×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات

یکی از موضوعاتی که ممکن است اکثر افراد با آن مشکلاتی داشته باشند این است که رمز گوشی خود را فراموش کرده و قصد این را دارند که بدون پاک شدن اطلاعات آن را بازگشایی کنند.

از آنجایی که امنیت گوشی‌ها افزایش پیدا کرده و به شما اجازه بازگشایی قفل را به راحتی نمی‌دهد طبیعتاً این امر می‌تواند بسیار دردسرساز باشد. 

به طور کلی ابزارهایی وجود دارند که توانایی بازگشایی قفل‌های امنیتی را دارند؛ اما از آنجایی که این ابزارها به عنوان مصارف امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید در نظر داشت که باز کردن قفل گوشی مسئولیت‌های بسیار زیادی را در پی دارد.

ما در این مقاله سعی داریم تا روش‌هایی را برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات مورد بررسی قرار دهیم تا در صورت رخ دادن اتفاقی مشابه برای شما، راهکارهای آن را بدانید. 

در نظر داشته باشید که باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات به ابزارهای خاصی نیازمند است که متخصصین این حوزه می‌توانند آنها را تهیه کرده و از آنها استفاده کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا اگر فردی متخصص در این حوزه نیستید یا تجربه کافی را برای انجام کار ندارید، به تعمیرکار نرم‌افزار موبایل مراجعه کنید تا به صورت تخصصی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات دستگاه شما اقدام کند. 

روش های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50

اگر شما به اطلاعات داخلی دستگاه نیازی نداشته باشید روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای شکستن یا باز کردن قفل گوشی استفاده کنید البته دو روش اول برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات کاربردی ندارد.

به عنوان مثال یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50  از آنها استفاده کنید این است که گوشی را با استفاده از ریکاوری مود، فکتوری ریست کنید.

۱. بازنشانی به تنظیمات کارخانه گوشی‌های سامسونگ 

برای فکتوری ریست گوشی‌های سامسونگ اول از همه باید وارد محیط ریکاوری مود شوید؛ زیرا به دلیل وجود قفل صفحه به تنظیمات دستگاه دسترسی نخواهید داشت.

دکمه‌های رایج برای بردن گوشی‌ها به حالت ریکاوری مود شامل کلید افزایش صدا و پاور است که بعد از خاموش کردن دستگاه باید به مدت چند ثانیه آنها را هم‌زمان نگه دارید. 

وقتی که ریکاوری مود ظاهر شد باید دکمه‌ها را آزاد کنید؛ زیرا با استفاده از همان دکمه‌ها گزینه موردنظر یعنی factory reset / wipe data را انتخاب می‌کنید. 

بازنشانی به تنظیمات کارخانه گوشی‌های سامسونگ

این گزینه باعث می‌شود تا تمامی اطلاعات دستگاه شما به همراه تنظیماتی که اعمال کرده‌اید، از روی دستگاه به صورت کامل پاک شود. 

گوشی شما با حالت صفحه خوش آمد گویی راه‌اندازی شده و طبیعتاً به شما اجازه ورود به دستگاه را می‌دهد البته در صورت وجود تنظیمات گوگل اکانت به همراه سامسونگ اکانت، دستگاه به حالت غیر فعال می‌ماند تا زمانی که کانت و پسورد این حساب‌ها را وارد کنید. در نظر داشته باشید که این روش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات نیست.

۲. استفاده از خدمات سامسونگ 

در صورت داشتن حساب سامسونگ، می‌توانید با وارد شدن به حساب در داخل سایت smartthingsfind اقدام به آنلاک دستگاه خود کنید.برای این کار کافیست تا با استفاده از یوزر نیم و پسورد وارد سایت شده و بعد از شناسایی دستگاه بر روی گزینه آنلاک کلیک کنید. 

استفاده از خدمات سامسونگ

اگر دستگاه شما به اینترنت متصل شده باشد پس به شما اجازه آنلاک کردن دستگاه را نیز می‌دهد؛ اما در صورتی که اتصالی با اینترنت نداشته باشد این قابلیت بر روی دستگاه شما عمل نمی‌کند. 

به مانند روش قبلی این روش برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.

۳. استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی 

برخی ابزارها با قابلیت باز کردن قفل‌ها و یا استخراج اطلاعات طراحی می‌شوند؛ اما از آنجایی که این امر نیازمند مسئولیت‌های بسیار زیاد اطلاعات کاربر را به همراه دارد، پس پیشنهاد می‌شود که تا از این امر مطمئن نشدید اقدام به باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات نکنید. 

این ابزارها با نام‌هایی از قبیل ufed, oxygen, md next و خیلی موارد دیگر یافت می‌شوند؛ اما نسخه‌هایی با عنوان نسخه‌هایی کرکی در اینترنت موجود است که می‌توان از آنها استفاده کرد.

این نرم‌افزارها حجم بسیار بالایی داشته و به همین دلیل نیازمند سیستم‌های به مراتب قدرتمندتری هستند و از آنجایی که به کرک بودن این نرم افزارها اشاره شد، پس باید به اتصال نداشتن اینترنت این برنامه‌ها دقت کافی به خرج دهید؛ زیرا ممکن است تمامی المان‌های امنیتی را رعایت کنید؛ اما باز هم این برنامه‌ها اتصال به اینترنت را درخواست کند و در این صورت کرک برنامه‌ها غیرفعال می‌شود. 

نحوه کار با این نرم‌افزارها برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات نیاز به دانش کافی دارد که ما استفاده از این برنامه‌ها را در دوره تخصصی نرم‌افزار موبایل آموزش داده‌ایم و در صورت علاقه‌مندی به حوزه امنیت می‌توانید در سایت مجتمع آموزشی پل این دوره‌ها را تهیه کنید. 

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ a50 بدون حذف اطلاعات را مورد بررسی قرار دهیم و روش‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سؤالی آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید حتماً از آموزش‌های دیگر ما دیدن کنید تا سؤالات و ابهاماتتان درباره حوزه تعمیرات موبایل برطرف شود.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی