تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات

موبایل یکی از ابزارهای حیاتی زندگی مدرن است که برای ارتباطات روزمره و انجام کارهای مختلف استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است که به دلایل مختلفی از جمله فراموشی الگوی قفل یا رمز عبور، نیاز به باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات داشته باشیم. یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ، J7 است که با قابلیت‌های متنوع و عملکرد بالا شناخته می‌شود، ممکن است به این مشکل برخورده و نیاز به راه‌حلی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات دارد.

در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلفی که برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات وجود دارد می‌پردازیم. از روش‌های متداولی که شامل استفاده از کد بازگشایی، اثر انگشت، حساب گوگل و ریکاوری می‌شوند تا بهترین راه‌حل برای شما راهنمایی کنیم. با ادامه مطلب، با روش‌های کارآمد و مؤثر برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات آشنا خواهید شد.

باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات چندین روش کلی وجود دارد که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً شما می‌توانید از روش های قانونی نیز برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید؛ اما باید بدانید که به دلیل محدودیت هایی مانند فیلترینگ، امکان آنلاک کردن گوشی با استفاده از سامسونگ اکانت کاری به مراتب سخت است و شاید نتیجه ای ندهد.

1.باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 با فایل

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات شما باید فایل‌هایی را با نام کاستوم ریکاوری تهیه کنید. این فایل‌ها توسط برنامه نویسان تهیه شده و با هدف قفل صفحه طراحی می‌شوند؛ ولی باید در نظر داشته باشید که به دلیل کاستوم بودن این فایل‌ها، مشکلات مختلفی ممکن است شامل حال گوشی شما شود.

نکته قابل توجه این است که فایل‌های کاستوم شده بر اساس یک مدل یا نسخه خاص از گوشی طراحی می‌شود پس باید به شماره ساخت یا بیلد نامبر گوشی دقت بسیاری کنید. 

در صورت عدم تطابق نسخه فایل فلش با گوشی شما، مشکلات مختلفی را ممکن است شامل حال دستگاه شما کند.

برای نصب این فایل کافیست تا نرم‌افزار اجرا کرده و فایل کاستوم شده را در داخل بخش ap در داخل گوشی قرار دهید و با فلش زدن گوشی در این حالت، قفل صفحه از دستگاه شما پاک می‌شود البته در نظر داشته باشید که عموماً برای بالاترین نسخه‌ها ممکن است فایل‌های کاستوم وجود نداشته باشد.

.باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 با فایل

2.باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 با سرویس آنلاین

یکی دیگر از روش‌های باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات این است که شما با استفاده از سرویس‌های آنلاین که توسط سایت‌های مختلف ارائه می‌شوند استفاده کنید. 

بعضی از این سرویس‌ها توسط باکس‌ها و دانگل‌ها و یا سایت‌های بین‌المللی برای شکستن قفل‌های صفحه اقدام می‌کنند. 

به این شکل که سایت‌های پشتیبان از شما سریال گوشی را درخواست کرده و بعد از آن اقدام به ارسال سریال به سرویس‌های آنلاین می‌کنند و با استفاده از سریال دستگاه گوشی آنلاک می‌شود البته این کار عموماً روش مرسومی نیست و بیشتر با استفاده از فایل‌های کاستوم شده باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات را انجام می‌دهند. 

باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 با سرویس آنلاین

 

3. استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی آنلاک گوشی

در روش پایانی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات باید با استفاده از نرم‌افزارها و باکس‌های حرفه‌ای شکستن قفل صفحه گوشی شما می‌توانید اقدام به این کار کنید. 

مشکلی که وجود دارد این است که این ابزارها هزینه بر هستند و باید آنها را خریداری کرد تا اجازه استفاده آن برای شما آزاد شود البته در کنار این موضوع تخصص کار با این ابزارها نیز امری مهم است و در صورت نداشتن دانش کافی در این حوزه، به مشکلات مختلف نرم ‌افزاری و در بعضی مواقع سخت‌افزاری برمی‌خوریم که در این صورت نیاز به تعمیرات تخصصی وجود دارد. 

باید بدانید که عموماً ابزارهای تخصصی نیازمند محیط‌های خاص تعمیراتی مانند دانلود مود، ریکاوری مود، ای دی ال مود و خیلی موارد دیگر را شامل می‌شوند.

کلام آخر

در این مقاله آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات را مورد بررسی قرار دادیم و حالت های مختلف آن را بررسی کردیم. در صورت علاقه به حوزه تعمیرات نرم افزار شما میتوانید دوره تخصصی نرم افزار موبایل مجتمع آموزشی پل را تهیه کرده و به عنوان یک تکنسین تعمیرات تلفن همراه وارد بازار کار شوید. 

در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهامی درباره باز كردن قفل گوشي سامسونگ j7 بدون حذف اطلاعات می‌توانید در قسمت نظرات آن را برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی