تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون حذف اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون حذف اطلاعات

با توجه به روند روزافزون پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیای امروز، استفاده از گوشی‌های هوشمند به یکی از نیازهای اساسی افراد تبدیل شده است. اما گاهی اوقات ممکن است با مسئله‌ای از جمله قفل شدن گوشی خود روبرو شویم و در این حالت، به دلیل وجود اطلاعات حساس و مهم، از دست رفتن اطلاعات اصلی ترین نگرانی ما خواهد بود.

یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار گوشی‌های هوشمند، مدل Samsung A12 می‌باشد. اگر گوشی شما مدل Samsung A12 است و به هر دلیلی با مشکل قفل صفحه آن مواجه شده‌اید، می‌توانید با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های گفته شده، این مشکل را حل کنید و به راحتی به گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

در این مقاله، قصد داریم به شما روش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12، که بخشی مهم از آموزش تعمیرات موبایل است را بدون حذف کردن اطلاعات آموزش دهیم. این آموزش، به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از این مراحل آموزش داده شده، به سرعت و به راحتی مشکل قفل شده بودن گوشی خود را حل کرده و از داده‌های موجود در گوشی بدون از دست دادن آن‌ها، بهره‌مند شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه این مسیر را به شکل جامع و دقیق طی کنیم.

دلایل باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12

یکی از مواردی که اکثراً در گوشی‌ها ممکن است رخ دهد این است که کاربر رمزی را به دلیل بالابردن سطح امنیتی در نظر گرفته، اما خود آن رمز را فراموش می‌کند. 
یا اینکه گوشی سامسونگ a12 به هر دلیلی مثل اشتباه واردکردن رمز به حالت قفل شدن می‌رود.
موارد مشابه این بسیار برای اکثر کاربران رخ می‌دهد که در این زمان نیاز است تا اقدام به رفع مشکل کرده و رمز گوشی را بشکنید.
در نظر داشته باشید که خیلی از افراد به دنبال باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون کامپیوتر هستند؛ اما باید بدانید که این روش برای گوشی‌های نسل جدید و با اندرویدهای بالاتر ممکن نیست. 
حتی در مدل‌های قدیمی‌تر نیز به کمک کامپیوتر باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون حذف اطلاعات ممکن نمی‌باشد. 
ما در این آموزش سعی داریم تا جدیدترین متدهای حذف قفل صفحه برای گوشی‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم تا در شرایط مشابه بتوانید از آنها جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون پاک شدن اطلاعات کمک بگیرید. 

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 با متدهای مختلف

به طور کل می‌توان گفت که سه متد کلی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 وجود دارد که شامل استفاده از فایل‌هایی است که به اصطلاح به آنها فایل‌های کاستوم می‌گوییم. 
در کنار آنها ابزارهایی نیز وجود دارند که می‌توانند در این حوزه به ما کمک کنند که همان باکس‌ها و دانگل‌ها هستند. 
البته در کنار این روش‌ها، نرم‌افزارهای نیز وجود دارد که با هدف شکستن سطح امنیتی دستگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند که به اصطلاح به آنها نرم‌افزارهای جرم شناسی می‌گویند.

مطالب مرتبط: طريقه باز كردن قفل گوشي سامسونگ اندروید

استفاده از فایل‌های کاستوم 

برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 یکی از روش‌های مرسوم که در نسل‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود، استفاده از فایل‌هایی است که با هدف شکستن قفل صفحه طراحی می‌شوند. 
دلیل اصلی استفاده از عبارت کاستوم به این دلیل است که این فایل‌ها با تغییر در فایل رام اصلی، تغییر داده شده و آماده استفاده جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 می شوند.
البته باید در نظر داشته باشید که این فایل‌ها می‌توانند رام گوشی را کاستوم کنند. 
این موضوع می‌تواند گارانتی دستگاه را باطل کرده و حتی مشکلاتی را برای دستگاه به وجود آورد. 
پس همین اول نکته‌ای که لازم به ذکر است این است که در صورت پیدا کردن این گونه فایل‌ها، پس از نتیجه گرفتن به سراغ برگرداندن گوشی به حالت اورجینال خود بروید و فقط کافی‌ست تا فایل فلش اورجینال را مجدداً بر روی گوشی فلش کنید. 
در صورت یافتن فایل‌های کاستوم شده برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 باید با استفاده از نرم‌افزار اودین و قرار دادن فایل کاستوم در قسمت ap نرم‌افزار اقدام کنید. 
با فلش کردن این فایل بر روی گوشی و سپس روشن شدن دستگاه، مشکل قفل صفحه نیز حل خواهد شد. 
البته باز هم تکرار می‌کنیم که خیلی از این فایل‌های کاستوم ممکن است برای دستگاه‌های اندرویدهای بالا موجود نباشند؛ اما به دلیل اینکه هدف معرفی و آموزش است، این روش را به شما معرفی می‌کنیم.

استفاده از فایل‌های کاستوم



در صورت پیدا نکردن این فایل‌ها باید به سراغ روش‌های جایگزین که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم بروید.

استفاده از باکس دانگل 

یکی از روش‌های مرسوم در حوزه تعمیرات نرم‌افزاری استفاده از باکس‌ها و دانگل‌هایی هستند که با هدف تعمیرات تخصصی نرم‌افزار طراحی می‌شوند. 
در صورت پشتیبانی باکس و دانگل برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 شما کافی‌ست تا گوشی را به سیستم متصل کرده و نرم‌افزار باکس را راه‌اندازی کنید. 
عموماً مراحل حذف قفل صفحه بسیار آسان‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید البته شرط توانایی باکس جهت باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 پشتیبانی از این مدل است. 
این ابزارها رفته رفته با گذر زمان به روز رسانی می‌شوند و مدل‌های جدیدتری را از نظر خدمات نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند.

استفاده از باکس دانگل

مطالب مرتبط: باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s بدون پاک شدن اطلاعات


استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی

در نهایت اگر روش‌های ذکر شده در توضیحات بالا کاربردی برای شما نداشت و مدل مورد نظر را پشتیبانی نکرد، برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 باید به سراغ نرم‌افزارهای جرم شناسی بروید. 
این نرم‌افزارها به شکل‌های مختلف رایگان ولی موجود هستند که می‌توانید از سطح اینترنت آنها را تهیه کنید؛ اما کار با این ابزارها به مراتب مهم‌تر می‌باشد. اگر بخواهیم چند نمونه از آنها را معرفی کنیم می‌توان به نرم‌افزار ufed و oxygen اشاره کرد که هر کدام از آنها به اصطلاح نرم‌افزار forensic یا جرم شناسی هستند و نسخه‌هایی که کرک شده از آنها قابل تهیه می باشد.
روند کلی نرم‌افزارها نیز مانند باکس‌ها می‌ماند؛ یعنی اینکه در صورت پشتیبانی از مدل مورد نظر اقدام به باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 می‌کنند. 
روند کلی به این شکل است که گوشی در یک محیط خاص مانند دانلود مود یا قفل صفحه باید به سیستم متصل باشد. 
چه بسا در بعضی موارد نیاز است تا گوشی را در حالاتی مانند تست پوینت به سیستم متصل کرد. 
سپس می‌توان با استفاده از این نرم‌افزارها اقدام به استخراج اطلاعات کرده و یا رمز دستگاه را شناسایی کرد. 

استفاده از نرم‌افزارهای جرم شناسی

کلام آخر 

داری مقاله سعی شد تا روش‌های باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 را مورد بررسی قرار دهیم و آنها را به شما معرفی کنیم. 
در نظر داشته باشید که این روش‌ها نیازمند تخصص و دانش مربوط به خود است. 
ما در مجتمع آموزشی پل  دوره‌های تخصصی نرم‌افزار موبایل، همه مواردی را که شما جهت تعمیرات تخصصی نرم‌افزار مانند مشکل باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 و حتی سایر گوشی‌ها وجود دارند را آموزش داده‌ایم و شما می‌توانید با تهیه دوره‌ سخت افزار موبایل و یا آموزش آنلاین تعمیرات موبایل اقدام به یادگیری کرده و به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شوید. 
در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانید در قسمت نظرات برای ما بنویسید، و یا اینکه با استفاده از شماره‌های دسترسی با پشتیبان‌های ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی