تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 بدون حذف اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 بدون حذف اطلاعات

در دنیای امروزی، گوشی‌های هوشمند یکی از ابزارهای مهم و حیاتی برای ارتباط با دیگران و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز ما هستند. قفل گوشی همواره یکی از موارد مهم برای حفاظت از اطلاعات حساس ما محسوب می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی بخواهیم قفل گوشی خود را باز کنیم، از جمله فراموش کردن رمز عبور یا الگوی قفل گوشی. در اینجا می‌خواهیم درباره باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 صحبت کنیم. گوشی سامسونگ A20 یکی از محصولات پرفروش و محبوب این شرکت است که با سیستم عامل اندروید ارائه می‌شود. اگر قفل گوشی سامسونگ A20 خود را فراموش کرده‌اید و یا نمی‌توانید به روش‌های معمولی مانند ورود رمز عبور یا الگو قفل گوشی دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از روش‌های دیگری برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید.

در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلفی که می‌توانید برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 استفاده کنید پرداخته و شما را با این روش‌ها آشنا می‌کنیم. 

در انتها باید توجه داشت که برای استفاده از این روش‌ها، باید حق دسترسی به گوشی را داشته باشید و مطمئن شوید که اطلاعاتی که در گوشی ذخیره شده است، از دست نرود. در صورتی که باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 به دلیل فراموشی رمز عبور یا الگوی قفل گوشی ممکن است دشوار باشد، بهتر است به یک متخصص فنی مراجعه کنید تا به شما کمک کند. اما اگر به عنوان یک متخصص در حال مطالعه مقاله هستید باید به شما نرم‌افزارهای مربوط به باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 را معرفی کنیم تا در شرایط مشابه بتوانیم از آنها استفاده کنید. 

روش های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20

از جمله روش‌هایی که می‌توانید برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ A20 استفاده کنید، می‌توان به استفاده از حالت اضطراری (Emergency Mode)، بازیابی اطلاعات از حساب گوگل، استفاده از خود رمز عبور گوگل (Google Password)، استفاده از کد تأییدی اینترنتی (Internet Verification Code) و... اشاره کرد.

اما از آنجایی که ممکن است بعضی افراد هیچ اطلاعاتی از مشخصات قید شده در مطالب بالا نداشته باشند، مجبوریم تا روش‌هایی جایگزین و قدرتمند را برای آنها استفاده کنیم .

روش های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20

استفاده از فایل های حذف قفل صفحه

در این روش باید به شما بگوییم که برخی فایل‌ها جهت حذف قفل صفحه مورداستفاده قرار می‌گیرند و شما برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید. 

در نظر داشته باشید که این فایل‌ها ممکن است برای این گوشی به خصوص ارائه نشده باشند و یا تا زمانی که شما در حال مطالعه این مقاله هستید، فایل‌های مربوط به باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 توسط برنامه نویسان تهیه و ارائه شده باشد.

این فایل‌ها به دلیل راحتی استفاده و عملکرد سریع‌تر بسیار کاربردی هستند؛ اما از آنجایی که کاتی را در زمان استفاده از این فایل‌ها باید در نظر گرفت، می‌توان گفت که حساسیت استفاده از این فایل‌ها دوچندان می‌شود. 

زمانی که به سراغ فایل‌های کاستوم شده می‌روید باید حتماً بر اساس مشخصات بیلد نامبر گوشی اقدام کنید و در غیر این صورت ممکن است دستگاه شما با مشکلات سیستم عامل و عدم راه‌اندازی مواجه شود. 

در این اتفاق هم این است که فایل‌های ذکر شده کاستوم هستند یا به عبارتی توسط برنامه نویسان با یک هدف خاص طراحی شده‌اند تا بتوانند قفل صفحه گوشی را غیر فعال کرده و به شما اجازه دسترسی به اطلاعات دهند. 

 

روند استفاده از این فایل‌ها در برخی موارد فقط با فلش یکباره آن فایل بر روی گوشی صورت می‌گیرد و در بعضی موارد دیگر نیز باید برای گوشی آپگرید یا داون گرید رخ دهد. 

منظور این است که نسخه حال حاضر دستگاه به یک نسخه خاصی که برای آن فایل کاستوم شده جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 طراحی شده تغییر کند. 

 

استفاده از ابزارهای باکس و دانگل

در کنار استفاده از فایل‌های کاستوم که یک روش مناسب برای باز کردن باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 می‌باشد، شما یک روش بهتر را نیز می‌توانید مورد استفاده قرار دهید که این روش یعنی استفاده از ابزارهایی با قابلیت شکستن قفل صفحه.

این ابزارها که به دلیل وجود بسیار زیاد از مشکل‌های نرم‌افزاری طراحی شده‌اند، با داشتن قابلیت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 و مدل‌های دیگر ارائه می‌شوند. 

در نظر داشته باشید که به دلیل وجود مسئولیت‌های بسیار زیاد در قبال استفاده از این ابزارها باید به عنوان یک متخصص تعمیرات نرم‌افزار موبایل از آنها استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که ابزارها بر اساس مدل‌های مورد پشتیبانی اقدام می‌کنند و باز کردن قفل گوشی‌ها را در محیط‌های مختلفی از قبیل نرمال مود، دانلود مود و یا ریکاوری مودهای کاستوم به انجام برسانند. 

کلام آخر 

ما در این مقاله سعی کردیم تا روش‌های موجود برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a20 را مورد بررسی قرار داده و به شما معرفی کنیم. 

در نظر داشته باشید که روش‌های بسیار متفاوتی ممکن است برای این مدل از گوشی‌ها اتفاق بیفتد و شما را به نتیجه برساند اما چیزی که مشخص است این است که برخی ابزارها توانایی‌هایی را دارند که شما بدون تهیه این ابزارها قادر به انجام آن کار نیستید. 

نکته پایانی نیز این است که پیشنهاد می‌شود تا در صورت علاقه‌مندی به حوزه تعمیرات تخصصی نرم‌افزار، به دوره ای با همین نام و ارائه شده توسط مجتمع آموزشی پل مراجعه کرده و آن را تهیه کنید تا به عنوان یک تکنسین تعمیرات موبایل وارد بازار کار شوید. 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی