچ امنیتی را دریافت کرده باشد و در این صورت باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 رخ نخواهد داد.

 

2-استفاده از حساب سامسونگ (samsung account)

اگر گزینه یک را امتحان کردید و موفق نشدید، می‌توانید از امکان بازیابی با حساب سامسونگ استفاده کنید. با وارد کردن اطلاعات حساب سامسونگ خود در داخل سایت شرکت سازنده، می‌توانید به گوشی دسترسی پیدا کنید و قفل را باز کنید.
سامسونگ‌ها قابلیتی رو قرار دادند که در صورت اتصال گوشی به اینترنت می‌توان با زدن بر روی آنلاک، درخواست بازگشایی قفل صفحه را داد. 
محدودیت این روش در اتصال دائم گوشی به اینترنت و همین‌طور داشتن اطلاعات سامسونگ اکانت است که در خیلی مواقع رخ نخواهد داد به‌غیراز اینکه کاربر دستگاه اطلاعات کاملی را از آن داشته باشد که برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 مورداستفاده قرار گیرد.

 

3-تنظیم مجدد کارخانه (Factory reset)

این روش یکی از روش‌های نهایی برای باز کردن قفل گوشی می‌باشد. با انجام این عملیات، تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد و تنظیمات کارخانه به گوشی باز می‌گردند.
از آنجایی که ما قصد حذف نشدن اطلاعات را برای دستگاه خود داریم، منطقی است که از این روش در این نوع مشکل استفاده نکنیم و دنبال روش‌های جایگزینی باشیم که بتوانیم باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 را پیاده سازی کنیم.


4-استفاده از فایل‌های کاستوم شده (custom ROM)

شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین و درست‌ترین روش ممکن برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 استفاده از فایل‌هایی است که با هدف حذف قفل صفحه ساخته شده‌اند. طبیعتاً در این مرحله شما باید دانش کاملی از نحوه نصب رام و به اصطلاح فلش زدن گوشی‌های سامسونگ داشته باشید. 

-استفاده از فایل‌های کاستوم شده


در غیر این صورت می‌تواند به راحتی این کار باعث آسیب‌های جبران ناپذیری برای دستگاه خود و یا حتی اطلاعات داخلی آن باشد. 
از آنجایی که این فایل‌ها توسط تعمیرکاران حرفه‌ای نرم‌افزاری موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد پس لازم به ذکر است که در اکثر اوقات به این نوع مهندسین مراجعه شود. 
برای پیاده سازی این روش‌ها می‌توان گفت که شما باید فایل‌های کاستوم شده را از طریق اینترنت تهیه کرده، و به مانند فلش زدن بر روی گوشی پیاده سازی کنید.

-استفاده از فایل‌های کاستوم شده

 

در اکثر اوقات روند کار به مراتب مشخص است، اما در بعضی موارد شاید نیاز باشد تا نسخه اورجینال رام گوشی شما با رام کاستومی که تهیه کردید، هم نسخه باشد. 
منظور upgrade یا downgrade کردن گوشی است تا در این زمان بتوانید رام کاستوم هم نسخه گوشی خود را بر روی دستگاه فلش کنید. 
برای این کار از نرم‌افزارهایی مانند فلشر گوشی‌های سامسونگ یعنی اودین استفاده می‌کنیم و فقط کافیست تا فایل مربوطه را در محل قرارگیری مناسب آن بگذاریم. 

-استفاده از فایل‌های کاستوم شده



گوشی در حالت دانلود مود توان دریافت فایل‌های اورجینال یا کاستوم را دارد و می‌تواند این فایل را جایگزین فایل رسمی سیستمی کند و در نهایت باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 اتفاق بیفتد.
البته لازم به ذکر است که ابزارهای دیگری مانند سرویس‌های آنلاین برای حذف قفل صفحه و یا نرم‌افزارهای جرم شناسی نیز می‌تواند برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 مورداستفاده قرار گیرد.
 

کلام آخر

در این مقاله تلاش شد تا باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 را در روش‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم و طبیعتاً روشی که مناسب دستگاه شما باشد توسط خودتان باید انتخاب شود. 
متخصصین نرم‌افزار موبایل با دانش کافی در این حوزه می‌توانند بر اساس تجربیات خود، بهترین روش را برای یک مدل خاص انتخاب کرده و به راحتی آن را پیاده سازی کنند.
در نظر داشته باشید که می‌توانید شما نیز به عنوان تعمیرکار نرم‌افزاری موبایل شروع به فعالیت کنید و برای این کار کافیست تا با تهیه دوره آموزشی تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل مجتمع آموزشی پل اقدام به یادگیری در این حوزه و سپس فعالیت در بازار کار کنید. 
مشاوران ما جهت هرگونه سؤال یا ابهامی پاسخگوی شما هستند و شما نیز می‌توانید سؤالاتتان را درباره باز كردن قفل گوشي سامسونگ j5 در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی