تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

روش های افزایش صدای گوشی سامسونگ

روش های افزایش صدای گوشی سامسونگ

روش های افزایش صدای گوشی سامسونگ

امروزه با توجه به استفاده گسترده از تلفن همراه این وسیله جزو ابزارهای جدا نشدنی در بین مردم شده است یکی از بخش های بسیار مهم تلفن همراه که استفاده های زیادی از آن می شود بلندگوها هستند. پخش موزیک و یا صدای زنگ و یا پخش صداهای ضبط شده از جمله کاربردهای بلندگوها هستند. در بعضی از شرایط به‌خاطر قرارگیری در مکان های شلوغ و پر سروصدا ممکن است صداهای با کیفیتی از بلندگوهای دستگاه نشنویم و یا حتی بلندگوهای دستگاه  تضعیف شده باشند. در این شرایط به فکر افزایش صدای گوشی خود خواهیم بود. ما در این مقاله قصد داریم راهکارهای افزایش صدای گوشی سامسونگ را به صورت کامل برای شما تشریح کنیم.

اگر علاقه مند به مباحث تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ هستید، می‌توانید با تهیه دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل، بسته های آموزشی را تهیه کنید و به عنوان فردی حرفه ای در این حوزه قدم بگذارید.

افزایش صدای گوشی سامسونگ از طریق ولوم ها 

شاید ساده به نظر بیاید؛ اما اگر در هنگام مکالمه از طریق گوشی هستید با فشردن کلیدهای ولوم، صدای بلندگوی مکالمه را بالا برده تا در نهایت افزایش صدای گوشی سامسونگ را داشته باشید.
یکی از گزینه های بررسی سلامت بلندگوها کد تست می باشد با وارد کردن کد تست #*0#* نسبت به تست و سلامت بلندگوهای دستگاه کاملاً مطمئن شوید.

افزایش صدای گوشی سامسونگ از طریق ولوم ها

مطالب پیشنهادی: علت کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ

استفاده از نرم افزارهای جانبی

زمانی که می خواهید به ساده ترین شکل ممکن و با کمترین دردسر افزایش صدای گوشی سامسونگ را داشته باشید می توانید از نرم افزارها کمک بگیرید  چند نمونه از این نرم افزارها که می توان به آنها اشاره کرد نرم افزارهای equalizer fx و یا نرم افزار volume booster است. این نرم افزارها باعث افزایش صدای گوشی سامسونگ می شود. برای تهیه این نرم افزارها شما می توانید از مارکت های معتبر مانند گوگل پلی و غیره آنها را دانلود و اجرا کنید 
این نرم افزارها از حداکثر توان بلندگو برای افزایش صدای گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند.  پیشنهاد می شود در صورت لزوم از این نرم افزارها استفاده کنید.کارکرد طولانی مدت با این نرم افزار می تواند به بلندگوهای دستگاه آسیب وارد نماید.

استفاده از تجهیزات جانبی 

اگر به دنبال صداهایی با قدرت بالاتر هستید ما به شما استفاده از بلندگوهای جانبی را پیشنهاد میکنیم که یک راهکار برای افزایش صدای گوشی سامسونگ است بلندگوهای بلوتوث به گوشی هوشمند شما از طریق اتصال بی سیم  وصل می‌شود و توانایی افزایش صدای گوشی شما را دارد. بلندگوهای سیار نیز اندازه کوچک‌تری دارند و قابل حمل هستند؛ اما با صدای قوی می‌توانند تجربه گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم را برای شما بهترو لذت بخش تر کند. 


 

استفاده از تجهیزات جانبی

ضعیف شدن بلندگوها 

در بعضی از مواقع ممکن است بلندگوهای دستگاه بنا به دلایل مختلف تضعیف شده باشد در این شرایط باید مرحله به مرحله شروع به بررسی بلندگو دستگاه کرد. 
یکی از دلایل اصلی برای تضعیف شدن صدای بلندگوها رسوب و کثیفی می باشد که روی سطح بلندگو را در برگرفته است.  دلیل اصلی این اتفاق می تواند محل کار و یا زندگی شما باشد. بسیاری از افراد که دارای شغل های نجاری و سنگ تراشی و یا شغل هایی مشابه هستند این دست از مشکلات بوجود می آید و  سطح روی بلندگو دستگاه پر از کثیفی خواهد شد. برای حل این مشکل نیز شما میتوانید از یک فرچه خشک کمک بگیرید. یک فرچه خشک که ترجیحاً بافت نرمی داشته باشد. چند بار حرکت رفت و برگشت روی حفره های بلندگو دستگاه داشته باشید این کار را آن‌قدر انجام دهید تا آثاری از کثیفی روی بلندگوها نباشد تا در نهایت شاهد افزایش صدای گوشی سامسونگ خواهید بود. 

ضعیف شدن بلندگوها


 

تعویض بلندگوها

اگر راهکار گفته شده در مرحله قبل باعث افزایش صدای گوشی سامسونگ نشد شاید تنها راهکار موجود در این شرایط تعویض بلندگوهای دستگاه باشد.  بلندگو دارای یک سیم پیچ، یک هسته آهنی و صفحه دیافراگم روی خود است قطعا آسیب دیدن هر یک از آنها باعث تضعیف شدن بلندگو و یا حتی قطع شدن کامل صدا نیز خواهد شد که در این شرایط تعویض کردن آن پیشنهاد می‌شود. 

مطالب مرتبط: کم شدن صدای مکالمه گوشی سامسونگ s8


برای تعویض کردن بلندگو، باید دستگاه به صورت کامل باز شود بعد از جدا کردن فریم روی دستگاه و مین برد اصلی با کمک یک پنس میتوانید بلندگو دستگاه را کاملاً جدا کنید. 
برای انجام این کار بهتر است که از یک فرد حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل کمک بگیرید؛ اما اگر مایل هستید که این کار را خودتان انجام دهید ما به شما پیشنهاد میکنیم که در دوره های آموزش تعمیرات تلفن همراه شرکت کنید.
آموزشگاه پل با بیست سال سابقه برگزار کننده دوره های مختلف آموزش تعمیرات موبایل در دوره های  سخت افزار و نرم افزار می باشد. 
در این دوره ها علاوه بر فرایند تعویض قطعات مختلف دستگاه از جمله بلندگوها، شما قادر خواهید بود عیب یابی بخش های مختلف دستگاه از جمله بخش دوربین، صفحه نمایش و سایر بخش های گوشی را انجام دهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم راه های افزایش صدای گوشی سامسونگ را همراه با راهکارهای مختلف به شما ارائه دهیم تا در صورت تضعیف شدن صدای بلندگوهای دستگاه بتوانید از این روشها استفاده کنید.

اگر به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل علاقه دارید، می‌توانید با تهیه دوره های آموزشگاه پل با عنوان آموزش تعمیرات گوشی و آموزش آنلاین تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پل، اقدام به یادگیری کنید و در این حوزه متخصص شوید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی