×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

درآمد تعمیرات موبایل در کانادا برای افراد مبتدی تا حرفه ای

درآمد تعمیرات موبایل در کانادا برای افراد مبتدی تا حرفه ای

تعمیرات موبایل یکی از زمینه های تخصصی در حوزه تعمیرات به حساب می آید و طرف‌داران خاص خود را دارد. افرادی که با موضوعات الکترونیک و حتی نرم افزاری فعالیت دارند، می‌تواند به عنوان متخصص در این حوزه وارد شوند.
یکی از بحث هایی که در این میان جز دغدغه‌های اکثر افراد به حساب می آید، بحث درآمد این حوزه یعنی تعمیرات موبایل است. مخصوصاً برای افرادی که به دنبال کسب اطلاعات تعمیرات موبایل در خارج کشور نیز می باشند.
در نظر داشته باشید که به عنوان فردی که متخصص تعمیرات موبایل هستید، هر سطحی که دارید، نیاز این است که از بازار کار و درآمد این حوزه نیز آگاهی کاملی داشته باشید و به همین جهت ما نیز تلاش داریم تا درآمد تعمیرات موبایل در کانادا را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل در کانادا

همیشه تعمیرات موبایل جز حرفه‌های موردعلاقه و جذاب اکثر افراد محسوب می‌شود، چرا که همه افراد و با هرگونه دانش و دسترسی به تکنولوژی، نیازمند استفاده از گوشی همراه خود هستند.
مصرف زیاد کاربران گوشی‌ها را دچار مشکلاتی می‌کند و به عنوان یک تعمیرکار باید اقدام به رفع مشکل کنید.
این موضوع در سراسر دنیا و در اکثر کشورها سیار دیده می‌شود.
در نظر داشته باشید که همین دلیل، بازار کار تعمیرات موبایل همیشه در سراسر دنیا جز حرفه‌های جذاب و پرطرف‌دار است، مخصوصاً در کشورهایی که بیشترین تعداد مهاجرین را در خود تجربه می‌کنند.
افراد مختلف از سراسر دنیا به دلیل داشتن دانش متفاوت در حوزه‌های مختلف، قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند و بی‌شک کانادا یکی از کشورهای هم در این لیست قرار می‌گیرد.
به همین دلیل می‌توان گفت که کانادا در لیست کشورهای مورد انتظار می‌باشد و به مراتب درآمد تعمیرات موبایل در کانادا در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.


شرایط موردنیاز تعمیرات موبایل در کانادا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند تعمیرات موبایل در کانادا مورداستفاده اکثر افراد قرار بگیرد، این است که نیاز به تحصیلات دانشگاهی خاصی جهت مهاجرت نیست و صرفاً با یک مدرک گذراندن دوره آموزشی در کنار تخصص تعمیرات می‌توانید درآمد تعمیرات موبایل در کانادا را با بهترین حالت ممکن تجربه کنید.
در این میان اگر به دنبال المان‌های مناسب جهت مهاجرت و کار در حوزه تعمیرات موبایل هستید، باید بدانید که مدرک زبان انگلیسی در کنار سابقه کار و همچنین مدرکی که به عنوان گذراندن دوره تعمیرات موبایل است، می‌تواند به اندازه کافی مناسب باشد.


 

درآمد تعمیرات موبایل در کانادا در چه سطحی است؟

به طور متوسط درآمد تعمیر موبایل در کانادا 60،450 دلار در سال و یا 31 دلار در ساعت می باشد. 
البته برای افراد باتجربه کم، از 49،608 دلار در سال شروع می شود، در حالی که اکثر تعمیرکاران با تجربه تا 79،804 دلار در سال درآمد دارند.
اگر بخواهی تعمیرات موبایل را با سایر شغل‌های موجود در کانادا مقایسه کنید و درآمدهای سالیانه یا ماهیانه آن را ببینید، درآمد تعمیرات موبایل در کانادا دارای جایگاه بسیار مناسب و ویژه‌ای است.



بازار کار تعمیرات موبایل در کانادا

قبل از هر چیز به عنوان یک تعمیرکار موبایل شما باید بر روی حرفه موردنظر در تعمیرات موبایل متمرکز شوید.
چرا که می‌توان به عنوان نرم‌افزار کار و یا سخت‌افزار کار و حتی توسعه دهنده نرم‌افزار گوشی‌ها اقدام به ورود و فعالیت در بازار کار موبایل کرد.
از آنجایی که کشور کانادا به دنبال متخصصین در حوزه تعمیرات است و در سراسر دنیا، به دنبال این گونه نیروها می‌گردد، درآمد تعمیرات موبایل در کانادا همیشه در حال روبه‌رشد است.
اکثریت افرادی که در حوزه تعمیرات موبایل در کشور کانادا هستند، افرادی از سایر کشورها مخصوصاً ایران، هند و چین که غیر بومی‌اند و دلیل آن نیز وجود افراد با تخصص کمتر در کشور کانادا است.
در این صورت افراد ساکن در سایر کشورها به راحتی می‌توانند بازار کار و درآمد تعمیرات موبایل در کانادا را با بالاترین سطح ممکن تجربه کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا به بررسی کلی درآمد تعمیرات موبایل در کانادا و موقعیت شغلی و بازار کار تعمیرات موبایل در کانادا بپردازیم.
البته در مقاله دیگر به بررسی بازار کار تعمیرات موبایل در سایر کشورها نیز پرداختیم که می‌توانید از قسمت مقالات، به آنها دسترسی داشته باشید.
در نظر داشته باشید که اگر قصد مهاجرت و یا کار در کشوری مانند کانادا را دارید، و اینکه حوزه کاری موردنظر شما تعمیرات موبایل است، باید سطح خود را در بالاترین حد ممکن نگه دارید.
برای ارتقا و پیشرفت در حوزه بازار کار تعمیرات موبایل و کسب درآمد تعمیرات موبایل در کانادا، شما می‌توانید با دوره‌های مجتمع آموزشی پل در حوزه‌های مختلف تعمیرات سخت‌افزاری موبایل، تعمیرات تخصصی نرم‌افزار موبایل و همین‌طور دوره تخصصی تعمیرات آیفون‌ها شرکت کرده که در کنار بالابودن سطح دانش خود، مدرک معتبر دانشگاهی و مدرک تکنسین تعمیرات موبایل، زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کنید که شما را برای فعالیت در کشور جدید با یک تخصصی نو، آماده سازد.
جهت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی