×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه برای افراد مبتدی تا حرفه ای

درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه برای افراد مبتدی تا حرفه ای

ترکیه به دلیل نزدیک بودن به کشور ایران  و داشتن ویژگی های مطلوب،  مانند توریست پذیر بودن و داشتن ویژگی های گردشگری و تا حدودی شباهت زیاد به فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان یکی از مقاصد اصلی هم‌وطنانمان برای مهاجرت به این کشور شده است؛ اما از اصلی ترین دغدغه برای هر فرد داشتن یک شغل مناسب با درآمد خوب پس از مهاجرت به کشورهای دیگر است. یکی از مشاغل پردرآمد  و مناسب در اکثریت کشورها تعمیرات تلفن همراه میباشد. شاید سؤال اصلی این است که درامد تعمیرات موبایل در ترکیه چه میزان خواهد بود؟ ما در ادامه این مقاله علاوه بر پاسخ به این سؤال به ویژگی های یک تعمیرکار تلفن همراه و بازار کار تلفن همراه در ترکیه  نیز می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

بازار کار تعمیرات موبایل در ترکیه 

با توجه به اینکه کشور ترکیه دارای جمعیت تقریباً 80 میلیونی می باشد و  یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا است که هر ساله تعداد زیادی افراد از سراسر دنیا به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری به این کشور سفر کرده و  اینکه هر فردی امروزه دارای یک یا دو گوشی همراه خود است، پتانسیل بسیار زیادی برای شغل تعمیرات تلفن همراه  در این کشور ایجاد شده  و می‌توان به این شغل  به عنوان یک فرصت طلایی  برای کسب درآمد نگاه کرد اما  درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه چه مقدار است؟


 

درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

درآمد تعمیرات تلفن همراه در مناطق مختلف ترکیه می تواند متفاوت باشد.  درامد تعمیرات موبایل در ترکیه به شهری که در آن ناحیه کار و زندگی می‌کنید نیز بستگی دارد. مناطقی که تراکم جمعیتی بیشتری مانند استانبول و آنتالیا و ... هستند  می‌توان توقع درآمد بیشتری نیز داشت. به صورت دقیقتر درامد تعمیرات موبایل در ترکیه ماهانه مبلغی بین 5 تا 7 هزار لیر است که سالانه به صورت تقریبی 60 تا 70 هزار لیر می‌باشد . البته با توجه به متخصص بودن شما در زمینه های مختلف  تعمیراتی قطعاً این  درآمد بالاتر نیز  خواهید رفت.

چه راهکارهایی برای افزایش درآمد تعمیرات تلفن همراه وجود دارد؟

قطعاً یکی از اصلی ترین گزینه های افزایش درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه داشتن دانش و تخصص مناسب در زمینه‌های مختلف تعمیرات  تلفن همراه است. شرکت در دوره های مختلف آموزش تعمیرات تلفن همراه به شما در این زمینه بسیار کمک کننده خواهد بود. آموزشگاه پل با بیش از بیست سال سابقه در زمینه آموزش تعمیرات تلفن همراه  در شاخه‌های سخت افزار و نرم‌افزار  به بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای مختلف را  داشته‌اند کمک کننده بوده.
ما در آموزشگاه پل مباحث مختلف عیب یابی تلفن همراه از جمله عیب یابی بخش شارژ، صوت، دوربین  و بسیاری از بخش های کلیدی دیگر را به شما از پایه تا پیشرفته با ارائه نکات و ترفندهای مختلف تعمیراتی همراه با آموزش نقشه خوانی به شما آموزش خواهد داد. 

اما خارج از بحث آموزش توصیه ما به شما این است که دانش خود را در قبال تکنولوژی های جدید تلفن همراه دائماً بالا ببرید؛ زیرا شرکت های مختلف تولید کننده  تلفن همراه دائماً در حال ارتقا تکنولوژی گوشی و به کار بردن سنسورها و قطعات پیشرفته جهت راحتی کاربران  هستند پس نیاز  است که شما هم به فکر افزایش دانش خود در  زمینه های گوناگون تلفن همراه باشید.

 


چند ویژگی مهم شغل تعمیرات تلفن همراه

یکی از سؤالاتی که شاید برای شما پیش بیاید این است که داشتن تحصیلات مرتبط چه مقدار برای تعمیرات مؤثر است؟ قطعاً داشتن تحصیلات آکادمیک باعث درک بهتر شما از تعمیرات تلفن همراه خواهد شد؛ اما بسیاری از تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات  شاید رشته تحصیلی مرتبطی با کار خود ندارد و سعی کردند با شرکت در دوره تعمیرات و مطالعه بیشتر این خلأ را پوشش دهند.
یکی دیگر از مزایا کار تعمیرات تلفن همراه این است که شما نیازی به داشتن سرمایه اولیه سنگین ندارید و با تهیه چند وسیله اولیه ضروری می‌توانید کسب و کار خود را شروع کنید و به سطح مناسب درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه برسید.
اگر مایل هستید که نسبت به وسایل تعمیرات تلفن همراه اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید به مقاله تجهیزات مورد نیاز یک تعمیرگاه موبایل  مراجعه کنید .

 

داشتن مدرک فنی و حرفه ای برای مهاجرت

یکی از  گزینه هایی که کار  را برای مهاجرت و به دست آوردن سطح بالایی از درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه تسهیل می‌کند داشتن مدرک فنی و حرفه ای است که پس از پایان دوره آموزشی و قبول شدن در امتحان مذکور به شما اعطا می شود.
این مدرک قابل ترجمه بوده و در بیش از 180 کشور دنیا اعتبار دارد و زمینه  را برای کسب مهاجرت شما  بسیار آسان تر خواهد کرد.

کلام آخر 

سعی بر این شد که در این مقاله  میزان درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه و راهکارهای افزایش آن را نیز به شما ارائه دهیم تا در هنگام مهاجرت به این کشور یکی از دغدغه های اصلی که ایجاد یک شغل مناسب با درآمد بالا است را دیگر نداشته باشید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی