×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

معرفی نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ + کد عیب یابی

معرفی نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ + کد عیب یابی

عیب یابی گوشی‌های اندرویدی نیاز به تجربه و دانش بسیار زیادی دارد و عموماً افراد با تجربه در این زمینه نسبت به تعمیرکاران عمومی بهتر اقدام به تشخیص عیب دستگاه می‌کنند.
اما در کنار بحث دانش و تجربه، افزارهایی نیز برای کمک در بحث عیب یابی طراحی شده است که عملکرد کلی دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.
در کنار تمام گوشی‌های اندرویدی ما قصد داریم تا در این آموزش به بررسی نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ بپردازیم و چند مورد از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه را به شما معرفی کنیم.
این نرم‌افزارها توان بررسی و عیب یابی بخش‌های مختلف دستگاه را به عهده دارند و شما کافی است با چند کلیک در درون این نرم‌افزار اقدام به بررسی بخش‌های مختلف یک گوشی سامسونگ کنید.
البته در کنار نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ، کدهایی نیز وجود دارند که برای تست و بررسی سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی استفاده می‌شوند که ما در ادامه به بررسی این کد نیز می‌پردازیم، اما تصور کنید که کد تست بر روی دستگاه شما عمل نکند. در این صورت مجبور به استفاده از نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ می‌شوید.
به طور کلی عیب یابی گوشی‌های سامسونگ شما هم به نرم‌افزار و هم به کدهای تستی نیاز دارید که در صورت عمل نکردن هر کدام از آنها، دیگری به کمک شما می آیند.
در ادامه به بررسی چند مورد از نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ می پردازیم.

لیست نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ

نرم‌افزارهایی که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم چند مورد از رایج‌ترین نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ محسوب می‌شوند، اما به طور کل نرم‌افزارهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند کارهایی مشابه با آنها انجام دهند.


1.phone check and test

عیب یابی گوشی سامسونگ با نرم افزار phone check and test به راحتی قابل انجام است. برای کار با این نرم‌افزار فقط کافی است تا در اینترنت نام این برنامه را جستجو کنید.
با دانلود و راه اندازی برنامه، صفحه‌ای را مشاهده می‌کنید که به شما اجازه مانیتورینگ کردن، تست خودکار بخش‌های مختلف و گزارش‌های قبلی از سیستم را می دهد.
این نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ، به شما امکان تست کاملی از تمام بخش‌ها از جمله حافظه، باتری و شارژ دستگاه، عملکرد کلی بخش صوت، کارکرد شبکه مانند وای فای جی پی اس و بلوتوث، دما در بخش‌های مختلف و همین‌طور پردازنده‌ها را می‌دهد.
بیشتر نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ، اطلاعات مناسب و درستی را گزارش می‌دهد، اما همیشه مقداری از این اطلاعات را حدودی در نظر بگیرید.
 

2.phone doctor plus

نرم افزار phone doctor plus یک برنامه عیب یابی گوشی سامسونگ و سایر گوشی های اندروید است. شما به راحتی می‌توانید با این نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ، تمامی بخش های ممکن یک گوشی را تست و بررسی کنید و جالب ترین ویژگی آن، انجام خودکار این تست ها است.
می توان گفت که این نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ کامل‌ترین تست‌های یک گوشی را انجام می‌دهد و این که برای گوشی‌های آیفونی نیز نسخه‌ای از این نرم افزار موجود است که شما را از هرگونه تستی بی نیاز می‌کند.



3.نرم افزار Repair System for Android

یکی دیگر از چندین نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ، repair system for android است که می‌تواند دستیار عیب یاب شما برای تست یک گوشی باشد.
این نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ با اسکن‌های قدرتمندی که انجام می‌دهد، جدا از بحث عیب‌ یابی و رفع عیب‌ های احتمالی در گوشی‌ها، توان اسکن نرم افزاری از نظر بدافزار و ویروس‌ها را نیز دارد.
به عبارتی پک کاملی از عیب یابی یک گوشی را برای شما انجام می دهد.



4.کد تست #*0#*

همیشه کد عیب یابی سامسونگ برای گوشی‌های مختلف این برند نیز استفاده می‌شود و فقط کافی است تا این کد را در بخش شماره گیری وارد کنید.
صفحه‌ای ظاهر می‌شود که می‌توان تست‌های اولیه و اصلی را برای یک گوشی سامسونگ انجام داد. این کد تست نیز مانند نرم‌افزار عیب یابی گوشی سامسونگ عمل می کند و ویژگی آن در نیاز به نصب نبودن آن است. یعنی همه گوشی های سامسونگ با این کد قابلیت تست دارند. البته در شرایط خاص اگر این کد بر روی یک گوشی راه اندازی نشد، در آن زمان می‌توانید به سراغ یکی دیگر از نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ که در بالا گفتیم بروید.


کلام آخر

در این مقاله سعی شده تا عیب یابی با نرم افزار  را به کاربردی ترین شکل ممکن بیان کنیم و به همین خاطر به سراغ اصلی ترین نرم افزار عیب یابی گوشی سامسونگ رفتیم.
حتماً سؤالاتتان را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و اگر علاقه‌مند به موضوعات نرم افزاری و همین طور تعمیر در این حوزه هستید، می‌توانید با دسترسی به دوره آموزش تخصصی نرم افزار موبایل مجتمع آموزش پل، اقدام به دیدن آموزش و بالا بردن علمی خود کنید.
برای دسترسی به دوره آموزش تخصصی نرم افزار موبایل می‌توانید به بخش دوره‌ها مراجعه کرده تا پکیج آموزشی را تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، همکاران ما در بخش مشاورت پاسخگوی شما هستند.
 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی