×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

درآمد تعمیرات موبایل در آمریکا برای افراد مبتدی تا حرفه ای

درآمد تعمیرات موبایل در آمریکا برای افراد مبتدی تا حرفه ای

یکی از  اصلی ترین چالش هایی که یک فرد برای مهاجرت به یک کشور دیگر می تواند داشته باشد شغل مناسب و درآمد حاصل از آن شغل است. با توجه به بازار داغ تعمیرات تلفن همراه در سراسر دنیا، متقاضیان زیادی برای این شغل وجود دارند؛ اما درامد تعمیرات تلفن همراه در هر کشور می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال درامد تعمیرات موبایل در امریکا با سطح درامد در کشور المان می تواند تفاوت هایی داشته باشد.  ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی سطح  درامد تعمیرات موبایل در امریکا، به فاکتورهایی همچون ویژگی ها و مهارت هایی که یک تعمیرکار  در آمریکا باید داشته باشد نیز بپردازیم .

درامد تعمیرات موبایل در امریکا چه مقدار است؟

با توجه به اینکه تعمیرات تلفن همراه یک کار فنی و تخصصی است از این جهت این شغل می تواند درآمد مناسبی داشته باشد با توجه به آخرین آمار موجود،  نسبت درامد تعمیرات موبایل در امریکا به طور میانگین ماهیانه 5 تا 6 هزار دلار است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این درآمد می تواند به دلایل مختلفی متغیر باشد. اینکه محل تعمیرات شما در کدام شهر یا ایالت باشد. قطعاً ایالت ها و شهرهای مهم آمریکا مانند نیویورک، شیکاگو و ... با توجه به توریست پذیر بودن  آنها  و جمعیت بالاتر می تواند درامد بالاتری برای شخص داشته باشد و یا اینکه تخصص و توانایی  شما در این زمینه چه مقدار است؟ با توجه به اینکه در هر زمینه کاری تخصص بیشتر می تواند درآمد شما را نیز بالاتر ببرد این قضیه بر درامد تعمیرات موبایل در امریکا نیز بسیار تاثیر گذار است. با انجام تعمیرات چالشی تر و تخصصی تر  قطعاً درآمد شما نیز بالاتر خواهد رفت.

مهارت‌هایی که یک تعمیرکار تلفن همراه در آمریکا باید داشته باشد؟

یک تعمیرکار تلفن همراه  باید دارای یک سری ویژگی ها باشد و یا اینکه این توانایی ها را در خود تقویت کند  از جمله این ویژگی ها توجه به جزئیات و دقت بالا است. با توجه به اینکه یک برد تلفن همراه از قطعات بسیار کوچکی تشکیل شده است و  هر کدام از این قطعات ممکن است دچار مشکل شده باشد بهتر است  که نسبت به تمام جزئیات دقت بالایی داشته باشید .
یکی دیگر  از ویژگی‌هایی که یک تعمیرکار باید داشته باشد مداومت و پشتکار در حین کار است. در بعضی از مواقع نیاز است که تعمیرکار زمان زیادی را به کار خود اختصاص دهد.  در این شرایط بهتر است که  از کار دل‌زده نشده و باز هم کار خود را با قدرت بیشتر ادامه دهد.
داشتن نظم در حین کار نیز یکی از ملزومات اصلی برای یک تعمیرکار است.  باتوجه به اینکه یک تلفن همراه از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده، به طور مثال در حین باز کردن قطعات و اجزا مختلف و نصب مجدد آنها ، در صورت نبود نظم در این شرایط قطعاً با چالش های زیادی مواجه خواهید شد.
دانش مناسب در قبال ios و os  mac نیز برای یک تعمیرکار تلفن همراه در آمریکا بسیار مهم می باشد. با توجه به بازار گسترده اپل در آمریکا  داشتن دانش بالا و تجربه در این زمینه قطعاً باعث افزایش درامد تعمیرات موبایل در آمریکا خواهد شد شرکت های تولید کننده تلفن همراه دائماً در حال ارتقا و پیشرفت محصولات خود هستند پس نیاز است که دائماً دانش خود را  در این زمینه ارتقا دهید.
 اگر علاقه‌مند به حوزه تعمیرات تلفن همراه آیفون و ایپد هستید؛  ولی تجربه تعمیراتی در این زمینه ندارید ما به شما آموزش  آنلاین و تخصصی تعمیرات گوشی های آیفون و آی‌پد  آموزشگاه پل را پیشنهاد می‌کنیم.  با داشتن این  بسته آموزشی تعمیرات آیفون و آیپد را از مباحث پایه تا پیشرفته و تخصصی به صورت کامل  یاد خواهید گرفت. 

  

مزیت‌های یک تکنسین موبایل در آمریکا

یک تکنسین تعمیراتی در آمریکا می تواند مزیت های زیادی داشته باشد که در نهایت بتواند به سطح بالایی از درامد تعمیرات موبایل در امریکا دست پیدا کند.

تقاضاهای زیاد برای تعمیرات تلفن

با توجه به اینکه امروزه هر شخص یک تلفن یا بیشتر همراه خود دارد و  اینکه این وسیله نیز بسیار آسیب پذیر و خرابی‌های آن ناگزیر می‌باشد تقاضاهای زیادی برای تعمیرات وجود خواهد داشت .

عدم نیاز به سرمایه اولیه سنگین

قطعاً  برای راه‌اندازی هر کسب‌وکاری شما نیاز به یک سرمایه اولیه خواهید داشت تعمیرات تلفن همراه هم از این قاعده مستثنا نیست؛ اما  سرمایه اولیه این شغل چندان سنگین نخواهد بود.

عدم نیاز به تحصیلات عالیه برای تکنسین

برای تکنسین شدن نیازی به داشتن تحصیلات عالیه نخواهید داشت درست است که داشتن تحصیلات مرتبط برای یک تعمیرکار می تواند بسیار  تسهیل‌کننده باشد؛ اما تکنسین های بسیاری هستند که  بدون داشتن تحصیلات مرتبط در حال انجام کار تعمیرات می‌باشند.

کلام آخر 

در این مقاله سعی شد علاوه بر  اینکه  با سطح درامد تعمیرات موبایل در امریکا  آشنا شویم نیازهای اولیه یک تعمیرکار تلفن همراه را نیز بشناسیم و اینکه  مزیت‌های یک تکنسین تلفن همراه در امریکا  به چه صورتی می باشد . درامد تعمیرات موبایل در امریکا و یا سایر کشورهای اروپایی در صورتی که بتوانید به سطوح بالا تعمیراتی دسترسی پیدا کنید میتواند برای کاربر مناسب و حتی بالا باشد.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی