×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

علت عدم بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی و حل آن

علت عدم بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی و حل آن


امروزه اکثر ارورهایی که در نرم افزارها و سیستم عامل ها وجود دارند، به راحتی با بروزرسانی رفع می شوند و طبیعتاً کاربرد اصلی بروزرسانی ها نیز همین است. اما خبر بعد برای افرادی که با مشکلات برنامه ها دست و پنجه نرم می کنند، این است که بروز رسانی برای دستگاه یا برنامه موردنظر ارائه نمی شود.
این اتفاق می تواند در بعضی موارد به مشکلات طولانی مدت و حتی بدتر از این ختم شود، یعنی این که هنگی یا ارورهای موجود در برنامه باعث عدم دسترسی به برنامه و حتی از بین رفتن فایل های شخصی مربوط به برنامه می شود.
در نتیجه یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما و هر فردی دیگر که به عنوان کاربر گوشی های شیائومی پیش بیاید، مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی است.
اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید یا این که در اطراف خود، افرادی را با این مشکل دیدید و حتی اگر به عنوان یک تعمیرکار، مشتری هایی را با این نوع مشکل دارید، این مقاله کاربرد زیادی برای شما خواهد داشت؛ زیرا که ما قصد داریم تا جنبه های مختلف مربوط به این مشکل را مورد بررسی قرار دهیم و راه های کاربردی و اصولی جهت رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

علت عدم بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی

اما سؤال اینجاست که چرا برنامه های سیستمی شیائومی به روز رسانی نمی‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اگر مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی برای شما رخ داده است.
بیشتر دلیل بروزرسانی نشدن برنامه های سیستمی شیائومی به نوع اتصالات ربط پیدا می‌کند و باید به بررسی بخش هایی مانند نوع اتصال گوشی به اینترنت و همچنین بروز بودن گوشی خود بپردازید تا دلیل مشکل مشخص شود.

مشکلات مربوط به اتصال اینترنت در شیائومی

یکی از راه هایی که می‌تواند مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی را حل کند، تغییر نوع اتصال به اینترنت گوشی است زیر و در خیلی مدل‌ها مشکل اصلی به روز نشدن برنامه‌ها اینترنت و شبکه ای است که از آن استفاده می‌کنید.
خیلی زمان‌ها ممکن است برنامه‌ها با اینترنت همراه اول بهتر از ایرانسل کار کنند و وقت‌های نیز عکس این اتفاق می‌افتد.
در بعضی موارد نیز اتصال به اینترنت ثابت مشکل شما را رفع خواهد کرد؛ چون اینترنت داخلی و مدرن جهت به روز رسانی سرعت و انتقال دیتای پایدارتری دارند که در مراحل به روز رسانی می‌توانند برای رفع مشکل شما جوابگو باشند.
پیشنهاد می‌شود که اگر با این مراحل و کار نیز به جواب نرسیدید با ریست تنظیمات بخش آنتن اقدام به رفع این مشکل کنید.
برای این کار کافی است به بخش شبکه وارد شوید و با ریست بخش شبکه برای شبکه‌های قابل دسترس مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی را برطرف کنید.

اتصال به اینترنت با شبکه مجازی در شیائومی

در بعضی زمان ها مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی باید با استفاده از تغییر سرور انجام شود و برای این کار نیز برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند سرور و یا دی‌ان‌اس سیستم شما را تغییر دهند.
استفاده از برنامه های گذر از تحریم در مراحل کار می‌تواند جوابگو باشد و باید با استفاده از آنها به اینترنت متصل شوید و سپس مجدداً اقدام به دانلود به روز رسانی برنامه‌های سیستمی شیائومی کنید.

دانلود فایل برنامه به صورت جداگانه

اگر روش‌های ذکر شده در مراحل بالا کارساز نبود، برای رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی می‌توانید دانلود جداگانه آخرین ورژن برنامه ها را تست کنید.
این کار به مراتب روشی منطقی‌تر از روش‌های ذکر شده است؛ زیرا در این حالت احتمال رفع مشکل بسیار زیاد است.
در ادامه باید گفت که می‌توانید حتی آپدیت برنامه سیستمی را در قسمت تنظیمات پاک کرده و سپس آن را با دانلود فایل سیستمی به روز رسانی کنید.
هر دو روش‌ ذکر شده در مراحل کار استفاده از فایل برنامه کاربردی است.

آپدیت رام یا فکتوری ریست گوشی شیائومی

در نهایت اگر هیچ کدام از روش‌های بالا مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی را در گوشی شما حل نکرد، مشکل با به روز رسانی رام گوشی شیائومی قابل انجام است که شما مجبور به فلش یا آپدیت گوشی می‌شوید.
البته در بعضی موارد دیده شده که با فکتوری ریست گوشی‌ها مشکل یاد شده قابل رفع است؛ چون تنظیمات سیستمی به حالت اولیه برمی‌گردد و به همین دلیل برنامه‌ها با تازه‌تر شدن کدهای خود فایل‌های سیستمی جدید را قبول می‌کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا چند روش برای رفع مشکل بروزرسانی برنامه های سیستمی شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم تا در مواجه شدن با این مشکل بتوانید آن را به راحتی حل کنید.
اگر علاقمند به حوزه تعمیرات نرم‌افزاری گوشی‌های موبایل هستید، مجتمع آموزشی پل دوره نرم‌افزار تخصصی نرم‌افزار موبایل را برای افراد علاقه‌مند به این حوزه در نظر گرفته که آموزش تمام موضوعات نرم‌افزاری با به روزترین تجهیزات در این دوره موجود است.
در صورت نیاز به مشاوره و پرسش سؤالات خود می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی