×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

علت خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 + حل مشکل

علت خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 + حل مشکل

خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 میتواند دردسرهای زیادی را برای کاربران ایجاد کند به طور مثال هنگامی که در حال انجام یک بازی آنلاین هستید  و  در مراحل حساس  بازی به یک باره  و با سرعت زیاد باتری دستگاه شروع به تخلیه شدن میکند و در همین حین نیز شما به شارژر دسترسی ندارید و این میتواند یک مشکل بزرگ برایتان ایجاد کند. خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 میتواند دلایل مختلف و متنوعی داشته باشد که در ادامه این مقاله ما خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 را  به صورت دقیق تر همراه با راهکارهای متنوع تر به شما معرفی میکنیم.

کنترل کردن نور صفحه نمایش

 

یکی از اصلی ترین دلایل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 میتواند عدم کنترل صفحه نمایش دستگاه باشد که دلایل مختلفی را در برمیگیرد یکی از اصلی ترین عامل ها بالا بودن نور صفحه نمایش دستگاه میباشد که در روند تخلیه سریع شارژ دستگاه تاثیر گذار است. سعی کنید که نور صفحه نمایش دستگاه در حد نرمالی قرار دهید شما همچنین می توانید از گزینه تنظیم نور به صورت اتوماتیک نیز استفاده نمایید تا این کار به صورت اتوماتیک و با کمک سنسورهای داخل دستگاه انجام گیرد.
همچنین سعی کنید مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش را نیز به حداقل برسانید. حداقل زمان  مناسب برای روشن بودن صفحه نمایش یک دقیقه است که البته با رفتن به تنظیمات دستگاه نیز میتوانید مقدار آن را کم و یا زیاد کنید.
استفاده از تصاویر گرافیکی و  متحرک برای پس زمینه نیز می تواند جزو  دلایل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 نیز باشد که بهتر است از تصاویر ساده و ثابت برای پس زمینه گوشی خود استفاده کنید.
کنترل کردن نور صفحه نمایش

برنامه های پرمصرف را شناسایی کنید

یکی دیگر از دلایل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 میتواند برنامه ها و بازی های مختلفی باشد که شما روی  گوشی خود نصب کرده اید بعضی از این برنامه ها به خاطر طراحی نامناسب و یا بعضی از آنها حتی برای تخریب سیستم عامل دستگاه طراحی شده اند و به نوعی ویروسی می باشند که اصلی ترین مشکلی که میتواند ایجاد کند خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 است.  برای شناسایی بهتر این برنامه و بازی ها بهتر است که وارد تنظیمات دستگاه شده و بخش باتری دستگاه را انتخاب کنید و سپس شروع به شناسایی برنامه های پر مصرف کرده و در مرحله بعد آنها را متوقف و یا حذف نمایید.
یکی دیگر از راهکارهایی که برای دستگاه شما پیشنهاد می شود غیر فعال کردن گزینه هایی است که کمتر از آنها استفاده می شود به طور مثال بلوتوث و یا جی پی اس و قسمتهای مشابه دیگری نیز که ممکن است در طول روز کمتر به آنها مراجعه شود  در صورت عدم استفاده، آنها را غیر فعال نمایید.  

برنامه های پرمصرف را شناسایی کنید


عمر باتری دستگاه به پایان رسیده است

اما تخلیه سریع شارژ دستگاه میتواند از سمت باتری نیز باشد بعد از گذشت دو الی سه سال شما دیگر نمیتوانید توقع  عملکرد بهینه و مناسبی از باتری دستگاه داشته باشید  و باتری شروع به تخلیه سریع خواهد کرد و این عامل میتواند  باعث خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 شود. اما راهکار این مشکل نیز بسیار ساده است شما میتوانید از یک باتری جدید برای دستگاه خود استفاده نمایید. برای تعویض باتری دستگاه  نیاز به تجربه در این زمینه وجود دارد پس در صورت نداشتن تجربه باید از یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات موبایل کمک بگیرید.
 

 عمر باتری دستگاه به پایان رسیده است

عیب یابی تخصصی برای تخلیه سریع شارژ دستگاه 

در صورت جواب نگرفتن از راهکارهای بالا باید  سراغ عیب یابی تخصصی دستگاه بروید اما برای عیب یابی تخصصی دستگاه نیاز به تجربه در زمینه تعمیرات تلفن همراه دارید.  برای اینکه شما بتوانید تعمیرات تلفن همراه را به صورت دقیق و تخصصی یاد بگیرید بهتر است که  در دوره های تعمیرات تلفن همراه شرکت کنید.
آموزشگاه پل برگزار کننده دوره های مختلف آموزشی در زمینه تعمیرات تلفن همراه می باشد در این دوره آموزشی شما  علاوه بر یادگیری تعویض قطعات مختلف دستگاه از جمله صفحه نمایش، بلندگو ها، باتری و سایر قسمتها، شما فرایند عیب یابی بخش های مختلف دستگاه از جمله عیب یابی بخش شارژ، صفحه نمایش و حتی عیب یابی دستگاهی که دارای تخلیه سریع شارژ می باشد را نیز با کمک تستی تحت عنوان جریان کشی یاد خواهید گرفت تا در انتها بتوانید به عنوان یک تکنسین تعمیرات تلفن همراه وارد بازار کار شوید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در این مقاله دلایل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ  را s6 به صورت دقیق بررسی  و راهکارهای مختلفی را نیز به شما  برای حل این مشکل ارائه دهیم تا در انتها بتوانید مشکل  خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ s6 را خودتان حل نمایید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی