تخفیف ویژه طرح دست به آچار
×
کاربر مهمان
ورود | عضویت
مقالات تعمیرات موبایل و تبلت

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s بدون پاک شدن اطلاعات

آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s بدون پاک شدن اطلاعات

قفل صفحه یکی از ابزارهای امنیتی مهم در تلفن همراه است که به کمک آن اطلاعات شخصی و حساس خود را در دسترس دیگران نمی‌گذارید. اما گاهی اوقات ممکن است که به دلایلی نیاز به باز کردن قفل صفحه داشته باشید، مثلاً اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید یا به دلایل دیگری نیاز به باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s و دسترسی به اطلاعات داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s را که زیر مجموعه‌ای از آموزش تعمیرات موبایل است، انجام دهید. اما لطفاً توجه داشته باشید که این روش‌ها باید فقط در مواردی مورداستفاده قرار گیرند که شما دسترسی به تلفن خود را اثبات کرده‌اید، به عنوان مثال اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید موارد زیر ممکن است به شما کمک کند:
باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s بدون پاک شدن اطلاعات
روش های مختلفی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s ممکن است وجود داشته باشد که بعضی از آنها نیاز به دانشی فراتر از کاربر عادی و یا حتی تخصصی را شامل می‌شود. 

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s با رام کاستوم

یکی از روش‌ها استفاده از فایل‌های غیر رسمی است که توسط بعضی برنامه نویسان ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در نظر داشته باشید که این فایل‌ها عموماً برای یک نسخه از اندروید خاص و یا یک مدل از باینری و پچ امنیتی خاص طراحی می‌شوند.

شما باید نحوه خواندن بیلد نامبر یا شماره ساخت گوشی را به درستی بلد باشید و این فایل‌ها را از سایت‌های میزبان که رام کاستوم حذف قفل صفحه را طراحی و ارائه کرده‌اند، تهیه کنید. 
در کنار این بحث باید در نظر داشته باشید که برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s و نصب این فایل‌ها ما از نرم‌افزار اودین استفاده می‌کنیم که فلشر گوشی‌های سامسونگ هستند.

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s با رام کاستوم


باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s با سرویس‌های آنلاین 

برای افرادی که برای استفاده از فایل‌ها مشکلاتی دارند یا نمی‌توانند آن را پیاده سازی کنند، باید به سرویس‌های آنلاین متصل شوید. 
سرویس‌های آنلاین برای باز كردن الگوي گوشي سامسونگ a21s به این شکل است که شما به سایت‌ها یا سرورهای میزبان متصل می‌شوید و افراد دیگر این کار را برای شما انجام می‌دهند. 
در حقیقت این افراد ابزارهایی را برای شکستن انواع قفل‌ها از جمله قفل صفحه دارند، برای اتصال شما به این سرورها بستگی به نوع خدماتی سایت موردنظر در اختیار شما قرار می‌دهد متغیر است، اما عموماً نرم‌افزارهایی مثل USB redirector ابزاری کارآمد برای انجام این کار است. 

برای اتصال شما به این سرورها هم کافیست تا نرم‌افزار را اجرا کرده و گوشی را به سیستم خود متصل کنید تا از طریق آی پی آدرس پشتیبان سایت به سیستم شما و همینطور گوشی متصل شود. 

 باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s با سرویس‌های آنلاین


باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s با ابزارهای تخصصی 

برای شکستن انواع قفل‌های صفحه مخصوصاً باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s شما می‌توانید به عنوان یک متخصص حوزه تعمیرات نرم‌افزاری موبایل اقدام کنید و ابزارهایی را که پشتیبان‌ها دارند تهیه کرده و دیگر نیازی به سرورهای آنلاین نیست. 
این ابزارها شامل باکس‌ها، دانگل‌ها و همینطور نرم‌افزارهایی هستند که توان شکستن قفل‌های صفحه را دارند. 
در نظر داشته باشید که بر اساس مدل گوشی می‌تواند این ابزارها متفاوت باشد و به همین دلیل تعداد این ابزارها بعضی مواقع بسیار زیاد است. 
در کنار داشتن این ابزارها شما باید مسلط به حوزه تعمیرات نرم‌افزاری باشید؛ زیرا گوشی‌ها در محیط‌های مختلفی مانند download mode، recovery mode، dfu mode و غیره خدمات نرم‌افزاری را از جمله باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s دارند.

بیشتر بخوانید: آموزش باز كردن قفل گوشي سامسونگ a12 بدون حذف اطلاعات

در نظر داشته باشید که مجتمع آموزشی پل تمامی این موارد را از جمله باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s در دوره‌های تخصصی نرم‌افزار موبایل مورد بررسی قرار داده و افراد مختلف برای رسیدن به سطح حرفه‌ای می‌توانند آنها را تهیه کنند.

باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s با ابزارهای تخصصی


کلام آخر

در این مقاله سعی شده تا نحوه باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s را با روش های مختلف مورد بررسی قرار داده و با شما آموزش دهیم. در هر صورت، روش‌های مختلفی برای باز كردن قفل گوشي سامسونگ a21s وجود دارد و بسته به شرایط و ابزارهای موجود و یا دانشی که دارید، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. 
اگر به بحث تعمیرات نرم افزار  و سخت افزار موبایل علاقه دارید و قصد یادگیری آن را دارید، می‌توانید با در دوره های تخصصی موبایل مجتمع آموزشی پل با عنوان دوره سخت افزار موبایل و آموزش آنلاین تعمیرات موبایل شرکت کرده و فرایند آموزش خود را از سر بگیرید. 

نظرات کاربران
نام و نام خانوادگی
ایمیل
مشاوره رایگان تلفنی