×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7 بدون پاک شدن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7 بدون پاک شدن اطلاعات

همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی اکثر کاربران این است که اگر رمز ورود به گوشی خود را فراموش کرده باشند، چه راهکاری برای باز کردن آن وجود دارد.

در نظر داشته باشید که اکثر روش‌های موجود برای باز کردن قفل‌های امنیتی نیازمند دانش و تجربه زیادی است که با ابزارها و لوازم خاصی صورت می‌گیرد اما در کنار دانش و ابزارهای مورد نیاز، سطح امنیتی گوشی‌ها نیز بسیار مهم هستند زیرا در خیلی زمان‌ها شما ممکن است با یک روش خاص بر روی مدلی از گوشی جواب بگیرید، اما با همان روش بر روی مدل‌های جدیدتر با اندرویدهای بالاتر به نتیجه نرسید.

این موضوع به سطوح امنیتی دستگاه برمی‌گردد که شامل اندروید، آپدیت‌های رابط کاربری و حتی پچ‌های امنیتی است که در این صورت لازم است تا نکاتی را برای باز كردن قفل گوشی سامسونگ به شما خاطرنشان کنیم و سپس به سراغ بررسی روش‌های انجام کار باشیم.

نکات پیش از باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7

اگر در نظر دارید که برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 اقدام کنید باید در مرحله اول به بررسی شماره ساخت یا بیلد نامبر گوشی بپردازید که در پایین نمونه‌ای از آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

A750FXXU5CVJ2

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 نیازمند این است که در مرحله اول شما مدل فنی گوشی خود را بدانید.

در خیلی زمان‌ها به دلیل بی‌دقتی در انتخاب مدل فنی ممکن است روش‌های موجود که در ادامه بررسی آنها می‌پردازیم، جوابگوی مشکل شما نباشد که این مدل‌ فنی در بخش اول بیلد نامبر به صورت کامل قید شده است.

A750F

اما یکی دیگر از بخش‌هایی که در بیلدنامبر مد نظر ماست و باید به آن دقت کرد، باینری پچ امنیتی گوشی‌هاست که به دلیل آپدیت‌های هر روزه شرکت سامسونگ ممکن است این نسخه‌ها افزایش پیدا کرده و روش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 دیگر جوابگو نباشد. 

باینری پچ امنیتی عددی است که در میانه بیلدنامبر پس از سه حرف انگلیسی که در دنباله مدل فنی قید شده، مشاهده می‌شود.

در بیلدنامبر بالا عدد 5 نماد همان باینری یا پچ امنیتی در بیلدنامبر است که باید به آن توجه کرد که عموماً در روش‌های باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7 عموماً این عدد باید متناسب با عدد گوشی باشد و در غیر این صورت روش مورد استفاده کاربردی نخواهد داشت. 

روش های باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7

استفاده از خدمات سامسونگ اکانت

یکی از روش‌هایی که می‌توان برای باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7 این است که شما قبل از هر اتفاقی بر روی گوشی خود سامسونگ اکانت را فعال کرده و سپس وارد سایت پشتیبانی سامسونگ شوید که در ادامه آدرس مورد نظر قید شده است. 

www.smartthingsfind.samsung.com

شما با وارد شدن به این آدرس می‌توانید سامسونگ اکانت خود را به همراه پسورد در داخل سایت وارد کرده و سپس از خدمات از راه دور شرکت سامسونگ استفاده کامل را ببرید. 

استفاده از خدمات سامسونگ اکانت

 

یکی از روش‌هایی که در این سایت شما می‌توانید از آن استفاده کنید این است که گوشی های گمشده را ردیابی کرده و یا اینکه اقدام به فعال سازی آهنگ زنگ دستگاه کنید. 

اما اصلی‌ترین بخش از قابلیت‌های موجود در این سایت این است که شما می‌توانید برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 اقدام کرده؛ یعنی فقط کافی است تا با زدن بر روی گزینه آنلاک، درخواست بازگشایی گوشی را از راه دور صادر کنید. 

البته در نظر داشته باشید که محدودیت‌هایی نیز وجود خواهد داشت که نیاز است تا گوشی حتماً به اینترنت متصل باشد و یا برای برخی خدمات حتماً جی پی اس گوشی فعال باشد. 

استفاده از نرم‌افزارهای تعمیرات تخصصی

برای اینکه بتوانید در سطوح حرفه‌ای‌تر حوزه تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل کار کنید، ابزارهایی وجود دارند با نام‌هایی از قبیل باکس‌ها و دانگل‌ها که توانایی دسترسی‌های عمیقی به تنظیمات نرم‌افزاری داشته و قابلیت تغییراتی در ساختار سیستم عامل را با خود دارند. 

استفاده از خدمات سامسونگ اکانت

از اصلی‌ترین موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که این ابزارها بسته به مدل‌ها و برندها می‌توانند کاربردهای متفاوتی داشته و یا حتی از مدل خاصی پشتیبانی نکنند. 

حتماً قبل از تهیه این ابزارها شما اقدام به بررسی باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 برای گوشی خود کنید. 

حتی در بعضی شرایط نرم‌افزارهایی در حوزه امنیت وجود دارند که می‌توانند قفل‌های امنیتی گوشی‌ها را غیرفعال ساخته و یا رمز داخلی آن را شناسایی کنند. این نرم‌افزارها در حوزه امنیت و جرم شناسی کاربرد دارند و نسخه‌هایی به صورت کرک شده از آنها در بازار موجود است که می‌تواند به راحتی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a7 نیز مورداستفاده قرار گیرد. 

ما در دوره تعمیرات نرم‌افزار موبایل نحوه کار و استفاده از برنامه‌های موردنیاز در حوزه نرم‌افزار تخصصی را مورد بررسی قرار دهیم که شما با یادگیری این مطالب می‌توانید به عنوان یک تکنسین تعمیرات موبایل وارد بازار کار شوید.

کلام آخر 

در این مقاله سعی شد تا به نحوه باز كردن قفل گوشی سامسونگ a7 بپردازیم و روش‌های موجود را به شما معرفی کنیم. همیشه در نظر داشته باشید که حوزه بازگشایی قفل صفحه بدون حذف اطلاعات مسئولیت‌های بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت که در صورت علاقه‌مندی به این حوزه می‌توانید به عنوان یک تعمیرکار نرم‌افزاری موبایل وارد بازار کار شده و در تمامی حوزه‌های تعمیرات نرم‌افزاری فعالیت کنید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی